Ta firma która odbudowywuje to auto wygląda naprawdę świetnie. Pan Adam jest mega fachowcem. Widać zawodostwo..
Ale tego bełkotu Mikiciuka nie mogę dzwignąć. Kompletny stek technicznych i historycznych bzdur.. Ja rozumiem że to musi być medialne, ale to przerasta moją cierpliwość.. Rozumiem także że znajomość techniki w 911 czy realiów rajdowych dla przecietnego Polaka nie jest chlebem powszednim ale .. już przesadzają..
Nie chce tu poniektórych ogałacać z nadziei na show ale przy okazji tak pięknej odbudowy przydało by się mniej bełkotu z nochalem w gimbala a więcej merytoryki na poziomie..
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5039 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Lubię Patryka, jest mega zakręcony na punkcie motoryzacji ale ta historia jest szyta coraz grubszymi nićmi Chyba jednak robi ludzi w wała bo pewnie od początku doskonale wie co ma za auto. Gdyby to był jakiś sztrucel nie podejmowałby się tak karkołomnego procesu odbudowy. W przypadku auta Zasady ma to oczywiście sens. Najważniejszy jest oczywiście w tej całej zabawie jednak efekt końcowy czyli to, że jedno z nielicznych aut z historią polskiego motorsportu w tle zostanie odbudowane! Już mu go zazdroszczę Ps. Ja na jego miejscu już bym pomalował klapkę wlewu paliwa na oryginalną czerwień i przygotował tabliczkę do wnętrza do podpisu dla Mistrza Zasady... A może już ma? Chyba jutro do niego zadzwonię
Faktycznie historia robi się dziwna ... tym bardziej, że nie opublikowali odpowiedzi z fabryki, na pytanie o historię tego auta (a na pewno takie wystosowali, podając VIN).
Zastanawiający jest także wątek z silnikiem ... nie było, nie było - a tu nagle jest, i to z tego auta, z motorsportu.
A założysz się? mają tempo , że hej już mechanika leci to co się nie wyrobi?
Wyrobia, wyrobia.. teraz juz z górki. Zawodowcy i sobie poradzą.
A tak btw. To oczywiste że Porsche wstawialo do aut sprzed 4 lat najnowsze silniki.. Odcinało dachy i spawalo nowe.. Porsche też w tym egzemplarzu wycieło numer w 3 miejscach (każda 911 ma nr seryjny w bagażniku, tunelu i pod deską). Zrobilo to po to aby potem sprzedać auto Francuzom.. Kardex też im zaginął. Jako do jedynego auta w Stuttgarcie.. Może wynieśli Żołnierze Wyklęci? Nadkola za 30 tyś podarował nieznany dawca, który zrezygnował z budowy swojego ST4. Bo to jest normalne, że każdy by tak zrobił. Silniki 2.4 z KKK przerabiano masowo na każdym rajdzie z wtrysków na gaźniki i odwrotnie. Wszyscy użytkownicy 911 robią to codziennie.. Lampy z Garbusa o symbolu Hella E192021 są najbardziej poszukiwanymi reflektorami Świata, które jeżdzily tylko w LeMans ale można je dostać na każdym Ebay za 20 dolców..
A założysz się? mają tempo , że hej już mechanika leci to co się nie wyrobi?
Wyrobia, wyrobia.. teraz juz z górki. Zawodowcy i sobie poradzą.
A tak btw. To oczywiste że Porsche wstawialo do aut sprzed 4 lat najnowsze silniki.. Odcinało dachy i spawalo nowe.. Porsche też w tym egzemplarzu wycieło numer w 3 miejscach (każda 911 ma nr seryjny w bagażniku, tunelu i pod deską). Zrobilo to po to aby potem sprzedać auto Francuzom.. Kardex też im zaginął. Jako do jedynego auta w Stuttgarcie.. Może wynieśli Żołnierze Wyklęci? Nadkola za 30 tyś podarował nieznany dawca, który zrezygnował z budowy swojego ST4. Bo to jest normalne, że każdy by tak zrobił. Silniki 2.4 z KKK przerabiano masowo na każdym rajdzie z wtrysków na gaźniki i odwrotnie. Wszyscy użytkownicy 911 robią to codziennie.. Lampy z Garbusa o symbolu Hella E192021 są najbardziej poszukiwanymi reflektorami Świata, które jeżdzily tylko w LeMans ale można je dostać na każdym Ebay za 20 dolców..
itd.. itd ..
Żeby jeszcze udało się wycinać na jutubie Mikiciuka i całego to jego telewizyjne pierdolenie pod publiczkę, a zostawić chłopaków z AbCar, bo sporo się można od nich nauczyć.
Mi tam Mikiciuk nie irytuje jako taki - miło się to ogląda.
Irytuje mnie robienie wokół tego wielkiej tajemnicy, te wszystkie niedopowiedzenia, lipne konkursy pt. 'co robimy', brak otwartości w sprawie VIN auta i potwierdzonej historii ze Stutgartu.
A tak btw. To oczywiste że Porsche wstawialo do aut sprzed 4 lat najnowsze silniki.. Odcinało dachy i spawalo nowe.. Porsche też w tym egzemplarzu wycieło numer w 3 miejscach (każda 911 ma nr seryjny w bagażniku, tunelu i pod deską). Zrobilo to po to aby potem sprzedać auto Francuzom.. Kardex też im zaginął. Jako do jedynego auta w Stuttgarcie.. Może wynieśli Żołnierze Wyklęci? Nadkola za 30 tyś podarował nieznany dawca, który zrezygnował z budowy swojego ST4. Bo to jest normalne, że każdy by tak zrobił. Silniki 2.4 z KKK przerabiano masowo na każdym rajdzie z wtrysków na gaźniki i odwrotnie. Wszyscy użytkownicy 911 robią to codziennie.. Lampy z Garbusa o symbolu Hella E192021 są najbardziej poszukiwanymi reflektorami Świata, które jeżdzily tylko w LeMans ale można je dostać na każdym Ebay za 20 dolców..
itd.. itd ..
o tyle o ile spawania dachu, zmiany wtrysków na gaźniki nawet osoby tutaj z forum które trochę chociaż siedzą w temacie mogą nie być świadomi to fakt że nadal nie pokazali Kardexu / COA co jest chyba początkiem jakichkolwiek rozważań o renowacji auta to trochę mają widzów za idiotów ...
...widać jednak jak bardzo brakowało tego typu serii krajowej na YT, firmy restaurujące auta nie chwalą się swoim know-how a "szary kowalski = posiadacz/pasjonat klasyków" bardzo chętnie obejrzy pracę od kuchni
Ciekawa dyskusja o 911 Zasady u źródeł - na forum gdzie jest wielu pasjonatów historii 911 oraz sam właściciel. Trzeba się zarejestrować, aby zobaczyć zdjęcia - warto.
Padają dość solidne argumenty. Łącznie z tym, że oryginalny VIN auta Zasady widnieje w bazie danych Porsche jako 'scraped', czyli zniszczony/wycofany, a samo Porsche twierdzi że przebudowało samochód i nadało mu nowy VIN.
Padają też argumenty za tym, że 77-07-KW przed i po naprawie to dwa zupełnie inne auta. Jak również spekulacje, że tak naprawdę Zasada wypożyczał tylko samochody od Porsche i nie był nigdy ich właścicielem (co mogłoby tłumaczyć, dlaczego jeździł kilkoma egzemplarzami).
Jest też hipoteza, że auto które otrzymał po wypadku wróciło w papierach jako ten sam samochód (77-07-KW), co było sztuczką na ominięcie biurokracji.
Because simply he doesn't talk about his cars. Maybe because there were few cars with same registeration but without vin/engine numbers matching papers.
Asking Sobieslaw Zasada was the first thing we tried.
Tłum: Ponieważ Zasada nie rozmawia o swoich samochodach. Może dlatego, że było kilka samochodów z tymi samymi numerami rejestracyjnymi, ale bez pasujących numerów VIN/silnika w papierach.
Zasada był pierwszą osobą, z która się skontaktowaliśmy.
Właśnie mi również coś nie pasowało. Na zdjęciach Zasady jakie mam to auto wygląda inaczej (jedna z fot powyżej). Najbardziej prawdopodobna wersja wydaje mi się przeszczep Vinu po wypadku 77-07-KW.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników