Autor |
Wiadomość |
jurek968
|
Napisane: 9.11.2007, 19:33 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Problem by się rozwiązał gdybym mógł to posłuchać!
czasem można spróbować polać pasek zwykłą wodą- ja tak robię jak mam wątpliwości łożysko czy pasek.
jeśłi po polaniu wodą cichnie to oznacza pasek.
spróbuj najpierw polać wodą te paski odkryte,od wspomagania a potem od alternatora a potem ewentualnie minimalną ilością od górę paką żębatego - jet góra odkryta na kole rozrządu....np wodę do pojemnika po płynie do mycia szyb i tym psikać!!
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Maxim
|
Napisane: 9.11.2007, 19:51 |
|
Dołączył: 12.08.2007 Posty: 179
|
sprobuje zatem coś pombinować
|
|
Góra |
|
Zbyszek
|
Napisane: 10.11.2007, 9:42 |
|
Dołączył: 11.04.2007 Posty: 11
|
Jeżeli dobrze rozumiem dźwięk Twojego "świstU" to na bank jest to zbyt duży naciąg paska od wałków balansujących.Ja dokładnie miałem to miałem u siebie.Mechanik wymienił rozrząd,paski i po zmontowaniu pojawił się ten dźwięk.Spojrzałem na PET-instrucja obsługi i tam było zdjęcie naciągu paska od balansu i jakiś specjalny wyskalowany przyrząd do ustawienie naciągu tego paska.Czyli to musi być bardzo ważny i dok adny naciąg.Mój kolega nie miał tego przyrządu i poprostu poluzował naciąg tego paska.Ustało jak ręką odjął.Być może u Ciebie jest podobnie.Pozdrawiam Zbyszek
|
|
Góra |
|
Maxim
|
Napisane: 10.11.2007, 14:22 |
|
Dołączył: 12.08.2007 Posty: 179
|
zbyszek - właśnie od tego chce zacząć, od poluzowania, również mam nadzieję ze w tym tkwi problem.
|
|
Góra |
|
meewosh
|
Napisane: 11.11.2007, 8:21 |
|
Dołączył: 14.03.2007 Posty: 292
|
pasek alternatora też tak pogwizduje jak jest za mocno naciągnięty, u mnie jak wyeliminowaliśmy to, usłyszałem dopiero że balans też hałasuje - rozrząd miał napinacz automatyczny.
|
|
Góra |
|
Maxim
|
Napisane: 15.11.2007, 17:51 |
|
Dołączył: 12.08.2007 Posty: 179
|
Mechanik posprawdzał każdy możliwy pasek, ten od alternatora też, sprawdził ponownie ułożenie rolek, pokombinował też z róznym napieciem paska. Dzwiek byl dalej tak jak wczesniej. Potem wzial sluchawki obsłuchał każdą rolke i powiedział, że jest to wina, tej na samym dolem, najniżej umjejscowionej, że to "na niej" jest ten hałas.
Poradził mi bym przejechal z 1000km i zobaczył czy dzwiek zniknie, albo bedzie jeszcze glosniejszy, mowil że prawie na 100% jest to wadliwa rolka i jesli po przejechaniu tych kilometrow, halas bedzie, wtedy rolke na gawarancji, wymieni sie na nową. Mechanik sprawdził każde możliwe źródło takiego odgłosu i nic wiecej nie znalazł oprócz tej rolki, także według jest to wlasnie wina tej jednej rolki.
|
|
Góra |
|
pg944
|
Napisane: 15.11.2007, 18:02 |
|
Dołączył: 21.04.2007 Posty: 74
|
jesli rolka napinająca od pask balansowego(domyslam sie ze o ta chodzi) jest odwrotnie napieta to lubi swistac
|
|
Góra |
|
Maxim
|
Napisane: 15.11.2007, 19:39 |
|
Dołączył: 12.08.2007 Posty: 179
|
pg944 napisał(a): jesli rolka napinająca od pask balansowego(domyslam sie ze o ta chodzi) jest odwrotnie napieta to lubi swistac
mechanik sprawdzil dwa razy ustawienie kazdej rolki i twierdzi ze to nie to, tak jak mowil jest to wina prawie na pewno wadliwej samej rolki, nie wiem jak rolka moze byc wadliwa, moze jej konstrukcja , rolka bedzie prawdopodobnie wymieniona, jesli halas nie ustanie samoistnie.
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 16.11.2007, 13:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Nawiasem mowiac mialczenie zbyt mocno napietego balabsu slychac bosko uwielbialem ten dzwiek w swoim aucie a na tak zestrojonym rozrzadzie zrobilem 75 tys i stan paskow byl wzorowy. Ale balans to zdecydowanie "MIALCZENIE"
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|