Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.10.2020, 15:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Na dobrym gwincie da się normalnie jeździć, jedynie trzeba uważać na prześwit.
Obniżony samochód jest znacznie podatniejszy na uszkodzenia od spodu.
Można go pewnie podnieść, pytanie o ile ?




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2020, 16:59 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
partyro napisał(a):
Zastanawiam się czy na gwintowanym zawieszeniu da się normalnie po publicznych drogach jeździć. Można zawsze ustawić wysokość jak w standardzie i może twardość również. Co sądzicie?

Jak to jest markowy gwint - KW, BCR, ISC - da się. Jak jakiś chiński szajs to - nie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2020, 19:22 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 123
Gwint to gaz gold...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2020, 8:35 

Dołączył: 2.11.2015
Posty: 57
gaz goldy są ok pytanie jaka twardość sprężyn, jak będą za twarde no to na polskie drogi będzie mega słabo komfort=0


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2020, 13:32 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
Będzie się dało jeździć na tych GAZach bez problemu. To markowy sprzęt i w fajnej wersji z regulacją bump i rebound, po skręceniu na miękko daje radę i na ulicy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2020, 13:39 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
partyro napisał(a):
Jeśli chodzi o serwis to raczej Porsche Pana rozważam bo najbliżej i słyszałem same dobre opinie. Coś innego w Warszawie polecacie?


Rozwiązanie, które Ci zaproponowałem zaoszczędzi Ci duuuużo czasu, potem regularny serwis w PorschePana jest dobrą opcją.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2020, 0:25 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
No coz.. jesli ktos uwaza ze na gwincie bedzie sie komfortowo jezdzic to chyba na takim gwincie nie jezdzil.. ja mam obnizone i utwardzone 944 i nic a nic komfortu nie ma.. za to jak sie drogi trzyma.. bajka :)
No ale cos za cos..

Zapytaj Adiego jakie wsadzil sprezyny i ile LBS to bedzie wiadomo.. ja mam z przodu 200, tyl ustawiony nisko i drazki skretne grubsze.. mysle ze Adi ma podobnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2020, 1:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1647
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
tsubasa napisał(a):
No coz.. jesli ktos uwaza ze na gwincie bedzie sie komfortowo jezdzic to chyba na takim gwincie nie jezdzil... (...)


Ja tak uważam.
Mam gwint Koni w jednym z moich samochodów. Kupiłem fabrycznie nowy.
Przy ustawieniu na max komfortowo da się normalnie jeździć.
Po skręceniu na max twardo samochód staje się twardy jak deska.




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2020, 17:06 

Dołączył: 27.06.2019
Posty: 10
adamax napisał(a):
Moim zdaniem to wygląda bardzo sensownie.
Auta nie znam, ale miałem je zamiar jechać obejrzeć ... zanim nie kupiłem 944 bezpośrednio w USA :)

Fajne kolory, dobra cena. Nic tylko brać!

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... BEi5a.html


Hej,

auto opisywałem w wątku tutaj:
kupie-porsche-944-tylko-bardzo-dobry-stan-t21047.html

Żaden ze mnie oblatywacz, tego ściągania nie jestem w 100% pewien bo kiera pod kątem 45 stopni to głowa robi swoje :) Plus jakieś polne drogi bo samochód nie zarejestrowany. Ale tak jak pisze Duke, w dokumentacji był wydruk z negatywnym wynikiem geometrii. Tak czy siak nie warto, cena kosmos, minimum 20 k za wysoka, lepiej już samemu cos sprowadzić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.10.2020, 19:16 

Dołączył: 28.11.2016
Posty: 264
rafie napisał(a):
Ja tak uważam.
Mam gwint Koni w jednym z moich samochodów. Kupiłem fabrycznie nowy.
Przy ustawieniu na max komfortowo da się normalnie jeździć.
Po skręceniu na max twardo samochód staje się twardy jak deska.

+1

Na KW V3 tak samo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 17:18 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 123
Mam nowy pomysł na upgrade z 944 na 911 996 4S:

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DrXTE.html

Co sądzicie?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
partyro napisał(a):
Mam nowy pomysł na upgrade z 944 na 911 996 4S:

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DrXTE.html

Co sądzicie?
Pozdrawiam

To jest doskonały pomysł a co do egzemplarza z ogłoszenia koniecznie sprawdź gładzie, ponegocjuj cenę i jak będzie ci leżało to bierz :-)
ps. to jest najładniejsze 996 z wszystkich, ładniejsze nawet niż turbo ale silnik potrafi niestety zawieść...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Mata napisał(a):
ps. to jest najładniejsze 996 z wszystkich, ładniejsze nawet niż turbo ...

:lol: :nono:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:31 

Dołączył: 4.08.2020
Posty: 24
Jeden woli wanne inny kabine prysznicową, ale fakt, to 996 w turbo wygląda paskudnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:41 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 123
Przegląd tego auta był robiony w maju tego roku w Porsche we Wrocławiu. Czy gładzie podlegają weryfikacji podczas takiej wizyty?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 18:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
partyro napisał(a):
Przegląd tego auta był robiony w maju tego roku w Porsche we Wrocławiu. Czy gładzie podlegają weryfikacji podczas takiej wizyty?

Spytaj sprzedającego ale obstawiam na 99%, że nie bo to jest konkretny dodatkowy koszt :-(
Poproś go o zdjęcia z endoskopu, zobaczysz jak ten konkretny silnik 4S znosi ciążę... Czy dzieciak miał ostre pazurki i mocno podrapał ścianki cylindrów czy też wszystko jest O.K.




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 19:04 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 123
A gdzie we Wrocławiu ewentualnie można zrobić taką diagnozę aby mieć pewność przed zakupem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 20:58 

Dołączył: 26.10.2020
Posty: 123
Hej,
Niestety nic takiego nie było sprawdzane. Podobno to koszt ok 3tys w Porsche we Wrocławiu. Duża rozbiórka jest wymagana i właściciel raczej nie jest chętny ryzykować bo coś można uszkodzić. Podobno żadnych spadków mocy auto nie ma i innych niepokojących objawów.
Czy można to jakoś inaczej zweryfikować?
Jak bardzo prawdopodobne jest wystąpienie tego problemu w 996?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 21:43 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Ja osobiście bym nie kupił 996 bez sprawdzenia gładzi cylindrów, no chyba że cena byłaby na tyle atrakcyjna że pokrywałaby ewentualny remont silnika (na dzień dzisiejszy ca. 30-40k pln).
W Porsche Centrum cena tej usługi absolutnie przegięta. To nie jest wielka robota, wykręcasz świece, cewki i kamerą endoskopową wchodzisz do środka silnika - koszt kilkaset złotych.
Niestety nie wiem gdzie we Wrocławiu można to ogarnąć. Znam za to przynajmniej dwa miejsca w Poznaniu gdzie spokojnie taką usługę wykonają i powiedzą Ci czy warto dany egzemplarz brać czy nie. Prostsza metoda to demontaż filtra oleju i sprawdzenie czy są opiłki na filtrze. No ale filtr można było przed chwilą zmienić i autem nie jeździć...
Nie komentuję stanu tego auta ale zalecam dokładne sprawdzenie przez zakupem.
Ps. a szansa na remont 50/50...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.11.2020, 21:51 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Cena z kosmosu za nie-Turbo 996. Co do 944, pojawiło się fajne Turbo S na grupie FB Porsche 944 Poland.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum