Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2014, 11:45 

Dołączył: 6.03.2011
Posty: 110
Jeżdżę do tej pory rok tiptronikiem , nie mogę złego słowa powiedzieć o działaniu skrzyni i radości z jazdy. Mojej 911 nigdy na tor i tak bym nie zabrał (szkoda mi by było ją skatować). Nawet jeżeli wartość tip jest niższa niż manuala to znaczy ,że taniej kupimy więc różnica ewentualna przy sprzedaży będzie taka sama :) Przeglądam ceny w Niemczech i wcale nie widzę jakieś rażącej różnicy w cenach.
P.S. Na torze wole polatać na motocyklu , nie ma afery jak zaliczę szlifa ;) (200KM na kole mi wystarczy)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2014, 13:18 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
Zweryfikowane.O wszystkich dźwiękach już napisaliście.Dzięki.
Jak ktoś chcę manuala to wiem kto sprzedaję w wkp. za 120tys.właściciel jednak przyznał że trzeba będzie w niego włożyć ok.30tys.dodatkowo jest po "przygodzie"ale dobrze naprawiony.Jeżdżony trochę po torze.Cena może wydać się co dla niektórych okazyjna .mogę dać namiar na pw.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2014, 15:22 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
120 okazyjne? Jeśli sam właściciel mówi o koniecznych inwestycjach? :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2014, 17:12 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
wit007 napisał(a):
120 okazyjne? Jeśli sam właściciel mówi o koniecznych inwestycjach? :)

To super że mówi
Na niemieckich stronach jest masę ogłoszeń gdzie jest opisane co trzeba w aucie zrobić czy jak było uderzone .U nas same igły albo nikt nic nie wie.
Nie zmienia to faktu że 120 + 30 to nie jest to okazja.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2014, 18:59 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 242
Mi nie chodzilo o to zeby komukolwiek odradzac tiptronic, tylko o to ze "prawie 150tys" za ta wersje to jest chora cena, to ze kilku handlarzy wystawia je na allegro w cenach 130-150k to nie znaczy ze one po tyle chodza :wink:

Poza tym mialem okazje ogladac te "laleczki" z ogloszen na tle pieknych bialych scian, no i ..... szału nie ma na zywo :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 11:09 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
Cichyg60- a po ile w takim razie chodzą?oglądałem w de kilka sztuk i zapewniam że te do 30 tys.euro to nie były ideały od starszego Niemca.
Ceny w Polsce są o połowę niższe jakby były tu produkowane a prawda taka że za tą cenę to kupisz auto ale po paru dzwonach..

Niemiec sprzedał po dzwonie drugiemu,,potem Turek kupił,rozwalił, naprawił a potem dwóch Polaków jeździło.jeden miał stłuczkę.Ot cała historia pewnego porsche w Polsce za połowę ceny.

Te w Niemczech które mi się podobały kosztowały od 35tys.euro.ale dojdzie akcyza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 11:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Na szczęście są też inne kraje, taniej niż w Niemczech jest np. w Holandii. Ale i tam raczej trzeba się liczyć z wydatkiem powyżej 25 k euro.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 13:02 

Dołączył: 14.03.2013
Posty: 58
Prawda jest taka, że ceny 964 bardzo szybka się zmieniają, zaryzykuję stwierdzeniem, że to jeden z najszybciej zyskujących modeli Porsche. Sam rok temu w marcu szukając mojej 964 C2, miałem okazję kupić Turbo 3.3 za 40 tyś euro, dziś ceny zaczynają się od 60 tyś euro za 3.3T i 120 tyś euro za 3.6T. Niestety rok temu nie byłem fanem dużego skrzydła, dziś wiem że szeroki tyłek i wielorybi spoiler jest czymś za co oddałbym ostatnie pieniądze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 13:06 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 863
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Adrian napisał(a):
Niestety rok temu nie byłem fanem dużego skrzydła, dziś wiem że szeroki tyłek i wielorybi spoiler jest czymś za co oddałbym ostatnie pieniądze.


To są kosmiczne auta (965). Ujeżdżam aktualnie 3,3 a w drodze mam 3,6 - już 3,3 miażdży system :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 17:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Sam mam 2 sztuki 965 w tym jedna do sprzedania za 60000 euro , auto zarejestrowane w PL.
Pozdrawiam i zachęcam do kupna bo tanio to już było :)




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 19:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Na Rennliscie mnostwo ludzi jest w szoku, widzac taka aprecjacje cen klasycznych Porsche. Z jednej strony wiecej ich juz nie bedzie. Z drugiej, ceny niektorych egzemplarzy przekraczaja ceny w miare nowych takze szczegolnych modeli np. 997 GT3 lub turbo.

Moze to trwaly trend, a moze spekulacyjna banka... Mozna sie przed nia zabezpieczyc nie kupujac klasyka, albo kupujac zarowno klasyka, jak i cos wspolczesnego (GT3 na przyklad) :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 20:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
W ciągu ostatnich 10 lat wzrost cen pojazdów zabytkowych wyniósł blisko 500% tj więcej niż dzieł sztuki ,numizmatów i innych lokatówek
Prognoza na następne lata jest również bardzo obiecująca - a więc kupujmy wiatraki :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 20:45 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 242
lotoss Niemcy to jeden z najdrozszych rynkow na te auta wiec sie nim nie sugeruj

sledze rynek tych aut juz sporo czasu i wiem ze wiekszosc to ulepy, ale da sie cos trafic sensownego i w normalnej cenie, sam takie ostatnio sprzedalem za normalne pieniadze

wg. mnie za dobry egzemplarz rozsadna cena to:
- coupe manual 120-140tys zł
- coupe tiptronic 100-120tys zl max
wiadomo sa skrajne przypadki gdzie warto zaplacic wiecej np. za bezwypadkowy,nie malowany itd

ponizej podam ci kilka aut TIPTRONIC z JP z cenami sprzedazy,dolicz koszty sprowadzenia porownywalne z tymi z USA i sam policz " :wink:

23700$ http://auc.ts-export.com/st-aTSUXY2kBGLZ7R.htm

24600$ http://auc.ts-export.com/st-aT6nzb1zVg01f9.htm

25200$ http://auc.ts-export.com/st-a6yTI93Wqkrafg.htm


radze na spokojnie szukac i sie nie dawac nabierac na napompowane ceny :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 21:27 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
cichyg60 te co pokazałeś to nie są wcale igły.Znajomy ostatnio kupił z JP z podobnym właśnie przebiegiem.Widziałem na serwisie środek silnika a auto miało być igłą ,niby silnik nie ruszany pełen serwis itp.a w środku silnik uszczelniany był kitem do okien. :cry: szkoda tylko że już mu o tym nie wspomnieli...Zaznaczony na tym papierku że niby lakierowany jeden element a w rzeczywistości podłoga prostowana.Przebieg niestety też wątpliwy.Koleś wkur...y na maxa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2014, 21:34 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 242
ryzyko jest zawsze jak sie kupuje w ciemno, czy to z usa czy to z jp, mozesz trafic igle a moze byc jak u kolegi, te z pl ogloszen tez idealne nie sa jak pisalem wiec jaki sens placic takie wywindowane ceny ?


jak trafisz "igle" to bierz, nawet drogo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2014, 2:46 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
cichy ma u mnie normalnie flache , pisze po prostu za mnie .
wracając do skrzyn to chyba wystarczy :
http://www.total911.com/total-911-poll- ... 1-gearbox/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2014, 7:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
A tu nasze wlasne preferencje odnosnie skrzyn:

http://porscheclub.home.pl/forum/viewto ... ht=ankieta




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2014, 15:05 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
no i wychodzi na to samo , natury nie oszukasz :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2014, 17:02 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
BT napisał(a):
A tu nasze wlasne preferencje odnosnie skrzyn:

http://porscheclub.home.pl/forum/viewto ... ht=ankieta


czyli jednak bez machania nogą.. :)
ja w 964 jeździłem na zmianie ręcznej w tiptronicu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum