Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.01.2012, 10:04 

Dołączył: 4.01.2012
Posty: 6
Witam,
Zakupilem 997 Gt3 do ogolnej zabawy na torze. Brakuje kilka przerobek, ktorch chialbym dokonac. Czy mozecie mi polecic dobra i uczciwa stajnie w ktorej moglbym sie poradzic i zostawic swoj samochod do przygotowania?

Pozdrowienia,
W


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 13:01 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Zależy co chcesz przerabiać ale pogadaj z Autoduszą, albo Carrera Cars Team.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 14:15 

Dołączył: 4.01.2012
Posty: 6
mam wahacz do wymiany + chcialbym zamontowac klatke od RS oraz kubly no i nowe kola. Masz cos w Warszawie?
w


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 14:26 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
To może skontaktuj sie z klubowiczem Matschke - Maciek.
Takie rzeczy ci na pewno zrobią.

Klatkę od RS to znaczy półklatki z tyłu czy chcesz ładować pełną ?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 16:20 

Dołączył: 4.01.2012
Posty: 6
a jaka radzisz, raczej mysle o polklatce.
Dzieki!
w


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 16:30 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jak chcesz mieć auto do jazdy na torze to lepiej całą klatkę. Tylko oczywiście trzeba to dobrze zrobić żeby dało się jeszcze normalnie jechać po drodze albo laweta.
Zasadniczo z klatką i bez kasku nie powinno się jeździć.

Oryginalną, 'wyjmowalną' klatkę możesz kupić w Porsche Motorsport albo pewnie w jakichś firmach typu FVD. Ja na razie nie szukałem.
I w ogóle traktuję, ze moja półklatka jest do ozdoby.

Ja mam kontakty raczej w okolicach Poznania więc nie za bardzo ci pomogę.
No i chętnie zobaczę twoje cacko na torze w tym roku!
Jaki kolor?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 20:35 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jasmin napisał(a):
To może skontaktuj sie z klubowiczem Matschke - Maciek.
Takie rzeczy ci na pewno zrobią.

Klatkę od RS to znaczy półklatki z tyłu czy chcesz ładować pełną ?


A dziekuje, ze mnie poleciles ;)
Ja juz niestety nie siedze w branzy, pracuje teraz w General Aviation ;)
Ale planuje powrocic do branzy ;)
Co do Twojego Porsche, to najlepiej skontaktuj sie z Rafalem z Autoduszy w Katowicach, on Ci spokojnie takie rzeczy ogarnie, a jesli nie bedzie mial klatki, to poszukaj w Porsche Motorsport lub FVD lub zrob customowa, aczkolwiek jesli to nie ma byc auto tylko na tor, to bym w ogole zapomnial o klatce i predzej zainwestowal w konkretny wydech w GT3 ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 21:17 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
Nie jestem ekspertem ale wydaje mi się, że półklatka nic istotnego nie wniesie do Twoje samochodu. Jeżeli auto stricte torowe, to jedyną słuszną opcją jest wspawanie pełnej klatki, z zastrzałami na kielichy, która w odczuwalnym stopniu powinna poprawić sztywność nadwozia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 22:09 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Na klatkę jest jeszcze jeden sposób...trochę uniwersalny.Firma Ireco http://www.ireco.com.pl/index.php specjalnie do GT3 buduje klatkę skręcaną, czyli jest możliwość demontażu części przedniej. Natomiast jazda z pełną celą bez kasku ....lipa nie polecam :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: moj
PostNapisane: 4.01.2012, 22:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
moje 2 grosze
gratuluje zakupu, piękne i szybkie auto z linearną charakterystyka.. pięknie grąjące powyżej 6000 obr... a może i sąsiad bo cośmi mignęło ciemnego w okolicy
chyba 2 drogi zależne od sakiewki i priorytetów
wspomniana tu droga Porsche i .... $$$. Lub:

akurat moje auto w poniedziałek odbieram z półklatki na styl gt3 gt2.
Trela w Warszawie lub Bielsko Biała - do wyboru do koloru (wogóle któryś z ang tunerów robi je w Polsce). Cała, wkręcana, wspawana. Cała.. dość niebezpieczna bez kasku..
Stage 1
- Kubełki Gt3 -> ew inne Sparco / Recaro. Ebay, DemonTweeks czy wspomniane FVD
- ładne 5/6 punktowe szelki Schroth dedykowane do Porsche
- kopia felg Gt3 z Allegro / Ebay
- semislick od Michelin -> Kumho, Federale
- płyn hamulcowy ATE Super Blu lub inny Motul
- mam nadzieję ze zwykłe tarcze, inaczej na półkę
- klocki jakis Yellow Stuff czy inny Pagid
- delikatny negatyw przód tył
- wagi
- odłącz czujnik hamowania - lewa noga do pracy
- lap timer czy inny drift box do badania progresu /ew iPad i aplikacje/
- gasnica
podróż na własnych oponach - też przyjemność
i.. 1:48 w Poznaniu Twoje /przepraszam jeżeli zawyżam o jakies 3 sec./
Stage 2
laweta
- j.w. plus
- klasyczny srebrny jeleń BBS lub OZ Ultralaggera
- pełny slick
- duużo negatu
- PSS 10 / Ohlins + twardsze sprężyny tył + maksymalnie w dół
- czemu się męczę z tak dużą kierownicą??
- czy wyskakują mi biegi?? linki quick shifter/ cała kolumna?
- poduszki silnik + skrzynia
- POWERFLEX tulejki + przewody Goodridge
- 1;46 Twoje
Stage 3
- interior out
- wyspawanie budy + pełna klatka z zastrzałami
- szyby poliwęglan, elektryka / klima out
- krótki dyfer 8/32
- sprężyny all around
- aerodynamic kit + carbon
- camber plates + uniball
- AP RACING
- telemetria..
- bawimy sie 1:40...

practise practise practise - jak widać silnika nie dotykałem




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 22:45 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Wow, Marcin, ale opis, lepiej tego nie mozna ujac ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 22:47 

Dołączył: 13.11.2010
Posty: 54
jarkus22 napisał(a):
Na klatkę jest jeszcze jeden sposób...trochę uniwersalny.Firma Ireco http://www.ireco.com.pl/index.php specjalnie do GT3 buduje klatkę skręcaną, czyli jest możliwość demontażu części przedniej. Natomiast jazda z pełną celą bez kasku ....lipa nie polecam :D


Klatki Ireco nie cieszą się za dobrą opinią.

Co do jazdy bez kasku, myślę, że dobry kubeł z uszami + szelki i powinno być w miarę bezpiecznie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.01.2012, 22:57 

Dołączył: 8.04.2010
Posty: 68
Nie żebym reklamował firmę Ireco....natomiast mają bardzo duże doświadczenie w budowaniu klatek...natomiast ja piszę te słowa bo miałem ich klatkę ... :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: moj
PostNapisane: 5.01.2012, 1:07 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Duc748 napisał(a):
akurat moje auto w poniedziałek odbieram z półklatki na styl gt3 gt2.


pokaz sie przy okazji poki sniegu nie ma :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 1:33 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Podstawowe pytanie gdzie chcesz autem startowac bo za tym idzie kolejne czy klatke chcesz wstawiac gotową, oryginalną, chcesz dorabiac... Czy potrzebna ci na nią homologacja czy tylko chcesz miec ja dla wlasnego bezpieczenistwa?
Mysle, ze w tych kwestiach o ktorych pisales moglbym Ci pomoc - Raszyn kolo Warszawy tel 508 11 55 54.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.01.2012, 2:05 

Dołączył: 2.02.2010
Posty: 81
Golab napisał(a):
Witam,
Zakupilem 997 Gt3 do ogolnej zabawy na torze. Brakuje kilka przerobek, ktorch chialbym dokonac. Czy mozecie mi polecic dobra i uczciwa stajnie w ktorej moglbym sie poradzic i zostawic swoj samochod do przygotowania?

Pozdrowienia,
W


Pogadaj z Karolem (pojawia się tu czasami) i z Dominikiem z Ecu-Performace


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.01.2012, 9:54 

Dołączył: 4.01.2012
Posty: 6
Dzieki za cenne uwagi! Biore sie do roboty :-)

Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: moj
PostNapisane: 11.01.2012, 2:13 

Dołączył: 8.01.2012
Posty: 37
Duc748 napisał(a):
moje 2 grosze
gratuluje zakupu, piękne i szybkie auto z linearną charakterystyka.. pięknie grąjące powyżej 6000 obr... a może i sąsiad bo cośmi mignęło ciemnego w okolicy
chyba 2 drogi zależne od sakiewki i priorytetów
wspomniana tu droga Porsche i .... $$$. Lub:

akurat moje auto w poniedziałek odbieram z półklatki na styl gt3 gt2.
Trela w Warszawie lub Bielsko Biała - do wyboru do koloru (wogóle któryś z ang tunerów robi je w Polsce). Cała, wkręcana, wspawana. Cała.. dość niebezpieczna bez kasku..
Stage 1
- Kubełki Gt3 -> ew inne Sparco / Recaro. Ebay, DemonTweeks czy wspomniane FVD
- ładne 5/6 punktowe szelki Schroth dedykowane do Porsche
- kopia felg Gt3 z Allegro / Ebay
- semislick od Michelin -> Kumho, Federale
- płyn hamulcowy ATE Super Blu lub inny Motul
- mam nadzieję ze zwykłe tarcze, inaczej na półkę
- klocki jakis Yellow Stuff czy inny Pagid
- delikatny negatyw przód tył
- wagi
- odłącz czujnik hamowania - lewa noga do pracy
- lap timer czy inny drift box do badania progresu /ew iPad i aplikacje/
- gasnica
podróż na własnych oponach - też przyjemność
i.. 1:48 w Poznaniu Twoje /przepraszam jeżeli zawyżam o jakies 3 sec./
Stage 2
laweta
- j.w. plus
- klasyczny srebrny jeleń BBS lub OZ Ultralaggera
- pełny slick
- duużo negatu
- PSS 10 / Ohlins + twardsze sprężyny tył + maksymalnie w dół
- czemu się męczę z tak dużą kierownicą??
- czy wyskakują mi biegi?? linki quick shifter/ cała kolumna?
- poduszki silnik + skrzynia
- POWERFLEX tulejki + przewody Goodridge
- 1;46 Twoje
Stage 3
- interior out
- wyspawanie budy + pełna klatka z zastrzałami
- szyby poliwęglan, elektryka / klima out
- krótki dyfer 8/32
- sprężyny all around
- aerodynamic kit + carbon
- camber plates + uniball
- AP RACING
- telemetria..
- bawimy sie 1:40...

practise practise practise - jak widać silnika nie dotykałem


co to za fotel widoczny na Twojej focie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2012, 2:35 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
za optymistycznie z tym 1,40...może się mylę ale.....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.01.2012, 13:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Marcin - szacunek - coz za rewelacyjne podsumowanie mozliwosci modyfikowania auta! :thumbup:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum