Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 12:42 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
997tt/RS napisał(a):
wit007 napisał(a):
997 turbo automat przyspiesza... lepiej niz manual ;)


nie prawda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nawet rzeklbym ze to fikcja.


Za katalogiem. Manual 0-100 3,9 s. Automat 3,7 s. Manual 0-200 12,8 s. Automat 12,2 s. Fikcja? Mowimy o seryjnym aucie. Mercedes beczka? Nie rozsmieszaj mnie. Niemal identyczna skrzynia (a moze nawet taka sama) byla w SL 55 AMG. Malo tego - SLR McLaren tez ma dokladnie te sama skrzynie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 13:40 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
wit007 napisał(a):
Mercedes beczka? Nie rozsmieszaj mnie. Niemal identyczna skrzynia (a moze nawet taka sama) byla w SL 55 AMG. Malo tego - SLR McLaren tez ma dokladnie te sama skrzynie.


No wlasnie - a moze ktos podac jaki to dokladnie model skrzyni Mercedesa???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 13:52 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
997tt/rs robie tak jak zalecasz czyli noga na hamulec a potem noga na gaz i puszczam hamulec

w tej sytuacji jak go trzymam na hamulcu i przyciskam gaz,to samochód sie wyrywa do przodu,a obroty wchdzą bardzo powoli. trzymam hamulec do 2500tys obr i puszczam hamulec.
ale rozczarowanie samochód nadal rusza normalnie bez sensacji.
oczekiwałbym ostego kopa i mielenia kół.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 13:59 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
żałuje ze kupiłem automat


jednak manual jest lepszy

w manualu jest możliwość przygazować i strzelić ze sprzęgła


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 14:17 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
wit007 napisał(a):
997tt/RS napisał(a):
wit007 napisał(a):
997 turbo automat przyspiesza... lepiej niz manual ;)


nie prawda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nawet rzeklbym ze to fikcja.


Za katalogiem. Manual 0-100 3,9 s. Automat 3,7 s. Manual 0-200 12,8 s. Automat 12,2 s. Fikcja? Mowimy o seryjnym aucie. Mercedes beczka? Nie rozsmieszaj mnie. Niemal identyczna skrzynia (a moze nawet taka sama) byla w SL 55 AMG. Malo tego - SLR McLaren tez ma dokladnie te sama skrzynie.


rozumiem ze posiadasz oba auta i nimi jezdzisz mysle tu o turbo w tiproniku i manualu?
katalogi powstaja dla takich jak ty :lol:
sprawdz numer katalogowy tych skrzyn to pogadamy......


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 14:19 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
kwiatek napisał(a):
997tt/rs robie tak jak zalecasz czyli noga na hamulec a potem noga na gaz i puszczam hamulec

w tej sytuacji jak go trzymam na hamulcu i przyciskam gaz,to samochód sie wyrywa do przodu,a obroty wchdzą bardzo powoli. trzymam hamulec do 2500tys obr i puszczam hamulec.
ale rozczarowanie samochód nadal rusza normalnie bez sensacji.
oczekiwałbym ostego kopa i mielenia kół.


jestes z wawy? chcesz do mnie podjechac, to Ci pokaze :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 14:25 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
kwiatek napisał(a):
żałuje ze kupiłem automat


jednak manual jest lepszy

w manualu jest możliwość przygazować i strzelić ze sprzęgła


jest lepszy owszem, ja w tiptroniku nie potrafie zniesc tego dzwieku ciagnacych sie portek, dramat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 14:27 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
997tt/RS napisał(a):
rozumiem ze posiadasz oba auta i nimi jezdzisz mysle tu o turbo w tiproniku i manualu?
katalogi powstaja dla takich jak ty :lol:
sprawdz numer katalogowy tych skrzyn to pogadamy......


Tak. I dane do katalogow powstaja tak dla zartu.
Nigdzie nie pisalem, ze mam 997 turbo z jakakolwiek skrzynia. Stwierdzam po prostu fakt - tiptronic jest szybszy od 0 do 100 od manuala o tej samej mocy i koniec. Na torze na pewno bedzie inaczej. Dla jasnosci - nie jestem fanem automatow i nigdy sobie takiego nie kupie.
Nie mam czasu szukac numerow skrzyn, ale skoro sie nudzisz moze Ty to zrobisz?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 14:35 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
kwiatek napisał(a):
żałuje ze kupiłem automat


jednak manual jest lepszy

w manualu jest możliwość przygazować i strzelić ze sprzęgła


zaleta automatu jest to ze lekko dlubniete auto takie np 600 konne ma zajebista powtarzalnosc startow, co jest 10 razy trudniejsze do osiagniecia w manualnym aucie wiec glowa do gory !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

stajesz 600konnnym tiptronikiem na swiatlach z motocyklem i spuszczasz mu lomot i nie ma za Ci bieg nie wejdzie albo ze sprzeglo zjarasz.
takie auto ma 10s do 200 i lachy nie robi.
manualne bedzie troche szybsze ale rowniez duzo bardziej wymagajace.
jesli chodzi o mocniejsze zestawy to tiptronic juz odpadnie jako ze torque converter zlimituje moment a manual da sobie swietnie rade z mocniejszym sprzeglem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 14:39 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
wit007 napisał(a):
997tt/RS napisał(a):
rozumiem ze posiadasz oba auta i nimi jezdzisz mysle tu o turbo w tiproniku i manualu?
katalogi powstaja dla takich jak ty :lol:
sprawdz numer katalogowy tych skrzyn to pogadamy......


