Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.05.2017, 15:43 

Dołączył: 4.10.2016
Posty: 5
Witam klubowiczów,

niestety tak jak w temacie, moja Panamera 4 z 2010r. został zatarty 6 cylinder, auto ma 205k km, zrobiłem 70k km, salon polska, serwis itp, ale oczywiście nie wiem jak był użytkowany wcześniej.

Zastanawia mnie przyczyna tej sytuacji, dlaczego zatarł się tylko jeden cylinder/tłok, a reszta jest w dobrym stanie? Jak uniknąć tej sytuacji w przyszłości, po remoncie?

Jeden fachowiec powiedział mi, że to wada tego silnika związana z chłodzenie 6tego cylindra, nie dość dobrze otoczony płaszczem wodnym.

Auto użytkuje normalnie, bez przesady, wiadomo czasem przycisnę, ale bez upalania lub tego typu jazdy.

Z góry dzięki za wasze opinie.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.05.2017, 21:13 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Napraw a potem najlepiej sprzedaj i kup coś świeższego z approved...
Jak zacznie się sypać to na całego.
Przyczyn awarii może być wiele.
Taki przebieg w "benzyniaku" robi swoje.
Nie bez powodu Porsche daje gwarancję do 200 tys. km.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2017, 13:42 

Dołączył: 4.10.2016
Posty: 5
Blok zrobiony, cylinder zatarty zrobiony, a tutaj kolejna zagadka... Porsche nie chce sprzedać samych pierścieni, tylko z tłokami. Jeden tłok kupiłem, ale reszta jest dobra, tylko pierścieni nie mam gdzie kupić.

Ktoś może pomóc? szukałem w intercars i innych, nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2017, 20:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Tuleja aluminiowa czy stalowa?

Podaj proszę numer VIN na PW, nie powinno być najmniejszego problemu
z dostępnością oryginalnych pierścieni.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.05.2017, 21:07 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 760
Ciekawy jestem gdzie zdecydowałes się naprawiać silnik


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2017, 13:22 

Dołączył: 4.10.2016
Posty: 5
VIN już pojechał na priv.

Naprawa silnika na aluminiowych cylindrach, a dokładnie jeden wstawiany a reszta polerka.

Burza Service w Piastowie, ładnie ogarnia silniki, ale oczywiście tulejowanie na Krasnobrodzkiej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum