Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 2.05.2013, 9:46 

Witam,

przede wszystkim witam wszystkich ponieważ jestem tutaj nowy.

Po 2. tak jak w temacie planuję a raczej zastanawiam się na zakupem porsche 911 997(dokładniej: http://otomoto.pl/porsche-911-max-wersj ... 94102.html), ale oprócz chęci potrzebna jeszcze na to kasa.
Na zakup się coś znajdzie ;-) ale chciałbym dowiedzieć się jak z kosztami utrzymania takiego Porsche, nie zarabiam źle ale nie chce też wydawać połowy zarobków na auto(mam ok. 25-30 tyś miesięcznie).
Proszę o jakąs dobrą radę od ludzi którzy takową Carrerę posiadają.
Ile może kosztować utrzymanie(średnio)? Czy jest sens przy takich zarobkach porywać się na 911? Nie znam się zbytnio na kosztach utrzymania.

Pozdrawiam serdecznie
Alan

Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2013, 10:19 

Niech się wypowiedzą użytkownicy aut co do tego ile na nie wydają ale moim skromnym zdaniem śmiało możesz myśleć o 911.
Naprawy za polowe kwoty która podajesz się zdążają ale bez przesady- nie co miesiąc!
Z reguly są to grubsze roboty - np amortyzatory których nie wymienia się często. Normalna eksploatacja jest kosztowo w granicach rozsądku. Dużo zależy od tego jakie przebiegi planujesz, czy ma to być zabawka czy "daily car" oraz od tego jakie auto kupisz (nowe czy używane) oraz od napędu i hamulcu zamontowanych w aucie (turbo, ceramika).

Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2013, 10:26 
Prezes PCP, Cz. Honorowy

Nr klubowicza: 002
Witamy na forum,

z mojego punktu widzenia, najdroższe w utrzymaniu 997 jest ubezpieczenie... wymiana oleju razem z filtrami koszt około 800 zł... kpl. opon 5000 zł...
Zgadzam się z Michałem, wszystko zależy od tego jaki kupisz egzemplarz i jak będziesz go użytkował....
Tu np. masz klubowe auto, trochę nowsze, salon Polska, 1-szy właściciel...
http://porscheclub.pl/forum/viewtopic.p ... 21eaa76f61