Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Zakup Cayenne
PostNapisane: 27.09.2011, 14:24 

Dołączył: 27.09.2011
Posty: 2
Witam przymiezam sie do zakupu Cayenne 3,6 beznzyna 2007r.I mam pare pytan:
1.gdzie serwisowac(jestem z trojmiasta) czy lellek to jedyna opcja??
2.jakie sa koszty eksloatowania takiego auta(przeglady,wymiany klockow itp itd)???czy bedzie to o wiele wiecej niz np. Touareg??
3.ile pali:)?
4.I ostatnie pytanie czy ten silnik nie bedzie za maly do tego auta,nie lepiej kupic Cayenne z wiekszym motorem???
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2011, 14:36 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Silnik ogolnie udany i malo awaryjny....w wersji FSI, ale to w nowszym modelu niestety sa wrazliwe na paliwo i do tego zapycha sie tam dolot jak w kazdym wolnossacym FSI....
Osiagi jednak srednie, auto trzeba mocno krecic, zeby to w miare jakos jechalo...co owocuje niestety duzym zuzyciem paliwa...
W zaleznosci od budzetu to bym bral jednak 3.0 TDI lub pomyslal o wersji benzynowej V8....nie pali duzo wiecej od V6, a ma jednak wieksza moc i wyzszy moment obrotowy...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.09.2011, 16:20 

Dołączył: 9.11.2010
Posty: 78
harleyd napisał(a):
Witam przymiezam sie do zakupu Cayenne 3,6 beznzyna 2007r.I mam pare pytan:
1.gdzie serwisowac(jestem z trojmiasta) czy lellek to jedyna opcja??
2.jakie sa koszty eksloatowania takiego auta(przeglady,wymiany klockow itp itd)???czy bedzie to o wiele wiecej niz np. Touareg??
3.ile pali:)?
4.I ostatnie pytanie czy ten silnik nie bedzie za maly do tego auta,nie lepiej kupic Cayenne z wiekszym motorem???
Pozdrawiam


1. Korzystam z niezależnego warsztatu - jak chcesz, dam znać na PW
2. W miarę rozsądne - ostatnio zrobiłem wymianę tarcz z przodu i klocków na obu osiach oraz przegląd olejowy - zapłaciłem około 4k
3. Ja mam wersję S z 2008 roku (po lifcie) i pali mi 20-21 w mieście, oraz 15-17 na trasie. Z tego co wiem, to wersje poliftowe mniej palą, dlatego warto wziąć to pod uwagę
4. Nie jeździłem V6tką, ale gdyby mi nagle ktoś obciął 100 KM i 120 Nm, to pewnie bym odczuł dotkliwie - Cayenne to wielkie i ciężkie auto z napędem na obie osie, imo warto jednak się porwać na V8 - chyba, że nie zależy Ci na osiągach i jeździsz raczej spokojnie i przepisowo :)

Kal


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.09.2011, 16:33 

Dołączył: 27.09.2011
Posty: 2
No ja chce kupic ta wersje po lifcie wlasnie.Chyba jednak sie zdecyduje na v8.Moc o wiele wieksza,a slyszalem ze 3,6 w miescie i tak lyka z 16,17 litrow.a ja i tak jestem tylko 6 miesiecy w roku w domu wiec moge sobie spalanie podzielic na pol:D
Jak bys mogl wylsac namiary tego warsztatu bylbym wdzieczny.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum