Zabrałem się za samochód po letnim sezonie i pierwsze co robię to wymiana zawieszenia.Zdecydowałem się na amortyzatory Bilstein B8 sprint ale mam problem ze sprężynami.Czy kupować oryginalne Porsche z katalogu-jeśli tak to jak rozpoznać czy moje stare były z białym paskiem czy z lila( jak piszą w katalogu) i co te oznaczenia właściwie znaczą-domyślam ,ze twardość ale dlaczego są rożne nie wiem!po VIN nic nie moglem znaleźć.
Niestety na starych już nic nie widać
Amorki będą pasować bo samochód jest fabrycznie obniżony (odczyt z VIN-u) a poprzedni właściciel dołożył dystanse przód 4mm tył 7mm wiec błękitny szerszeń prowadzi się jak gokart.Niestety przy prędkościach pow. 220 -250 km/h i po teście w Porsche Koln wyszło ,ze po 145tys przebiegu należy zestaw wymienić dla własnego bezpieczeństwa.
Licze na pomoc z waszej strony.