Autor |
Wiadomość |
enzoMK
|
Napisane: 5.05.2018, 20:15 |
|
Dołączył: 10.05.2016 Posty: 245 Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Nr klubowicza: 514
|
Proszę o opinie użytkowników Czy warto się w to "bawić"
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 5.05.2018, 20:34 |
|
Nr klubowicza: 582
|
Mam yanosika w jednym z aut, używam i wtedy jestem ostrożniejszy . Napewno spowalnia, ale w nieznanym terenie można zaoszczędzić. Koszt jednego mandatu wiec chyba warto.
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 5.05.2018, 20:45 |
|
Nr klubowicza: 263
|
Coyote działa w EU Yanosik nie choć ostatnio rozszerzyli usługę o Czechy i Słowację chyba, jeżdżę na Yanosiku od wielu lat i nie raz mi tyłek uratował nawet tam gdzie wiedziałem, że jest radar a zapomniałem on przypomina, nie wspominając o patrolach czy lotnych, sam zgłaszam jak coś zobaczę więc go polecam, no i nie słychać tych głupich tekstów na CB.
|
Elberoth
|
Napisane: 5.05.2018, 21:09 |
|
|
Nie ruszam się z miasta bez Yanosika. Zrobiłem już z nim 30kkm (jest licznik km). Uratował mnie przed mandatem już kilkanaście razy. Używam appki w telefonie, choć jest też dostępne samodzielne urządzenie.
|
|
Góra |
|
macmk
|
Napisane: 5.05.2018, 21:13 |
|
|
Elberoth napisał(a): Nie ruszam się z miasta bez Yanosika. Zrobiłem już z nim 30kkm (jest licznik km). Uratował mnie przed mandatem już kilkanaście razy. Używam appki w telefonie, choć jest też dostępne samodzielne urządzenie. Nie wiem czy powinniśmy się tym chwalić na forum... Ja polecam nie szarżować tak. Też mnie to chroni przed mandatami i Yanosika nie potrzebuję.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 5.05.2018, 21:27 |
|
|
Yanosik jest ok. Jako apka na telefonie jest darmowy i skuteczny bardzo.. 3 lata temu przy ostatnim moim mandacie sam policjant poradzil zainstalowac yanosika - no i pomoglo (odpukac w niemalowane)
|
|
Góra |
|
enzoMK
|
Napisane: 6.05.2018, 0:28 |
|
|