|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Golab
|
Napisane: 4.01.2012, 10:04 |
|
Dołączył: 4.01.2012 Posty: 6
|
Witam,
Zakupilem 997 Gt3 do ogolnej zabawy na torze. Brakuje kilka przerobek, ktorch chialbym dokonac. Czy mozecie mi polecic dobra i uczciwa stajnie w ktorej moglbym sie poradzic i zostawic swoj samochod do przygotowania?
Pozdrowienia,
W
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 4.01.2012, 13:01 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Zależy co chcesz przerabiać ale pogadaj z Autoduszą, albo Carrera Cars Team.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Golab
|
Napisane: 4.01.2012, 14:15 |
|
Dołączył: 4.01.2012 Posty: 6
|
mam wahacz do wymiany + chcialbym zamontowac klatke od RS oraz kubly no i nowe kola. Masz cos w Warszawie?
w
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 4.01.2012, 14:26 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
To może skontaktuj sie z klubowiczem Matschke - Maciek.
Takie rzeczy ci na pewno zrobią.
Klatkę od RS to znaczy półklatki z tyłu czy chcesz ładować pełną ?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Golab
|
Napisane: 4.01.2012, 16:20 |
|
Dołączył: 4.01.2012 Posty: 6
|
a jaka radzisz, raczej mysle o polklatce.
Dzieki!
w
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 4.01.2012, 16:30 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jak chcesz mieć auto do jazdy na torze to lepiej całą klatkę. Tylko oczywiście trzeba to dobrze zrobić żeby dało się jeszcze normalnie jechać po drodze albo laweta.
Zasadniczo z klatką i bez kasku nie powinno się jeździć.
Oryginalną, 'wyjmowalną' klatkę możesz kupić w Porsche Motorsport albo pewnie w jakichś firmach typu FVD. Ja na razie nie szukałem.
I w ogóle traktuję, ze moja półklatka jest do ozdoby.
Ja mam kontakty raczej w okolicach Poznania więc nie za bardzo ci pomogę.
No i chętnie zobaczę twoje cacko na torze w tym roku!
Jaki kolor?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 4.01.2012, 20:35 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Jasmin napisał(a): To może skontaktuj sie z klubowiczem Matschke - Maciek. Takie rzeczy ci na pewno zrobią.
Klatkę od RS to znaczy półklatki z tyłu czy chcesz ładować pełną ?
A dziekuje, ze mnie poleciles
Ja juz niestety nie siedze w branzy, pracuje teraz w General Aviation
Ale planuje powrocic do branzy
Co do Twojego Porsche, to najlepiej skontaktuj sie z Rafalem z Autoduszy w Katowicach, on Ci spokojnie takie rzeczy ogarnie, a jesli nie bedzie mial klatki, to poszukaj w Porsche Motorsport lub FVD lub zrob customowa, aczkolwiek jesli to nie ma byc auto tylko na tor, to bym w ogole zapomnial o klatce i predzej zainwestowal w konkretny wydech w GT3
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 4.01.2012, 21:17 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
Nie jestem ekspertem ale wydaje mi się, że półklatka nic istotnego nie wniesie do Twoje samochodu. Jeżeli auto stricte torowe, to jedyną słuszną opcją jest wspawanie pełnej klatki, z zastrzałami na kielichy, która w odczuwalnym stopniu powinna poprawić sztywność nadwozia.
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 4.01.2012, 22:09 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
Na klatkę jest jeszcze jeden sposób...trochę uniwersalny.Firma Ireco http://www.ireco.com.pl/index.php specjalnie do GT3 buduje klatkę skręcaną, czyli jest możliwość demontażu części przedniej. Natomiast jazda z pełną celą bez kasku ....lipa nie polecam
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 4.01.2012, 22:36 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
moje 2 grosze
gratuluje zakupu, piękne i szybkie auto z linearną charakterystyka.. pięknie grąjące powyżej 6000 obr... a może i sąsiad bo cośmi mignęło ciemnego w okolicy
chyba 2 drogi zależne od sakiewki i priorytetów
wspomniana tu droga Porsche i .... $$$. Lub:
akurat moje auto w poniedziałek odbieram z półklatki na styl gt3 gt2.
Trela w Warszawie lub Bielsko Biała - do wyboru do koloru (wogóle któryś z ang tunerów robi je w Polsce). Cała, wkręcana, wspawana. Cała.. dość niebezpieczna bez kasku..
Stage 1
- Kubełki Gt3 -> ew inne Sparco / Recaro. Ebay, DemonTweeks czy wspomniane FVD
- ładne 5/6 punktowe szelki Schroth dedykowane do Porsche
- kopia felg Gt3 z Allegro / Ebay
- semislick od Michelin -> Kumho, Federale
- płyn hamulcowy ATE Super Blu lub inny Motul
- mam nadzieję ze zwykłe tarcze, inaczej na półkę
- klocki jakis Yellow Stuff czy inny Pagid
- delikatny negatyw przód tył
- wagi
- odłącz czujnik hamowania - lewa noga do pracy
- lap timer czy inny drift box do badania progresu /ew iPad i aplikacje/
- gasnica
podróż na własnych oponach - też przyjemność
i.. 1:48 w Poznaniu Twoje /przepraszam jeżeli zawyżam o jakies 3 sec./
Stage 2
laweta
- j.w. plus
- klasyczny srebrny jeleń BBS lub OZ Ultralaggera
- pełny slick
- duużo negatu
- PSS 10 / Ohlins + twardsze sprężyny tył + maksymalnie w dół
- czemu się męczę z tak dużą kierownicą??
- czy wyskakują mi biegi?? linki quick shifter/ cała kolumna?
- poduszki silnik + skrzynia
- POWERFLEX tulejki + przewody Goodridge
- 1;46 Twoje
Stage 3
- interior out
- wyspawanie budy + pełna klatka z zastrzałami
- szyby poliwęglan, elektryka / klima out
- krótki dyfer 8/32
- sprężyny all around
- aerodynamic kit + carbon
- camber plates + uniball
- AP RACING
- telemetria..
- bawimy sie 1:40...
practise practise practise - jak widać silnika nie dotykałem
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 4.01.2012, 22:45 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Wow, Marcin, ale opis, lepiej tego nie mozna ujac
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Andrzej_K
|
Napisane: 4.01.2012, 22:47 |
|
Dołączył: 13.11.2010 Posty: 54
|
jarkus22 napisał(a): Na klatkę jest jeszcze jeden sposób...trochę uniwersalny.Firma Ireco http://www.ireco.com.pl/index.php specjalnie do GT3 buduje klatkę skręcaną, czyli jest możliwość demontażu części przedniej. Natomiast jazda z pełną celą bez kasku ....lipa nie polecam
Klatki Ireco nie cieszą się za dobrą opinią.
Co do jazdy bez kasku, myślę, że dobry kubeł z uszami + szelki i powinno być w miarę bezpiecznie.
|
|
Góra |
|
jarkus22
|
Napisane: 4.01.2012, 22:57 |
|
Dołączył: 8.04.2010 Posty: 68
|
Nie żebym reklamował firmę Ireco....natomiast mają bardzo duże doświadczenie w budowaniu klatek...natomiast ja piszę te słowa bo miałem ich klatkę ...
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 5.01.2012, 1:07 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
Duc748 napisał(a): akurat moje auto w poniedziałek odbieram z półklatki na styl gt3 gt2.
pokaz sie przy okazji poki sniegu nie ma
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 5.01.2012, 1:33 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Podstawowe pytanie gdzie chcesz autem startowac bo za tym idzie kolejne czy klatke chcesz wstawiac gotową, oryginalną, chcesz dorabiac... Czy potrzebna ci na nią homologacja czy tylko chcesz miec ja dla wlasnego bezpieczenistwa?
Mysle, ze w tych kwestiach o ktorych pisales moglbym Ci pomoc - Raszyn kolo Warszawy tel 508 11 55 54.
|
|
Góra |
|
lukki
|
Napisane: 5.01.2012, 2:05 |
|
Dołączył: 2.02.2010 Posty: 81
|
Golab napisał(a): Witam, Zakupilem 997 Gt3 do ogolnej zabawy na torze. Brakuje kilka przerobek, ktorch chialbym dokonac. Czy mozecie mi polecic dobra i uczciwa stajnie w ktorej moglbym sie poradzic i zostawic swoj samochod do przygotowania?
Pozdrowienia, W
Pogadaj z Karolem (pojawia się tu czasami) i z Dominikiem z Ecu-Performace
|
|
Góra |
|
Golab
|
Napisane: 5.01.2012, 9:54 |
|
Dołączył: 4.01.2012 Posty: 6
|
Dzieki za cenne uwagi! Biore sie do roboty
Wojtek
|
|
Góra |
|
snooreq
|
Napisane: 11.01.2012, 2:13 |
|
Dołączył: 8.01.2012 Posty: 37
|
Duc748 napisał(a): moje 2 grosze gratuluje zakupu, piękne i szybkie auto z linearną charakterystyka.. pięknie grąjące powyżej 6000 obr... a może i sąsiad bo cośmi mignęło ciemnego w okolicy chyba 2 drogi zależne od sakiewki i priorytetów wspomniana tu droga Porsche i .... $$$. Lub:
akurat moje auto w poniedziałek odbieram z półklatki na styl gt3 gt2. Trela w Warszawie lub Bielsko Biała - do wyboru do koloru (wogóle któryś z ang tunerów robi je w Polsce). Cała, wkręcana, wspawana. Cała.. dość niebezpieczna bez kasku.. Stage 1 - Kubełki Gt3 -> ew inne Sparco / Recaro. Ebay, DemonTweeks czy wspomniane FVD - ładne 5/6 punktowe szelki Schroth dedykowane do Porsche - kopia felg Gt3 z Allegro / Ebay - semislick od Michelin -> Kumho, Federale - płyn hamulcowy ATE Super Blu lub inny Motul - mam nadzieję ze zwykłe tarcze, inaczej na półkę - klocki jakis Yellow Stuff czy inny Pagid - delikatny negatyw przód tył - wagi - odłącz czujnik hamowania - lewa noga do pracy - lap timer czy inny drift box do badania progresu /ew iPad i aplikacje/ - gasnica podróż na własnych oponach - też przyjemność i.. 1:48 w Poznaniu Twoje /przepraszam jeżeli zawyżam o jakies 3 sec./ Stage 2 laweta - j.w. plus - klasyczny srebrny jeleń BBS lub OZ Ultralaggera - pełny slick - duużo negatu - PSS 10 / Ohlins + twardsze sprężyny tył + maksymalnie w dół - czemu się męczę z tak dużą kierownicą?? - czy wyskakują mi biegi?? linki quick shifter/ cała kolumna? - poduszki silnik + skrzynia - POWERFLEX tulejki + przewody Goodridge - 1;46 Twoje Stage 3 - interior out - wyspawanie budy + pełna klatka z zastrzałami - szyby poliwęglan, elektryka / klima out - krótki dyfer 8/32 - sprężyny all around - aerodynamic kit + carbon - camber plates + uniball - AP RACING - telemetria.. - bawimy sie 1:40...
practise practise practise - jak widać silnika nie dotykałem
co to za fotel widoczny na Twojej focie?
|
|
Góra |
|
rk35
|
Napisane: 11.01.2012, 2:35 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 357
|
za optymistycznie z tym 1,40...może się mylę ale.....
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 11.01.2012, 13:38 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Marcin - szacunek - coz za rewelacyjne podsumowanie mozliwosci modyfikowania auta!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|