Autor |
Wiadomość |
wosla
|
Napisane: 20.10.2020, 19:15 |
|
Dołączył: 20.10.2020 Posty: 4
|
czy ktoś może wie czy do Carrery S 997 3,8l z 2007 roku da się włożyć silnik 4,0l od turbo 991?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 20.10.2020, 23:54 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Da się. Pytanie czy chcesz to zrobić bo silnik padł i wymiana na mocniejszy przy okazji czy tez masz taki pomysł na projekt. Koszta spooore.
|
|
Góra |
|
wosla
|
Napisane: 21.10.2020, 9:08 |
|
Dołączył: 20.10.2020 Posty: 4
|
Dzięki za informacje. Taki projekt, nie mam miejsca na następny samochód i zastanawiam się czy sprzedać carrerę czy wymienić jej silnik na mocniejszy.
Pozdrawiam, Slawek
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 21.10.2020, 22:20 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 465
|
Myśle ze spokojnie taka zabawa to 100K, nikt też póżniej tego nie kupi bo auto nie będzie oryginalne i do tego będą bać się takiej przeróbki że jak coś poleci to kto to będzie naprawiać. W ogólnym rozrachunku pomysł bezsensowny, sprzedać to co masz i kupić turbo 997 albo dołożyć i kupić 991.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 22.10.2020, 13:14 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Nikt kto ma odrobinę pojęcia o różnicy pomiędzy wolnossącym a doładowanym 997 nie podejmie się takiej roboty .
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 22.10.2020, 15:19 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
To już lepiej byłoby zrobić z tego silnika wolnossący 4.0 Tak w Stanach robią gdy padnie w 997 3.6-3.8
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 22.10.2020, 15:24 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Albo LS swap
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.10.2020, 18:17 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
moon48 napisał(a): Albo LS swap Sam o tym myślałem do 996.2. Ale koszty wyjdą podobne do M96. A auto zawsze będzie kundlem. Fajnym, ale kundlem
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tunix
|
Napisane: 22.10.2020, 18:40 |
|
Dołączył: 1.01.2015 Posty: 1032
|
wit007 napisał(a): A auto zawsze będzie kundlem. Fajnym, ale kundlem Apropos skundlenia, czy auto po swapie da się użytkować w pełni legalnie?
|
|
Góra |
|
prnit
|
Napisane: 22.10.2020, 20:23 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 465
|
|
Góra |
|
Miki14
|
Napisane: 22.10.2020, 23:07 |
|
Dołączył: 14.02.2020 Posty: 75
|
tunix napisał(a): wit007 napisał(a): A auto zawsze będzie kundlem. Fajnym, ale kundlem Apropos skundlenia, czy auto po swapie da się użytkować w pełni legalnie? Żeby było 100% legalnie to trzeba też zmienić moc silnika w dowodzie rejestracyjnym, a wtedy ubezpieczyciele lubią zaszaleć z kosztem OC. Przez to też trudniej sprzedać takie auto.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 23.10.2020, 9:40 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1191
|
To mnie Miki zaskoczyłeś bo byłem pewny że koszt samego oc jest od pojemności a nie mocy.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 23.10.2020, 10:27 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Chyba biorą pod uwagę moc i pojemność. A LS małolitrażowy nie jest
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Miki14
|
Napisane: 23.10.2020, 12:02 |
|
Dołączył: 14.02.2020 Posty: 75
|
Romcio napisał(a): To mnie Miki zaskoczyłeś bo byłem pewny że koszt samego oc jest od pojemności a nie mocy. OC jest liczone od pojemności i mocy. Jak zmieni się silnik na pojemność, która oryginalnie nie wychodziła w tym modelu to ubezpieczyciele potrafią mocno podnieść za to składkę.
|
|
Góra |
|
wosla
|
Napisane: 23.10.2020, 13:30 |
|
Dołączył: 20.10.2020 Posty: 4
|
Myślę, że macie rację, wiedziałem, że koszty będą spore, ale nie wziąłem pod uwagę przypadku sprzedaży.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 23.10.2020, 22:58 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Niestety zadałeś pytanie na złym forum, tu wszyscy poprawni politycznie i widzisz auta nie robisz pod siebie tylko dla następnego właściciela aby się sprzedało, jakoś za granicą wszystkie możliwe modyfikacje znajdują nabywców, bo chyba 997 nie chcesz trzymać 20 lat na klasyka w oryginale?
_________________
|
|
Góra |
|
JMK01
|
Napisane: 24.10.2020, 9:18 |
|
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
|
Nie do końca się zgodzę z tym, że każdy buduje auto dla kolejnego właściciela, ale są pewne zasady, których nie warto łamać nawet w duchu outlaw. Poniżej link do ogłoszenia, które wisi już ze trzy lata, z różnymi cenami, mimo to nie znalazło nabywcy. Ciekawe dlaczego? https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-1965-idealny-j-egzemplarz-kolekcjonerski-1965-pierwszy-rok-produkcji-ID6DcU7n.html#636eef228eWiększość Klubowiczów lub szerzej użytkowników tego forum może pozwolić sobie na jeden model sportowego Porsche w garażu. Z różnych względów budżetowych, lokalowych lub rodzinnych. Z tego powodu myślą o tym co będzie, gdy będą auto chcieli sprzedać by kupić inne - młodsze, starsze, szybsze, może cabrio. Dlatego ryzykowne modyfikacje nie są popularne. Co do samego wątku. Jeśli auto ma sprawny slinik, to taki swap jest nieracjonalny, lepiej sprzedać, budżet na wymianę silnika dołożyć i kupić kolejne. Można w ten sposób cieszyć się zupełnie innym autem, niż do tej pory. Każda zabawka po jakimś czasie przestaje cieszyć, taka jest natura człowieka.
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 24.10.2020, 9:37 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
O rany, oczy bolą od patrzenia na tego czerwonego. Poza modami główną barierą jest cena. Tak naprawdę patrząc ile trzeba wymienić, żeby doprowadzić to do oryginału lub niedaleko to obniżka nawet o połowę niewiele daje
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 24.10.2020, 11:33 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
wit007 napisał(a): O rany, oczy bolą od patrzenia na tego czerwonego. Poza modami główną barierą jest cena. Tak naprawdę patrząc ile trzeba wymienić, żeby doprowadzić to do oryginału lub niedaleko to obniżka nawet o połowę niewiele daje Przecież tam nie zostało za wiele z F-ki
|
|
Góra |
|
JMK01
|
Napisane: 24.10.2020, 11:43 |
|
Dołączył: 10.11.2017 Posty: 264
Nr klubowicza: 692
|
Kiedyś był wystawiony za około połowę i też się nie sprzedał. teraz widać nabrał wartości
_________________
718 Spyder '22 991 Carrera S MRE '14 987 Boxster S '05 Macan kosiarka '18
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|