Autor |
Wiadomość |
arczimi
|
Napisane: 25.05.2015, 8:28 |
|
Dołączył: 21.10.2012 Posty: 583
|
Pod lampą kierowcy jakby nieco większa szpara. Poza tym wygląda przyzwoicie. I tu i w tamtym dobrze byłoby wymienić rozrząd. Chyba,że będzie wpis w książce-potwierdzony w serwisie .W co wątpię. Na pewno czeka już na swojego nabywcę kilka miesięcy. Obserwuje na bieżąco 911 w tej kwocie (nie żebym chciał kupić, z ciekawości)i od dawna sobie wisi na ogłoszeniu.
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 25.05.2015, 9:59 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Trochę wisi , i cena spada , na początku było 99tys . Spróbuje dzisiaj zadzwonić do Gościa , zobaczymy co powie .
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 25.05.2015, 11:41 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Jeżeli jest choć cień nadziei na uzdrowienie...zrób wszystko, żeby nie popaść w tę chorobę. 911 uzależnia. I techniką i ...snobizmem. Jeżeli do tej pory nie zasmakowałeś klasyka, to nie myśl o starszej 911. Do tego trzeba przygotowania ! Starsza to w moim rozumieniu przed 1989r. bo modele 964, 993 to całkiem nowoczesne auta i jeżeli nie są zgracone przez złe użytkowanie lub liche handlarskie naprawy, to są super...ale za super cenę ! Nie bój się ani Boxstera ani 996. Pierwszy, owiany kiepską sławą daje ogromna przyjemność z jazdy za naprawdę małe pieniądze. To w 100% Porsche !!! Różnica między 2.5, a 2.7 żadna, a 3.2 jest, ale bez przesady. 996 niesie za sobą prestiż 911 (coś dla ducha) no i rzeczywiście lepsze osiągi...oczywiście za dużo wyższą cenę i w zakupie i w codziennym użytkowaniu. Silniki 3.6 oczywiście lepsze od 3.4, ( no i droższe), ale tu....tym wszystkim, którzy psioczą na 3.4, które raz po raz się rozpadają....czy wiecie jaki procent tych 3.4 się rozpadł ? mając 100 tyś na ten zakup, powinieneś kupić auto za max.80. Polecam 996 2001 3.4 z W-wa za 74tyś (pewno za 70 się sprzeda), przebieg 95000 wydaje się oryginalny, ma dokumentację i czystą historię, wygląda i jeżdzi wybornie.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 25.05.2015, 13:01 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Bardzo ci dziękuję za rzeczowe podejście do tematu i wskazanie najbardziej racjonalnego rozwiazania . Myślę , że od czegos trzeba zacząć tą przygodę . Leczyć przynajmniej narazie tej przypadłości nie chcę , a z drugiej strony nie chcę popaść w niepotrzebne kłopoty . Jeśli polecasz ten samochód to spróbuje jeszcze dziś skontaktować sie z jego włascicielem . Wiesz może cos wiecej o tym samochodzie ? chodzi chyba o ten : http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-ca ... p6NVn.html
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 25.05.2015, 13:39 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Tak, to ten. Nie wiem nic więcej niż napisałem. Oglądałem. Jest fajny. Zobacz sam.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 25.05.2015, 13:45 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
w takim razie spróbuje coś wiecej się dowiedzieć
|
|
Góra |
|
PoZoR
|
Napisane: 25.05.2015, 16:21 |
|
Dołączył: 2.12.2010 Posty: 531 Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 25.05.2015, 16:28 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
dzięki - problem bo nie mogę tego otworzyć - dostaję komunikat , że nie mam wystarczających uprawnien ...
