Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2015, 15:54 

Dołączył: 5.08.2014
Posty: 283
Lol, niezłego deala chcesz zrobić :) Gwarancja na auto z popsutym PDK. No cóż, jeżeli Porsche po przeglądzie powie że ok... 8) Najlepie wykup gwarancję i zgłoś następnego dnia awarię skrzyni :D

Paweł 01 napisał(a):
Póki jeszcze jest w miarę ok wykupię gwarancję.Na co dzień jeżdżę samochodami BMW i ceny napraw są zbliżone ale tam wykupuję gwarancję na trzy lata później sprzedaje samochód i po sprawie ale widzę bardzo duży spadek jakości niestety obecnie mam kilka miesięcy X5 ma niecałe 20 000 km i rozlatuje się zawieszenie...Jakość wykończenia z modelu na model coraz słabsza...Skóra mimo że kosztuje jakby była pozłacana wygląda jak z Hyundaia.. Nie wiem za co się płaci kiedyś samochody wytrzymywały 500 000 km a teraz....200 000 i problemy.Ale żeby skrzynia w aucie niecałe 100 000 km zawodziła to przesada...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2015, 20:06 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Może nie chwycić - u mnie bardzo rygorystycznie sprawdzali te 111 punktów -mechanika , pomiar lakieru , geometria, czy oryginalne części etc. Dość mocne obwarowania zanim dadzą approved. Ale moim zdaniem I tak warto zapłacić te 8k na rok - święty spokój to rzecz bezcenna :lol: .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2018, 20:48 

Dołączył: 10.07.2018
Posty: 120
Chcąc uniknąć ewentualnych problemów z pdk i późniejszą odsprzedażą czy możecie powiedzieć ile sztuk wyprodukowano manualnych skrzyń w 997.2 i dlaczego te na z rynku wtórnego są wyżej wyceniane od pdk .Automaty w konfiguracji fabrycznej były droższe o kilkanaście procent,a dodatkowo nikt nie chciał kupować manuali.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2018, 22:00 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Keber napisał(a):
(...)a dodatkowo nikt nie chciał kupować manuali.


I teraz na rynku wtórnym ciężej je utrafić i pewnie dlatego są wyceniane wyżej niż PDK.

Dodatkowo PDK stawało się lepsze z każdą generacją więc te z 9x7 mogą dzisiaj wydawać się trochę siermiężne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.09.2018, 12:17 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Też tak stawiam. Myślę że manual stanowił nie więcej niż 20% zamówień. Stąd dziś są rzadkością na rynku wtórnym. Pytanie jak wycena ma się do cen transakcyjnych ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.09.2018, 13:50 

Dołączył: 10.07.2018
Posty: 120
Czyli śladowe ilości.Samych 997 2 generacji było przecież mało.
Wie ktoś ile dokładnie ?

jechałem z obiema skrzyniami, po wielu ditheringach - doszedłem do wniosku: PDK jest fantastyczny, ale nie kupuję 911 dla wygody, kupuję go za zaangażowanie i na potrzebę doszkalania (a potem zachowania) moich umiejętności. Moje drugie auto jest z automatem i jestem bardzo zadowolony z tego, że tak zdecydowałem ale w samochodzie dla frajdy mając wpływ i dopasowaną do moich potrzeb zmianę biegu to ogromnie satysfakcjonujące.Poza tym nie mieszkam w mieście ani w jego pobliżu i nie próbuję zapisywać rekordów okrążeń na torach aby urwać kolejną sekundę w tej klinicznie skutecznej skrzyni PDK .

Przekonuje mnie generacja 997.2 bo ma o 40%mniej części w silniku od 997.1 jest dzięki temu mniej narażona na usterki.Dodatkowo bezpośredni wtrysk to kolejny plus.Jak niebawem wejdzie hybryda i zakończy się pewna era to ten model ma spore szanse stać się najlepszym(bo jeszcze małym) 911.
Sam Ferry Porsche mówił o tym, że choć zawsze jeździł szybkimi samochodami, zauważał, że przyjemniej prowadzą się mniejsze samochody, które mają odpowiednią moc, niż większe, które miałyby jej jeszcze więcej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.09.2018, 7:37 

Dołączył: 24.10.2017
Posty: 223
Moze spróbuj jeszcze zrobic adaptacje skrzyni , czasami to naprawde pomaga . Miałem taki problem (szarpanie po wymianie oleju ) w Cayenne Turbo . Przed wymiana bylo wszystko ok a po wymianie zaczely sie problemy i dopiero po przejechaniu kilku tysiecy km i kilkukrotnej adaptacji problem ustapil a było nieciekawie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum