Witam, powodzenia w wyborze modelu i poszukoiwaniach.
Odnoszac sie do klasycznyuch porsche:
914: na auto trzeba byc raczej zorientowanym nie wszystkim sie podoba choc mi bardzo.
924 CGT:Mniam ale tez raczej trzeba byc fanatykiem mmodelu zeby sie na to szarpnac pozatym w 80k na mobilkach nic sie w tej chwili nie znajdzie ceny od 29k euro+cale koszty sciagniecia +rej no ale mozna polowac.
951(944 turbo) ja tu przepadlem, tak polubilem charakterystyke turbo w "klasycznym"wydaniu ze nie mam w co wsiasc bo na 911 turbo z modeli ktore mnie interesuja (965/993tt) mnie nie stac
i pewnie dlugo nie bedzie.choc potrafi spowodowac zgrzytanie zebow.
968-straszne roznice cen w pl i de tam zaczynaja sie od 10k euro ,bardzo fajne autko zaskakujaco malo pali haha,16v variocam,240km tam raczej nie ma(do ociezalego mu daleko) za to jak cala rodzina transaxli swietnie sie prowadzi,i ma swietna 6 biegowa skrzynie biegow jako ex-owner polecam.
928- dziwk V8 i auto klasy gt za 80k mozesz przebierac oferty choc pozniejszy serwis to duzo$$.
Seria G/964 jesli chodzi o serie G- z tego co pamietam forumowy "guru"jesli chodzi o te modele pdmobil polecal silniki 3.2
takie auto tez nie bedzie latwo ustrzelic ,964 swietna opcja jesli chodzi klasyczne 911, silnik 3.6 250km, autem naprawde mozna komfortowo jezdzic, autko ktore wklejiles jest znane i polecane na forum wiec moze jesli nie przeszkadza ci tiptronic warto sie blizej zainteresowac
993-w tej cenie raczej nie znajdziesz ale moze warto pozbierac w Polsce chyba tylko 2 autka w ostatnich latach poszly ponizej tej ceny moje i duca748 srebrne wystawiane w podobnych cenach ok 3 lat temu? I o ile sie nie myle dwa(moje napewno)wrocily za granice .I mysle ze takie chece sie nie powtorza.Cóz dla mnie najpiekniejsze 911 w histori.
996- jak dla mnie za nowe i oprocz krotkiej przejazdzki na prawym nie mialem wiekszej przyjemnosci z autkiem,napewno to kolejna epoka 911 za 80k mozesz celowac w autko po lifcie lub przebierac w ofertach z silnikami 3.4
Pzdr