Autor |
Wiadomość |
rafie
|
Napisane: 29.10.2020, 15:58 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
Na dobrym gwincie da się normalnie jeździć, jedynie trzeba uważać na prześwit. Obniżony samochód jest znacznie podatniejszy na uszkodzenia od spodu. Można go pewnie podnieść, pytanie o ile ?
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 29.10.2020, 16:59 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
partyro napisał(a): Zastanawiam się czy na gwintowanym zawieszeniu da się normalnie po publicznych drogach jeździć. Można zawsze ustawić wysokość jak w standardzie i może twardość również. Co sądzicie? Jak to jest markowy gwint - KW, BCR, ISC - da się. Jak jakiś chiński szajs to - nie.
|
|
Góra |
|
partyro
|
Napisane: 29.10.2020, 19:22 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 123
|
|
Góra |
|
dpz
|
Napisane: 30.10.2020, 8:35 |
|
Dołączył: 2.11.2015 Posty: 57
|
gaz goldy są ok pytanie jaka twardość sprężyn, jak będą za twarde no to na polskie drogi będzie mega słabo komfort=0
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 30.10.2020, 13:32 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Będzie się dało jeździć na tych GAZach bez problemu. To markowy sprzęt i w fajnej wersji z regulacją bump i rebound, po skręceniu na miękko daje radę i na ulicy.
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 30.10.2020, 13:39 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
partyro napisał(a): Jeśli chodzi o serwis to raczej Porsche Pana rozważam bo najbliżej i słyszałem same dobre opinie. Coś innego w Warszawie polecacie? Rozwiązanie, które Ci zaproponowałem zaoszczędzi Ci duuuużo czasu, potem regularny serwis w PorschePana jest dobrą opcją.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 31.10.2020, 0:25 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
No coz.. jesli ktos uwaza ze na gwincie bedzie sie komfortowo jezdzic to chyba na takim gwincie nie jezdzil.. ja mam obnizone i utwardzone 944 i nic a nic komfortu nie ma.. za to jak sie drogi trzyma.. bajka No ale cos za cos.. Zapytaj Adiego jakie wsadzil sprezyny i ile LBS to bedzie wiadomo.. ja mam z przodu 200, tyl ustawiony nisko i drazki skretne grubsze.. mysle ze Adi ma podobnie
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 31.10.2020, 1:18 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
tsubasa napisał(a): No coz.. jesli ktos uwaza ze na gwincie bedzie sie komfortowo jezdzic to chyba na takim gwincie nie jezdzil... (...) Ja tak uważam. Mam gwint Koni w jednym z moich samochodów. Kupiłem fabrycznie nowy. Przy ustawieniu na max komfortowo da się normalnie jeździć. Po skręceniu na max twardo samochód staje się twardy jak deska.
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
sebee86
|
Napisane: 31.10.2020, 17:06 |
|
Dołączył: 27.06.2019 Posty: 10
|
adamax napisał(a): Moim zdaniem to wygląda bardzo sensownie. Auta nie znam, ale miałem je zamiar jechać obejrzeć ... zanim nie kupiłem 944 bezpośrednio w USA Fajne kolory, dobra cena. Nic tylko brać! https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... BEi5a.htmlHej, auto opisywałem w wątku tutaj: kupie-porsche-944-tylko-bardzo-dobry-stan-t21047.htmlŻaden ze mnie oblatywacz, tego ściągania nie jestem w 100% pewien bo kiera pod kątem 45 stopni to głowa robi swoje Plus jakieś polne drogi bo samochód nie zarejestrowany. Ale tak jak pisze Duke, w dokumentacji był wydruk z negatywnym wynikiem geometrii. Tak czy siak nie warto, cena kosmos, minimum 20 k za wysoka, lepiej już samemu cos sprowadzić.
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 31.10.2020, 19:16 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
rafie napisał(a): Ja tak uważam. Mam gwint Koni w jednym z moich samochodów. Kupiłem fabrycznie nowy. Przy ustawieniu na max komfortowo da się normalnie jeździć. Po skręceniu na max twardo samochód staje się twardy jak deska. +1 Na KW V3 tak samo.
|
|
Góra |
|
partyro
|
Napisane: 9.11.2020, 17:18 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 123
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 9.11.2020, 18:10 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
partyro napisał(a): Mam nowy pomysł na upgrade z 944 na 911 996 4S: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... DrXTE.htmlCo sądzicie? Pozdrawiam To jest doskonały pomysł a co do egzemplarza z ogłoszenia koniecznie sprawdź gładzie, ponegocjuj cenę i jak będzie ci leżało to bierz ps. to jest najładniejsze 996 z wszystkich, ładniejsze nawet niż turbo ale silnik potrafi niestety zawieść...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 9.11.2020, 18:14 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Mata napisał(a): ps. to jest najładniejsze 996 z wszystkich, ładniejsze nawet niż turbo ...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
|
|
Góra |
|
ArtuRace
|
Napisane: 9.11.2020, 18:31 |
|
Dołączył: 4.08.2020 Posty: 24
|
Jeden woli wanne inny kabine prysznicową, ale fakt, to 996 w turbo wygląda paskudnie.
|
|
Góra |
|
partyro
|
Napisane: 9.11.2020, 18:41 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 123
|
Przegląd tego auta był robiony w maju tego roku w Porsche we Wrocławiu. Czy gładzie podlegają weryfikacji podczas takiej wizyty?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 9.11.2020, 18:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
partyro napisał(a): Przegląd tego auta był robiony w maju tego roku w Porsche we Wrocławiu. Czy gładzie podlegają weryfikacji podczas takiej wizyty? Spytaj sprzedającego ale obstawiam na 99%, że nie bo to jest konkretny dodatkowy koszt Poproś go o zdjęcia z endoskopu, zobaczysz jak ten konkretny silnik 4S znosi ciążę... Czy dzieciak miał ostre pazurki i mocno podrapał ścianki cylindrów czy też wszystko jest O.K.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
partyro
|
Napisane: 9.11.2020, 19:04 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 123
|
A gdzie we Wrocławiu ewentualnie można zrobić taką diagnozę aby mieć pewność przed zakupem?
|
|
Góra |
|
partyro
|
Napisane: 9.11.2020, 20:58 |
|
Dołączył: 26.10.2020 Posty: 123
|
Hej, Niestety nic takiego nie było sprawdzane. Podobno to koszt ok 3tys w Porsche we Wrocławiu. Duża rozbiórka jest wymagana i właściciel raczej nie jest chętny ryzykować bo coś można uszkodzić. Podobno żadnych spadków mocy auto nie ma i innych niepokojących objawów. Czy można to jakoś inaczej zweryfikować? Jak bardzo prawdopodobne jest wystąpienie tego problemu w 996?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 9.11.2020, 21:43 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Ja osobiście bym nie kupił 996 bez sprawdzenia gładzi cylindrów, no chyba że cena byłaby na tyle atrakcyjna że pokrywałaby ewentualny remont silnika (na dzień dzisiejszy ca. 30-40k pln). W Porsche Centrum cena tej usługi absolutnie przegięta. To nie jest wielka robota, wykręcasz świece, cewki i kamerą endoskopową wchodzisz do środka silnika - koszt kilkaset złotych. Niestety nie wiem gdzie we Wrocławiu można to ogarnąć. Znam za to przynajmniej dwa miejsca w Poznaniu gdzie spokojnie taką usługę wykonają i powiedzą Ci czy warto dany egzemplarz brać czy nie. Prostsza metoda to demontaż filtra oleju i sprawdzenie czy są opiłki na filtrze. No ale filtr można było przed chwilą zmienić i autem nie jeździć... Nie komentuję stanu tego auta ale zalecam dokładne sprawdzenie przez zakupem. Ps. a szansa na remont 50/50...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 9.11.2020, 21:51 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Cena z kosmosu za nie-Turbo 996. Co do 944, pojawiło się fajne Turbo S na grupie FB Porsche 944 Poland.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|