Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 88 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
Offline
PostPosted: 20.08.2020, 20:47 

Joined: 15.05.2012
Posts: 547
Moje trzy grosze. Odbierałem motocykl BMW, rezerwa oczywiście się świeciła, zapytałem ile jest paliwa? Odpowiedź... Do stacji pan spokojnie dojedzie. Najbliższą stacje miałem na tyłach salonu... Zgasł przed dystrybutorem :D

Dla równowagi, byłem z kolegą w styczniu odebrać Mercedesa z salonu w Łodzi, wróciliśmy do Warszawy i jeszcze dwa dni jeździł.

Co kraj to obyczaj.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Online
PostPosted: 21.08.2020, 9:55 

Joined: 27.02.2011
Posts: 102
Ten cały global motors na youtube to specjaliści pełną gębą, mi
ten ich główny "tester" aut w komentarzu tłumaczył że cayman 987 to nie jest prawdziwe porsche bo słabo przyspiesza :lol: :lol: :banghead:, co do ASO jak widać co salon to inne podejście, najważniejsze jest jednak to co wpisał jeden z użytkowników, kupił Macana i został należycie potraktowany bo o to własnie chodzi, nie musiał leciec na stacje, auto zostało wydane jak należy, koszt dla salonu żaden, a jednak zostało dobre wspomnienie i chęć zakupu następnego auta właśnie tam i to jest całe podsumowanie tego wątku.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 21.08.2020, 10:27 

Joined: 30.03.2007
Posts: 3119
Z paliwem z kontrolką rezerwy świecącą jest ok, tylko powinna być jeszcze woda w spryskiwaczu na minimum oraz płyn hamulcowy, chłodniczy, olej i jaki tam jeszcze wszystko na minimum. Adblue już się nie da okroić bo w Porsche nie ma.

Taka koncepcja dla dyrektorów finansowych salonów - będzie premia od zysku.

Obciach i żenada, pod salonem takim jak Porsche powinien być dystrybutor z paliwem i nawet jak serwis na jazdach testowych wyjeździ klientowi paliwo to powinien uzupełnić. I nie chodzi o kasę tylko o klasę. Klient musi trzymać klasę i akceptować z d..... ceny za serwis bo jak nie to mu zabiorą gwarancję nawet jak za nią kilkanaście tys. dopłacił wymieniając przed tym dobre opony, klocki, tarcze itp.

ps.
Bieda w tych salonach, znam kilku tych biedaków, martwią się że juz nie ma gdzie kupić lepszego jachtu i helikoptera a w domu bez planu nie wiedzą ile mają pokoi i jak do nich trafić. Ta moja uwaga nie jest absolutnie żeby zaglądać im do portfela tylko żeby skomentować jeden z poprzednich postów jacy to altruistofilantropi i chca lub muszą oddawać auta bez marzy lub na stratach


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 21.08.2020, 11:08 

Joined: 30.03.2007
Posts: 3119
Taki dystrybutor ma większość wypożyczalni maszyn i często firmy budowlane
https://allegro.pl/oferta/stacja-paliw- ... 7675269916


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 21.08.2020, 11:33 

Joined: 7.02.2018
Posts: 70
Club number: 598
Cholerka, odbierałem 750 z Inchcape - z tego co pamietam była 1/3 baku, może więcej. Dodatkowo dorzucono jakieś gadżety, z czego najfajniejsze były gumowe dywaniki na zimę. Bez proszenia ani negocjowania.
GLE też było zatankowane wystarczająco w dniu odbioru. Pewnie nie pełny bak ale tyle, że nawet nie zwróciłem uwagi, że muszę gdzieś gnać zatankować. A to V8, dużo nie trzeba, żeby wykończyć rezerwę...
Z kolei 8 lat temu odbierałem Grand Cherokee i paliwa miał ledwo. Ale stacja była 3 metry od salonu, także w sumie z jednej strony wygodnie, a z drugiej mogli przynieść 10l w kanistrze...

Fajnie, że Taycany sprzedajecie "zatankowane" - bo to już byłaby granda jakby klient musiał się zastanawiać gdzie ma najbliższe gniazdko... :lol:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 21.08.2020, 21:57 

Joined: 27.01.2016
Posts: 31
VT91 wrote:
- dealer w którym pracowałem bazował na sprzedaży flotowej, detal stanowił raptem 5-10 sztuk miesięcznie a flota wydawała minimum 60-70 aut, w dobrych miesiącach nawet do 100 szt.
- sprzedaż flotowa pomagała wyrobić chore plany sprzedażowe i zgarnąć bonusy, dzięki temu nawet jeśli ze sprzedaży 70 sztuk na dziale floty była marża około zera to zarabialiśmy kilka % na każdej sztuce sprzedanej w detalu oraz kwartalny bonus
- sprzedaż nowych nakręcała nam usługi serwisowe, a co najważniejsze ruch na blacharni, bo mieliśmy dobre relacje z flotowcami i auta zjeżdżały do nas potem na naprawy powypadkowe.


Z ciekawości jak to działa duża: firma CFM (top 3) kupuje setki aut premium i wszelkie naprawy blacharsko-lakiernicze organizuje sobie na własną rękę. Zakładam że diler nie patrzy tu na zarobek netto przy sprzedaży ale na wyrobienie narzuconych wolumenów?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 22.08.2020, 10:18 

Joined: 24.09.2012
Posts: 5
Z paliwem już wyjasnili koledzy. Z nawi oddajesz do serwisu i bierzesz zastępcze.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 1.09.2020, 18:48 

Joined: 17.03.2007
Posts: 1537
Mata wrote:
Genialny ten instruktaż !!!
Oni wiedzieli jak powinno to wyglądać już 40 lat temu a i pewnie wcześniej...

:), a tu taka kolejna ciekawostka, Cadillac też wiedział:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 88 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum