Autor |
Wiadomość |
pdmobil
|
Napisane: 5.05.2008, 23:31 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Będzie nam miło widzieć Wasz pojedynek na "gruncie uklepanym" czyli w Warszawie na kolejnej eliminacji PCP w dniach 31maj-01czerwiec - "Dzień Dziecka". Próby z pewnością nie będą tak atrakcyjne jak Tor Poznań, ale na swój sposób ciekawe, obiektywne dla Obu i zapewniam trudne technicznie. Będzie ich w sumie 5 przejeżdżanych kilkakrotnie. W sobotę, będą to 3 próby, na których na codzień trenuje nasza "drogówka", może "kontrolnie" pojedzie z nami jakieś .... Mondeo V6 - ostatni nabytek z kamerami / wyłączonymi /, będziemy mogli sprawdzić nasze szanse.....W niedzielę znane z ubiegłego roku Bemowo i prawdopodonie kawałek OS-u z rajdu warszawskiego czy Barbórki, ale nie zeszłoroczny tor na Żeraniu. W międzyczasie dużo dzieci, dla nich festyn, a my mamy dać im tę radość. Szczegóły niebawem. Zapraszamy !
PS. Jeżdziłem dziś nowiuteńkim "turbo" -dla niektórych może to nic szczególnego, dla mnie atrakcja, ale jeszcze większą będzie fakt, że spodziewam się go w towarzystwie dwóch innych /turbo/....zatem będziecie mieli kogo "objechać"
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 5.05.2008, 23:54 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
ja na pewno sie stawie na niezaleznym gruncie by spedzic wesolo czas z wami i dzieciakami. Dobrze, ze ta tradycja jest kontynulowana, wczesniej u nas, a w tym roku w stolicy. Tego typu impreza niesie za soba nie tylko rywalizacje i mozliwosc ponownego spotkania ale takze radosc i usmiech dla dzieci, ktore nie zawsze mialy tyle szczescia co my.
Ja bede.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 6.05.2008, 0:12 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Radek,
Chyba sie troche zagalopowales w tych epitetach. Zyczliwie Ci radze: przestan wypisywac takie bzdury, bo sie tylko osmieszasz. Chyba sam nie wierzysz w to co wypisujesz. Na tym koncze te bezowocna konwersacje. jak masz cos jeszcze do dodania to do tego sluzy priv.
Przepraszam innych, ze musieli byc swiadkami tej farsy.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 6.05.2008, 10:10 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
a kiedy zapisy na bemowo?
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 6.05.2008, 11:56 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Marion napisał(a): jurek968 napisał(a): Marion napisał(a): jeździłem na Continentalach i są twarde, a wogóle to ciekaw jestem czy lepiej będzie na 18" czy na 19" ale trzeba by mieć takie same opony w wersji 18 i 19 żeby to porównać Na jakich oponach kupiłeś auto? tzn na czym wyjeżdża 997S z fabryki.?? ja odebralem na Bridgach ale mozna tez trafic na Pirelli i Micheliny ps2 ale rzadko a boxstera dostalem na Conti SC2
A jaką masz o nich opinię?
Ba ja na 911 miałem właśnie Conti od nowości i coś niebardzo
Właśnie zmieniłem znów na nowe Conti( z pewnych przyczyn) i niewiele lepiej...myślałem ,że po prostu są stare rocznik 2004 i na nowych będzie ok.Ale już zastanawiają ce było zużycie bo przy przebiegu 26 000 km przody zużycie 1mm tyły 4 mm
Na 968 ,przy agresywnej jeżdzie ,Brigestony starczyły na 10 000 km,podobnie Yokohamy a nawet Good Yeary niemówiąć o Toyo R 888- 4000 km
I zastanawiam się ,czy 911 mi nieleży ,czy mam geometrię spitoloną czy to po części kwestia opon
Auto wyrażnie niekleii się do drogi ,tak jakbym miał piasek pod kołami
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 6.05.2008, 12:27 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
dokładnie tak, Conti ślizga się na wszystkim. ja też zanim zjechałem je do zera (tyły, bo przody jeszcze mogły być) to przejechałem na nich 30 tys. km wliczając w to jeden Poznań i wszystkie zloty co wg. mnie jest zdecydowanie za dużym przebiegiem jak na oponę która powinna się trzymać drogi
Bridge są wg. mnie ok, przejechałem narazie na nich 5 tys. km, dobrze trzymają, zużywają się mocniej niż Conti ale mniej niż Micheliny PS2.
Micheliny PS2 miałem na boxsterze wprawdzie krótko ale wrażenia mam bardzo dobre - tylko nie wiem czy nie przez to że założyłem je po Continentalach.
Teraz żeby wyrobić sobie ostateczną opinię busiałbym założyć po Bridgach na 911 Micheliny PS2 i będę już wtedy dużo bogatszy w doświadczenia ale to chyba nastąpi w przyszłym sezonie
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 6.05.2008, 12:53 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
jurek968 napisał(a): Marion napisał(a): jurek968 napisał(a): Marion napisał(a): jeździłem na Continentalach i są twarde, a wogóle to ciekaw jestem czy lepiej będzie na 18" czy na 19" ale trzeba by mieć takie same opony w wersji 18 i 19 żeby to porównać Na jakich oponach kupiłeś auto? tzn na czym wyjeżdża 997S z fabryki.?? ja odebralem na Bridgach ale mozna tez trafic na Pirelli i Micheliny ps2 ale rzadko a boxstera dostalem na Conti SC2 A jaką masz o nich opinię? Ba ja na 911 miałem właśnie Conti od nowości i coś niebardzo Właśnie zmieniłem znów na nowe Conti( z pewnych przyczyn) i niewiele lepiej...myślałem ,że po prostu są stare rocznik 2004 i na nowych będzie ok.Ale już zastanawiają ce było zużycie bo przy przebiegu 26 000 km przody zużycie 1mm tyły 4 mm Na 968 ,przy agresywnej jeżdzie ,Brigestony starczyły na 10 000 km,podobnie Yokohamy a nawet Good Yeary niemówiąć o Toyo R 888- 4000 km I zastanawiam się ,czy 911 mi nieleży ,czy mam geometrię spitoloną czy to po części kwestia opon Auto wyrażnie niekleii się do drogi ,tak jakbym miał piasek pod kołami
Ja bylem na Poznaniu wtedy co tak padala na conti z tylu. Ciezko byc obiektywnym, poniewaz byly to uzywane (jedna z 2003, druga z 2001) ale auto powyzej 150 k/h wogole sie nie prowadzilo, nie wspominajac o mokrej nawiezchni.
Prawdopodobnie to wina opon. Moze maja jakas uryta wade lub nierowno zjechane ale powyzej wspomianej predkosci stawalo sie trumna na kolach. Kazde dodanie lub ujecie sciagalo auto, to samo przy zmianie biegu.
Nie wiem jak inne 911 ale GT3/GT2 sa bardzo wrazliwe na opony. To nie jest tylko moja opinia. Zamieniajac tylko opony auto ma zupelnie inne zachowanie. Bardzo to czuc.
Dla mnie to ciekawosta ale przy tym regulowanym zawieszeniu w miare doszedlem do nastawow na komplecie conti/yoko. Zmienielem opony na michelin cup i auto klaplo. Poprostu flak na kolach. I od nowa trzeba robic nastawy. Dla mnie to zaskakujace ale i fascynujace. Wiedzialem ze sa zaleznosci ale nie ze az w takim stopniu.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 6.05.2008, 16:17 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
a próbował ktoś używać cupy także do normalnej jazdy po drogach bo takie ciągłe przekładanie opon/kół to już zakrawa na zboczenie
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 6.05.2008, 20:04 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Marcin-- to co piszesz to akurat dla mnie niejest zaskoczeniem!Każda opona ma częstotliwość rezonansową i musi współdziałac z zawieszeniem.
Wiadomo ,że Cup 2 to niemal wyczynowa opona ,pewnie twarde ścianki ,sprężystość itd.Pamiętam,że w opisie BMW M3 CSL dokładnie pisało,że zawiecha jest strojona specjaline pod te opony....(CSL z fabryki wychodził na tych oponach)
Zawidłem się na tych Conti - choć wydaje mi się ,że dziś jak nieco upóściłem powietrza i było cieplej(+17) to trzymanie było lepsze
Marion - jazda non stop na Cup2 to też kiepski pomysł, bo Ty chyba na codzień jeżdzisz?
przewertuj książkę obsługi 997S (gdzieś na początku) czy coś pisze o użytkowaniu auta na slickach?W 996 jest zabronione (utrata gwarancji etc) ciekawi mnie czy wolno w 997 S? 997S też niema suchej miski ale istnieją rozwiązania usuwające ten problem ,może 997S ma coś takiego..
taka komstrukcja miski olejowej uniemożliwiająca odpłynięcie oleju nawet przy bocznym 1,5 G
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 6.05.2008, 20:20 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
jurek968 napisał(a): Marion - jazda non stop na Cup2 to też kiepski pomysł, bo Ty chyba na codzień jeżdzisz? przewertuj książkę obsługi 997S (gdzieś na początku) czy coś pisze o użytkowaniu auta na slickach?W 996 jest zabronione (utrata gwarancji etc) ciekawi mnie czy wolno w 997 S? 997S też niema suchej miski ale istnieją rozwiązania usuwające ten problem ,może 997S ma coś takiego.. taka komstrukcja miski olejowej uniemożliwiająca odpłynięcie oleju nawet przy bocznym 1,5 G
fakt zgadzam się że użytkowanie cupów normalnie to kiepski pomysł i nie będę jednak tego robił ale czego się nie robi z lenistwa:)
jeśli chodzi o homologację to ściągnąłem z serwisu homologację z 01/2007r. w której dla modeli 997 4S (cabrio/coupe/targa) są dopuszczone cupy. co ciekawe tylko do tych modeli
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 7.05.2008, 0:24 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Ja w sumie mam kilka kompletów opon i jeden jest oparty na Conti sport conact 2 - i muszę powiedzieć że to najgorsze opony jakich używałem , ślizgają się niemiłosiernie , zero trzymania
ps. nawiązując do wymiany zdań między chłopakami (abstrachując od tego czy publiczne forum jest dobrym miejscem do wymiany tego typu uwag ) pamiętajcie , że tor to nie gra komputerowa i udowadniając sobie coś (czy to wogóle ma sens to druga sprawa) można sobie nie chcący zrobić kuku ....
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
rk35
|
Napisane: 7.05.2008, 0:46 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 357
|
na torze nie ma żartów(mimo iż to najbezspieczniejsz forma zabawy motoryzacyjnej)
ale kto się bawi z ogniem musi liczyć się z tym że się poparzy..
każdy kto przyjeżdza powinien być tego świadomy.a bywa różnie
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 7.05.2008, 9:56 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
jurek968 napisał(a): Marcin-- to co piszesz to akurat dla mnie niejest zaskoczeniem!Każda opona ma częstotliwość rezonansową i musi współdziałac z zawieszeniem. Wiadomo ,że Cup 2 to niemal wyczynowa opona ,pewnie twarde ścianki ,sprężystość itd.Pamiętam,że w opisie BMW M3 CSL dokładnie pisało,że zawiecha jest strojona specjaline pod te opony....(CSL z fabryki wychodził na tych oponach)
Jurku, zgadza sie dla mnie zaskoczeniem jest ze na tym regulowanym zawiezeniu w stosunku do seryjnego, reakcja na zmiane opon jest odczuwalnie wieksza. To dla mnie bylo zaskoczeniem.
Co do smych Cup moim zdaniem scianki tam sa bardziej miekkie, nie wspominajac juz o slickach.
Z informacji jaki mam, opona CUp+ zostala wypuszczon i zaprojektowana tylko z mysla o nowym M3 i do tego modelu jest produkowana. Jest produkowana w ograniczonych rozmiarach. Takie informacj dostalem z Michelin.
Co do samych konti to mialem juz jeden komplet uzywek na tyl tzw "na dobicie" i tamte na suchym nie byly takie tragiczne. Bez rewelacji ale jakos trzymaly.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|