|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
zeroeight
|
Napisane: 5.06.2013, 21:51 |
|
Dołączył: 5.06.2013 Posty: 39
|
Witajcie,
moja historia jest prosta - stoję przed dylematem - kupić 996? czy nie kupić?
Czytam i szukam info na temat tych silników i wygląda na to, że muszę szukać 3.6.
Pozdrawiam
Dominik
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 5.06.2013, 21:59 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
No to witam na forum!
A wątpliwości jak widać sam sobie wyjasniłeś
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 5.06.2013, 22:18 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Ciezka sprawa.
KUPIC
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
PeterN
|
Napisane: 5.06.2013, 22:20 |
|
Dołączył: 15.09.2011 Posty: 111
|
Cześć! Jak to kupić czy nie kupić? Pewnie że kupić!
Ja mam 3.4 od roku. Też byłem straszony Jak już zmienię to na 3.8 albo turbo. Decyzja należy do Ciebie, pamiętaj że równie dobrze możesz znaleźć zadbane 3.4 jak i 3.6 w rozsypce...
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 5.06.2013, 23:19 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Tyle złego się mówi o 3.4, bo wiadomo, złe rzeczy to się opisuje, o dobrych nie wspomina...ale czy można to jakoś sprecyzować...jaki procent 3.4 jest awaryjnych ? 10, 20, 40 % ? Czy ta awaryjność nie zależy od rzetelności przeglądów / serwisu ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
zeroeight
|
Napisane: 6.06.2013, 3:01 |
|
Dołączył: 5.06.2013 Posty: 39
|
Bardzo chciałbym kupić Szukam dobrego egzemplarza.
W grę wchodzi też Boxster 987 - czy te silnik 2.7 są pozbawione wad ?
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 6.06.2013, 9:00 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
PDmobil, pare miesiecy temu na forum był artykuł na temat awaryjnosci silników 3,4 996. O ile pamietam okreslono tam ilość silników ulegajacych awarii na 5%. Temat mnie interesuje ponieważ ma takie auto od 5 lat i nie mam zadnych problemów chociaż nieraz mocno daje mu w kość.
Pozdr
Wojtek
|
|
Góra |
|
zeroeight
|
Napisane: 6.06.2013, 9:51 |
|
Dołączył: 5.06.2013 Posty: 39
|
logos napisał(a): PDmobil, pare miesiecy temu na forum był artykuł na temat awaryjnosci silników 3,4 996. O ile pamietam okreslono tam ilość silników ulegajacych awarii na 5%. Temat mnie interesuje ponieważ ma takie auto od 5 lat i nie mam zadnych problemów chociaż nieraz mocno daje mu w kość.
Pozdr Wojtek
Taki link zewnętrzny do PDF?
Odnalazłem go ale już nie działa
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 6.06.2013, 10:04 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Przetłumaczyłem ten artykuł na j.pol jakby ktos był zainteresowany. Mogę zamieścić jeżeli admin nie ma nic przeciwko.
Pozdr
Wojtek
911 996 3,4 2000
|
|
Góra |
|
logos
|
Napisane: 6.06.2013, 14:16 |
|
Dołączył: 23.03.2007 Posty: 469
|
Pojawiło sie parę pytań o artykuł więc wstawiam go na forum.
Pozdr
Wojtek
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Bartek1987
|
Napisane: 6.06.2013, 16:07 |
|
Dołączył: 28.07.2012 Posty: 335
|
kupić dobre 3.4 to jak prawie jak wygrac na loterii..nigdy nie wiadomo co poprzedni właściciele z nim wyrabiali, np. sprawa oleju "łoj zapomniało mnie sie"
|
|
Góra |
|
zeroeight
|
Napisane: 13.07.2013, 17:31 |
|
Dołączył: 5.06.2013 Posty: 39
|
Plany się zmieniły, aktualny cel to 964
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 13.07.2013, 19:04 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 13.07.2013, 19:54 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
zeroeight napisał(a): Plany się zmieniły, aktualny cel to 964
Świetny wybór. Właśnie przyjechałem moim 964 900km w jeden dzień i chce jeszcze.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Daryon944
|
Napisane: 13.07.2013, 21:28 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1109
|
|
Góra |
|
zeroeight
|
Napisane: 13.07.2013, 21:45 |
|
Dołączył: 5.06.2013 Posty: 39
|
BT napisał(a): zeroeight napisał(a): Plany się zmieniły, aktualny cel to 964 Świetny wybór. Właśnie przyjechałem moim 964 900km w jeden dzień i chce jeszcze.
BT śledzę Twój wątek i widziałem, że jesteś niezłym zapaleńcem. Do tego w odpowiedni sposób używasz swojej 964
Ja aktualnie szukam nowego właściciela dla mojej torowej zabawki - Imprezy GT MY98, którą dość mocno przebudowałem (motor STi new age, skrzynia z 22B, AP-Racing 6 tloczkow itd.). Dała mi bardzo dużo radości, ale przyszedł czas na trochę innego boxera
|
|
Góra |
|
zeroeight
|
Napisane: 13.07.2013, 21:46 |
|
Dołączył: 5.06.2013 Posty: 39
|
BTW. avatary wyświetlają się tylko klubowiczom?
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 13.07.2013, 21:55 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
zeroeight napisał(a): BTW. avatary wyświetlają się tylko klubowiczom?
tak, avatar i stopka, oraz zamknieta czesc forum, tylko dla kubowiczow
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 13.07.2013, 22:16 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Daryon944 napisał(a): BT napisał(a): Świetny wybór. Właśnie przyjechałem moim 964 900km w jeden dzień i chce jeszcze. Dodaj, że 1/3 na torze wyścigowym https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 9184_o.jpg
Ale szybkie zdjecie, az milo popatrzec! Dziekuje Darku.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
dariog
|
Napisane: 14.07.2013, 22:51 |
|
Dołączył: 4.02.2010 Posty: 130
|
Daryon944 napisał(a):
Fajne ujęcie:)
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|