|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Romanesku
|
Napisane: 20.08.2022, 6:37 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
Znajomy szuka Boxtera 986 i zadał mi pytanie jaki silnik wybrać 2.5 czy 2.7 ? Ja nie interesowałem się tymi silnikami dlatego pytam tu który silnik lepszy.
Wysłane z mojego SM-G996B przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 20.08.2022, 17:34 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1199
|
Wg mojej wiedzy 2.5 ale tylko jeśli chodzi o ten słynny IMS . w 2.5 było łożysko dwurzędowe , póżniej jednorzędowe. Wiadomo 2.7 był kilka lat młodszy to może trochę ładniejszy wizualnie - lampy itp ale mechanicznie nie wiem jakie były różnice.
|
|
Góra |
|
Pfemek
|
Napisane: 20.08.2022, 18:02 |
|
Dołączył: 17.07.2021 Posty: 43
|
W przypadku 2.7 i 3.2 początkowe partie miały również dwurzędowe łożysko. Można to sprawdzić po numerze silnika. Wydaje mi się, że Piston Kirk ma o tym filmik na jutubie.
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 20.08.2022, 18:53 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Po tylu latach kwestia IMS nie ma żadnego znaczenia.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 20.08.2022, 21:19 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1199
|
Co ma ilość lat do rzeczy, na portalach ogłoszeniowych są tzw perełki 20 -paroletnie z przebiegami dużo poniżej 100 tys. Uważasz że te auta są pewniakami bo stare.
|
|
Góra |
|
MateuszKita
|
Napisane: 23.08.2022, 18:37 |
|
Dołączył: 27.04.2022 Posty: 13
|
W przypadku 2.5 nie ma żadnych odnotowanych przypadków bore scoring, w 2.7 jest to pojawiająca się przypadłość. Mówią że to kwestia materiału tłoka i proporcji 1:1.75
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|