Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.05.2013, 19:35 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
Panowie bardzo pilnie potrzebuje waszej pomocy, juz pod domem to sie stalo ale MUSIALEM pojechac i prawdopodobnie nie bede miec garazu, a co sie stalo:

Wczoraj pucowalem w kazdym zakamarku auto i odpialem przy tym akumulator (glupim celem- zresetowania ustawien), dzisiaj wyjechalem i dzieje sie cos takiego ze dach jak zamkne to nie moge domknac szyb do gory i jest miejsca na tyle ze ktos wcisnie reke do srodka i moze cos ukrasc badz wrzucic, albo zwyczajnie moze mnie deszcz zlapac.
Dach jak zdejme to wszystko dziala- gora dol, bez problemu, ale jak juz zaloze dach to oczywiscie automatycznie delikatnie opuszcza szyby i tak juz zostaje zamurowane- w tym momencie da sie w dol je opuscic ale nie da sie do gory podniesc.
Podsumowujac: czy dach otwary czy zamkniety, szyby sie obnizaja ALE tylko przy otwartym dachu da sie podniesc szyby. PRZYJACIELE RATUJCIE!!! Bo porsche prawdopodobnie bedzie musialo przezyc noc bez garazu! :((( Bardzo prosze, to moj numer 693 992 331 bylobym bardzo wdzieczny gdyby ktos tutaj cos napisal (mam dostep do neta), badz gdyby ktos zadzwonil. Stoje w Bielsku-Bialej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2013, 20:05 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Kojarzę problem z AUDI TT, tam się kodowało szyby. Więc tu pewnie też trzeba zaprogramować je.

Popatrz też tu: http://www.porscheclub.home.pl/forum/vi ... 1f1b6fa57a


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2013, 20:27 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Szyb w boxie sie nie koduje.
Wyglada na problem z przednia krancowka dachu pod zamkiem, lub uszkodzony przekaznik.
Jesli dach zamyka sie bez problemu do konca, dopinasz go zamkiem i wyglada wszystko na OK to proponuje tymczasowo wyjac przekaznik od sterowania dachem. Umozliwi to zamkniecie szyb ale jednoczesnie unieruchomi dach.
Przekaznik jest nad bezpiecznikami, taki duzy- podwójny. Wielkosci paczki papierosow po prawej stronie ramki bezpiecznikow (chyba bo pisze z pamieci)
Bezpieczniki masz przy lewej nodze.
Problem trzeba bedzie zdiagnozowac - powyzsza rada na szybko.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2013, 21:07 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
a czy dach aby na pewno prawidłowo zamknięty na zatrzask :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2013, 21:23 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Po takim resecie pamiętaj, żeby zasunąć szyby trzymająć nieprzerwanie przycisk i w taki sam sposób otworzyć. Wtedy powinno się zapamiętać automatyczne otwieranie i zamykanie do końca lewego okna i prawego - tyle że ono domyka się do końca od połowy.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2013, 21:24 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
Duke dziekuje za odpowiedz, ale niestety kodowanie nic mi nie dalo, CHYBA, ze zle to robie.


michal928 Dziekuje bardzo, szyby zamkniete TYMCZASOWO ale teraz pytanie "co teraz?" to uszkodzony przekaznik? czy cos moze to byc ta kramcowka??
bo jesli to pomoze, to dach gdy jest otwarty to szyby normalnie dzialaja.

faster taaak, tzn kontrolka pod zegarami gasnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2013, 9:23 

Dołączył: 13.04.2013
Posty: 17
szyby w boxsie się koduje tylko za pomocą wkładki w drzwiach, wkładasz klucz otwierasz szyby zamkiem trzymasz chwilę po czym zamykasz trzymasz chwilę i wraca do normy w każdym niemieckim samochodzie z modułem komfort należy uczyć czasu pracy sterowanie szybami.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2013, 10:14 

Dołączył: 27.03.2011
Posty: 246
W moim Boxsterze 987 po każdym wyłączeniu akumulatora "zmagam" się z tą przypadłością
U mnie procedura jest następująca;
- drzwi (koniecznie) otwarte, dach zamknięty.
-kluczyk w stacyjne na zapłon,
-naciskam przycisk opuszczenia szyb,
-szyba zjeżdża na dół, trzymam przycisk naciśnięty jeszcze 5 s.
Za chwile robię to samo ale w odwrotną stronę;
-w dalszym ciągu przy otwartych drzwiach, zamkniętym dachu, i na zapłonie, naciskam przycisk ale otwierania szyb.
-szyba jedzie na swoją pozycje, czyli max do góry,
- trzymam jeszcze 5s wciśnięty przycisk.
Koniec procedury, tak mam napisane w instrukcji (polskiej) i tak to u mnie działa.

Koniecznie na otwartych drzwiach, z zamkniętym dachem, na zapłonie, i koniecznie przytrzymać przycisk dodatkowe 5s, całą procedurę robię w 20 s.

Pzdr.
S. :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2013, 18:29 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
thx, bardzo ciekawe informacje :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2013, 23:08 

Dołączył: 20.06.2012
Posty: 345
Ja w zimie odłączyłem klemę od akumulatora, by ten nie "padł". Jak zaczął się sezon, to nie musiałem nic kodować. Jedyną rzeczą jaką zrobiłem, to było odłączenie klemy, gdy drzwi kierowcy były otwarte, wtedy szyba zjechała lekko w dół i gdy nie było prądu, to pozostawała w takiej pozycji, a ja swobodnie mogłem otwierać i zamykać drzwi (bo była poniżej uszczelki). Jak podłączyłem klemę, to szyba automatycznie poszła w górę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2013, 10:51 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
Jasmin tak robilem od poczatku bo w wielu samochodach w ten sposob kodowalo sie szyby, ale serio nie dzialalo to.
Uzywalem roznych konfiguracji, zamykalem szyby otwieralem dach i odwrotnie - odlaczajac akumulatro, nic to nie dawalo:/
Zamknalem auto awaryjnie tak jak przyjaciel michal928 poradzil i na nastepny dzien wlozylem spowrotem przekaznik dachu i wszystko sie samo naprawilo... kocham ten woz!

artgti zaraz pojde to sprawdzic bo nie wiedzialem kurcze ze moge miec modul komfortu...

sylwester ooo bardzo przydatne moze byc, bede musial zapisac i sprobowac w razie powrotu takiej sytuacji :)
dziekuje bardzo.
P.S. ile bym dal zeby miec polska badz angielska instrukcje do boxstera :D a nie w jakims koślawym jezyku :D

ravestation ja pare razy odlaczalem akumulator i to na dluzej niz godzine i raz musialem kodowac a raz nie, cholera wie od czego to zalezy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2013, 17:57 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie trzeba wiele żeby mieć instrukcję (angielską) - daj maila na PW :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2013, 20:32 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
juhuuu! juz wysylam maila!! :)) dziekuje!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum