Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 21:56 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
Tomaz napisał(a):
wit007 napisał(a):
997 turbo automat przyspiesza... lepiej niz manual ;)


nie na pewno 8)


Ci co czytaja katalogi uwazaja inaczej :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 21:57 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
a tak na marginesie to kazdy powinien jezdzic takim porsche turbo jakie odpowiada mu najbardziej. amen


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 22:59 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
997tt/RS napisał(a):
a tak na marginesie to kazdy powinien jezdzic takim porsche turbo jakie odpowiada mu najbardziej. amen


A co mozesz powiedziec o PDK z fachowego punktu widzenia ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 23:16 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
damiank84 napisał(a):
997tt/RS napisał(a):
a tak na marginesie to kazdy powinien jezdzic takim porsche turbo jakie odpowiada mu najbardziej. amen


A co mozesz powiedziec o PDK z fachowego punktu widzenia ?


nie wiem, nie mailem nie testowalm.
nie podoba mi sie oznaczenie na konsoli ktore jest przeciwne do skrzyni sekwencyjnej. slyszalem rowniez ze sa problemy z pdk w carerach wiec ciekaw jestem co sie bedzie dzialo w turbinach.
gdyby getrag budowl pdk dla porsche to napewno by dzialalo ale niestey getrag byl za drogi i przegrali przetarg wiec dostawca pdk jest zf.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2009, 23:48 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
a ja bym automata nie zamienił na manuala. jak będę kupował wyższy model to tylko z automatem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.06.2009, 0:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Jestem zwolennikiem manuala , ale miałem na dwa dni do testów auto z PDK i powiem , że naprawdę daje radę sprawiąc dodatkowo radość z jazdy :twisted:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.06.2009, 0:45 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
Właśnie dzisiaj miałem okazję przetestować PDK w S4
REWELACJA!!!
lata świetlne od automatu z 996 i o wiele lepsze od tiptronika z 997
Pewnie po dłuzszym uzytkowaniu znalałbym jakieś wady, ale po jednym testowaniu jestem zachwycony... :D
B. podobało mi się na SPORT PLUS hamowanie silnikiem... az patrzyłem czy nie zapomniałem wcisnąć sprzęgła... :oops: (aktualnie mam manuala)
No i dzwiek tych nowych silników jest o wiele ładniejszy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 12:31 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
jednak coś z tym samochodem jest nie tak
dziś go próbowałem ze startu na wszystkie sposoby i dupa
rusza normalnie jak polonez


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 12:40 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Umow sie z Karolem to sprawdzi organoleptyczne.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 13:48 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
dziś jest nie za gorąco a wiatrak w klapie się włącza,czy to jest normalne?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 13:54 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
mb_911 napisał(a):
Jestem zwolennikiem manuala , ale miałem na dwa dni do testów auto z PDK i powiem , że naprawdę daje radę sprawiąc dodatkowo radość z jazdy :twisted:


choroba, gdzie takie jazdy dają :-)....ja jeszcze nie miałem okazji ( ! )...co prawda mój kalendarz zapchany, ale na pewno bez próbnej jazdy (i nie torze oczywiście !) na pewno nie kupię... moze w Borsku bedzie Groblewski z maszynką z PDK ?
(ale czytałem już gdzieś, że najbliższe modele będą miały już łopatki; prawa bieg wyższy, lewa bieg niższy...)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 16:56 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
kwiatek napisał(a):
dziś jest nie za gorąco a wiatrak w klapie się włącza,czy to jest normalne?


goraco to bedzie jak bedzie 35C na zewnatrz, teraz to jest jeszcze zimno, ale potem wszystko bedzie puchlo :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 21:08 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
kwiatek napisał(a):
jednak coś z tym samochodem jest nie tak
dziś go próbowałem ze startu na wszystkie sposoby i dupa
rusza normalnie jak polonez


Cześć

To może rzeczywiscie nie tak , bo u mnie jak ruszam z hamulaca to jest pocisk :) a jeszcze jedno zapytam, czy masz pakiet chrono plus i jescze jedno, wiem że dziwne ale czy ruszasz z 1, bo normalnie automat rusza z 2 biegu.

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 22:19 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
cześć Paweł


niewiem co to znaczy szybko jak pocisk
ale spodziewał bym się że przy tej mocy samochód powinien tracić przyczepnosć z asfaltem, a tak nie jest
moze przesadzam z tym polonezem ale samochód nie rwie asfaltu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 22:26 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
Paweł pytałeś jak ruszam

sport wciśnięty psm też,pierwszy bieg w sporcie sam sie zredukuje
przyciskam ham do oporu a potem gaz do oporu
silnik wkreca się tylko na 2200 ob/min
i puszczam hamulec
samochod rusza i dopiero jak przekroczy 3000 obr/m wtedy wgniata w fotel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 22:30 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
słyszałem że trzymając na hamulcu można uzyskać 4000obr/m i wtedy puszczamy hamulec



u mie tak się nieda a i też szkoda auta


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 22:39 

Dołączył: 6.05.2009
Posty: 75
a może powinienem jeszcze coś ustawić w tym zegarze od pakietu chrono


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 23:24 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
moim zdaniem musisz wyłapać maksymalny moment obrotowy!!!
zobacz tylko gdzie w Twoim aucie takowy jest!!!
to trzeba poczuć oprócz teorii w biodrach...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 23:27 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
Pakiet chrono too tak naprawdę tylko licznik... no i jak masz utwardzone( niewiele..) zawieszenie i troche moze opóźnione systemy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.06.2009, 23:30 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
Zwykła 997 do 4000 obr. to delikatnie mówiąc muł... nabiera chęci do zycia powyzej tych obrotów....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum