|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Bil-fach
|
Napisane: 2.04.2021, 14:18 |
|
Dołączył: 30.09.2020 Posty: 21
|
Witam, chce kupić silnik do Cayenne 4.5 2004 po remoncie, tzn. Nowe tuleje cylindra, pierścienie, panewki, itd. Przy odpalaniu i gaszeniu silnika na zimnym słychać stuk w silniku. Ktoś niby stwierdził że to pompa oleju.. Silnik ma przejechane 5tys km po remoncie, auto jest wystawione na części z powodu uszkodzonej skrzyni biegu, silnik jest jeszcze w aucie można normalnie odpalać i się poruszać...
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 3.04.2021, 0:41 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Jeżeli masz informację gdzie ten silnik był „remontowany” to może to sporo wyjaśnić...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Bil-fach
|
Napisane: 4.04.2021, 11:18 |
|
Dołączył: 30.09.2020 Posty: 21
|
Silnik rozbierał i składał ojciec tego co sprzedawał, podobno jest w delegacji w Afryce:/ Pojechałem z Wrocławia do klienta koło Gdańska, nie było żadnych stuków przy odpalaniu ani gaszeniu, zato były bardzo ciche stuki przy pracy silnika na wolnych obrotach, po zajrzeniu do cylindrów kamerka były ślady na cylindrze jakby jakieś wrzery, np jakby cos wpadlo małego do Sroka i porobiło odbicia, ścianki były gładkie wręcz lustrzane. Oczywiście nie kupiłem go..
Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|