Autor |
Wiadomość |
Doniu
|
Napisane: 23.09.2010, 15:58 |
|
Dołączył: 22.08.2009 Posty: 268
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 23.09.2010, 16:32 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Kolego rozmawiamy cały czas o samochodach typowo ulicznych nie o dragowych. Rozpędziłeś się aż do dragu. (gdzie liczy się wypruty samochód, opony dragowe, spadochron i.t.p.) Tak na ochłonięcie i otarcie potu zobacz sobie ten filmik. Najlepiej dwa razy. Bo ja za pierwszym razem też myślałem ze to jest niemozliwe. A jednak Nissan GT-R przechodzi koło Bugatti jak koło taczki z gnojem. Poprostu robi ciastko z kremem ! http://www.youtube.com/watch?v=s8O5ncJWWao
|
|
Góra |
|
n4s
|
Napisane: 23.09.2010, 16:41 |
|
Dołączył: 9.03.2008 Posty: 63
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.09.2010, 16:44 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
no pozniej w drugim wyscigu jest Veyron nie jest gorszy...
ale tak naprawde dyskusja zaczela sie od porownania seryjnego 997TT z seryjnym GT-Rem i tutaj przed liftem 997TT auta ida w miare rowno, ale teraz po lifcie nowe 997TTS to zupelnie inna bajka, wystarczy porownac przyspieszenie tych 0-200:
Porsche 10,1
Nisan GTR 11,8
dziekuje, nie mam pytan
PDK po prostu rzadzi...procedura startu z 5000 obr robi swoje...
zapraszam tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=ee6T-TIzTk4
mamy bardzo ladne porownanie seryjnych aut, i to zwykle Turbo PDK, nie wersja S..
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Aureoo
|
Napisane: 23.09.2010, 18:35 |
|
Dołączył: 5.09.2010 Posty: 115
|
Jest jeszcze jedna sprawa, tzn hamulce.
Z tego co wiem to z GTR ma spore kłopoty już po 2-3 kółkach, a opcji ceramiki u Japońców niet.
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 23.09.2010, 19:01 |
|
|
|
Góra |
|
n4s
|
Napisane: 23.09.2010, 19:12 |
|
Dołączył: 9.03.2008 Posty: 63
|
Czytałem gdzieś mnóstwo wyjaśnień,że Veyron nie startował w swoim 'full-attack mode'. Dopiero wtedy ma te 1001 koni,a normalnie bodaj 700-800.
A swoją drogą,to oni sami gdzieś w podpisie do któregoś z filmików ostrzegali przed kitami Switzera,że strasznie nietrwałe, jednemu wysadziło silnik.
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 23.09.2010, 22:22 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Koledzy skoro GT-R P800 robi Hayabuse tak jak chce. To ja nie mam więcej pytań 0-100km/h 2.9s. Kilka prób mówi samo za siebie. Też to jest dla mnie nieprawdopodobne, ale możliwe. Veyron też dostał i to za drugim razem jeszcze bardziej. Jest szykowana wersja GT-Ra P1000 i P1200 Osiągi będą niestety przypominały raczej F16 a nie pojazdu na ulice. Niestety tunerzy z Porsche (Tech Art, Ruf,9ff )nie poszli tak daleko i niestety nie robią nic z tak pięknym pojazdem jakim jest 911- tka. To jest najbardziej bolesne ! Poprostu czas się dla nich zatrzymał jakieś 15 lat. Już nie wspomne o Veyronie Ikona motoryzacji. żeby zostać tak zdeklasowanym. Sam posiadam 911-tke. Zawsze uważałem że Porsche ze wszystkim jest na pierwszym miejscu, a tym bardziej z osiągami. Niestety technologicznie Porsche odbiega. Dobrze że wygląd mojej Poruni jest na 1-wszym miejscu i zawsze już tak pozostanie. Zgrabna i piękna sylwetka oczywiście z najpiękniejszym tyłeczkiem. Pozdrawiam wszystkich uzależnionych od Porsche.
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 23.09.2010, 22:28 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.09.2010, 22:37 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
nie wiem gdzie Veyron dostal jeszcze bardziej w drugim przejezdzie, gdzie widac, ze jak GTR tak nagle mocno odjezdza to pojawia sie male okienko z info, ze Veyron odposcil i hamowal...
ale to i tak malo istotne, bo jak widac, dla Ciebie liczy sie ilosc koni pod maska i efekt na 1/4 mili czy nie wiem jaki tam wyscig...
ale Porsche to jednak Porsche i w dupie mam to kto pierwszy dojedzie do nastepnych swiatel w aucie po tuningu... po drugie, zeby miec odwolanie, to trzeba porownywac auta z podobnym czynnikiem KM/kg... i jesli tego sie bedziemy trzymac, to seryjne 997TT PDK jest szybsze od seryjnego GTRa, a seryjne 997TT tiptronic idzie rowno z seryjnym GTRem...
i przestanmy pisac meroterycznie puste posty o jakis tuningach rzedu 800+ KM.... bo to nie jest istotne...
W Porsche najmocniejsze projekty siegaja 1000KM, ale nie ilosc KM sie liczy tylko jak to jezdzi po ulicy....
wystarczy zobaczyc porownania w gazetach kilku tunerow Porsche, czesto auto majace 100KM mniej jezdzi lepiej niz takie samo mocniejsze o te 100 KM, kwestia dobrania turbin, strojenia i innych podzespolow..
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.09.2010, 22:41 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
porka 1 napisał(a): Zapomniałem przesłać jeszcze tego http://www.youtube.com/watch?v=LTm8alJ4bFM To jest nieprawdopodobne. Przynajmniej dla mnie. A teraz spadam spać
a myslisz, ze Porsche z podobnym stosunkiem KM/kg bedzie gorzej jezdzic ?
Porsche 997TT PDK w stage 2 od Techart przy mocy 620KM ma 2.9 do setki i 9.3 do 200
wiec nie chce wiedziec, co tam sie bedzie dzialo przy mocy 800KM, tylko na razie zaden z tunerow nie robil jeszcze tak mocne Turbo PDK
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 23.09.2010, 22:54 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 23.09.2010, 23:05 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Jest jeszcze kwestia trwałości - ciekawe czemu aktualnie nie ma gwarancji na skrzynie w GT-R? I Nissan zrezygnował z systemu Launch Control?
Nie wiem czemu jeszcze nie przesiadłeś się na GT-R. Zrób to. I zmień forum.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
przemek84
|
Napisane: 23.09.2010, 23:42 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
o rany znowu kolejny wielki fan GTRa ktory nie moze sie pogodzic nad wyzszoscia Porsche czy to na torze czy na 1/4 mili...
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 24.09.2010, 7:43 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
wit007 napisał(a): Jest jeszcze kwestia trwałości - ciekawe czemu aktualnie nie ma gwarancji na skrzynie w GT-R? I Nissan zrezygnował z systemu Launch Control? Nie wiem czemu jeszcze nie przesiadłeś się na GT-R. Zrób to. I zmień forum.
jest nadal Launch Control tylko zmniejszyli obroty...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
n4s
|
Napisane: 24.09.2010, 10:47 |
|
Dołączył: 9.03.2008 Posty: 63
|
|
Góra |
|
mick
|
Napisane: 24.09.2010, 11:30 |
|
Dołączył: 25.05.2007 Posty: 182
|
porka 1
Nie wiem po co tyle podniecenia się wynikami GT-R-a. Przecież przykłady, które pokazujesz dotyczą mocno tuningowanych wersji, których moc nieraz dwukrotnie przekracza wyjściową. Miałem okazję oglądać P800 na żywo. Pluje nie przepalonym paliwem i nierówno pracuje po kilku okrążeniach na Torze ( Poznań ). Nie twierdzę, że GTR to auto do niczego. Jestem pełen podziwu dla Nissana, ale musimy rozgraniczyć auta seryjne, które są porównywalne do 997 TT w zakresie osiągów od tych mocarzy, którzy napuszą się kila razy na prostej po czym pewnie ekspolują z wysiłku i tyle będzie z ich super osiągów. Nie sądzę. żeby 1000- konne pakiety Switzera cechowała jakaś długa żywotność...
Powyższe tabele od n4s tylko pokazują na co stać Porsche, jesli też użyje skrzyni z podwójnym sprzęgłem tak jak w GT-R-rze...
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 24.09.2010, 14:20 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
|
Góra |
|
n4s
|
Napisane: 24.09.2010, 14:58 |
|
Dołączył: 9.03.2008 Posty: 63
|
kartka przyjmie, z tym że to 'kartka' wykonana przez redaktorów auto bilda, z normalnego testu.
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 24.09.2010, 17:33 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
porka, ja na Twoim miejscu bym sie liczyl z tym co pisze i jak pisze, bo ja do jakis lanserow siebie nie zaliczam i nie uwazam, ze Porsche jest najlepsze, tylko pewne kwestie sa jednoznaczne, a to wlasnie TY je nadintepretujesz...
porownuj jablko z jablkiem to dyskusja bedzie objektywna, a w tym momencie nie jest, bo Ty ja zmieniles...
GTR jest kozackim autem za dobre pieniadzem, ale nie trzeba sie przed nim onanizowac...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|