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 25.05.2015, 16:44 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Wpisy Kolegów z "Porschepana" z Raszyna widnieją w książce serwisowej tego auta....oczywiście oprócz wcześniejszych ASO i zagranicznych. Tak, dzwoń i oglądaj. Ja je widziałem ok.2 tyg temu. Będę ciekaw Twojej oceny.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
PoZoR
|
Napisane: 25.05.2015, 18:29 |
|
Dołączył: 2.12.2010 Posty: 531 Lokalizacja: Toruń/Gdańsk
Nr klubowicza: 412
|
michal928 napisał(a): Auto z pierwszego linka znam. Serwisowałem je dłuższy czas. Wszystko robione na bieżąco, bez oszczedności, na prawde dużo rzeczy jest w nim zrobionych. W razie czego służe hisorią (za zgodą sprzedającego). Warto się nim zainteresować.
_________________ Marcin było: 986, 987S, 996.2 Targa Orient Red Metallicjest: Macan S i Boxster 718 http://WWW.AURAN.PLhttp://WWW.MISSALA.PLPerfumeria Quality Gdańsk
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 25.05.2015, 18:45 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Bardzo ci dziękuję , rozmawiałem z wlaścicielem , wygląda rzeczywiscie interesująco , poprosze go jeszcze o zgodę o udostepnienie historii serwisowej z Porschepana
Może to będzie to ?!
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 25.05.2015, 20:35 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Białe 996 4S było wystawione do sprzedaży podczas Auto Nostalgii w Warszawie. Cena wywoławcza ta sama co teraz w ogłoszeniu. Import z Japonii, prezentowało się bardzo ładnie ale było kilka rzeczy do poprawek. Na pewno warto negocjować no i jeżeli jest to oferta bez opłaconej akcyzy to raczej cena przesadzona...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 25.05.2015, 20:56 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Rozmawiałem dzisiaj ze sprzedawcą - myslę , że cena jest przesadzona , przynajmniej dlatego , ze trzeba jeszcze dołozyć 10 tys . na akcyzę ponieważ jest nieoplacona .Do tego kilka poprawek i mamy 150 tys
|
|
Góra |
|
Gregor 42
|
Napisane: 25.05.2015, 21:28 |
|
Dołączył: 12.07.2014 Posty: 37
|
|
Góra |
|
areksaw
|
Napisane: 25.05.2015, 22:28 |
|
Dołączył: 7.03.2015 Posty: 23
|
Witam, z ciekawością śledzę twój post ,gdyż mam dokładnie tę samą przypadłość. W moim przypadku decyzja o zakupie 911 zapadła w lutym, ale dałem sobie czas do końca roku na ochłonięcie i zaczerpnięcie tematu (... i zagonienie starego auta itd.). W grudniu mam 40 urodziny i do tego czasu mam zamiar już nią jeździć. Tak samo jak Ty zaczynałem od tańszych modeli 996, potem zobaczyłem jaka jest różnica w modelach po liftingu 2002-2004, potem drążyłem temat silnika, skrzyni biegów, a nawet przez moment chciałem kupić boxstera. Po tych już kilku miesiącach jednak skłaniam się do modelu 997, bo różnica w cenie pomiędzy tym białym, co pokazałeś, a modelami z roku 2005-2006 jest praktycznie żadna, a samochód wygląda całkiem inaczej. Z budżetu 70k zrobiło się 140k i nawet nie wpisuję więcej w wyszukiwarkę, bo droższego już moja żonka nie zniesie (przynajmniej na razie). Obecnie rozgryzam różnicę pomiędzy silnikiem 3.8 i 3.6. Może ktoś kompetentny się wypowie, czy np. 3.8 jest mniej awaryjny? A z twoją chorobą, to chyba wszyscy tak mają, tylko jednym się ujawnia prędzej, a innym później. https://www.youtube.com/watch?v=g5Iu7Gk6Igghttps://www.youtube.com/watch?v=b8GoFSM8Wis
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 25.05.2015, 23:02 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Fajnie , że to wszystko napisałeś , od razu mi lepiej . U mnie objawilo sie to nieco później , włąsnie stuknęło mi 50 niestety . Przyjąłem to z godnością . A do Porsche wracając poruszam się w tym temacie dokladnie jak ty . Od 993 do 997 . Kupno 996 za 150 tys wydaje mi się slabym pomysłem .Wtedy chyba rzeczywiscie lepiej kupić 997 . Obecnie po wielu przemysleniach sklaniam sie ku wersji light czyli 996 3,4 . Na codzień i tak bedę jeździł czym innym , to samochód raczej na "niedzielne" przejażdżki . Jeśli chodzi o budżet to podobnie jak ty rozciągałem go jak sprężynę tłumacząc sobie , że jak jeszcze troszkę dołożę to już naprawdę będzie super . Nie wiem czy to dobra metoda i nie chodzi tu o wytrzymałość żony , choć na pewno też / wszyscy chyba mamy ten sam problem / , ale o sens tej zabawy . Ma być fajnie , ma być przyjemność i zabawa , a to niekoniecznie ma związek z tym czy będzie to 3,4 czy 3,6 itp . Tak przynajmniej na tą chwilę mi się wydaje ...
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 25.05.2015, 23:18 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Do tych rozważań dorzucę jedno: Rozciągając budżet do 140-150 tyś, nie warto myśleć o 997, a o 993 ! To dostatecznie nowoczesny samochód, znacznie lepszej jakości, o znacznie większej wartości, kultowy, dający wielką radość z jazdy ! Za te pieniądze można już kupić. ( no nie 4s, ale zwykły, ładny ) Kupisz 996...będziesz chciał 997, kupisz 997, za niedługo będzie chęć na nowsze...i będziesz dokładał ( znaczy tracił ). Klasyk daje zaspokojenie na długo i nie traci na wartości, wręcz przeciwnie ! Całkiem inaczej sprawy się mają, jak budżet ma limit ( czy zdrowy rozsądek ). Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 25.05.2015, 23:23 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
Klasyk to najlepsze rozwiazanie . Ale drogie niestety . Najbardziej chciałbym mieć 964 .... I do tego brak utraty wartosci - bezcenne .
|
|
Góra |
|
Bartek1987
|
Napisane: 26.05.2015, 11:03 |
|
Dołączył: 28.07.2012 Posty: 335
|
areksaw napisał(a): Witam, z ciekawością śledzę twój post ,gdyż mam dokładnie tę samą przypadłość. W moim przypadku decyzja o zakupie 911 zapadła w lutym, ale dałem sobie czas do końca roku na ochłonięcie i zaczerpnięcie tematu (... i zagonienie starego auta itd.). W grudniu mam 40 urodziny i do tego czasu mam zamiar już nią jeździć. Tak samo jak Ty zaczynałem od tańszych modeli 996, potem zobaczyłem jaka jest różnica w modelach po liftingu 2002-2004, potem drążyłem temat silnika, skrzyni biegów, a nawet przez moment chciałem kupić boxstera. Po tych już kilku miesiącach jednak skłaniam się do modelu 997, bo różnica w cenie pomiędzy tym białym, co pokazałeś, a modelami z roku 2005-2006 jest praktycznie żadna, a samochód wygląda całkiem inaczej. Z budżetu 70k zrobiło się 140k i nawet nie wpisuję więcej w wyszukiwarkę, bo droższego już moja żonka nie zniesie (przynajmniej na razie). Obecnie rozgryzam różnicę pomiędzy silnikiem 3.8 i 3.6. Może ktoś kompetentny się wypowie, czy np. 3.8 jest mniej awaryjny? A z twoją chorobą, to chyba wszyscy tak mają, tylko jednym się ujawnia prędzej, a innym później. https://www.youtube.com/watch?v=g5Iu7Gk6Igghttps://www.youtube.com/watch?v=b8GoFSM8Wiskażdy Ci tutaj powie, że 3.8, czyli Carrera S sprzed liftu, to silnik mega awaryjny, więc sprawa 997 sprzed liftu jest prosta; albo 3.6 325 koni lub GT3 i Turbo
|
|
Góra |
|
tomila
|
Napisane: 26.05.2015, 12:39 |
|
Dołączył: 18.05.2015 Posty: 62
|
czy przypadkiem silnik o oznaczeniu M96/04 3,4 996 2001 nie był już pozbawiony wad z początku produkcji ?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|