Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.10.2014, 14:33 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
Witam Was,mam na imię Adam i mieszkam na śląsku.Od zawsze chciałem mieć porsche 964 i jestem już blisko zakupu z tym że mam pewne pytania.

Autko które upatrzyłem jest w stanie idealnym. Mogłbym je oglądać godzinami ale z samą jazdą jest nieco gorzej. Po prostu boję się jakoś tego samochodu. Pojeżdziłem nim trochę i o ile na trasie prowadzi się świetnie to po mieście zaczynam wysłuchiwać dziwne dzwięki. Tu coś brzęczy,tu coś słychać-jakiś poddzwięk z silnika. Coś ciągle buczy a czasami jak zatrzymam się na światłach to wchodzi jeszcze inny jakiś poddzwięk... Jest to automat, jak dam na N to czasami też coś zaburka a czasami cisza. Ogólnie te dzwięki nie są słyszalne non stop ale czy to normalne w tych porsche?

Właściciel twierdzi że to porsche więc trochę żyje swoim życiem ale mam obawy... auto za blisko 150 koła... hmm, za tą kasę to raczej w samochodzie powinno wszystko być idealne.

Jak to w waszych wiatrakach jest? też tak głośno?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2014, 15:07 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Masz na Śląsku dobrych speców od tych spraw, podjedź, sprawdzą i będziesz wiedział, czy ma burczeć, czy nie burczeć. :D
Ogólnie 964 nie jest tak ciche jak lexus z podobnego rocznika :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2014, 15:56 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Nie powinno być żadnych obcych dźwięków - opowiastki że Porsche "żyje własnym życiem" to jakieś urojenia sprzedającego - podjedź do fachowców niech dokładnie obadają przed zakupem - prawdopodobnie gdzieś jest jakiś luz (osprzęt? osłony? przewody? wydech?) lub może kończy się któryś z wentylatorów?
Najlepiej podpiąć pod kompa (PIWIS lub Durametric)

No i koniecznie pochwal się po zakupie. 8)

PS. swoją drogą cieszy fakt że 964 tak szybko zyskują na wartości... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2014, 18:15 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
Był podpinany pod durametric(Zero błędów). Jest po przeglądzie w aso i wszystko niby ok.
Do tego jeszcze jakby ktoś spuszczał wodę w kiblu u sąsiada.taki dźwięk w rurach w ścianach często słychać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2014, 18:56 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1375
lotoss napisał(a):
Był podpinany pod durametric(Zero błędów). Jest po przeglądzie w aso i wszystko niby ok.
Do tego jeszcze jakby ktoś spuszczał wodę w kiblu u sąsiada.taki dźwięk w rurach w ścianach często słychać.


Klima nabita i szczelna ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2014, 19:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
964 faktycznie wydaje wiecej dzwiekow, niz zwykle auta z tamtej epoki, ale wszystkie te dzwieki sa raczej gatunku motoryzacyjnego, a nie wodno-kanalizacyjnego (to pozniejsza epoka) :wink:

Przejedz sie innym 964 dla porownania. Jak sie boisz, to nie kupuj, chyba ze boisz sie dla zasady. Obejrzyj go z kims, kto zna sie na 964. Moje 964 brzmialy dobrze zarowno w trasie, jak i w miescie...




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2014, 23:22 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 242
"auto za blisko 150 kola" i automat ? :lol:

a jeszcze ze 2 lata temu PIT z tego forum sprzedawal 964 tip za jakies 70+kilka tys zl a teraz nagle ceny podskoczyly o 100% ? :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2014, 23:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Ceny 964 w Europie sa w wiekszosci od 25 do 35 tys euro. Faktycznie poszly do gory, jak wszystkich wiatrakow w ciagu ostatnich 5-8 lat.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2014, 0:29 

Dołączył: 10.08.2007
Posty: 242
Ja pisze o tiptronicu, ktory zawsze byl i bedzie znacznie tanszy niz manual, w Japonii rowniez sa znacznie tansze, wiec nie wiem skad ci ludzie biora ceny rzedu 130-150tys zl skoro za tyle mozna spokojnie manuala miec :)

jakis czas temu nikt tiptronica nie chcial, a teraz jak handlarze naspprowadzali tego na peczki to nagle kazdy zachwala jaki to super wynalazek :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2014, 0:45 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
lotoss napisał(a):
Do tego jeszcze jakby ktoś spuszczał wodę w kiblu u sąsiada.taki dźwięk w rurach w ścianach często słychać.


Słychać, bo przez długość całego auta wędrują dwa przewody olejowe od komory silnika, do chłodnicy oleju przed przednim kołem.

Co do dziwnych dźwięków - po uruchomieniu silnika podnieś ręcznie tylny spoiler - nie będzie sie otwierał i zamykał samoczynnie - jeden stres mniej :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2014, 3:22 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3162
cichyg60 napisał(a):
jakis czas temu nikt tiptronica nie chcial, a teraz jak handlarze naspprowadzali tego na peczki to nagle kazdy zachwala jaki to super wynalazek :lol:

Doskonałe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dawno nikt nie trafił z wypowiedzia tak celnie ... !!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2014, 9:39 

Dołączył: 27.10.2014
Posty: 95
Testowałem jeszcze manuala ale tamto auto to był gruchot więc mam marne porównanie.
Poproszę jeszcze jednego kolegę z tipem to zobaczymy.
Co do automatu to dla mnie jest to luksus za który zawsze dopłacałem do każdego nowego samochodu i dziwi mnie fakt że manuale w Porsche z tym twardym niewygodnym sprzęgłem są droższe skoro można po mieście fajnie przemieszczać się mając ciągle namiastkę tego motosportu.Chyba że ktoś szuka auta na tor ale to co innego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2014, 10:23 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
lotoss napisał(a):
Co do automatu to dla mnie jest to luksus za który zawsze dopłacałem do każdego nowego samochodu i dziwi mnie fakt że manuale w Porsche z tym twardym niewygodnym sprzęgłem są droższe skoro można po mieście fajnie przemieszczać się mając ciągle namiastkę tego motosportu.Chyba że ktoś szuka auta na tor ale to co innego.


I o to właśnie chodzi! Każdemu według potrzeb.
Jeżeli egzemplarz jest niezajechany bierz tiptronica - jeżdżę takim 964 od 6 lat i jestem SUPER zadowolony.
Nie słuchaj purystów "wujków dobra rada" że tylko machanie wajchą da Ci radość z życia ;)
Będzie Pan zadowolony :D
Jeżeli chcesz prztetestować taki automat zapraszam do Gdyni.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2014, 21:09 

Dołączył: 1.05.2012
Posty: 42
witam .
Prawie 3 lata temu to ja szukałem swojego wymarzonego 964 i również podejmowałem decyzję manual czy automat . Znamy opinię purystów - tylko manual , ja z pełną premedytacją szukałem / i znalazłem / automata . Miałem jedną motywację - kupić auto jak najmniej zajechane , nie kręcona na maksymalnych obrotach i nie eksploatowane torowo . Oczywiście można się z takim torem myślenia nie zgodzić ale moim zdaniem do czasu PDK nikt z zacięciem do sportowej jazdy nie kupował automatu . Zyczę powodzenia w zakupie .
pozdrawiam Marcin Poznan


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2014, 21:09 

Dołączył: 1.05.2012
Posty: 42
witam .
Prawie 3 lata temu to ja szukałem swojego wymarzonego 964 i również podejmowałem decyzję manual czy automat . Znamy opinię purystów - tylko manual , ja z pełną premedytacją szukałem / i znalazłem / automata . Miałem jedną motywację - kupić auto jak najmniej zajechane , nie kręcona na maksymalnych obrotach i nie eksploatowane torowo . Oczywiście można się z takim torem myślenia nie zgodzić ale moim zdaniem do czasu PDK nikt z zacięciem do sportowej jazdy nie kupował automatu . Zyczę powodzenia w zakupie .
pozdrawiam Marcin


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: 964
PostNapisane: 28.10.2014, 23:06 

Dołączył: 14.10.2012
Posty: 62
lotoss napisał(a):
Testowałem jeszcze manuala ale tamto auto to był gruchot więc mam marne porównanie.
Poproszę jeszcze jednego kolegę z tipem to zobaczymy.
Co do automatu to dla mnie jest to luksus za który zawsze dopłacałem do każdego nowego samochodu i dziwi mnie fakt że manuale w Porsche z tym twardym niewygodnym sprzęgłem są droższe skoro można po mieście fajnie przemieszczać się mając ciągle namiastkę tego motosportu.Chyba że ktoś szuka auta na tor ale to co innego.


Malutkie sprostowanie. Jeśli wszystko jest sprawne i dobrze utrzymane to sprzęgło nie jest twarde. Pracuje bardzo płynnie i miękko. Cały czas czuć, że to samochód sportowy ale to nie męczy. Mnie osobiście męczy jedynie ilość miejsca za kierownicą bo mam ponad 190 cm wzrostu a reszta jest super :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2014, 23:24 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
cichyg60 napisał(a):
"auto za blisko 150 kola" i automat ? :lol:

a jeszcze ze 2 lata temu PIT z tego forum sprzedawal 964 tip za jakies 70+kilka tys zl a teraz nagle ceny podskoczyly o 100% ? :lol:


było minęło... :)
ale teraz też wybrałbym tiptronic do 964.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2014, 0:25 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
osobiscie nie kupił bym nigdy klasycznego porsche w automacie, jesli juz automat to dopiero 996 Turbo. Te stare automaty chodza jak nieszczescie.... ale O gustach sie niedyskutuje podobno :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2014, 1:58 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
KOMANCZ napisał(a):
osobiscie nie kupił bym nigdy klasycznego porsche w automacie, jesli juz automat to dopiero 996 Turbo. Te stare automaty chodza jak nieszczescie.... ale O gustach sie niedyskutuje podobno :)


raz w d.. to nie ped.. :-)
Lublin Rules :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2014, 8:29 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
KOMANCZ napisał(a):
osobiscie nie kupił bym nigdy klasycznego porsche w automacie, jesli juz automat to dopiero 996 Turbo. Te stare automaty chodza jak nieszczescie.... ale O gustach sie niedyskutuje podobno :)

automat czy manuał to temat rzeka

nie wiem czy jak nieszczęście
wg mnie całkiem fajnie tip w 964 się sprawdza bardzo fajnie się tym jeździ

a dźwięki w 964 ...
może być słychać tylny spojler
często słychać dość głośnie wentylatory - chłodnicy oleju, chłodnicy klimy, w komorze silnika od ogrzewania czy w podszybiu głośno pracujące od wentyalcji
a przelewanie jak napisał kl - olej w rurociągach :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum