Autor |
Wiadomość |
wit007
|
Napisane: 24.06.2016, 11:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jarecki, to już nie wolno mieć swojej opinii o ile nie jest zgodna z oczekiwaniami? Sądząc po liczbie powstałych RWB jakoś nie widać, by chętnych były tysiące. Czyżby to zwolennicy cebuli byli jednak w większości? Owszem, opinia Mariona jest złośliwa, ale przyznam że jest mi do niej zdecydowanie bliżej niż do ekscytowania się cięciem i poszerzaniem klasyków.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 24.06.2016, 12:00 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Opinia Mariona jest "szołem" tego samego pokroju co wyczyny Akiry. Różne środki, inny wymiar, cel ten sam. Poruszyć ! Zatem nie krytykuję ani...Mariona, ani Akiry. Po przeczytaniu Mariona - uśmiechnąłem się, choć chwilami krzywo. Po obejrzeniu pracy Akiry - jestem pod wrażeniem. Pozytywnym.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 24.06.2016, 12:07 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 868 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
wit007 napisał(a): Jarecki, to już nie wolno mieć swojej opinii o ile nie jest zgodna z oczekiwaniami? (...) Owszem, opinia Mariona jest złośliwa, ale przyznam że jest mi do niej zdecydowanie bliżej niż do ekscytowania się cięciem i poszerzaniem klasyków. Oczywiście że można i szanuję każdą konstruktywnie wypowiedzianą - ale komentarz Mariona jest po prostu niegrzeczny jak wiele innych. Spełniam tym projektem swoje marzenia i tyle. Ja nie komentuję złośliwie jego wątków mimo że mam odmienne zdanie również w wielu sprawach.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 24.06.2016, 14:48 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 499
|
A jak tak trochę z innej beczki. Zawsze mnie ciekawiło jak jest zabezpieczana ta pocięta blacha. Czy jest czymś zabezpieczana? W spotkaniu z wodą, solą pozostałą po zimie surowa blacha chyba nie będzie miała łatwo
|
|
Góra |
|
DW
|
Napisane: 24.06.2016, 19:27 |
|
Dołączył: 22.01.2013 Posty: 544 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
|
Byłem dzisiaj i jestem pod dużym wrażeniem jakości wykonanych przeróbek i dbałości o szczegóły tych dwóch projektów. Widać ogrom włożonej pracy,kasy i wielką pasję właściciela. Fajnie że w Polsce też już można zobaczyć takie auta. U Jarka są jeszcze inne super Porsche tym razem dla zwolenników serii mi.in.991 classic czy Cayman gt4. Pomimo że uwielbiam seryjne Porsche to szare 964 RWB wymiata!!!
_________________
Boxster S 981 '12 928 S2 ’ 86 Było 928 S4’ 90
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 25.06.2016, 8:53 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
De gustibus .................. Porsche to nie święty Gral to kochany Gral Nie można nikomu zabronić tuningu a efekty .....bywają różne Nigdy nie wypowiadam się co jest ładne a co brzydkie -mogę najwyżej wyrazić opinię co mi się podoba a co nie Wg mnie RWB jest przerysowane a technologia idąca na łatwiznę. Sam jestem w trakcie backdate'a 964 i wiem ,że będą tacy którzy będą zachwyceni jak i tacy dla których będzie to obciach. Jeżeli projekt wzbudza skrajne emocje to jest OK
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 25.06.2016, 9:29 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5044 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
chris napisał(a): De gustibus .................. Porsche to nie święty Gral to kochany Gral Nie można nikomu zabronić tuningu a efekty .....bywają różne Nigdy nie wypowiadam się co jest ładne a co brzydkie -mogę najwyżej wyrazić opinię co mi się podoba a co nie ........................................................,.,,................... Sam jestem w trakcie backdate'a 964 i wiem ,że będą tacy którzy będą zachwyceni jak i tacy dla których będzie to obciach. Jeżeli projekt wzbudza skrajne emocje to jest OK +1 Ps. zawsze może też wyjść po tuningu 924 Lambo
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 25.06.2016, 9:38 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Moim zdaniem RWB wygląda kozacko. Ale nie wiem czy to dla 911 dobrze czy nie.
Jak się ma taki garaż, możliwości i pasję do tej zabawy to czemu nie?
Nie wiem jakie są plany Jareckiego ale czy nie jest tak, że jednak mechanicznie też coś się zmienia przy tej okazji? Zawieszenie, wydech, silnik? I czy w takim przypadku nie trzeba coś tam zrobić z homologacją przy takich zmianach nadwozia?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 25.06.2016, 11:47 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 868 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Jesteśmy po budowie obydwu aut - mogę powiedzieć tylko wszystkim obrońcom jakości, że ta jest miażdżąca. Gdyby to była tylko moja opinia, to pewnie można by ją uznać za nieobiektywną - ale to opinia wszystkich którzy się do mnie pofatygowali i zobaczyli na żywo tą robotę (łącznie z ludźmi z serwisu Porsche). Wszystkich którzy chcieliby swoje teoretyczne rozważania poprzeć praktycznym oglądem - jak zwykle do mnie zapraszam do Łomianek. Innym powiem coś co zawsze mi przyświeca: jeżeli o czymś się nie przekona na własnej skórze to zawsze opinia jest niepełna.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 25.06.2016, 22:51 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
Byłem. Dzięki Jarecki - było super. Gratuluję odwagi! Cytując samego siebie: Podoba mi się gruba kreska tych projektów. Mocne sznyty, poszerzenie Porsche jeszcze bardziej daje piorunujący efekt. W jego aucie ma Miło zaskoczyło staranność wykonania, gumowa uszczelka przy nadkolach, karbonowy spoiler. Może wolałbym całość z karbonu. Wyglądało by to pięknie. Może tylko motor turbo, 400 PS +, duży hamulec - można tak płynąć. Czy miałoby to sens?? W jego aucie są ITS, slicki i lekki orient. Może ma to trochę dziwne, niedopasowane, inne. Może europejczyk nie powinien tego rozumieć. Lubię te niemiecko brzmiące napisy: Rauhwelt, Entwicklung, Iddlers. Naklejki, ploter i spray. Napis na tylnej półce, aluminiowa blaszka z grawerem, napis wyciśnięty w alkantarze na boczkach. W środku klatka autorstwa Treli - ćwiczył i na moim i na Bartka wozie. więcej na http://trzymajgaz.pl/rauh-welt-begrif-w-polsce/
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 25.06.2016, 23:39 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Nieco wcześniej wyćwiczył i na moim, rozkładaną, bardzo ciekawą..samochodu już niet.. klatka do wzięcia..... Ja dziś ponownie odwiedziłem miejsce przepełnione właściwym klimatem. Tym razem wcielając w życie nasiąkanie skorupki za młodu....Szymek nie mógł się nadziwić, że trudno mu palec wsadzić między koło a błotnik i czy to może jezdzić ? Na pytanie, pózniej w domu, czy mu się podobało, odparł z filozofią 6-latka - jak mogło się nie podobać! Mi też się podobało. Poruszony jestem brakiem większej reklamy. Sceptykom polecę artystyczne wydarzenie teatralne. "Szczury" Hauptmanna wg. Kleczewskiej (Powszechny). Latający na golasa (spocony i plujący, siedziałem niestety blisko )aktor noszący nagą aktorkę, na pewno wzbudzili zachwyt części widowni i krytyki...ja wiem, że to co zaaranżował Jarecki na pewno było i ciekawe i bardzo estetyczne. A dla Porschemaniaków ekscytujące. Co do homologowania tych przeróbek...ludzie, opamiętajcie się...a co z homologacją wspawanych ćwiartek w autach rejestrowanych przez urzędowe stacje ??? ps. niestety jeszcze nie wiem, jak fotkę z komórki przenieść tu, żeby była większa
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
marcin.m
|
Napisane: 26.06.2016, 11:12 |
|
Prezes PCP, Cz. Honorowy |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2711 Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
|
Jarecki, dziękuje za zaproszenie, wszyscy którzy nie dojechali niech żałują. Jakość wykonania, dbałość o najmniejsze szczegóły, to wszystko robi bardzo duże wrażenie. Auta zrobione perfekcyjnie, atmosfera przed hala super, wiele znajomych twarzy, dziękuje za miłe spotkanie. Czy mi się podobają? tak, bardzo podobają mi się pierwsze polskie RWB! Brawo Jarecki!
_________________ były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S, będzie: 981 GTS?
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 26.06.2016, 12:30 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Dzięki Jarecki za możliwość obejrzenia dzieła Akiry i ugoszczenie, wydarzenie ogarnięte perfect. Poprzednicy napisali już sporo o aucie i jakości, która jest OK, ja zaglądałem "pod ogon" i np dojście do filtra oleju jest idealne, bez rozbierania czegokolwiek Ech szkoda, że tak mało zapewne w Pl się zdecyduje na przeróbki a jeżeli już to jako do postawienia w salonie a nie na tor gdzie przy tej szerokości budy trzyma się z pewnością jak gokart. Jarecki czy planujesz coś z silnikiem robić?
_________________
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 26.06.2016, 13:08 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Byłem w piątek po południu, widziałem, dotknąłem i powiem tylko tyle - szary PETARDA !!! Gruuuba fura ! Bez wątpienia przyciągnie wszystkie spojrzenia na ulicy ! Nie mogłem doczekać do wyjazdu czerwonego na kołach, ale za to Jarek umożliwił mi oglądnięcie go z bliska, za nim jeszcze Akiro go ukończył. Jarek - dziękuję za miłe zaproszenie i gościnę. Gratuluje organizacji i realizacji projektu. Klimat spotkania nie podrobienia. Tłumek na bramie robił nie mniejsze wrażenie niż projekty i samochody widzów ! Super !
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
biela
|
Napisane: 26.06.2016, 16:48 |
|
Dołączył: 24.09.2012 Posty: 19
|
Piękne grubasy wyszły. Super idea i akcja. Fajnie ze robicie takie rzeczy w PL. Mam nadzieję że kiedyś w wawie napotkam któreś z aut.
|
|
Góra |
|
luki95
|
Napisane: 26.06.2016, 20:21 |
|
Dołączył: 31.05.2010 Posty: 147 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 269
|
Jarecki gratulacje za pomysł , organizację i wykonanie pierwszych 911 RWB w Polsce . Akira jest jak najbardziej motoartystą , aż miło popatrzeć na jego pracę . Ten gość nie buduje samochodów , on je tworzy . Osobiście jestem raczej purystą i hołduję oryginalności stworzonej przez inżynierów fabrycznych , którzy mogą czerpać z historii . Nie wiem czy komuś jeszcze udało się rozwijać przez 50 lat projekt samochodu z zachowaniem podstawowych cech modelu i jego rozpoznawalności . Kiedyś 911-stki różniły się od siebie nieznacznie . Dziś postawić obok siebie 911 Carrera i 911 GT3 RS to samochody z dwóch biegunów . Czy kogoś to dziwi ? Mnie nie . Projekty RWB są kontrowersyjne i wyzywające ale to nadal 911 stki a efekt i jakość wykonania tych przeróbek jest godna podziwu . Obejrzane „ na żywo „ obydwa projekty potrafią przekonać do siebie nawet tych nieprzekonanych Ustawiliście poprzeczkę bardzo wysoko . Ciekawe czy ktoś będzie potrafił wymyślić coś równie pionierskiego
_________________ 356 B T5 61' 911 (901) 65' VIN 302111 911 (Carrera 3.2) Cab. 83' 911 (964)Carrera 4 89' 911 (993)4S 96' 911 (996)4S Cab. 04' 911 (996)40Th anniversary 911 (991)50Th anniversary 911 R Audi/Porsche RS2 GT4 RS na horyzoncie
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 26.06.2016, 20:31 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3737 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
|
Góra |
|
gsg
|
Napisane: 26.06.2016, 22:22 |
|
Dołączył: 7.07.2015 Posty: 16
|
Widziałem auta na żywo i zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Jak były składane i jak jeździły! Szczególnie 964 wygląda nieprzeciętnie! I chyba o to w tym chodzi żeby wybić się poza przeciętność! Ciekawi mnie jak poprawiły się właściwości jezdne aut? Czy dużo lepiej się prowadzą? Chłopaki z 911 garage mają porównanie z innymi modelami. Czy prowadzenie po przeróbkach można porównać do jakiegoś innego modelu?
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 26.06.2016, 22:35 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 868 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Wczoraj jeździliśmy około 3 godzin po Warszawie i okolicach dwoma RWB. Prowadziłem raz jedno, raz drugie - w skrócie: zawias KW i te szerokie koła nie powodują żadnych negatywnych zmian, a wręcz jest lepiej. Po raz pierwszy mam tak zaawansowane zawieszenie w aucie, więc nie mam punktu odniesienia - ale komfort jest bardzo wysoki a do tego przyczepność i precyzja prowadzenia. Jedynie 993 ma trochę nisko zderzak trzeba się czasami gimnastykować. Ale 964 jeździ bardzo miękko na TOYO R888 i bez problemu można nią jeździć na codzień. Zresztą Akira w rozmowach mówił że taka jest idea RWB - ma być użytecznym autem a nie tylko eksponatem. I jest Cruising po Warszawie dwoma RWB, pogoda, masa ludzi o północy (wianki i imprezy) i na prawym fotelu Akira Nakai uśmiechnięty od ucha do ucha. Zapamiętam ten wieczór na zawsze
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|