Tak. I dane do katalogow powstaja tak dla zartu.
Nigdzie nie pisalem, ze mam 996 turbo z jakakolwiek skrzynia. Stwierdzam po prostu fakt - tiptronic jest szybszy od 0 do 100 od manuala o tej samej mocy i koniec. Na torze na pewno bedzie inaczej. Dla jasnosci - nie jestem fanem automatow i nigdy sobie takiego nie kupie.
Nie mam czasu szukac numerow skrzyn, ale skoro sie nudzisz moze Ty to zrobisz?


ty bronisz skrzyn mercedesa to se poszukaj ja nie musze sobie niczego udowadniac, a i my tu piszemy o 997 a nie 996.
wciaz uwazam, sprawdzilem, seryjne turbo w manualu jest szybsze.
dane powstaja po to by auto sie swietnie sprzedawalo w stanach jakoze wszyscy jezdza automatami.
z wszystkimi reklamacjami zapraszam do producenta, sam musisz zdecydowac czy skrzyn czy auta :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 14:51 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
996 to literowka - juz poprawilem. Podawane przeze mnie dane dotycza 997 turbo.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 16:47 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
do 997tt/rs
jestem z warszaway,a dokładnie ursus gołąbki

nakładłeś mi o tym podniesienu mocy,i teraz cały czas mi to chdzi po głowie.
ale pytanie czy to nie zaszkodzi skrzyni,ile to kostuje?
i czy warto w 4x4 ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 17:22 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
nie, nie, zapomnij o tuningu.
ogarnij serie.
jak cos to znajdziesz tunerow w necie.
tun robie tylko dobym znajomym. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 19:22 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
prawda jest taka że w warszawie nieda się jeżdzić takim samochodem,co przycisnę to zaraz zaliczę dziurę albo zaraz hamuje bo mocherowy beret albo starszy pan w kapeluszu.od poniedziałku do piątku takie korki że niema sensu wyprowadzać prosiaka z garażu
wrezultacie wyprowadzam go tylko w weckend albo świeto.
zdąży się rozgrzać silnik to zaraz go wprowadzam do garażu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 19:29 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
na warszawę to motor albo kład. jadę ulicą wężykiem albo studzienka albo dziura.
więcej uwagi zwracam na stan drogi niż co się dzieje na drodzę


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 20:27 

Dołączył: 21.02.2008
Posty: 13
wit007 napisał(a):
997 turbo automat przyspiesza... lepiej niz manual ;)


nie na pewno 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 21:36 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

Kolego a wyłanczasz PSM ?
Jeszcze jedna rada zanim potrenujesz starty to rozgrzej auto, łącznie z olejem w skrzyni, bo jak jest troche zminawe to załacza sie PSM mimo wyłączonego przycisku.

Ja ze startu na serii mialem powtarzalne 3,72 w dwie osoby.

Karol odnosie automatu do jazdy na codzień to wiesz, że mam inne zdanie niż Ty :) Nie bierzesz poprawki na to, że Ty jestś na wyższym stopniu wtajemniczenia jeżeli chodzi o jazdę mocnymi autami :)

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 21:43 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
kwiatek napisał(a):
prawda jest taka że w warszawie nieda się jeżdzić takim samochodem,co przycisnę to zaraz zaliczę dziurę albo zaraz hamuje bo mocherowy beret albo starszy pan w kapeluszu.od poniedziałku do piątku takie korki że niema sensu wyprowadzać prosiaka z garażu
wrezultacie wyprowadzam go tylko w weckend albo świeto.
zdąży się rozgrzać silnik to zaraz go wprowadzam do garażu.


nie poddawaj sie porsche sluzy do jezdzenia (moje od roku na kolkach bo sie tuninguje :roll: )

dziurami sie nie przejmuj 997 tt ma pancerne zawieszenie i felgi tez, wpadlem w taka dziure ze drazek stabilizatora urwalem ale felga, wahacze i reszta cale wiec nie ma obay, gaz do dechy :lol:
a co do odpalania i chowania auta w garazu to nie ma nic gorszego, kazdorazowe odpalene zimnego motoru to tak jakbys przejechal 500 kilometrow nie wspominajac o tym co sprezarki przezywaja.
wiec proponuje w droge....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 21:45 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
psm wył,sport wł,samochód rozgrzany


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 21:46 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
pawel20vt4 napisał(a):
Cześć

Kolego a wyłanczasz PSM ?
Jeszcze jedna rada zanim potrenujesz starty to rozgrzej auto, łącznie z olejem w skrzyni, bo jak jest troche zminawe to załacza sie PSM mimo wyłączonego przycisku.

Ja ze startu na serii mialem powtarzalne 3,72 w dwie osoby.

Karol odnosie automatu do jazdy na codzień to wiesz, że mam inne zdanie niż Ty :) Nie bierzesz poprawki na to, że Ty jestś na wyższym stopniu wtajemniczenia jeżeli chodzi o jazdę mocnymi autami :)

Paweł


no znasz moje podejscie :P
PS. ciesze sie ze twoj sprzet sie zbiera i jara kapcie startujac :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum