Daiv do jazdy po ulicy przy tej temp ja właśnie takie ciśnienie bym preferował do turbo ?
poniżej jest kilka słów z Michelina
• Jazda z zaniżonym ciśnieniem powoduje przegrzewania
się opony, co może prowadzić do uszkodzenia wewnętrznych
jej elementów.
Tego typu uszkodzenia są nieodwracalne i mogą prowadzić do
rozerwania opony przy nagłym spadku ciśnienia. Skutki jazdy na oponie
o zbyt niskim ciśnieniu mogą być niewidoczne i ujawnić się dopiero po
uzupełnieniu ciśnienia i dalszej eksploatacji.
• Zaniżone ciśnienie znacznie zwiększa ryzyko wystąpienia aquaplaningu.
• Zawyżone ciśnienie może z kolei prowadzić do przedwczesnego i
nieregularnego zużycia ogumienia, a w konsekwencji zmniejszyć
odporność opon na uderzenia (uszkodzenia bieżnika, rozerwanie karkasu
itp.).
• Podczas jazdy opony nagrzewają się. Z uwagi na wzrost ciśnienia
powierza w oponach wraz ze wzrostem
ich temperatury, nie wolno pompować rozgrzanych opon.
• Wynik pomiaru ciśnienia na ciepłej oponie należy skorygować zgodnie
z zaleceniami producenta – do zalecanego ciśnienia należy dodać 0,3
bara.
i jeszcze parę słów tu:
http://tiny.pl/hkkhm
Pzdr