Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2010, 11:34 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 878
Eventin napisał(a):
tona napisał(a):
Przed laty boxsterem jezdzil nasz kolega PiotrekD- ma chyba ponad 2metry, musze jednak przyznac, ze to byl osobliwy widok :D Na forum powinno sie blakac zdjecie czerwonego boxstera z bialym kaskiem wystajacym ponad ramke przedniej szyby...to dobrze ze nie masz marzenia zostac pilotem wojskowym albo kierowca F1. Przymiarka konieczna.


kurcze no to nie będzie za wesoło :? no ale może ja się zmieszczę ;) ..............
przeglądałem ostatnio ogłoszenia motoryzacyjne ... i znalazłem Porsche 911 z 1985r za około 80 tyś - podobno po kapitalnej renowacji .. pytanie czy warto w zamian Boxstera rozważyć taką możliwość ?
czy kupując tak stary rocznik jestem skazany na ciągłe wizyty u mechaników ?


Majac 80tys mozesz juz kupic 996.. koszty utrzymania jednak beda raczej duzo wieksze niz boxstera i nie wiadomo jaki bedzie stan samochodu + raczej bedzie to poczatek produkcji (97-98)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2010, 14:36 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Sadzę, ze jeżeli chcesz kupić auto z lat 80 nawet po odbudowie musisz się liczyć z funduszami + 50% zakupu auta na serwis, ew. naprawy w najblizszych 2 latach. Wiem cos o tym bo to przerabiałem. Za kwote ok. 80 000 zł tak jak pisze kolega znajdziesz przyzwoite 996 w okolicy 98/00 a to już inny komfort i technologia. Sam dwa lata temu myslałem o zakupie klasyka z lat 70/80 ale sie nie zdecydowałem ze wzgledu na brak doświadczenia, umiejetności i warsztatu.

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2010, 13:12 

Dołączył: 19.04.2010
Posty: 11
kilazz napisał(a):
Eventin napisał(a):
tona napisał(a):
Przed laty boxsterem jezdzil nasz kolega PiotrekD- ma chyba ponad 2metry, musze jednak przyznac, ze to byl osobliwy widok :D Na forum powinno sie blakac zdjecie czerwonego boxstera z bialym kaskiem wystajacym ponad ramke przedniej szyby...to dobrze ze nie masz marzenia zostac pilotem wojskowym albo kierowca F1. Przymiarka konieczna.


kurcze no to nie będzie za wesoło :? no ale może ja się zmieszczę ;) ..............
przeglądałem ostatnio ogłoszenia motoryzacyjne ... i znalazłem Porsche 911 z 1985r za około 80 tyś - podobno po kapitalnej renowacji .. pytanie czy warto w zamian Boxstera rozważyć taką możliwość ?
czy kupując tak stary rocznik jestem skazany na ciągłe wizyty u mechaników ?


Majac 80tys mozesz juz kupic 996.. koszty utrzymania jednak beda raczej duzo wieksze niz boxstera i nie wiadomo jaki bedzie stan samochodu + raczej bedzie to poczatek produkcji (97-98)


o ile to "dużo większe" koszty utrzymania ?

- jaki koszt jest ubezpieczenia OC AC 996
- przegląd i wymiana podstawowych części (filtry itp.)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2010, 14:39 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
W moim przypadku roczny pakiet AC OC na 996 z 2000 roku to ok. 2500 zł / alianz/ przy 50% znizce. Koszt filtrów tak jak w innych samochodach. Oleju ok 35 zł, powietrza i kabinowy ok. 120 zł. Natomiast koszty serwisu w PCP to juz inana bajka. Rzadko korzystam / na szczęście/ Pełna geometria coś ok 800 zł. Łaczniki stabilizatora przó+ tył ok. 1000 zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2010, 18:20 

Dołączył: 29.01.2010
Posty: 51
co do boxster-a i wzrostu, mam 186cm i mieszcze sie 'na styk' (1cm miejsca pomiedzy glowa a dachem). 10 cm wiecej moze byc problemem... ale tak jak wyzej, najlepiej wybrac sie na jakas jazde testowa - bedziesz wiedzial wszystko ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2010, 22:11 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Adik
masz 1cm do dachu przy max opuszczonym siedzieniu?
Coś mi się wydaje że trochę za mało jak na rozmiar Boxstera ale może.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.04.2010, 12:25 

Dołączył: 3.01.2009
Posty: 108
Odpowiadając na pytanie czy się zmieścisz czy też nie do takiego samochodu powiem tak:
Kupiłem taki samochód kilka lat temu dlatego że nie byłem odważny kupić stare 911 i uważam że gwarancja to mi wszystkie koszty eksploatacji zapewni.
Mam 198 cm wzrostu i jeździłem (czerwonym Boxterem w białym kasku) przez sześć lat, byłem nim nawet na nartach w Austrii.
Samochód super do dziś jeździ nim mój kolega i chwali go pod niebiosa! (mały też nie jest 193 cm.)
Dziś rozważając decyzje zakupu kupił bym Boxtera po liftingu jest dużo większy w środku i kierownica jest bardziej regulowana.

Podsumowując dołączam zdjęcie mojego Boxtera z kierowcą :D
Część z Was zna tą Panią, dziś jest już dużo wyższa i bardziej wygadana :roll:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.04.2010, 18:17 

Dołączył: 29.01.2010
Posty: 51
Jasmin napisał(a):
Adik
masz 1cm do dachu przy max opuszczonym siedzieniu?
Coś mi się wydaje że trochę za mało jak na rozmiar Boxstera ale może.


Tak, chyba ze jest jeszcze jakieś zabezpieczenie/regulacja której nie odkryłem. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.04.2010, 20:22 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No to albo masz 'długą górę' albo jednak coś musisz przesunąć w regulacji siedzienia bo to mi się nie zgadza chociazby z postami kolegów na tym forum.
Ale sprawdź regulację fotela (ten poziomy przycisk naciśnij w dół) i upewnij się, że pod spodem nie masz gaśnicy bo trzymałem ją za fotelem kierowcy :-)
Chyba że taka jest konstrukcja siedzeń adaptacyjnych, że są trochę wyżej.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.04.2010, 20:48 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
ja mam 185 i miałem przez 2 lata boxstera, nawet jeżdząc w kasku miałem bardzo dużo miejsca do dachu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.04.2010, 21:53 

Dołączył: 29.01.2010
Posty: 51
Jasmin napisał(a):
upewnij się, że pod spodem nie masz gaśnicy bo trzymałem ją za fotelem kierowcy :-)


Wiec tutaj moze byc rozwiazanie.. :D sprawdze w srode i dam znac ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.04.2010, 15:44 

Dołączył: 19.04.2010
Posty: 11
piotr_d napisał(a):
Odpowiadając na pytanie czy się zmieścisz czy też nie do takiego samochodu powiem tak:
Kupiłem taki samochód kilka lat temu dlatego że nie byłem odważny kupić stare 911 i uważam że gwarancja to mi wszystkie koszty eksploatacji zapewni.
Mam 198 cm wzrostu i jeździłem (czerwonym Boxterem w białym kasku) przez sześć lat, byłem nim nawet na nartach w Austrii.
Samochód super do dziś jeździ nim mój kolega i chwali go pod niebiosa! (mały też nie jest 193 cm.)
Dziś rozważając decyzje zakupu kupił bym Boxtera po liftingu jest dużo większy w środku i kierownica jest bardziej regulowana.

Podsumowując dołączam zdjęcie mojego Boxtera z kierowcą :D
Część z Was zna tą Panią, dziś jest już dużo wyższa i bardziej wygadana :roll:


hmm ale bez kasku białego ;) dałoby radę nim jeździć ? czy też jest on niezbędny elementem wyposażenia ludzi powyżej 195cm?

idąc dalej ... czy jeździłeś w nim z dachem :?: np hardtopem ? lub standardowym prześcieradłem :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.04.2010, 18:40 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
Marion, ale ty miałeś 987


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.04.2010, 12:50 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Właśnie dzwonił do mnie kolega Adik i jednak okazało się, że pod fotelem była gaśnica :lol:
Miejsca jest dużo. Hard top czy 'prześcieradło' nie ma znaczenia.

Ja ogólnie nie jestem zwolennikiem hardtopa. Nic to nie daje oprócz tego że trzeba się przy tym narobić i jest więcej hałasu.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.04.2010, 16:30 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Jasmin napisał(a):
Właśnie dzwonił do mnie kolega Adik i jednak okazało się, że pod fotelem była gaśnica :lol:
Miejsca jest dużo. Hard top czy 'prześcieradło' nie ma znaczenia.

Ja ogólnie nie jestem zwolennikiem hardtopa. Nic to nie daje oprócz tego że trzeba się przy tym narobić i jest więcej hałasu.


No i nie ma to jak (wkrótce) zapach starej 'szmaty' :lol:

Klimatycznie, no i szybko można założyć/zdjąć, bez ingerencji zewnętrznej :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.04.2010, 19:28 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Nie wiem jaki okres masz na myśli pisząc 'wkrótce' ale pod dwóch latach nie zauważyłem żadnych przykrych zapachów. Może to kwestia tego jak się o auto dba i kiedy się użytkuje.
Miałem też 5 letniego kabrioleta (TT) i też nic przykrego się nie działo.

Nie wiem też co ma oznaczać klymatyczność hardtopa ale jest to raczej dyskusja bez sensu. Napisałem ze nie jestem ich zwolennikiem - a ty jesteś. I tyle.

Ja juz cabrio nie posiadam więc problem mam z głowy.
Ale jak będę kiedyś wybierał auto dla przyjemności a nie szybkiej jazdy to będzie to zdecydowanie Targa.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.04.2010, 20:38 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
To się nie zrozumieliśmy :) "Zapach" szmaty to było uczucie przemawiające "za" softem i przeciw hardtopowi. Również nie trawię stałych konstrukcji.

Mam na co dzień do czynienia z Mazdą MX-5 i za nic nie chciałbym, aby zamiast szmaciaka gościł na niej twardy dach :)

Oczywiście rozumiem zwolenników, jednak dla mnie prawdziwe cabrio powinno mieć materiałowy dach.

Mój brat (również prawie 2m wzrostu) stracił niemal głowę w Tardze i więcej chyba nie nabędzie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.04.2010, 21:14 

Dołączył: 16.06.2009
Posty: 695
Targa fajna , ale prawdziwe cabrio to złożony dach i tylko wtedy czuć klimat.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.04.2010, 22:07 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
No z tym się muszę zgodzić.
Jazda cabrio to inny świat.
Ja się jakis praktyczny zrobiłem. W szczególnosci dlatego że dużo jeździłem na torze i potrzebowałem zmiany na bardziej torowe auto.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.06.2010, 10:34 

Dołączył: 19.06.2010
Posty: 43
Ja mam 200cm wzrostu i się mieszczę. Kwestia ustawienia fotela i kierownicy. Super wygodnie nie jest, ale czego się nie robi dla Porsche :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum