Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 23.11.2012, 23:35 

Dołączył: 23.11.2012
Posty: 6
Witam.
Nosze sie z zamiarem zmiany auta, do wczoraj miałem już wybrany model BMW i nie było to żadne X5 czy X6 a poliftowa 7-ka. Ale? No własnie, cały czas zastanawiałem się czy dobrze zrobie jak się przesiądne ze SUVa ( Q7) do limuzyny ?
Wpadł mi pomysł że może Cayenne diesel?? Dzisiaj byłem w salonie oglądałem i jeśli chodzi o wygląd i wykończenie to..... sami wiecie :shock: jest super. Niestety nie udało mi się odbyć jazdy próbnej bo 2 dni temu sprzedali demówke.
Wiem że nie ma co porównywć Cayenne do BMW 7 ale nie o to chciałem zapytać. Chodzi mi jak wyglądają koszty ekspolatacji Cayenne i czy dobry jest pomysł zakupić takie auto na okres min 5 lat i przebieg ok 300 tyś km? Boję się czy po gwarancji jak się zacznie sypać a pewnie się zacznie jak każde inne, to czy koszty napraw mnie nie zabiją.
Co myślicie wogóle o zakupie Cayenne i jak się tym jezdzi prównując do innych SUV-ów. Będę wdzięczny za każde sugestie no i jak ktoś może i ma takie wiadomości to proszę i info jakie rabaty można negocjować w Porsche na Cayenne?

Pozdrawiam :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2012, 23:56 

Dołączył: 23.11.2012
Posty: 6
A wiesz może ile kosztuje przedłużenie gwarancji tak do 200 tyś km? Masz diesla czy inny model? Jak wygląda podniesienie mocy w dieslu w czasie gwarancji? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2012, 0:39 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Cholera, szacun!
Ja chyba bym wziął 7kę jeśli ma napęd xdrive.
Nowy Cayenne jest piękny - w środku ale chyba jednak w 7 masz nawet wiecej luksusu. Pisze chyba bo osobiście nie siedziałem w tym aucie.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2012, 9:56 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Tez bralem nowego Cayenne pod uwage, ale jak sobie zestawilem auto to wyszedl mi ok.130k wiecej od Touarega z tym samym wyposazeniem....wiec wzialem Touarega 4.2 TDI z pakietem R-Line....a w portfelu zostalo kupe kasy....jesli jednak patrzysz tez na prestiz, to VW pewno odpada ;)
Moge Ci bardzo dobry rabat na Touarega zalatwic...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2012, 10:48 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 764
Ja bym brał 7 LCI. Mega dopracowany samochód. Najlepsze silniki diesla ( a takiego szukasz ).
Ewentualnie rozważ Panamere. Ja mam znowu możliwość załatwienia rabatu na BMW nie do uzyskania przy normalnym kupnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2012, 10:49 

Dołączył: 23.11.2012
Posty: 6
Znam silnik 4.2 TDI bo jest w rodzinie Q7 z tym silnikiem ale przy moich przebiegach za duże spalanie, zreszta jakoś Tuareg mi wizualnie nie podchodzi. Co do rabatu to chetnie przyjme oferte ale w nie w VW tylko Porsche :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2012, 12:05 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Jeździłem SUV-em 2 lata, wróciłem do limuzyny rok temu i już SUVa nie chce. Po pierwsze komfort jest jednak dużo większy w limuzynie, prowadzenie i to zwłaszcza w zakretach nieporównywalnie lepsze..., ta limuzyna to tez BMW, tyle ze serii 5.
Brałbym siódemkę albo A8, tez fajne, Merc S tez klasa :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2012, 14:10 

Dołączył: 15.07.2012
Posty: 36
Rabat nie może być za duży!!!! Ciesz się i kupuj. Możesz zdradzić jaki rabat dostałeś, wszystkim nam przyda się taka informacja.
A jeżeli mamy Ci doradzić co kupić to kup sobie nową 911 4S.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2012, 11:15 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
4.2 TDI nowej generacji w polaczeniu z 8-biegowym automatem pali troche mniej niz te poprzednie modele, w miescie jakies 12-13, na trasie przy normalnej jezdzie 10-11....
Na Cayenna dostalem w Wawie 10% po wiekszej negocjaci i lekkich znajomosciach, wyjsciowo bylo 8%....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2012, 0:46 

Dołączył: 23.11.2012
Posty: 6
Mam jeszcze pytanie. Wiem że silnik i skrzynia to to samo co w Audi ale jak jest z zawieszeniem ? Pneumatyka i ogólnie konstrukcja zawieszenia to też to samo?
Drugie pytanie czy np. po gwaranacji można gdzies poza ASO serwisować Cayenne? Są jakieś godne polecenia warsztaty w okolicach Krakowa lub w promieniu 100km. Czy jest to opłacalne na tyle by się w to bawić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2012, 1:41 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jak chcesz mieć długoletnią gwarancje to serwisuj w ASO.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2012, 9:52 

Dołączył: 23.11.2012
Posty: 6
W moim przypadku max 3 lata bo w takim okresie zrobie ok 200 tyś km


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2012, 16:27 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Autodusza w Katowicach




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2012, 11:34 

Dołączył: 31.08.2012
Posty: 10
Łukasz_ napisał(a):
Witam.
Nosze sie z zamiarem zmiany auta, do wczoraj miałem już wybrany model BMW i nie było to żadne X5 czy X6 a poliftowa 7-ka. Ale? No własnie, cały czas zastanawiałem się czy dobrze zrobie jak się przesiądne ze SUVa ( Q7) do limuzyny ?
Wpadł mi pomysł że może Cayenne diesel?? Dzisiaj byłem w salonie oglądałem i jeśli chodzi o wygląd i wykończenie to..... sami wiecie :shock: jest super. Niestety nie udało mi się odbyć jazdy próbnej bo 2 dni temu sprzedali demówke.
Wiem że nie ma co porównywć Cayenne do BMW 7 ale nie o to chciałem zapytać. Chodzi mi jak wyglądają koszty ekspolatacji Cayenne i czy dobry jest pomysł zakupić takie auto na okres min 5 lat i przebieg ok 300 tyś km? Boję się czy po gwarancji jak się zacznie sypać a pewnie się zacznie jak każde inne, to czy koszty napraw mnie nie zabiją.
Co myślicie wogóle o zakupie Cayenne i jak się tym jezdzi prównując do innych SUV-ów. Będę wdzięczny za każde sugestie no i jak ktoś może i ma takie wiadomości to proszę i info jakie rabaty można negocjować w Porsche na Cayenne?

Pozdrawiam :D


Kupowanie nowego Porsche w polskim salonie to bezsens chyba, że cena nie ma dla Ciebie żadnego znaczenia. Pierwsze Porsche kupiłem w ASO, drugie oczywiście już nie, oba auta fabrycznie nowe. W niemieckim salonie otrzymasz znacznie wyższy upust niż klasyczne polskie upusty 4-6%, firmy leasingowe spokojnie robią leasing z zagranicy, ewentualnie można znaleźć firmę pośredniczącą dla ułatwienia formalności leasingowych, a i tak sporo zaoszczędzisz. Oprócz brokerów masz na rynku, zwłaszcza Wawa i Trójmiasto importerów niezależnych, którzy profesjonalnie obsłużą transakcję i będziesz miał auto taniej w granicach 10% od ceny z ASO z ich upustem. Gwarancję masz i tak europejską tylko musisz po zakończeniu gwarancji mieć oczy szeroko otwarte na tricki niektórych serwisów ASO - nie za bardzo lubią tych, którzy kupili autko poza siecią ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.12.2012, 11:48 

Dołączył: 31.08.2012
Posty: 10
****** napisał(a):
Jak tak dalej pójdzie tzn. akcyza, Vat bez możliwości odliczenia i las fotoradarów oraz bramki viatoll które podobno mają robić odcinkowo pomiar średniej prędkości to jedynym sensownym rozwiązaniem będzie zakup auta poza UE i zarejestrowanie go na jakichś obcych rejestracjach


Załóż firmę w Niemczech, np. w mieście przygranicznym, weź autko w leasing w DE, zero akcyzy, VAT 19% w całości do odliczenia, również części, paliwo, itd. Cenę wynegocjujesz na pewno z większym upustem niż w naszych 4 salonach PL.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.12.2012, 14:18 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Wcale nieprawda z przedluzeniem gwarancji w Polskim salonie auta z zagranicy, robilem to w salonie warszawskim i nie bylo problemu....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum