Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 116  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: :P
PostNapisane: 23.09.2010, 15:58 

Dołączył: 22.08.2009
Posty: 268
ten Twój japonek to pan pikuś
http://www.youtube.com/watch?v=lwF-kr91 ... r_embedded :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 16:32 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Kolego rozmawiamy cały czas o samochodach typowo ulicznych nie o dragowych. Rozpędziłeś się aż do dragu. (gdzie liczy się wypruty samochód, opony dragowe, spadochron i.t.p.) Tak na ochłonięcie i otarcie potu zobacz sobie ten filmik. Najlepiej dwa razy. Bo ja za pierwszym razem też myślałem ze to jest niemozliwe. A jednak Nissan GT-R przechodzi koło Bugatti jak koło taczki z gnojem. Poprostu robi ciastko z kremem ! http://www.youtube.com/watch?v=s8O5ncJWWao :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 16:41 

Dołączył: 9.03.2008
Posty: 63
jak się już tak trzeba licytowac tuningowanymi autami, to wystarczy poczekac aż ktoś konkretny się zajmie 997tt pdk, i nie będzie już tak wesoło. Bo potencjał jest
http://www.youtube.com/watch?v=hde2qx6J ... re=related


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 16:44 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
no pozniej w drugim wyscigu jest Veyron nie jest gorszy...
ale tak naprawde dyskusja zaczela sie od porownania seryjnego 997TT z seryjnym GT-Rem i tutaj przed liftem 997TT auta ida w miare rowno, ale teraz po lifcie nowe 997TTS to zupelnie inna bajka, wystarczy porownac przyspieszenie tych 0-200:
Porsche 10,1
Nisan GTR 11,8

dziekuje, nie mam pytan ;)
PDK po prostu rzadzi...procedura startu z 5000 obr robi swoje...

zapraszam tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=ee6T-TIzTk4
mamy bardzo ladne porownanie seryjnych aut, i to zwykle Turbo PDK, nie wersja S..




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 18:35 

Dołączył: 5.09.2010
Posty: 115
Jest jeszcze jedna sprawa, tzn hamulce.
Z tego co wiem to z GTR ma spore kłopoty już po 2-3 kółkach, a opcji ceramiki u Japońców niet.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 19:01 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 19:12 

Dołączył: 9.03.2008
Posty: 63
Czytałem gdzieś mnóstwo wyjaśnień,że Veyron nie startował w swoim 'full-attack mode'. Dopiero wtedy ma te 1001 koni,a normalnie bodaj 700-800.
A swoją drogą,to oni sami gdzieś w podpisie do któregoś z filmików ostrzegali przed kitami Switzera,że strasznie nietrwałe, jednemu wysadziło silnik.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 22:22 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Koledzy skoro GT-R P800 robi Hayabuse tak jak chce. To ja nie mam więcej pytań 0-100km/h 2.9s. Kilka prób mówi samo za siebie. Też to jest dla mnie nieprawdopodobne, ale możliwe. Veyron też dostał i to za drugim razem jeszcze bardziej. Jest szykowana wersja GT-Ra P1000 i P1200 Osiągi będą niestety przypominały raczej F16 a nie pojazdu na ulice. Niestety tunerzy z Porsche (Tech Art, Ruf,9ff )nie poszli tak daleko i niestety nie robią nic z tak pięknym pojazdem jakim jest 911- tka. To jest najbardziej bolesne ! Poprostu czas się dla nich zatrzymał jakieś 15 lat. Już nie wspomne o Veyronie Ikona motoryzacji. żeby zostać tak zdeklasowanym. Sam posiadam 911-tke. Zawsze uważałem że Porsche ze wszystkim jest na pierwszym miejscu, a tym bardziej z osiągami. Niestety technologicznie Porsche odbiega. Dobrze że wygląd mojej Poruni jest na 1-wszym miejscu i zawsze już tak pozostanie. Zgrabna i piękna sylwetka oczywiście z najpiękniejszym tyłeczkiem. Pozdrawiam wszystkich uzależnionych od Porsche. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 22:28 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Zapomniałem przesłać jeszcze tego http://www.youtube.com/watch?v=LTm8alJ4bFM To jest nieprawdopodobne. Przynajmniej dla mnie. A teraz spadam spać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 22:37 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
nie wiem gdzie Veyron dostal jeszcze bardziej w drugim przejezdzie, gdzie widac, ze jak GTR tak nagle mocno odjezdza to pojawia sie male okienko z info, ze Veyron odposcil i hamowal...
ale to i tak malo istotne, bo jak widac, dla Ciebie liczy sie ilosc koni pod maska i efekt na 1/4 mili czy nie wiem jaki tam wyscig...
ale Porsche to jednak Porsche i w dupie mam to kto pierwszy dojedzie do nastepnych swiatel w aucie po tuningu... po drugie, zeby miec odwolanie, to trzeba porownywac auta z podobnym czynnikiem KM/kg... i jesli tego sie bedziemy trzymac, to seryjne 997TT PDK jest szybsze od seryjnego GTRa, a seryjne 997TT tiptronic idzie rowno z seryjnym GTRem...
i przestanmy pisac meroterycznie puste posty o jakis tuningach rzedu 800+ KM.... bo to nie jest istotne...
W Porsche najmocniejsze projekty siegaja 1000KM, ale nie ilosc KM sie liczy tylko jak to jezdzi po ulicy....
wystarczy zobaczyc porownania w gazetach kilku tunerow Porsche, czesto auto majace 100KM mniej jezdzi lepiej niz takie samo mocniejsze o te 100 KM, kwestia dobrania turbin, strojenia i innych podzespolow..




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 22:41 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
porka 1 napisał(a):
Zapomniałem przesłać jeszcze tego http://www.youtube.com/watch?v=LTm8alJ4bFM To jest nieprawdopodobne. Przynajmniej dla mnie. A teraz spadam spać


a myslisz, ze Porsche z podobnym stosunkiem KM/kg bedzie gorzej jezdzic ?
Porsche 997TT PDK w stage 2 od Techart przy mocy 620KM ma 2.9 do setki i 9.3 do 200 ;)
wiec nie chce wiedziec, co tam sie bedzie dzialo przy mocy 800KM, tylko na razie zaden z tunerow nie robil jeszcze tak mocne Turbo PDK




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 22:54 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

W sezonie 2010 w Moskwie w wyscigach na 1 mile na podium były 2 911 :)

Pozniżej klika linków gdzie 911 robi wiatrak z dowolnego gtr PXXX coś tam :)

W polsce jest 911 która robi również wiatrak z dowolnego gtr :) wiec zejdź na ziemie :)

http://www.youtube.com/watch?v=b4ug0xyt ... r_embedded

w linku poniżej P800 vs 911 :) zabawne

http://www.youtube.com/watch?v=zoiPDEBc ... re=channel

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 23:05 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Jest jeszcze kwestia trwałości - ciekawe czemu aktualnie nie ma gwarancji na skrzynie w GT-R? I Nissan zrezygnował z systemu Launch Control?
Nie wiem czemu jeszcze nie przesiadłeś się na GT-R. Zrób to. I zmień forum.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2010, 23:42 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
o rany znowu kolejny wielki fan GTRa ktory nie moze sie pogodzic nad wyzszoscia Porsche czy to na torze czy na 1/4 mili...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2010, 7:43 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
wit007 napisał(a):
Jest jeszcze kwestia trwałości - ciekawe czemu aktualnie nie ma gwarancji na skrzynie w GT-R? I Nissan zrezygnował z systemu Launch Control?
Nie wiem czemu jeszcze nie przesiadłeś się na GT-R. Zrób to. I zmień forum.


jest nadal Launch Control tylko zmniejszyli obroty...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2010, 10:47 

Dołączył: 9.03.2008
Posty: 63
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2010, 11:30 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
porka 1

Nie wiem po co tyle podniecenia się wynikami GT-R-a. Przecież przykłady, które pokazujesz dotyczą mocno tuningowanych wersji, których moc nieraz dwukrotnie przekracza wyjściową. Miałem okazję oglądać P800 na żywo. Pluje nie przepalonym paliwem i nierówno pracuje po kilku okrążeniach na Torze ( Poznań ). Nie twierdzę, że GTR to auto do niczego. Jestem pełen podziwu dla Nissana, ale musimy rozgraniczyć auta seryjne, które są porównywalne do 997 TT w zakresie osiągów od tych mocarzy, którzy napuszą się kila razy na prostej po czym pewnie ekspolują z wysiłku i tyle będzie z ich super osiągów. Nie sądzę. żeby 1000- konne pakiety Switzera cechowała jakaś długa żywotność...

Powyższe tabele od n4s tylko pokazują na co stać Porsche, jesli też użyje skrzyni z podwójnym sprzęgłem tak jak w GT-R-rze...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2010, 14:20 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
mick zgadzam się z Tobą jak najbardziej. I widzę że chyba tylko Ty masz pojęcie o czym ja piszę. Może niepotrzebnie pociągnołem temat ale tutaj goście b. sapią jak się napisze coś o innym aucie dobrze. To jest forum Porsche i to Porsche jest najlepsze. n4S pamiętaj o jednym że kartka wszystko przyjmie. Trzeba jeszcze to udowodnić. Sam cały czas od ponad trzech lat inwestuję i polepszam swoje Porsche żeby urwać ułamki, dziesiątki sekundy. Wybrałem Porsche bo myslałem że ta marka jest najlepsza. Po trzech latach inwestycji i zmian 400 metrów mijam z prędkoscią 197km/h 12,6 sekundy na początku było to ok 160km/h To jest walka panowie. Ale wogóle to nie będę się już rozpisywał bo goście naprawdę nie czują tutaj tematu. Niestety to forum jest bardziej do lansowania i do wywyższania tylko jednej marki. ''Porsche to Porsche'' pozostałe marki to barszcz biały. Tak jak to napisał Duke, który zaczął ten wątek GTR to jakiś obździały lanos. Bez obrazy oczywiście. Koniec. (koniec kropka) :evil: :evil: :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2010, 14:58 

Dołączył: 9.03.2008
Posty: 63
kartka przyjmie, z tym że to 'kartka' wykonana przez redaktorów auto bilda, z normalnego testu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2010, 17:33 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
porka, ja na Twoim miejscu bym sie liczyl z tym co pisze i jak pisze, bo ja do jakis lanserow siebie nie zaliczam i nie uwazam, ze Porsche jest najlepsze, tylko pewne kwestie sa jednoznaczne, a to wlasnie TY je nadintepretujesz...
porownuj jablko z jablkiem to dyskusja bedzie objektywna, a w tym momencie nie jest, bo Ty ja zmieniles...
GTR jest kozackim autem za dobre pieniadzem, ale nie trzeba sie przed nim onanizowac...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 116  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum