Autor |
Wiadomość |
przemek84
|
Napisane: 13.09.2012, 22:38 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
Mysle ze akurat w przypadku tego modelu i egzemplarza tiptronic jest ciezka przeszkoda we miare szybkiej sprzedazy. Zdecydowana wiekszosc poprostu preferuje manual....
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 13.09.2012, 23:28 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Pasjonaci sa OK. Byle z pieniedzmi.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
boogie
|
Napisane: 14.09.2012, 0:17 |
|
Dołączył: 9.11.2011 Posty: 208
|
Na pewno trza też mieć na uwadze, że 964 to jako 3 auto, już nawet nie drugie....
Ja bardzo lubie 964, miałem teraz kupować, najlepsza linia prosiaka, ale jak sie przymierzyłem, to stwierdziłem że jednak jest ostry skansen i ciężko przyrównać to do jakiegoś samochodu.... stety czy niestety polityka Porsche swoje robi, i jednak do 997 to były to raczej taczki z kółkami niż auta....
Także 964 jak najbardziej, ale jako 3 auto, i nie do jazdy....
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 14.09.2012, 6:44 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
boogie napisał(a): Na pewno trza też mieć na uwadze, że 964 to jako 3 auto, już nawet nie drugie....
Ja bardzo lubie 964, miałem teraz kupować, najlepsza linia prosiaka, ale jak sie przymierzyłem, to stwierdziłem że jednak jest ostry skansen i ciężko przyrównać to do jakiegoś samochodu.... stety czy niestety polityka Porsche swoje robi, i jednak do 997 to były to raczej taczki z kółkami niż auta.... Także 964 jak najbardziej, ale jako 3 auto, i nie do jazdy....
W połowie się zgadzam,jako trzecie super ale co do taczki to nie.Trzeba się po prostu oswoić i tyle,moim 993 które jest bliskie 964 super mi się jeździ dopiero po kilku dniach jak się do niego przyzwyczaje wtedy najchętniej nie wysiadałbym już wcale.
Pit co do twojego autka to uważam że wszystko jest do sprzedania tyko kwestia czasu albo ceny
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 14.09.2012, 7:37 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
boogie napisał(a): stety czy niestety polityka Porsche swoje robi, i jednak do 997 to były to raczej taczki z kółkami niż auta....
LOL
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Michal4444
|
Napisane: 14.09.2012, 9:48 |
|
Dołączył: 25.03.2011 Posty: 298
|
Równiez wydaje mi sie ze tip jest tu spora przeszkoda, sam sprzedawalem 993 tiptronic to jeszcze jakies 3 lata temu, poszedl za naprawde smieszne pieniadze i gdyby nie noz(a moze interes zycia:p) na gardle to napewno bym go za tyle nie puscil.Odnosnie polityki kiedys Porsche moze i kojarzylo sie z taczka ale zwroccie uwage
ze kiedys nie bylo modeli964, 993 gt3,gt3rs te auta same w sobie byly naprawde sportowe a ze teraz tak jest to nie tylko w porsche golfy, seaty inne cuda urosly i staly sie wygodniejsze wyposazone w cuda zwiekszajace bezpieczenstwo,pomagajace w prowadzeniu,zwiekszajace komfort i zmniejszajace zuzycie paliwa .Moze jak bede starszy to tez beda mnie jarac nowe auta moze taka kolej rzeczy ale narazie kocham auta ktore oscyluja wokol mojej daty urodznia.
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 14.09.2012, 10:05 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Michal4444 napisał(a): narazie kocham auta ktore oscyluja wokol mojej daty urodznia.
mam tak samo. Zupełnie przypadkiem trafiła mi się 911 z 04.1980r.
W tym samym miesiącu i roku ja się urodziłem.
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 14.09.2012, 10:06 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1378
|
boogie napisał(a): Ja bardzo lubie 964, miałem teraz kupować, najlepsza linia prosiaka, ale jak sie przymierzyłem, to stwierdziłem że jednak jest ostry skansen i ciężko przyrównać to do jakiegoś samochodu.... stety czy niestety polityka Porsche swoje robi, i jednak do 997 to były to raczej taczki z kółkami niż auta....
siadając do 964 i wiekowo jeszcze niżej, po prostu zmieniasz epokę, to już przecież ponad 20 lat !
a trochę żartem...
zakładasz dzwony i koszulę non-iron
puszczasz Led Zeppelin
ewent. na nosie Blues Brothers
a trochę serio...
dlaczego wolę jeździć na codzień 964 niż jakimkolwiek dzisiejszym wynalazkiem ?
ciekawe, prawda ?
pzodr, jacek
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 14.09.2012, 10:30 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Swoja droga posiadanie klasycznej i nowoczesnej 911 w garazu to jest bardzo dobry pomysl.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 23.09.2012, 16:17 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 4.10.2012, 20:47 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 4.10.2012, 21:11 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Arekk napisał(a): pit,ciesz się że nie odwiedzają cie pasjonaci.kiedyś sprzedawałem porsche.Przyjechał "marzyciel" obejrzał przejechał sie i stwierdził ze kiedyś kupi !
Może to ten sam co i u mnie testował
Niemiec z kolei obejrzał ,posłuchał i nawet się nie przejechał a kupił
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Boberro
|
Napisane: 4.10.2012, 21:55 |
|
Dołączył: 10.09.2012 Posty: 82
|
|
Góra |
|
waran
|
Napisane: 5.10.2012, 13:32 |
|
Dołączył: 14.07.2011 Posty: 167
|
martwi mnie ta cena coraz bardziej jestem w stanie przelknac tego tiptronica.. da rade tym tipem pojechac?
|
|
Góra |
|
markar
|
Napisane: 6.10.2012, 21:19 |
|
Dołączył: 16.01.2012 Posty: 115
|
[quote="boogie"]Na pewno trza też mieć na uwadze, że 964 to jako 3 auto, już nawet nie drugie....
Ja bardzo lubie 964, miałem teraz kupować, najlepsza linia prosiaka, ale jak sie przymierzyłem, to stwierdziłem że jednak jest ostry skansen i ciężko przyrównać to do jakiegoś samochodu.... stety czy niestety polityka Porsche swoje robi, i jednak do 997 to były to raczej taczki z kółkami niż auta....
rozumiem,że masz zasady,czyli w garażu jest juz miejsce na 991,a tak poważnie to nie rozumiem jak można porównywać technologie lat 60 tych, 70-tych i samochodów współczesnych-to przecież zupełnie inna liga i można to porównać w kategorii podoba się czy nie,ale nie zakresie porównania osiągów,prowadzenia,rozwiązań technicznych-taka próba porównania to delikatnie mówiąc nieporozumienie
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 6.10.2012, 21:24 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
boogie napisał(a): Na pewno trza też mieć na uwadze, że 964 to jako 3 auto, już nawet nie drugie....
Ja bardzo lubie 964, miałem teraz kupować, najlepsza linia prosiaka, ale jak sie przymierzyłem, to stwierdziłem że jednak jest ostry skansen i ciężko przyrównać to do jakiegoś samochodu.... stety czy niestety polityka Porsche swoje robi, i jednak do 997 to były to raczej taczki z kółkami niż auta.... Także 964 jak najbardziej, ale jako 3 auto, i nie do jazdy....
993 996 taczka?
jeździłeś? miałeś?
Czy to takie bicie piany?
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 6.10.2012, 21:28 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
|
Góra |
|
TET930
|
Napisane: 6.10.2012, 21:43 |
|
Dołączył: 11.11.2011 Posty: 327
|
Porównania nie mają sensu, w tygodniu jeździłem 997 S z napędem 4x4 mkII - na autostradzie rewelacja, na normalnych drogach nudno, moja 930 na autostradzie i w normalnych warunkach to inny świat - poprostu dla mnie prawdziwy super samochod z maksymalnym funfaktorem.
Nowe 991 i 997 ok świetnie się prowadzą ale to już samochody GT raczej. Bliżej im do Maserati czy Aston Martina niż do super sportowego samochodu, marka coś gubi , pozostaje gt3, gt2 ale to inna liga cenowa.
Porsche 964 objeżdżałem wielokrotnie i to absolutnie rewelacyjny samochód i ok 250 KM to może wydawać się mało ale zabawa rewelacyjna.
Zresztą moc to pojęcie względne, 911S z 1970 daje taką zabawę z 190 KM że nie ma tu porownania do czegokolwiek.
964 to jedno z tych aut które warto mieć i pojeżdzić póki jeszcze można je kupić w przyzwoitym stanie i cenie.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.10.2012, 22:06 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Tet930: pieknie napisane - 964 warto miec. Jazda tymi autami to jak przeniesienie sie w czasie (wstecz oczywiscie). Zapach, odglosy, prowadzenie sa nie do porownania z nowoczesnymi autami. A jednoczesnie mozna jezdzic 964 na codzien, chockaz wymaga to pewnych wyrzeczen, wiec auto nie jest dla kazdego. Np nie da sie zdalnie otworzyc bagaznika.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 6.10.2012, 22:35 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Długi napisał(a): boogie napisał(a): Na pewno trza też mieć na uwadze, że 964 to jako 3 auto, już nawet nie drugie....
Ja bardzo lubie 964, miałem teraz kupować, najlepsza linia prosiaka, ale jak sie przymierzyłem, to stwierdziłem że jednak jest ostry skansen i ciężko przyrównać to do jakiegoś samochodu.... stety czy niestety polityka Porsche swoje robi, i jednak do 997 to były to raczej taczki z kółkami niż auta.... Także 964 jak najbardziej, ale jako 3 auto, i nie do jazdy.... 993 996 taczka? jeździłeś? miałeś? Czy to takie bicie piany?
oj Długi kolega na pewno wszystkie objeździł i się zna.....
a mnie tam jazda 964 się podoba i już
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|