Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.11.2012, 20:25 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
Niedawno sprzedałem jedno auto i w tej chwili dysponuję budżetem ok. 80k PLN na zakup kolejnego. Czy Waszym zdaniem z takimi środkami warto "porywać się" na Porsche? A jeżeli tak, to jaki model polecacie - mile widziane konkretne oferty :)

Oczywiście mam na myśli jazdę okazjonalną, bo na codzień użytkuję kombi w dieslu. A tak w ogóle to witam i pozdrawiam z Wlkp. :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2012, 20:42 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

za 80kpln kupisz:

987 - Boxster II
996.2 czyli 996 po lifcie od 2002-2003r. ale trzeba byc cierpliwym.
964 (911 89r-93r) chłodzona powietrzem, do dopieszczenia.
a może totalna klasyka: 911 Carrera 3,2 z lat 80tych???
Co wybierasz? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2012, 21:24 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
... noo tylko,że 987 to raczej w słabej kondycji i z przeszłością.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2012, 21:54 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
oczywiście chciałoby się przycelować jak najwyżej w ramach tego budżetu (i do tego nie wpakować się na minę) 8)

co powiecie np. na coś takiego:
http://moto.allegro.pl/porsche-911-kabr ... 62567.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2012, 22:50 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

nie wiem czy nie było omawiane na forum, auto z Sosnowca może Rafał Dusza je zna, Auto-Dusza.

http://www.autodusza.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2012, 22:58 

Dołączył: 26.03.2012
Posty: 186
Gdybyś chciał 996 w cabrio z hardtopem i wymienionym nowym silnikiem, serwisowanym u Rafała Duszy to polecam to auto sprawdzonego klubowicza :

http://otomoto.pl/porsche-911-996-hard- ... 86358.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2012, 23:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witamy na forum :)
A może zainteresujesz się troszkę innymi Porsche? :D
914, 924 (w różnych odmianach - za 80k można by się skusić na 924 CGT),
944 (najpewniej Turbo S), 928 (świetne auto klasy GT) lub 968. Dużo by
jeszcze z tego budżetu zostało na inne zachcianki ;)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2012, 0:12 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
klasyczne modele także oczywiście biorę pod uwagę - tym bardziej, że przy "sprzyjających wiatrach" można by pokusić się o coś takiego:

http://otomoto.pl/porsche-911-carrera-2-C25512563.html
:shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2012, 0:24 

Dołączył: 2.12.2010
Posty: 531
Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
Faster napisał(a):
oczywiście chciałoby się przycelować jak najwyżej w ramach tego budżetu (i do tego nie wpakować się na minę) 8)

co powiecie np. na coś takiego:
http://moto.allegro.pl/porsche-911-kabr ... 62567.html


Prosie sprzedawane już od jakiegoś czasu ogłaszane nawet na forum:
http://porscheclub.home.pl/forum/viewto ... highlight=

cena jak na rocznik i cabrio rewelacja (też się nim interesowałem jakiś czas temu - ale nie sprawdzałem bo cena na początku była 100 tys.) także wskazana szczególna ostrożność i wizyta w ASO na przegląd - koszt przeglądu koło 900 PLN. Powodzenia w poszukiwaniach wymarzonego :drive:




_________________

Marcin
było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallic
jest: Macan S i Boxster 718
http://WWW.AURAN.PL
http://WWW.MISSALA.PL
Perfumeria Quality Gdańsk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2012, 0:57 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
Witam, powodzenia w wyborze modelu i poszukoiwaniach.
Odnoszac sie do klasycznyuch porsche:
914: na auto trzeba byc raczej zorientowanym nie wszystkim sie podoba choc mi bardzo.
924 CGT:Mniam ale tez raczej trzeba byc fanatykiem mmodelu zeby sie na to szarpnac pozatym w 80k na mobilkach nic sie w tej chwili nie znajdzie ceny od 29k euro+cale koszty sciagniecia +rej no ale mozna polowac.
951(944 turbo) ja tu przepadlem, tak polubilem charakterystyke turbo w "klasycznym"wydaniu ze nie mam w co wsiasc bo na 911 turbo z modeli ktore mnie interesuja (965/993tt) mnie nie stac :cry: i pewnie dlugo nie bedzie.choc potrafi spowodowac zgrzytanie zebow.
968-straszne roznice cen w pl i de tam zaczynaja sie od 10k euro ,bardzo fajne autko zaskakujaco malo pali haha,16v variocam,240km tam raczej nie ma(do ociezalego mu daleko) za to jak cala rodzina transaxli swietnie sie prowadzi,i ma swietna 6 biegowa skrzynie biegow jako ex-owner polecam.
928- dziwk V8 i auto klasy gt za 80k mozesz przebierac oferty choc pozniejszy serwis to duzo$$.
Seria G/964 jesli chodzi o serie G- z tego co pamietam forumowy "guru"jesli chodzi o te modele pdmobil polecal silniki 3.2
takie auto tez nie bedzie latwo ustrzelic ,964 swietna opcja jesli chodzi klasyczne 911, silnik 3.6 250km, autem naprawde mozna komfortowo jezdzic, autko ktore wklejiles jest znane i polecane na forum wiec moze jesli nie przeszkadza ci tiptronic warto sie blizej zainteresowac
993-w tej cenie raczej nie znajdziesz ale moze warto pozbierac w Polsce chyba tylko 2 autka w ostatnich latach poszly ponizej tej ceny moje i duca748 srebrne wystawiane w podobnych cenach ok 3 lat temu? I o ile sie nie myle dwa(moje napewno)wrocily za granice .I mysle ze takie chece sie nie powtorza.Cóz dla mnie najpiekniejsze 911 w histori.
996- jak dla mnie za nowe i oprocz krotkiej przejazdzki na prawym nie mialem wiekszej przyjemnosci z autkiem,napewno to kolejna epoka 911 za 80k mozesz celowac w autko po lifcie lub przebierac w ofertach z silnikami 3.4

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2012, 11:03 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
wstępna moja selekcja pokazała, że wybierał będę najprawdopodobniej spośród modeli: 928, 964 (zależnie od ceny) i 996 (tylko po lifcie z wiadomych powodów)

pytanie co do modelu 928 - w czym takie kosztowne jest jego utrzymanie, poza wydatkami na paliwo oczywiście? Czy byłby obecnie w ofercie rynkowej jakiś egzemplarz godny uwagi?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2012, 23:15 

Dołączył: 25.03.2011
Posty: 298
O serwis musisz pytac tych ktorzy nimi jezdza, ogólnie to bardzo zawansowane technicznie auto na owe czasy.
Na pewno warto w tremacie 928 zainteresowac sie bialym 928S4 a wsumie Gt manual uzytkownika PTK.
http://otomoto.pl/porsche-928-s4-skrzyn ... 66410.html

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.11.2012, 1:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witam,

a propos servisu, to najdroższy jest rozrząd, w sensie głowice, łańcuszki, ślizgi, plus pompa wody, rolki napinacz itd. 5-7 tys. trzeba szykować.
Oczywiście mowa o silniku 5.0 i 5.4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.11.2012, 1:47 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Fajny masz dylemat :D

Koledzy wiele już cennych wskazówek udzielili ...

dodam tylko jedną: podejdź do tego prawie jak do małżeństwa - to powinna być ta jedna, wybrana, bez zastrzezeń i całym sercem. Bo raczej zostanie z Toba na długo :D

a z autami, jak w zyciu. Zmiany na "nowszy model" bywaja kosztowne :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.01.2013, 23:45 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
no i kupiłem :porc:

więcej szczegółów jak ochłonę :drive:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2013, 0:00 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ale co? Więcej danych. Więcej zdjęć! :) Gratulacje!




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2013, 13:52 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
no tak ... rozstrzal byl ogromny wiec ciekawe na czym stanelo? tak czy inaczej przyjemnosci z jazdy!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2013, 21:40 

Dołączył: 5.11.2012
Posty: 249
a zatem przedstawiam: to czerwony GTS w automacie :twisted:

moje pierwsze spostrzeżenia: nadmiar mocy czuć z pewnością, zwłaszcza w obecnych warunkach ale niepohamowany apetyt auta na paliwo jest jeszcze bardziej zauważalny - wskazówka leci niemal w oczach :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2013, 21:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Brawo! Zdjecia prosimy...

Moze przerobisz na gaz?

Zart oczywiscie. :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.01.2013, 22:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Gratulacje! :D
Czekamy z niecierpliwością na zdjęcia :D
Krajowy czy import?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum