Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 23:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
do sportu było kilka modelów 964

proponuje zakup oryginalnego 964 stworzonego przez firmę do sportu
- unibale
- magnezowe felgi
- delikatnie moc zwiększona do 260 km
- tylna szyba z cieńszego szkła
- aluminiowa maska
- odcięcie prądu
- ostrzejsza maglownica

z pewnościa będziesz miał fun
tu za 260 000 Euro
https://www.classicdriver.com/en/car/po ... 992/356733

lub wersja RSR z silnikiem 3.8
piekne zalety liniowego oddawania mocy
niestety nie znam ceny
https://www.classicdriver.com/en/car/po ... 993/341813

ale takie felgi posiadam

lub od razu 964 Turbo S LM
ps.
"Niestety" RWB do sportu się nie nadaje
to - tak:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.06.2016, 0:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
:D zlosliwy... kto biednemu (Polakowi) zabroni bogato sie scigac :wink: :drive:

tak w skrocie przed wsmp liczylem solidnie zrobione klasyczne 911 do amatorskiego sportu przez wieksze A. wchodzilo okolo 250 tys. to bylo 5 lat temu. msle ze trzeba dodac dzis 150-200 :oops:




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 19:21 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
@Duc748...gdybym był na tym poziomie abstrakcji (finansowym) pewnie obydwa przedstawione przez Ciebie samochody stały by u mnie w garażu... :wink:

tak na poważnie to szukam Porsche do pojeżdżenie na torze ten koncept 944 zaczyna wyglądać niegłupio, przede wszystkim finansowo a także jeżeli chodzi o zaplecze techniczne...
ale 964 kusi mocno...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 19:38 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
W przypadku wyboru 944 będziesz też automatycznie miał kilku konkurentów na torze z podobnymi autami do pościgania się.
Nikt wcześniej w tym wątku nie dał Ci informacji wprost ale zaczyna się tworzyć też nasz wewnętrzny klubowy 944 Cup gdzie chłopaki budują auta w specyfikacji zbliżonej do fabrycznej w historycznych barwach zespołów wyścigowych. Mamy już Rothmansa, Gulfa, Marlboro, Martini Racing, powstaje John Player Special i jedno auto w kolorze niemieckiej taksówki (tylko ze znacznie szybszym kierowcą, pozdrowienia Marcin) :-)
Może to Cię dodatkowo zmotywuje do wyboru 944? Pozostaje jeszcze między innymi do zbudowania Dunlop, Motul, Canon, HB, Jagermeister i pewnie kilka innych starych kultowych marek do wyboru...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 19:41 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
ooo i to jest informacja przechylająca szalę ponownie w kierunku 944...rozumiem że zbudowane są samochody w specyfikacji z silnikiem 3 litrowym S2?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 19:49 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Dobra chłopaki, ujawniać się i pomagać herrkam'owi zbudować jego 944 Cup!!!
Na razie Adi dał Ci wstępne wskazówki. Na pewno będzie Ci też mógł pomóc jeszcze Cichy, Sonda, sporą wiedzę na temat tego modelu ma też Ciachu...

No chyba, że boicie się konkurencji i tylko w swoim sosie chcecie się ganiać :-)
Z tego co wiem bazy to w zdecydowanej większości 944 S2 na slickach lub semislickach odelżone do granic możliwości z pewnymi pakietami (podobnymi dla wszystkich) zwiększającymi moc auta i oczywiście pełnymi klatkami wewnątrz dla zapewnienia bezpieczeństwa dla kierowcy.
Chłopaki tymi autami objeżdżają na naszych imprezach nie jedną najnowszą 911'tkę a w ClassicAuto Cup w swojej klasie są bezkonkurencyjni :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.06.2016, 19:54 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
to chętnie poznam spece aut, być może dojdzie kolejny do ścigania :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 11:11 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
rozumiem że szukać samochodu z normalnym dachem, nie targa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 11:16 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Zdecydowanie. Lżejszy, więcej miejsca nad głową, nie cieknie. Ale bez przesady - jeśli znajdziesz dobry wóz z targą to bierz.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 11:51 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Nie ma znaczenia,wycinasz wywalasz i masz coupe :)
Kuba w marlboro zamiast targi ma kawałek lancera :wink:
Wieczorem podeślę Ci listę modyfikacji a może jutro się uda spec z telefonami i adresami :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 12:06 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Super, wielkie dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.06.2016, 23:39 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Rzuć okiem tutaj :-)
Może to ten, który czeka na Ciebie?
http://924.pl/forum/viewthread.php?foru ... ad_id=8840




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.06.2016, 0:08 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Dziękuję widziałem, kontakt nawiązany jutro dzwonię :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.06.2016, 15:27 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
czy to z slinikiem 3.2 to ok jest?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1

i jeszcze taki wynalazek c4
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... rigin=PARK

który byłby z Waszego punktu widzenia lepszy do zabawy?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.06.2016, 16:22 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
C4 do sportu ciężki. Ja bym brał 3.2




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.06.2016, 17:17 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
ale te 3.2 to 964 czy SC?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.06.2016, 17:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ani to ani to. To Carrera 3.2




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 14:34 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
herrkam napisał(a):
czy to z slinikiem 3.2 to ok jest?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... pageNumber
który byłby z Waszego punktu widzenia lepszy do zabawy?

Carrera 3.2 jest świetnym samochodem. Silnik nie do zajechania, prosty i daje się podkręcić do ok 250 KM, a przede wszystkim moment podnieść do ponad 300 nM, Skrzynie, 915 pancerna, a G50 jeszcze mocniejsza. Wagę spokonie zdejmiesz do lekko poniżej 1000kg. jedyną trudność masz...w prowadzeniu. Oj, trudne to auto, ale można. Daję słowo - można. Jak się opanuje to jest super frajda ! :D




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 14:39 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 498
Minusem jest chyba skrzynia, a raczej jej precyzja. W porównaniu do 964 to lekka przepaść :) Ale to też kwestia wprawy i przejechanych kilometrów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 15:05 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Mity.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum