Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.10.2020, 19:15 

Dołączył: 20.10.2020
Posty: 4
czy ktoś może wie czy do Carrery S 997 3,8l z 2007 roku da się włożyć silnik 4,0l od turbo 991?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.10.2020, 23:54 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Da się.
Pytanie czy chcesz to zrobić bo silnik padł i wymiana na mocniejszy przy okazji czy tez masz taki pomysł na projekt.
Koszta spooore.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2020, 9:08 

Dołączył: 20.10.2020
Posty: 4
Dzięki za informacje.
Taki projekt, nie mam miejsca na następny samochód i zastanawiam się czy sprzedać carrerę czy wymienić jej silnik na mocniejszy.

Pozdrawiam,
Slawek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.10.2020, 22:20 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
Myśle ze spokojnie taka zabawa to 100K, nikt też póżniej tego nie kupi bo auto nie będzie oryginalne i do tego będą bać się takiej przeróbki że jak coś poleci to kto to będzie naprawiać. W ogólnym rozrachunku pomysł bezsensowny, sprzedać to co masz i kupić turbo 997 albo dołożyć i kupić 991.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2020, 13:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Nikt kto ma odrobinę pojęcia o różnicy pomiędzy wolnossącym a doładowanym 997 nie podejmie się takiej roboty .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2020, 15:19 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
To już lepiej byłoby zrobić z tego silnika wolnossący 4.0
Tak w Stanach robią gdy padnie w 997 3.6-3.8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2020, 15:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
Albo LS swap :)




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2020, 18:17 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
moon48 napisał(a):
Albo LS swap :)


Sam o tym myślałem do 996.2. Ale koszty wyjdą podobne do M96. A auto zawsze będzie kundlem. Fajnym, ale kundlem




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2020, 18:40 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
wit007 napisał(a):
A auto zawsze będzie kundlem. Fajnym, ale kundlem


Apropos skundlenia, czy auto po swapie da się użytkować w pełni legalnie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2020, 20:23 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
tak


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2020, 23:07 

Dołączył: 14.02.2020
Posty: 75
tunix napisał(a):
wit007 napisał(a):
A auto zawsze będzie kundlem. Fajnym, ale kundlem


Apropos skundlenia, czy auto po swapie da się użytkować w pełni legalnie?


Żeby było 100% legalnie to trzeba też zmienić moc silnika w dowodzie rejestracyjnym, a wtedy ubezpieczyciele lubią zaszaleć z kosztem OC. Przez to też trudniej sprzedać takie auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2020, 9:40 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1191
To mnie Miki zaskoczyłeś bo byłem pewny że koszt samego oc jest od pojemności a nie mocy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2020, 10:27 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Chyba biorą pod uwagę moc i pojemność. A LS małolitrażowy nie jest :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2020, 12:02 

Dołączył: 14.02.2020
Posty: 75
Romcio napisał(a):
To mnie Miki zaskoczyłeś bo byłem pewny że koszt samego oc jest od pojemności a nie mocy.


OC jest liczone od pojemności i mocy. Jak zmieni się silnik na pojemność, która oryginalnie nie wychodziła w tym modelu to ubezpieczyciele potrafią mocno podnieść za to składkę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2020, 13:30 

Dołączył: 20.10.2020
Posty: 4
Myślę, że macie rację, wiedziałem, że koszty będą spore, ale nie wziąłem pod uwagę przypadku sprzedaży.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2020, 22:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Niestety zadałeś pytanie na złym forum, tu wszyscy poprawni politycznie i widzisz auta nie robisz pod siebie tylko dla następnego właściciela aby się sprzedało, jakoś za granicą wszystkie możliwe modyfikacje znajdują nabywców, bo chyba 997 nie chcesz trzymać 20 lat na klasyka w oryginale?




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2020, 9:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2017
Posty: 264
Nr klubowicza: 692
Nie do końca się zgodzę z tym, że każdy buduje auto dla kolejnego właściciela, ale są pewne zasady, których nie warto łamać nawet w duchu outlaw.

Poniżej link do ogłoszenia, które wisi już ze trzy lata, z różnymi cenami, mimo to nie znalazło nabywcy. Ciekawe dlaczego?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-1965-idealny-j-egzemplarz-kolekcjonerski-1965-pierwszy-rok-produkcji-ID6DcU7n.html#636eef228e

Większość Klubowiczów lub szerzej użytkowników tego forum może pozwolić sobie na jeden model sportowego Porsche w garażu. Z różnych względów budżetowych, lokalowych lub rodzinnych. Z tego powodu myślą o tym co będzie, gdy będą auto chcieli sprzedać by kupić inne - młodsze, starsze, szybsze, może cabrio. Dlatego ryzykowne modyfikacje nie są popularne.

Co do samego wątku. Jeśli auto ma sprawny slinik, to taki swap jest nieracjonalny, lepiej sprzedać, budżet na wymianę silnika dołożyć i kupić kolejne. Można w ten sposób cieszyć się zupełnie innym autem, niż do tej pory. Każda zabawka po jakimś czasie przestaje cieszyć, taka jest natura człowieka.




_________________

718 Spyder '22
991 Carrera S MRE '14
987 Boxster S '05
Macan kosiarka '18


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2020, 9:37 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
O rany, oczy bolą od patrzenia na tego czerwonego. Poza modami główną barierą jest cena. Tak naprawdę patrząc ile trzeba wymienić, żeby doprowadzić to do oryginału lub niedaleko to obniżka nawet o połowę niewiele daje




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2020, 11:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
wit007 napisał(a):
O rany, oczy bolą od patrzenia na tego czerwonego. Poza modami główną barierą jest cena. Tak naprawdę patrząc ile trzeba wymienić, żeby doprowadzić to do oryginału lub niedaleko to obniżka nawet o połowę niewiele daje


Przecież tam nie zostało za wiele z F-ki :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.10.2020, 11:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2017
Posty: 264
Nr klubowicza: 692
Kiedyś był wystawiony za około połowę i też się nie sprzedał. teraz widać nabrał wartości :lol:




_________________

718 Spyder '22
991 Carrera S MRE '14
987 Boxster S '05
Macan kosiarka '18


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum