Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.05.2015, 22:15 

Dołączył: 20.10.2014
Posty: 292
Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
Na początek przygody z 911 rozważ zakup 9964S z manualną skrzynią. Daje wiele frajdy z jazdy na co dzień i na torze, a do tego nie tracisz na wartości oczywiście przy rozsądnym zakupie. Powtarzam często że jest to jeden z najlepszych modeli 911.

https://www.youtube.com/watch?v=lmCDgnKeiNw


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2015, 22:41 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Do podobnych wniosków doszedłem , tyle , że niestety w tym przypadku cena sięga 110tys .
Z tego co czytałem , to róznica pomiędzy carerrą 4 a 4s to głównie hamulce i twardsze zawieszenie, szerszy tył - silniki sa te same . Może więcna początek wystarczy carrera 4 ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2015, 23:51 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Radzą ci ludzie, radzą...jeżeli nie jezdziłeś wąskim, dochodząc do granic przyczepności to nie będziesz wiedział jaką różnicę czyni kilka cm szerszy rozstaw kół, a dla wielu nawet normalna 11-ka prowadzi się rewelacyjnie.
Oglądałeś tą srebrną z W-wy ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.05.2015, 23:57 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Wybieram sie w sobotę - wygląda ciekawie , rozmawiałem z wlascicielem , z serwisem , w sobote mam nadzieję przekonać się na własne oczy . Konsultowałem też kweste tego silnika 3,4 i wyglada na to , ze ta wersja nie powinna przysparzać az tak poważnych kłopotów , chyba , ze bedę mial pecha ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 8:19 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
pdmobil napisał(a):
Wpisy Kolegów z "Porschepana" z Raszyna widnieją w książce serwisowej tego auta....oczywiście oprócz wcześniejszych ASO i zagranicznych.
Tak, dzwoń i oglądaj. Ja je widziałem ok.2 tyg temu.
Będę ciekaw Twojej oceny.




Też oglądałem z potencjalnym nabywcą - w kwietniu , i takie moje ustalenia

1. Osobiście szukał bym poliftowego.
2. Ten egzemplarz pochodzi z Włoch.
3. Kupiony przez aktualnego właściciela pod koniec ub.roku niby dla żony.
4. Już długo jest w ofercie .
5. Cena szybko spada.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 10:37 

Dołączył: 27.05.2015
Posty: 9
Bartek1987 napisał(a):
każdy Ci tutaj powie, że 3.8, czyli Carrera S sprzed liftu, to silnik mega awaryjny, więc sprawa 997 sprzed liftu jest prosta; albo 3.6 325 koni lub GT3 i Turbo :D


czy ktoś jeszcze to potwierdzi ze motor 3.8 z 997C4S z lat 2006-08 jest dużo bardziej awaryjny od wersji 3.6 z 997C4 i jakiego typu są to awarie?? (osprzęt czy poważne)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 10:42 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Na pewno nie każdy, ale prawie każdy ,że powinieneś zacząć od przywitania się.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 10:57 

Dołączył: 27.05.2015
Posty: 9
arczimi napisał(a):
Na pewno nie każdy, ale prawie każdy ,że powinieneś zacząć od przywitania się.

Przepraszam za moje przeoczenie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 11:06 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
w takim razie może coś takiego ?

http://otomoto.pl/oferta/porsche-911-ca ... y5OOJ.html

ktos coś może słyszal o tym samochodzie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 11:24 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
kemot266 napisał(a):
pdmobil napisał(a):
Wpisy Kolegów z "Porschepana" z Raszyna widnieją w książce serwisowej tego auta....oczywiście oprócz wcześniejszych ASO i zagranicznych.
Tak, dzwoń i oglądaj. Ja je widziałem ok.2 tyg temu.
Będę ciekaw Twojej oceny.




Też oglądałem z potencjalnym nabywcą - w kwietniu , i takie moje ustalenia

1. Osobiście szukał bym poliftowego.
2. Ten egzemplarz pochodzi z Włoch.
3. Kupiony przez aktualnego właściciela pod koniec ub.roku niby dla żony.
4. Już długo jest w ofercie .
5. Cena szybko spada.

Pozdrawiam.


ad.1 - oczywiście, ale jak ktoś ma limit cenowy, a straszne ciśnienie to co?
ad.2 - to co, czy to żle ? Z USA też żle ?
ad.3 - czy to żle ?
ad.4 - a jaki rynek mamy na 996/3.4 przy takich opiniach znawców ?
ad.5 - to dobrze czy żle ?
W mojej ocenie jest to jeden z najporządniejszych, które są w ofercie w cenie do 80tyś,

Sprawdzić, sprawdzić, sprawdzić ! Nie jedynie słuchać !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 11:44 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Wiecie co , jestem tu nowy , na samochodach generalnie się znam , miałem ich trochę w zyciu , ale jak czytam tu te wszystkie informacje to zaczynam powoli przestawać rozumieć o co tu chodzi. Rozmawiamy o Porsche , marce wyjatkowej , charyzmatycznej . Rozmawiamy o 911 , modelu , który w rankngach niezawodnosci króluje we wszystkich rocznikach na pierwszych miejscach . A jak to wszystko czytam , to zaczyna mi się wydawać , że jakość tych samochodów to jakas porażka . Te samochody maja w okolicach 100 tys km i silniki sa do wymiany , pękają tulej cylindrów , wysiada chłodzenie , rozrząd . Nic z tego nie rozumiem . Czytałem o tych awaraich silnika 3,4 , niezależne źródła podają , że problem wystepował w 5% wyprodukowanych silników , a jak czytam opinie na forum , to wydaje się , że całe to 5% trafilo do Polski .
Nie wiem jak jest , nie chcę udawać żadnego autorytetu . Nawet jeśli to nie jest prawda , to opinia o tym silniku 3,4 jest tak zakorzeniona , że niedługo samochody z tym silnikiem bedą do kupienia za 50 tys.
Może koledzy macie rację , ale jesli tak jest , że silnik 3,4 jest tak awaryjny , czy też nowy silnik 3,8 , to chyba ktoś powinien zrobić porządek w tej fabryce Porsche i wywalić z roboty tych nieudaczników co to projektują a później jeszcze produkują i sprzedają ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 11:49 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
napisałem Ci już dlaczego królują w rankingach niezawodności. Poczytaj początek swego tematu(mniej więcej środek pierwszej strony). A jak silnik padnie to właściciel nie jedzie do serwisu oficjalnego - auto na części albo wymienia go w nieautoryzowanym serwisie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 12:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
To prawda, że jak się czyta to co drugie Porsche to złom :)
Skarżą się ci co maja problem pozostałe 95% jeździ z zadowoleniem i często następny samochód to także Porsche.
Marka ta ze względu na specyfikę nie ma lekko, bo każdy traktuj ją jak wyczynowca z pod świateł a z serwisem jak u Tiko, byle taniej :(
Później masz wysyp na aukcjach takich zamęczonych aut i opinii, które psują wizerunek marki.
Poszukaj cierpliwie od kogoś z forum kto wymienia nie ze względu na stan auta a dlatego, że mu emocji brakuje i kupuje mocniejsze, takie sprzedaże to częsty widok na forum.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 12:04 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Musisz pamietać, ze 911 to samochód sportowy. zaprojektowany i wykonany tak żeby najwazniejsze były osiagi a nie trawałość części.
Poszczególne częsci szczególnie silnika są max. odchudzone aby zachować kompromis miedzy osiagami i trwałością z naciskiem na to pierwsze. Awarie silników zdarzaja sie przede wszystkim przy sportowej jezdzie na torze lub w przypadku zaniedbań eksploatacyjnych / np. niski stan oleju /. Przy normalnej drogowej dynamicznej jezdzie i prawidłowej obsłudze nie powinno byc żadnych problemów.

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.05.2015, 18:20 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
pdmobil napisał(a):
kemot266 napisał(a):
pdmobil napisał(a):
Wpisy Kolegów z "Porschepana" z Raszyna widnieją w książce serwisowej tego auta....oczywiście oprócz wcześniejszych ASO i zagranicznych.
Tak, dzwoń i oglądaj. Ja je widziałem ok.2 tyg temu.
Będę ciekaw Twojej oceny.




Też oglądałem z potencjalnym nabywcą - w kwietniu , i takie moje ustalenia

1. Osobiście szukał bym poliftowego.
2. Ten egzemplarz pochodzi z Włoch.
3. Kupiony przez aktualnego właściciela pod koniec ub.roku niby dla żony.

4. Już długo jest w ofercie .
5. Cena szybko spada.
Pozdrawiam.


ad.1 - oczywiście, ale jak ktoś ma limit cenowy, a straszne ciśnienie to co?
ad.2 - to co, czy to żle ? Z USA też żle ?
ad.3 - czy to żle ?
ad.4 - a jaki rynek mamy na 996/3.4 przy takich opiniach znawców ?
ad.5 - to dobrze czy żle ?
W mojej ocenie jest to jeden z najporządniejszych, które są w ofercie w cenie do 80tyś,

Sprawdzić, sprawdzić, sprawdzić ! Nie jedynie słuchać !




Nie rozstrzygam czy dobrze czy źle, każdy osadzi sobie sam w/g wlasnych kryteriów. Wskazałem tylko ustalenia podczas oględzin, -
a tak poza tematem , im więcej uwag i spostrzeżeń tym lepsze wnioski.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2015, 16:43 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Nie wiem czy niestety ale samochód sprzedany , więc jazdy próbnej w sobotę nie bedzie ... :| Szkoda .
może ktoś od nas zachecony naszą dyskusją zecydowal się na zakup ?!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2015, 18:11 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Jak się pojawiają ciekawe auta w dobrej cenie to niestety należy jechać je oglądać niemalże natychmiast. Inaczej po prostu znikają :-( Raczej nikt z klubowiczów Ci go nie podkupił, byłoby to mało eleganckie... Zapewne jakiś "forumowy troll" :evil:




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2015, 18:22 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
Forumowy Troll , to na pewno ten !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2015, 18:42 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Widać nie każdy się troska tym, że włoski, że dla żony, że 3.4...
Pisałem, że dobry egzemplarz...szkoda, bo miałbym brata "blizniaka" :) Kupiłem kilka tygodni wcześniej....takiego samego !
Może się ujawni :)




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2015, 19:43 

Dołączył: 18.05.2015
Posty: 62
no cóż , widać tak miało być . Ale jak się ujawni ten Forumowy Troll to przechodzę do podziemia ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum