Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 11:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jarecki, to już nie wolno mieć swojej opinii o ile nie jest zgodna z oczekiwaniami? Sądząc po liczbie powstałych RWB jakoś nie widać, by chętnych były tysiące. Czyżby to zwolennicy cebuli byli jednak w większości? Owszem, opinia Mariona jest złośliwa, ale przyznam że jest mi do niej zdecydowanie bliżej niż do ekscytowania się cięciem i poszerzaniem klasyków.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 12:00 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Opinia Mariona jest "szołem" tego samego pokroju co wyczyny Akiry.
Różne środki, inny wymiar, cel ten sam. Poruszyć !
Zatem nie krytykuję ani...Mariona, ani Akiry.
Po przeczytaniu Mariona - uśmiechnąłem się, choć chwilami krzywo.
Po obejrzeniu pracy Akiry - jestem pod wrażeniem. Pozytywnym.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 12:07 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 863
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
wit007 napisał(a):
Jarecki, to już nie wolno mieć swojej opinii o ile nie jest zgodna z oczekiwaniami? (...) Owszem, opinia Mariona jest złośliwa, ale przyznam że jest mi do niej zdecydowanie bliżej niż do ekscytowania się cięciem i poszerzaniem klasyków.


Oczywiście że można i szanuję każdą konstruktywnie wypowiedzianą - ale komentarz Mariona jest po prostu niegrzeczny jak wiele innych. Spełniam tym projektem swoje marzenia i tyle. Ja nie komentuję złośliwie jego wątków mimo że mam odmienne zdanie również w wielu sprawach.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 12:40 

Dołączył: 7.03.2016
Posty: 30
RWB wszystko fajnie a ja czekam aż ktoś się odważy zbudować pierwsze w Polsce Liberty Walk 911 :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 14:48 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 498
A jak tak trochę z innej beczki.
Zawsze mnie ciekawiło jak jest zabezpieczana ta pocięta blacha.
Czy jest czymś zabezpieczana? W spotkaniu z wodą, solą pozostałą po zimie surowa blacha chyba nie będzie miała łatwo :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 19:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2013
Posty: 544
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
Byłem dzisiaj i jestem pod dużym wrażeniem jakości wykonanych przeróbek i dbałości o szczegóły tych dwóch projektów. Widać ogrom włożonej pracy,kasy i wielką pasję właściciela. Fajnie że w Polsce też już można zobaczyć takie auta. U Jarka są jeszcze inne super Porsche tym razem dla zwolenników serii mi.in.991 classic czy Cayman gt4. Pomimo że uwielbiam seryjne Porsche to szare 964 RWB wymiata!!!




_________________

Boxster S 981 '12
928 S2 ’ 86
Było 928 S4’ 90


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2016, 8:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
De gustibus ..................
Porsche to nie święty Gral to kochany Gral
Nie można nikomu zabronić tuningu a efekty .....bywają różne
Nigdy nie wypowiadam się co jest ładne a co brzydkie -mogę najwyżej wyrazić opinię co mi się podoba a co nie
Wg mnie RWB jest przerysowane a technologia idąca na łatwiznę.
Sam jestem w trakcie backdate'a 964 i wiem ,że będą tacy którzy będą zachwyceni jak i tacy dla których będzie to obciach.
Jeżeli projekt wzbudza skrajne emocje to jest OK




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2016, 9:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
chris napisał(a):
De gustibus ..................
Porsche to nie święty Gral to kochany Gral
Nie można nikomu zabronić tuningu a efekty .....bywają różne
Nigdy nie wypowiadam się co jest ładne a co brzydkie -mogę najwyżej wyrazić opinię co mi się podoba a co nie
........................................................,.,,...................
Sam jestem w trakcie backdate'a 964 i wiem ,że będą tacy którzy będą zachwyceni jak i tacy dla których będzie to obciach.
Jeżeli projekt wzbudza skrajne emocje to jest OK


+1

Ps. zawsze może też wyjść po tuningu 924 Lambo :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2016, 9:38 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Moim zdaniem RWB wygląda kozacko.
Ale nie wiem czy to dla 911 dobrze czy nie.

Jak się ma taki garaż, możliwości i pasję do tej zabawy to czemu nie?

Nie wiem jakie są plany Jareckiego ale czy nie jest tak, że jednak mechanicznie też coś się zmienia przy tej okazji? Zawieszenie, wydech, silnik?
I czy w takim przypadku nie trzeba coś tam zrobić z homologacją przy takich zmianach nadwozia?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2016, 11:47 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 863
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Jesteśmy po budowie obydwu aut - mogę powiedzieć tylko wszystkim obrońcom jakości, że ta jest miażdżąca. Gdyby to była tylko moja opinia, to pewnie można by ją uznać za nieobiektywną - ale to opinia wszystkich którzy się do mnie pofatygowali i zobaczyli na żywo tą robotę (łącznie z ludźmi z serwisu Porsche). Wszystkich którzy chcieliby swoje teoretyczne rozważania poprzeć praktycznym oglądem - jak zwykle do mnie zapraszam do Łomianek. Innym powiem coś co zawsze mi przyświeca: jeżeli o czymś się nie przekona na własnej skórze to zawsze opinia jest niepełna.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2016, 22:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
Byłem. Dzięki Jarecki - było super. Gratuluję odwagi!
Cytując samego siebie:

Podoba mi się gruba kreska tych projektów. Mocne sznyty, poszerzenie Porsche jeszcze bardziej daje piorunujący efekt. W jego aucie ma Miło zaskoczyło staranność wykonania, gumowa uszczelka przy nadkolach, karbonowy spoiler. Może wolałbym całość z karbonu. Wyglądało by to pięknie. Może tylko motor turbo, 400 PS +, duży hamulec - można tak płynąć. Czy miałoby to sens??
W jego aucie są ITS, slicki i lekki orient. Może ma to trochę dziwne, niedopasowane, inne. Może europejczyk nie powinien tego rozumieć.
Lubię te niemiecko brzmiące napisy: Rauhwelt, Entwicklung, Iddlers. Naklejki, ploter i spray. Napis na tylnej półce, aluminiowa blaszka z grawerem, napis wyciśnięty w alkantarze na boczkach. W środku klatka autorstwa Treli - ćwiczył i na moim i na Bartka wozie.

więcej na
http://trzymajgaz.pl/rauh-welt-begrif-w-polsce/


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2016, 23:39 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Nieco wcześniej wyćwiczył i na moim, rozkładaną, bardzo ciekawą..samochodu już niet.. :cry: klatka do wzięcia.....
Ja dziś ponownie odwiedziłem miejsce przepełnione właściwym klimatem.
Tym razem wcielając w życie nasiąkanie skorupki za młodu....Szymek nie mógł się nadziwić, że trudno mu palec wsadzić między koło a błotnik i czy to może jezdzić ? Na pytanie, pózniej w domu, czy mu się podobało, odparł z filozofią 6-latka - jak mogło się nie podobać!
Mi też się podobało.
Poruszony jestem brakiem większej reklamy.
Sceptykom polecę artystyczne wydarzenie teatralne. "Szczury" Hauptmanna wg. Kleczewskiej (Powszechny). Latający na golasa (spocony i plujący, siedziałem niestety blisko )aktor noszący nagą aktorkę, na pewno wzbudzili zachwyt części widowni i krytyki...ja wiem, że to co zaaranżował Jarecki na pewno było i ciekawe i bardzo estetyczne. A dla Porschemaniaków ekscytujące.
Co do homologowania tych przeróbek...ludzie, opamiętajcie się...a co z homologacją wspawanych ćwiartek w autach rejestrowanych przez urzędowe stacje ???

ps. niestety jeszcze nie wiem, jak fotkę z komórki przenieść tu, żeby była większa :oops:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 11:12 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
Jarecki, dziękuje za zaproszenie, wszyscy którzy nie dojechali niech żałują.
Jakość wykonania, dbałość o najmniejsze szczegóły, to wszystko robi bardzo duże wrażenie. Auta zrobione perfekcyjnie, atmosfera przed hala super, wiele znajomych twarzy, dziękuje za miłe spotkanie.
Czy mi się podobają? tak, bardzo podobają mi się pierwsze polskie RWB!

Brawo Jarecki!Obrazek




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 12:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Dzięki Jarecki za możliwość obejrzenia dzieła Akiry i ugoszczenie, wydarzenie ogarnięte perfect.
Poprzednicy napisali już sporo o aucie i jakości, która jest OK, ja zaglądałem "pod ogon" i np dojście do filtra oleju jest idealne, bez rozbierania czegokolwiek ;)
Ech szkoda, że tak mało zapewne w Pl się zdecyduje na przeróbki a jeżeli już to jako do postawienia w salonie a nie na tor gdzie przy tej szerokości budy trzyma się z pewnością jak gokart.
Jarecki czy planujesz coś z silnikiem robić?

Obrazek




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 13:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Byłem w piątek po południu, widziałem, dotknąłem i powiem tylko tyle - szary PETARDA !!! Gruuuba fura ! :D Bez wątpienia przyciągnie wszystkie spojrzenia na ulicy !
Nie mogłem doczekać do wyjazdu czerwonego na kołach, ale za to Jarek umożliwił mi oglądnięcie go z bliska, za nim jeszcze Akiro go ukończył.
Jarek - dziękuję za miłe zaproszenie i gościnę. Gratuluje organizacji i realizacji projektu. Klimat spotkania nie podrobienia. Tłumek na bramie robił nie mniejsze wrażenie niż projekty i samochody widzów ! :D Super !




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 16:48 

Dołączył: 24.09.2012
Posty: 19
Piękne grubasy wyszły. Super idea i akcja. Fajnie ze robicie takie rzeczy w PL. Mam nadzieję że kiedyś w wawie napotkam któreś z aut.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 20:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2010
Posty: 147
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 269
Jarecki gratulacje za pomysł , organizację i wykonanie pierwszych 911 RWB w Polsce . Akira jest jak najbardziej motoartystą , aż miło popatrzeć na jego pracę . Ten gość nie buduje samochodów , on je tworzy .

Osobiście jestem raczej purystą i hołduję oryginalności stworzonej przez inżynierów fabrycznych , którzy mogą czerpać z historii . Nie wiem czy komuś jeszcze udało się rozwijać przez 50 lat projekt samochodu z zachowaniem podstawowych cech modelu i jego rozpoznawalności . Kiedyś 911-stki różniły się od siebie nieznacznie . Dziś postawić obok siebie 911 Carrera i 911 GT3 RS to samochody z dwóch biegunów . Czy kogoś to dziwi ? Mnie nie .

Projekty RWB są kontrowersyjne i wyzywające ale to nadal 911 stki a efekt i jakość wykonania tych przeróbek jest godna podziwu . Obejrzane „ na żywo „ obydwa projekty potrafią przekonać do siebie nawet tych nieprzekonanych :)

Ustawiliście poprzeczkę bardzo wysoko . Ciekawe czy ktoś będzie potrafił wymyślić coś równie pionierskiego




_________________

356 B T5 61'
911 (901) 65' VIN 302111
911 (Carrera 3.2) Cab. 83'
911 (964)Carrera 4 89'
911 (993)4S 96'
911 (996)4S Cab. 04'
911 (996)40Th anniversary
911 (991)50Th anniversary
911 R
Audi/Porsche RS2
GT4 RS na horyzoncie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 20:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Nie łatwo znaleźć gotowy RWB na sprzedaż a jak już znalazłem nie powiem cena mnie powaliła.
http://www.bespokecars.co.uk/porsche-91 ... re-2859768




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 22:22 

Dołączył: 7.07.2015
Posty: 16
Widziałem auta na żywo i zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Jak były składane i jak jeździły! Szczególnie 964 wygląda nieprzeciętnie! I chyba o to w tym chodzi żeby wybić się poza przeciętność! Ciekawi mnie jak poprawiły się właściwości jezdne aut? Czy dużo lepiej się prowadzą? Chłopaki z 911 garage mają porównanie z innymi modelami. Czy prowadzenie po przeróbkach można porównać do jakiegoś innego modelu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 22:35 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 863
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Wczoraj jeździliśmy około 3 godzin po Warszawie i okolicach dwoma RWB. Prowadziłem raz jedno, raz drugie - w skrócie: zawias KW i te szerokie koła nie powodują żadnych negatywnych zmian, a wręcz jest lepiej. Po raz pierwszy mam tak zaawansowane zawieszenie w aucie, więc nie mam punktu odniesienia - ale komfort jest bardzo wysoki a do tego przyczepność i precyzja prowadzenia. Jedynie 993 ma trochę nisko zderzak trzeba się czasami gimnastykować. Ale 964 jeździ bardzo miękko na TOYO R888 i bez problemu można nią jeździć na codzień. Zresztą Akira w rozmowach mówił że taka jest idea RWB - ma być użytecznym autem a nie tylko eksponatem. I jest :)

Cruising po Warszawie dwoma RWB, pogoda, masa ludzi o północy (wianki i imprezy) i na prawym fotelu Akira Nakai uśmiechnięty od ucha do ucha. Zapamiętam ten wieczór na zawsze 8)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum