Autor |
Wiadomość |
Eternit
|
Napisane: 1.09.2022, 13:38 |
|
|
Powtórzę: przedlift napis wyżej, polift napis niżej. Widać po zderzaku, że pierwsze dwa to przedlifty. Są bodaj 4 różne numery części z samym napisem "Carrera" nie wliczając wersji kolorystycznych
|
|
Góra |
|
b0g0b0jny
|
Napisane: 1.09.2022, 14:10 |
|
Dołączył: 4.08.2014 Posty: 1549
|
Eternit napisał(a): Powtórzę: przedlift napis wyżej, polift napis niżej. Widać po zderzaku, że pierwsze dwa to przedlifty. Dokładnie.
|
|
Góra |
|
bary
|
Napisane: 1.09.2022, 18:43 |
|
Dołączył: 3.05.2011 Posty: 1354 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 467
|
Michau911 napisał(a): Nareperuje miejsce znaczka i wrócę ze zdjęciami Mam jeszcze pytanie o tłumiki, lewy wystaje minimalnie bardziej, znajomy ma podobnie, czy to standard? Czy jakiś błąd montażu? z koncówkami wyydechów tak już jest...nigdy idealnie równo nie są...może poduszka silnika siadła z 1 strony...
_________________
IG: barrys.garage.classic.porsche
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 1.09.2022, 19:19 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5044 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
@Michau911 Dobrze masz przyklejony ten znaczek. Nic nie ruszaj Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 1.09.2022, 21:00 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Michau911 napisał(a): .... Mam jeszcze pytanie o tłumiki, lewy wystaje minimalnie bardziej, znajomy ma podobnie, czy to standard? Czy jakiś błąd montażu? Połączenia elementów wydechu dają możliwość równego ustawienia. U mnie jest równo, choć w wielu tak nie jest. Napis "Carrera4" mam z ASO zgodnie z katalogiem.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
9ELF
|
Napisane: 3.09.2022, 19:21 |
|
Dołączył: 25.03.2019 Posty: 314
|
bary napisał(a): Taka uwaga...w zlym miejscu wkleiles znaczek Carrera i powinien byc raczej srebrny...
No i zawsze mnie zadziwia, że ludzie uparcie dąża do nr 911 na tablicy rejestracyjnej...jakby nikt nie wiedzial, że to 911) Co innego w przypadku innych modeli np 912, czy 944 etc) No cóż każdy lubi coś innego a mnie zadziwia to że się dziwisz Nie wszyscy na świecie znają się na autach i jeśli się uda zdobyć taki numer to świetna sprawam moim zdaniem
|
|
Góra |
|
9ELF
|
Napisane: 3.09.2022, 19:24 |
|
Dołączył: 25.03.2019 Posty: 314
|
bary napisał(a): Michau911 napisał(a): internet kłamie) dobrze, że doprowadzasz auto do porzadku...bezawaryjności życzę) Rób co chcesz to Twoje wspaniałe auto, a opinie malkontentów miej w du..e.
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 3.09.2022, 21:28 |
|
|
Wspaniała porada ale kolega jakby chciał to zrobić byle jak, to by nie pytał jak jest prawidłowo.
|
|
Góra |
|
9ELF
|
Napisane: 4.09.2022, 7:52 |
|
Dołączył: 25.03.2019 Posty: 314
|
Eternit napisał(a): Wspaniała porada ale kolega jakby chciał to zrobić byle jak, to by nie pytał jak jest prawidłowo. To prawda
|
|
Góra |
|
Michau911
|
Napisane: 5.09.2022, 11:53 |
|
Dołączył: 25.07.2022 Posty: 34
|
Przekleić znaczek to 15 minut roboty, wiem że jest fabryczny (czarny) bo taki zdjąłem z oryginalnej klapy i taki był na nowej. Miejsce też było takie - ale może już ktoś coś przeklejał (chociaż w 2ch sztukach? mało prawdopodobne) ale oczywiscie lepiej zrobić fabrycznie Do serii brakuje mi lamp przednich - chciałbym założyć jednak polifty, wiem że mają inne wtyczki - czy ktoś robił taką przekładkę? Jak znajdę chwilę popatrzę w schematy, ale może ktoś już temat opanował Mam nadzieje że taki upgrade nie jest traktowany jak zbrodnia
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 5.09.2022, 14:31 |
|
|
Jak chcesz jednak robić ulepa, to już lepiej chyba nie bawić się w lampy z polifta, tylko okrągłe z 997...
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.09.2022, 17:22 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Eternit napisał(a): Jak chcesz jednak robić ulepa, to już lepiej chyba nie bawić się w lampy z polifta, tylko okrągłe z 997... Serio? Zmiana lamp z pomarańczowymi kierunkami na takie z szarymi to robienie ulepa?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Eternit
|
Napisane: 5.09.2022, 18:42 |
|
|
A to sorry, ja rozumiem że polift=996.2 a nie to o czym piszesz w życiu bym się do tego nie przyczepił
|
|
Góra |
|
Michau911
|
Napisane: 18.10.2022, 12:12 |
|
Dołączył: 25.07.2022 Posty: 34
|
Na kolejny post trzeba było poczekać, bo i działania bardziej pracochłonne Podczas montażu zawieszenia okazało się że fabryczne górne mocowania mają metalową bieżnię - nowe - plastikową. Moje były w stanie idealnym więc zostały oryginalne, podobno trwałość nieporównywalnie lepsza - polecam zastanowić się przy wymianie. Mając na aucie nowe amortyzatory, sprężyny, łączniki, odboje - głupio było zostawić stare tarcze - więc ... wrzuciliśmy komplet tarcz i klocków a nowe tarcze wyglądają źle w brzydkiej feldze więc ... Czekają mnie jeszcze cztery etapy: - regeneracja felg (ze zmianą koloru - będzie lekkie przełamanie srebra) - retrofit lamp (skoro nie są fabryczne - zdecydowałem się zrobić lampy po swojemu - jeżeli nie wyjdzie... wymienię ) - przyciemnianie szyb - wymiana skóry foteli Tutaj dwa pytania z mojej strony: - wymiana skóry foteli - wymieniać wyłącznie zniszczone elementy czy całe poszycie? Możecie polecić kogoś kto zrobi to jakościowo jak z fabryki? Mam jakieś typy i wyceny, ale wolę dopytać - przyciemnianie szyb - tył to dla mnie konieczność, co sądzicie o delikatnej folii na przód? Poniżej ciąg dalszy fotorelacji
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Michau911
|
Napisane: 18.10.2022, 12:13 |
|
Dołączył: 25.07.2022 Posty: 34
|
I fotek ciąg dalszy
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 18.10.2022, 17:53 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5044 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
@Michau911 W kwestii poszycia foteli i generalnie odtworzenia wnętrza polecam https://www.tapcar.pl/ Nie są tani ale za to w zamian otrzymujesz jakość fabryczną Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Barti
|
Napisane: 18.10.2022, 20:53 |
|
Dołączył: 27.11.2020 Posty: 331 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 730
|
Mata napisał(a): @Michau911 W kwestii poszycia foteli i generalnie odtworzenia wnętrza polecam https://www.tapcar.pl/ Nie są tani ale za to w zamian otrzymujesz jakość fabryczną Pozdrawiam serdecznie Mata Kiedyś zdecydowanie numer 1, ale od czasu gdy młodsze pokolenie przejęło biznes to różnie bywa. Zależy czy właściciel będzie miał ochotę z Tobą porozmawiać. VACik=rabacik to norma, lepiej nie wspominaj że potrzebujesz paragon lub fakturę bo jego zapał żeby cokolwiek zrobić spadnie jeszcze bardziej. Podobno co lepsi odeszli od nich m. in. do Carbone. Moje ostatnie 3 podejścia do nich skończyły się fiaskiem i brakiem jakiejkolwiek chęci zrobienia czegokolwiek - ale kto wie, może to ze mną jest coś nie tak Finalnie ostatnie auto zrobiłem w Projekt X Nadarzyn. Ogólnie jestem z nich zadowolony, choć kilku szczegółów bym się czepił. Przynajmniej zaangażowania zdecydowanie nie można im odmówić.
|
|
Góra |
|
Michau911
|
Napisane: 19.10.2022, 8:52 |
|
Dołączył: 25.07.2022 Posty: 34
|
@Barti, ten z prawej wydaje się na zdjęciu jakoś mało symetryczny, masz fotki w aucie po jakimś czasie użytkowania?
|
|
Góra |
|
pawelmontana
|
Napisane: 19.10.2022, 10:24 |
|
Dołączył: 6.04.2008 Posty: 316 Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
|
Kilka uwag. Ponieważ sercem jestem bliżej oldtimerów i zrobiłem kilka dużych projektów, to podpowiem żebyś rozważył renowację tapicerki w Lederzentrum na Dolnym Śląsku zamiast jej wymiany. Robili dla mnie kilka rzeczy i uratowali m. in. oryginalną tapicerkę która była naprawdę wymęczona. Trwałość nowej barwy na starej skórze jest bardzo dobra, zrobiłem potem autem ze 30 tysi km i nie widziałem jakiejkolwiek degeneracji. Nie wiem jak wyglądają twoje fotele, ale o ile gąbki nie są ekstremalnie wysiedziane lub pokruszone, to bym zdecydowanie szedł w kierunku renowacji. Sprute szwy też przed barwieniem łatwo poprawić. https://lederzentrum.pl/Nowa skóra mimo bardzo starannej robocizny np. Tapcaru zawsze będzie się negatywnie rzucała w oczy swoją matowością. Ja tego nie lubię. Przy okazji powiem, że Tapcar zrobił dla mnie (z dekadę temu wprawdzie) mistrzowski sztos: przetarte elementy wymienili używając oryginalnej skóry z tyłu foteli gdzie były kieszenie na mapy. Miejsca "po pobraniu tkanki do przeszczepu" uzupełnili współczesną skórą, co było mi obojętne, bo totalnie niewidoczne. Dodam, że wtedy Tapcar hurtowo przeszywał nowe Subaraki dla dealerów skórą, więc namówienie ich do mojej operacji też wcale nie było łatwe. Niemniej jak chcą, to potrafią zrobić mistrzostwo świata. Aha, barwienie szyb to naprawdę bym odpuścił. Gangsta nie jeseś.
_________________
Klubowicz nr 114
|
|
Góra |
|
Michau911
|
Napisane: 19.10.2022, 12:39 |
|
Dołączył: 25.07.2022 Posty: 34
|
Dzięki Paweł, zadzwonię, podpytam. Masz jakieś fotki ich prac (swoje fotki, wiadomo na stronie każdy wrzuca takie z efektem WOW)
Szyby tył niestety w moim przypadku to konieczność, niestety torba na laptopa + walizki transportowe w ilości sztuk większej niż 1 to zbyt zachęcające połączenie dla amatorów cudzej własności...
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|