|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BT
|
Napisane: 15.12.2012, 11:05 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Dzisiaj, wyjezdzajac z garazu, przy niemalze zerowej predkosci, niespodziewanie od razu poszedlem bokiem na zlodowacialej kostce, ktora wylozona jest osiedlowa uliczka. Poslizg w zwolnionym tempie, a kraweznik z betonowymi slupkami przyblizal sie nieublaganie...
Jestem pewien, ze gdyby nie zeszlotygodniowa pojezdzawka na sniegu i lodzie na Bemowie, to nie mialbym tak szybkiego i wlasciwego odruchu, zeby skontrowac... i wytrzymac, a auto jakby samo wyciagnelo sie czterema lapami i bez zbednego zblizania sie do kraweznikow, slupow, itp. pojechalismy gladko dalej. Moim chlopcom bardzo sie to podobalo, za to mnie zrobilo sie troche cieplo.
Jeszcze raz dzieki dla Piotra i Leszka za zorganizowanie Bemowa i swietna nauke jazdy! Zycze wszystkim szerokiej drogi i bezpiecznej jazdy, bo dzisiaj bedzie slisko.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 15.12.2012, 11:51 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Najlepiej bokami to lata sie po śniegu, echhhhh uwielbiam
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 15.12.2012, 11:58 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Będą następne, tematyczne:
- lód i "szklanka"...... szklanka po zajęciach....
- głęboki śnieg (powtarzam...głęboki śnieg !!! )
- błoto pośniegowe.....czyli ostra jazda w nieprzewidywalnych warunkach.
- na koniec oczywiście....finał .....
Tak będzie wyglądał w skrócie Zimowy Puchar PCP, o którym wkrótce
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 15.12.2012, 12:30 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Bartku ale to prosiakiem takie manewry dzisiaj?
_________________
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.12.2012, 12:47 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Prosiakiem Darku! W koncu to idealne zimowe auto: 4x4, benzyna, w srodku intymnie=cieplo, ABS, radyjko itp. Jazdy treningowe po sniegu sa moim zdaniem mniej meczace dla samochodu niz zabawy na torze w cieple, bo obroty w zimie nizsze, opory toczenia/slizgania male, w zasadzie trzeba sie przede wszystkim skupiac na technice jazdy. Sama radosc.
Warunkiem dobrej zimowej zabawy prosiakiem na Bemowie sa oczywiscie dobre kalesony. A potem zimowe opony.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 15.12.2012, 12:55 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
No tak mój niestety pogrążony w śnie zimowym a nie obawiasz się o stan elementów aluminiowych w kontakcie z solą? mnie skutecznie wystraszyli, że następuje bardzo agresywna korozja tych elementów a w końcu silnik nisko i aluminiowy elementy zawieszenia także.
_________________
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.12.2012, 13:07 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Jak skoroduja, to wymienie na nowe i beda sluzyly nastepne 10+ lat. Tak juz zrobilem z wieloma elementami i dlatego nie boje sie jezdzic - czasami szybko - 21-letnim pojazdem. Dzieki takim okresowym wymianom czesci z roku na rok moj samochod starzeje sie coraz wolniej.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 15.12.2012, 13:11 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
No niby tak jest jak piszesz ale wymianę trzeba robić wtedy parami czyli dwa amory , dwie zawiechy itd gorzej z cylindrami a czy idzie w jakiś skuteczny sposób zabezpieczyć te elementy przed działaniem agresywnych związków np soli?
_________________
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 15.12.2012, 13:12 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
|
Mój tez w garażu, ale na codzień BMW E34 520 teraz śmigam, super auto do jazdy bokiem
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 15.12.2012, 13:29 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Zawieszenie wymienilem w calosci w tym roku, co bardzo dobrze wplynelo na jakosc prowadzenia samochodu. Elementy zardzewiale poszly precz, a pozostale oczyszczone, pomalowane i zabezpieczone. Silnik itp trzeba regularnie czyscic, a na rdze tez sa sposoby. Przewody warto wymieniac co pare lat, jesli auto bywa na torze. Reszta to materialy eksploatacyjne. Wyzsze koszty uzytkowania, ale radosc z jazdy / kontroli sytuacji takich, jak z dzisiejszego rana - bezcenne. Ale cos jest w tym, co piszesz: moze powinienem sobie kupic inny samochod na lato..?
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 15.12.2012, 13:57 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
BT napisał(a): Prosiakiem Darku! W koncu to idealne zimowe auto: 4x4, benzyna, w srodku intymnie=cieplo, ABS, radyjko itp. Jazdy treningowe po sniegu sa moim zdaniem mniej meczace dla samochodu niz zabawy na torze w cieple, bo obroty w zimie nizsze, opory toczenia/slizgania male, w zasadzie trzeba sie przede wszystkim skupiac na technice jazdy. Sama radosc.
Warunkiem dobrej zimowej zabawy prosiakiem na Bemowie sa oczywiscie dobre kalesony. A potem zimowe opony.
Super Bartku
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|