Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.11.2018, 16:56 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1106
Szkoda że tak naprawdę nie zostanie nic z tematu Polskie Porsche a zostanie po prostu Porsche Patryka :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.11.2018, 18:08 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 655
Zostanie niesamowita historia samochodu na zdjęciach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2018, 9:44 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
W 10 powialo nuda.. ilez mozna opowiadac o dorabianiu kawalka podluznicy ;)
W sumie bez sensu ze beda go robic na Rsr. Powinien pozostac w oryginale


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2018, 19:03 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1106
Zgadzam się z tym że to następny odcinek o dorabianiu kawałka blachy. A najbardziej żałuję ze Patryk obiecał odkopywanie historii auta a gdy w poprzedniej części był gość który mógł dużo opowiedzieć to du... :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2018, 22:32 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
A mnie to klepanie blachy właśnie bardzo interesuje!
Bo tak schodzę do garażu, i patrzę na ten garbaty kształt, który spoczywa już kolejny rok pod pokrowcem. I czeka aż w końcu i on trafi na taką rekonwalescencję :(
Oglądając te filmiki mam suchą zaprawę. Oswajam przyszłą traumę :lol:
Jakby nie było pomysłu na 2 sezon Polskiego Porsche to ja się mogę zgłosić! :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.11.2018, 15:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
cz.11





_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.11.2018, 20:03 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Bardzo ciekawy artykuł o warsztacie ABcar Oldtimers, który podjął się odbudowy Porsche Patrka
https://spidersweb.pl/autoblog/abcar-ol ... e-porsche/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2018, 11:58 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1532


Obstawiam że Patryk od początku zna historię tego porsche i to jest te...

http://www.kwa-kwa.pl/strona/images/sto ... lye-05.jpg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2018, 15:25 

Dołączył: 11.11.2018
Posty: 2
Arekk napisał(a):
https://youtu.be/OzTlAN-JeOE

Obstawiam że Patryk od początku zna historię tego porsche i to jest te...

http://www.kwa-kwa.pl/strona/images/sto ... lye-05.jpg


z tej strony
https://porscheclubrsdefrance.com/registres/0001/
wynika, że akurat ten egzemplarz jest gdzie indziej i ma się dobrze


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.12.2018, 18:04 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
O! To o tym wypadku na Polskim'72 Pan Sobiesław pisał w swojej książce?

schottenkaro napisał(a):
Arekk napisał(a):
https://youtu.be/OzTlAN-JeOE

Obstawiam że Patryk od początku zna historię tego porsche i to jest te...

http://www.kwa-kwa.pl/strona/images/sto ... lye-05.jpg


z tej strony
https://porscheclubrsdefrance.com/registres/0001/
wynika, że akurat ten egzemplarz jest gdzie indziej i ma się dobrze


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.12.2018, 14:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Jeden z ciekawszych odcinków o historii auta





_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.12.2018, 21:34 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1106
Jeśli to nie jest ściema i p.Patryk M. nie wiedział od początku że to może być taki ; polski ;biały kruk to szok :shock: i trzymam kciuki.A ten 14 odcinek to archeologia i dochodzenie detektywistyczne w jednym. Gdyby te rewelacje się potwierdziły to na pewno odbudowa pójdzie w kierunku wersji jaką jeżdził p.Zasada.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.12.2018, 22:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4967
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Jeżeli to jest auto po Zasadzie to nie ma innej opcji niż odbudowa wg. specyfikacji fabrycznej. W Polsce nie zachowało się de facto żadne auto z motorsportu z tamtego okresu. Gdyby była to prawda byłby to absolutnie biały kruk.
To czy Patryk od początku mógł wiedzieć / podejrzewać, że to to auto to całkowicie inny temat. Pytanie też od kiedy jest w jego posiadaniu...
Życzę mu powodzenia w odbudowie i by tego nie spierdzielił :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.12.2018, 22:37 

Dołączył: 23.11.2014
Posty: 25
Według mnie od początku to wiedział, już w momencie zakupu. Od początku jest tylko budowanie napięcia itp (części z żuka, ankieta wśród oglądających, teraz "odkrywanie" historii krok po kroku).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.12.2018, 23:42 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3069
To ktoś we Francji jest ostro finansowo w plecy , a może nawet ma zamiast rarytasa przeszczepa ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 10:09 

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 840
Dobrze przy tego typu autach widać kreowanie wartości która de facto nie istnieje :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 10:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1558
Nr klubowicza: 582
porscheee napisał(a):
To ktoś we Francji jest ostro finansowo w plecy , a może nawet ma zamiast rarytasa przeszczepa ...


No właśnie!
Co w takim razie on ma?
Fajny odcinek, ale teraz kiedy okazało się ze dach tez zmieniony, to chyba tylko środkowy tunel ori ;)

No i pytanie kto tamto do Francji sprzedawał?
Sobieslaw Zasada?
Bo raczej nie komis w Pl :)




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 11:56 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3886
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Patryk nie wiedział. Ja też :wink:
Na żywo oglądałem samochody KR 2515 i 7707KW w różnych imprezach.
Podejrzewam, że nie sposób będzie teraz ustalić w 100% który to, a który ?
Startowali z tymi numerami i Zasada i Bień, w różnych latach, na przemian.
Ślady po przeszłości rajdowej aż nadto widoczne.
Wątek francuski mocno wątpliwy. Przede wszystkim po co byłoby komuś przerabiać historyczną rajdówkę na replikę RSR-a, skoro pod nr, rej. 7707KW nigdy nie był RSR ?
Może uda się odnalezć paszport FIA samochodu ?
Śledzimy dalej :)




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 20:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4967
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
berni500 napisał(a):
No właśnie!
Co w takim razie on ma?
....teraz kiedy okazało się ze dach tez zmieniony, to chyba tylko środkowy tunel ori

Berni
Ma najważniejszą rzecz czyli VIN auta. Jestem mega zdziwiony, że nie ma jeszcze informacji z Porsche ze Stuttgartu. Tam na pewno wiedzą co to za auto. Wierzę i kibicuję Patrykowi, że jest to auto Zasady. Wtedy bez względu na to w jakim jest dziś stanie warto je odbudować do powrotnej specyfikacji w jakiej trafiło do Polski.
A co do Francuza to może chciałby mieć auto po Zasadzie, ktoś mu przekazał jakieś mity, że to było to auto, jest w posiadaniu tego auta od wielu lat kiedy nikt za żelazną kurtyną nie interesował się tymi historiami i tak już zostało... Na pewno francuskie auto to nie jest żaden przeszczep. Jest to RSR z motorsportu z udokumentowaną historią rajdową tylko nie jest to auto po Zasadzie.
Mega fajna historia się z tego zrobiła :-)
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.12.2018, 21:52 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Stuttgart to jedno. A czy w polskim WK naprawdę nie ma numeru VIN auta, które kiedyś miało numery 7707 KW? Nie ma archiwum?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum