Autor |
Wiadomość |
MM-Racing
|
Napisane: 1.11.2007, 12:15 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
koncowka roku 2001, czyli modele 2002. Tak dzieje sie w wiekszosci marek. Modele na nastepny rok wprowadzane sa juz pod koniec poprzedniego roku.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 1.11.2007, 17:12 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
dokładnie 7/2001 przedewszystkim wieksza moc bo 320ps i wyeliminowane wszelkie usterki własnie taki bym kupował na twoim miejscu i tylko z napędem na tył bo lzejszy i wiecej fanu ,skrzyni atylko manual zawsze łatwiej sprzedac w przyszłosci
|
|
Góra |
|
Abelard
|
Napisane: 1.11.2007, 17:51 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 380
|
Ja tam byl sie jednak dobrze jeszcze zastanowil nad 993, widomo ze cena wysoka, ale tez mozna sie spodziewac ze nie bedzie spadac. Mnie podoba sie bardziej, ale to rzecz gustu, przede wszystkim srodek bardziej do mnie przemawia (w 996 wkurzaja mnie plastiki, kolory), chociaz slyszalem ze niektorzy narzekaja na pedaly.
Tak czy inaczej dobrze miec zawsze plan B i C przy tego typu poszukiwaniach. Bo mozna trafic np. bardzo fajne 964 i za polowe tego co 996 miec rownie duzo frajdy, jak nie wiecej. Oczywiscie osiagi lepsze ma 996..powodzenia!
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 1.11.2007, 22:06 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Wydaje mi się ,że 993 jest lepsze do "sportu".Jest trwalsze i ma bardziej "sportowe" nastawy niż 996( głownie to 3,6).
993 też będzie tańsze i prostsze w obsłudze w przypadku znaczniejszych awarii.
Zresztą jest to logiczne.Jak powstawało 993 to niebyło w palecie w zasadzie super sportowej wersji(pomijam ekskluzywne RS -y,1100 sztuk) i to auto pewnie miało być w założeniu i na Tor i na ulicę.
Jak powstało 996 to za moment ruszyła spora produkcja GT3 ( w relatywnie rozsądnej cenie) a potem i Turbo.
Każdy miał wybór.
Wobec powyższego 996 zostało zmiękczone na potrzeby przeciętnego emeryta,mięciutko,cichutko,ESP, system Bose itd.... takie auto klasy GT .Szybkie turystyczne.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 1.11.2007, 22:12 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
Zgadzam się z Jurkiem co do 996.
To co mogę powiedzieć - przejedź się różnymi autami (964,993, Boxster'em, 996) i będziesz wiedział co ci pasuje.
|
|
Góra |
|
pawelpozak
|
Napisane: 5.11.2007, 16:40 |
|
Dołączył: 30.10.2007 Posty: 8
|
super pomysl - przejade sie i to wiele wyjasni.
a kiedy bedzie najblizsza okazja kiedy wszystkie porschaki beda pod reka w jednym miejscu ?
znalazlem taki woz w usa i bede szukal czegos w tym stylu tzn 996 z 2002 roku podpowiedzcie jaka wersja silnikowa, napedowa bedzie ok:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2002-POR ... dZViewItem
napiszcie jak to jest z tymi wozkami z usa ?
mam dobry kontakt w usa i latwo by mi bylo kupic tam autko ale moze jest z tym wiecej zlego pozniej niz dobrego ( mysle tutaj o czesciach itp )
Pozdrawiam pawel.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.11.2007, 18:21 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
cło vat akcyza kontener do pl papiery w usa i transport na terenie usa...
targi bym nie brał ,szukaj coupe rwd
|
|
Góra |
|
FILIP
|
Napisane: 5.11.2007, 18:52 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 82
|
Osobiście odradzam,
kilka samochodów przechandlowałem z USA i nie mam o nich dobrego zdania. Najczęściej ginią w transporcie radia i poduszki, niby ubezpieczone, ale to lipa.
Miałem Dodga Neona SRT 300KM i Chryslera Crosfire i potrzebny był podwójny amator, po pierwsze na takie samochody, a po drugie na samochody z USA, bo są proste i ubogie.
Teraz mam Porsche i jestem szczęśliwszy
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
pawelpozak
|
Napisane: 5.11.2007, 18:54 |
|
Dołączył: 30.10.2007 Posty: 8
|
sorki za banał bo tych modeli to tyle ze jeszcze ich wszystkich nie obczajam dobrze, czyli to 4wd to oczywiście 4-napędowiec ale jakie są 4wd ? np carrera, s, 4s czy jak to jest, ponieważ ten jest 996 s a sa chyba jeszcze 2s 4s i ciort wie jakie jeszcze "S"
Napiszcie jakie są modele od 2001. 07. w 996 z napędem na 4 koła PLEASE !
aha i czy z czesciami to jakies inne sa na rynek usa czy nie bedzie problemu + wymiana licznika i chyba climatronic jest nie w celsjuszach tylko fahrenheita będzie konieczna a czy coś jeszcze ?
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 5.11.2007, 19:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Po 2001 są takie;
1.996 carrera 2, 320 KM- napęd na tył
2.996 carrera 4,320 KM - obie osie
3.996 carrera 4S,320 Km- obie osie
4. rzadko spotykana wersja na 40 lecie produkcji "40 anniversary 911"
rarytas - w sumie chyba bym wolał niż GT3
Reasumując z tyłu będzie napis.1. carrera. 2. carrera 4 .3.carrera 4S,4. 40 anniversary 911.
Na specjalne życzenie można było zamowić fabrycznie wzmocniony silnik
wtedy na końcu nr. silnika pojawiało się małe "s" wszystkie wersje miały wtedy 245KM
Co do importu z USA - to ja się niezdecydowałem, wychodziło mi tak około 10 % taniej po policzeniu kosztów.Czy ryzyko jest warte 10 %??
Tym niemniej auta z USA praktycznie się nieróżnią od europejskich modeli.Co do wyświetlaczy to każde 996 można przeprogramować , z mil na km to kwestia kilku sekund....
p.s. bo GT3 ,Turbo to chyba każdy wie co oznacza
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 5.11.2007, 20:35 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Cła się nie płaci, tylko akcyzę, Porsche jest produkowane w Niemczech a nie w USA.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 5.11.2007, 22:20 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Długi napisał(a): Cła się nie płaci, tylko akcyzę, Porsche jest produkowane w Niemczech a nie w USA.
Pozdrawiam
Obawiam się ,ze trzeba płacić cło...i to powiększone o koszta transportu...
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 5.11.2007, 22:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
do Polski placi sie od ceny zakupu (powiekszonej o koszty dowozu): clo, akcyze i vat. Podatki naliczane sa od ceny na fakturze (CIF) lub powiekszonej o koszty transportu (warunki z grupy E i F)
Mozna vat zaplacic mniejszy clac samochod np: w Hamburgu lub innym porcie UE.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 5.11.2007, 22:54 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
4. rzadko spotykana wersja na 40 lecie produkcji "40 anniversary 911"
rarytas - w sumie chyba bym wolał niż GT3
wink:[/quote]
wersja milenium bo tak nazywa sie w Polsce ma 345 koni (w katalogu) i dodatkowy atut oprocz tabliczek znamionowych szpera na tylnim napedzie.
Przy zakupie 911 tez ja bralem po uwage, byla na necie w bardzo dobrym stanie, 20 tys, 2004 rok, bezwypadkowa, pelen serwis, kupiona w salonie, naprawde igla za 220 tys facet chcial sprzedac.
Prawdziwe auta sportowe sa niepraktyczne, niewygodne i czesto nieprzyzwoicie drogie ale ich nie kupuje sie z rozsadku ale dla emocji. To auta dla prawdziwych purystow..
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
mn
|
Napisane: 7.11.2007, 2:00 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 148
|
Pozdrawiam[/quote]Cła nie płacisz pod warunkiem ze mieszkasz w niemczech pozostali płacą i płaczą[/quote]
Może się mylę, ale UKŁAD ten chyba dotyczy tylko SZWAJCARII...
|
|
Góra |
|
pawelpozak
|
Napisane: 7.11.2007, 18:53 |
|
Dołączył: 30.10.2007 Posty: 8
|
dzieki bardzo za wiele cennych i bardzo konkretnych informacji.
powiedzcie jeszcze czym roznia sie modele
1 - 911 996 carrera 4
2 - 911 996 carrera 4 s
pozdrawiam pawel
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 7.11.2007, 19:51 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
4S ma szersza karoserie, taka jak w turbo tylko bez wlotow z tylu do silnika.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
sv
|
Napisane: 9.12.2007, 20:39 |
|
Dołączył: 13.09.2007 Posty: 15
|
Z 996 tylko i wylacznie C4S ewentualnie jak ktos lubi rzeznie to GT3 No i turbo to zawsze turbo ale Carrera 4 S 996 jest nr1 Nie bede sie rozwijal dlaczego Po prostu tak jest i koniec
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|