Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.04.2013, 22:40 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Radwański zaleca Shella bo to stara szkoła Lasoty jest ;)
Sam Shell to też spoko olej. Na pewno nie zaszkodzi. Choć zastanawia mnie po co lać półsyntetyk (10w40)?
Najważniejsze: spuścić stary olej i nalać nowy. Marka i lepkość (czy Mobil czy Shell czy inszy Motul) to w tej chwili sprawa drugorzędna. Tak jak piszą koledzy opinię sobie wyrobisz sam przed kolejną wyminą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2013, 1:12 

Dołączył: 26.03.2012
Posty: 186
Oj nie nie nie... Sebastian ...

Radwański zaleca głównie mobil jak fabryczna specyfikacja ....

i wprost przeciwnie jest przeciw cokolwiek innemu, ale jak PAN płaci i się upiera to tak PAN ma ;-)


a Lasota ?

owszem zakończył swa karierę na 964 i nic powyżej już nie wie, pomijając , że na początku działalności Żmudzkiej występował tam jako konsultant i tyle...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2013, 22:19 

Dołączył: 25.04.2013
Posty: 13
Witam Panowie.Wiec wymienilem dzis olej na ten 10w40 tamten byl tak czarny ze niemoglismy uwierzyc.Jezdzilem caly dzien deptajac go grubo. Jedno mnie zastanawia a jest to od poczatku jak go kupilem mianowicie czy wentylator ma sie dosyc czesto wlaczac i obnizac temperature nawet jak jade a nie w postoju? Mam licznik wersji ameryknskiej z milami a propo temperatury na nim jak wskazowka mija ZERO na napisie 180 automatycznie sie wlacza i chlodzi silnik poczym spada i wentylator sie wylacza.Jak czestoo ma sie wlaczac wentylator?Na postoju rozumiem ale gdy jade tez?Nie dotyczy to jazdy powyzej 120 km/h bo wtedy jest zimny i nic sie nie wlacza.Jak to jest? dzieki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.04.2013, 22:56 

Dołączył: 26.03.2012
Posty: 186
Po prostu masz spalony opornik wentylatorów, który ma dwa stopnie :

bieg pierwszy i bieg drugi

przy spaleniu opornika z reguły tracisz bieg pierwszy

Koszt :

w Porsche 399 zl

w teile 70 euro

Nie polecam używanego, gdyż po pierwsze nie wiesz a co trafisz, a dwa to niestety przypadłość palenia tegoż opornika :-(

niemniej uważaj na stan płynu chłodzącego kontroluj go często, dopóki nie wymienisz opornika na nowy !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: aha...
PostNapisane: 28.04.2013, 16:01 

Dołączył: 25.04.2013
Posty: 13
I o to mi chodzilo...Niewiedzialem ze cos takiego tam jest. Wymienie to jak najszybciej i moze ta temperatura niebedzie juz wachlowala.Dzieki kolego za informacje pozdrawiam K


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.04.2013, 8:52 

Dołączył: 25.04.2013
Posty: 13
Tomata napisał(a):
Konrados napisał(a):
Wydaje mi sie ze najlepszy bedzie 10 w 40 jezeli mam sie obawiac czego kolwiek dlatego Was pytam czy taki tez moge nalac i miesci sie w normie? Mam kociol w glowie dlatego narobilem takiego zamieszania.Wleje zly i bede mial problem.Musisz mnie kolego zrozumiec to dlamnie naprawde wielki dylemat....


Hej, jak chcesz dobra rade to wlewaj 5w50 lub 0w40 Mobil1. Obojetnie co tam bylo wlewane wczesniej jest malo wazne. Jezeli silnik jest sprawny to nic mu sie nie stanie. Filtr oczywscie tez wymien.
I daj sobie spokoj z jakimis Shell. Mobil 1 jest najlepszy dla Twojego BoxStera z silnikiem Boxter :-)
A co to za Boxster jest?

Tomata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum