Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
Offline
PostPosted: 3.06.2023, 17:00 

Joined: 9.03.2017
Posts: 153
ledakar wrote:
@fanboy Zapominamy o jednej rzeczy. O Designie. Niektóre auta, szczególnie w takiej cenie kupujemy przede wszystkim ze względu na to czy nam się podobają, czy nie. Przeżyje brak AWD i sztywniejsze zawieszenie, bo nie będę tym autem robił tysięcy km. To bardziej auto do fun'u spełnienie dziecięcy marzeń. Jak teraz mnie w teorii stać - na pewno by spłacać raty leasingowe, to zastanawiam się po prostu czy nie poszaleć i wziąć Ferrarkę - nikt nie wie co będzie za 5-10 lat, a marzenie uda się spełnić. Tak po prostu.


Trzeba się po prostu przejechać Romą lub 296GTB i będziesz znał odpowiedź. Ja nie rozumiem opcji pytania innych "co WY na to?", auto kupuje dla siebie a nie dla innych. To ja mam mieć banana na twarzy i oglądać się po każdym zaparkowaniu, a nie inni.
Ja zrezygnowałem z 296GTB na rzecz Porsche, bo tam nie było dreszczyka emocji, no i obsługa w Wawie, ale to już inny temat...


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 4.06.2023, 0:17 

Joined: 16.04.2017
Posts: 186
@Ygrek - pisałem o tym już dużo wcześniej, że czekam na jazdę testową Romą, by samodzielnie ocenić czy to auto jest dla mnie.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 4.06.2023, 16:31 

Joined: 9.03.2017
Posts: 153
ledakar wrote:
@Ygrek - pisałem o tym już dużo wcześniej, że czekam na jazdę testową Romą, by samodzielnie ocenić czy to auto jest dla mnie.


Z własnego doświadczenia powiem Ci tak, Roma jest dla emerytów :lol: , jak się przejedziesz 296 zrozumiesz.
W Czerwcu jest Esperienza Ferrari w Łodzi właśnie z jazdami testowymi Romą, Katowice Ci to ogarną.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 5.06.2023, 16:19 

Joined: 22.05.2022
Posts: 110
Tylko jak dla mnie TS w podobnej cenie jest lepszą opcją wyboru bo to topowa 911 do jazdy na co dzień z elektroniką i parametrami znacznie przewyższającymi Romę, w dodatku łatwiejszy dostęp do serwisu i rynku części zamiennych. Roma przede wszystkim nadrabia designem ale nie jest to docelowe Ferrari, to samo Portofino 4 Lusso albo i jeszcze gorzej. Ferrari to juz nalezy brać z górnej półki.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.06.2023, 7:43 

Joined: 29.03.2021
Posts: 46
Kolega pyta o starą 991.2 Turbo / S w porównaniu do nowej 992 GTS. Bez zastanowienia wybrałbym GTS. 991.2 to już jest relikt- szczególnie wnętrze. Dla mnie nie do przebolenia.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.06.2023, 8:07 

Joined: 5.12.2019
Posts: 350
Jeżeli głównym kryterium jest wnętrze zamiast to jak się prowadzi w różnych warunkach, ile daje frajdy z jazdy i jakie jego będzie głównie przeznaczenie to tak - relikt


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.06.2023, 11:43 

Joined: 22.05.2022
Posts: 110
A czy w przypadku Turbo/S gen. 992 zakładając nieograniczone możliwości finansowe zaznaczylibyście w opcji pakiet SportDesign (m.in. przerobiony przedni zderzak, lotka boczna, wydłużony tylny spojler z zakrzywieniem na końcach). Patrząc rozsądnie jak najbardziej wypada choćby pod względem zwiększonej wartości auta, natomiast osobiście niespecjalnie mnie to przekonuje, mocno przekombinowane i za długi ten spojler jak dla mnie, ponadto nie podobają mi się lakierowane elementy na ten sam kolor co nadwozie lub w czarnym połysku, dla mnie te dolne elementy powinny być w czarnym macie, a nie tak od góry do dołu całe autko połyskuje niczym psu jajca. :wink:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.06.2023, 12:46 

Joined: 29.03.2021
Posts: 46
Zależy czy Ci się podoba ja bym dobrał te dodatki bez wątpienia lakierowane w czarny połysk w przypadku Turbo S 992 natomiast nie wziąłbym matowych- wówczas zalatywałyby tanim plastikiem.

Jeżeli głównym kryterium jest wnętrze zamiast to jak się prowadzi w różnych warunkach, ile daje frajdy z jazdy i jakie jego będzie głównie przeznaczenie to tak - relikt

Za dobrą 991.2 TS trzeba zapłacić 700k~. Widziałem już kilka razy 992 Turbo za niewiele więcej niż 900k. Droga nie jest daleka i według mnie 991.2 jest mega przeszacowana / przewartościowana za to co oferuje. Ja widząc stojące obok siebie 991.2 i 992 nie mogłem już patrzeć na poprzednią generację- zresztą mega mnie rozczarowała podczas testów. Głównym problemem tego auta jest to, że jest już dość stare a lift niewiele zmienił.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.06.2023, 18:52 

Joined: 22.05.2022
Posts: 110
Inna kwestia że w konfiguratorze Porsche istnieje wyłącznie dobór poszczególnych opcji na zasadzie "wybrane opcje zostaną dodane lub usunięte z taką a nie inną konfiguracją" co jest trochę kuriozalne, np. dodając pakiet Heritage Design Package Pure nie możesz już dodać kontrastowego przeszycia ani aluminium szczotkowanego na desce rozdzielczej, a co bardziej kuriozalne podświetlonego napisu na progu drzwi, już nie mówię że w "opcjach indywidualnych" w ogóle nie można pewnych opcji zatwierdzić bo wyskakuje wewnętrzny błąd danych. :banghead:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum