Autor |
Wiadomość |
Duc748
|
Napisane: 24.06.2016, 23:56 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
do sportu było kilka modelów 964 proponuje zakup oryginalnego 964 stworzonego przez firmę do sportu - unibale - magnezowe felgi - delikatnie moc zwiększona do 260 km - tylna szyba z cieńszego szkła - aluminiowa maska - odcięcie prądu - ostrzejsza maglownica z pewnościa będziesz miał fun tu za 260 000 Euro https://www.classicdriver.com/en/car/po ... 992/356733lub wersja RSR z silnikiem 3.8 piekne zalety liniowego oddawania mocy niestety nie znam ceny https://www.classicdriver.com/en/car/po ... 993/341813ale takie felgi posiadam lub od razu 964 Turbo S LM ps. "Niestety" RWB do sportu się nie nadaje to - tak:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 25.06.2016, 0:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 26.06.2016, 19:21 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
@Duc748...gdybym był na tym poziomie abstrakcji (finansowym) pewnie obydwa przedstawione przez Ciebie samochody stały by u mnie w garażu... tak na poważnie to szukam Porsche do pojeżdżenie na torze ten koncept 944 zaczyna wyglądać niegłupio, przede wszystkim finansowo a także jeżeli chodzi o zaplecze techniczne... ale 964 kusi mocno...
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 26.06.2016, 19:38 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
W przypadku wyboru 944 będziesz też automatycznie miał kilku konkurentów na torze z podobnymi autami do pościgania się. Nikt wcześniej w tym wątku nie dał Ci informacji wprost ale zaczyna się tworzyć też nasz wewnętrzny klubowy 944 Cup gdzie chłopaki budują auta w specyfikacji zbliżonej do fabrycznej w historycznych barwach zespołów wyścigowych. Mamy już Rothmansa, Gulfa, Marlboro, Martini Racing, powstaje John Player Special i jedno auto w kolorze niemieckiej taksówki (tylko ze znacznie szybszym kierowcą, pozdrowienia Marcin) Może to Cię dodatkowo zmotywuje do wyboru 944? Pozostaje jeszcze między innymi do zbudowania Dunlop, Motul, Canon, HB, Jagermeister i pewnie kilka innych starych kultowych marek do wyboru...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 26.06.2016, 19:41 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
ooo i to jest informacja przechylająca szalę ponownie w kierunku 944...rozumiem że zbudowane są samochody w specyfikacji z silnikiem 3 litrowym S2?
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 26.06.2016, 19:49 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Dobra chłopaki, ujawniać się i pomagać herrkam'owi zbudować jego 944 Cup!!! Na razie Adi dał Ci wstępne wskazówki. Na pewno będzie Ci też mógł pomóc jeszcze Cichy, Sonda, sporą wiedzę na temat tego modelu ma też Ciachu... No chyba, że boicie się konkurencji i tylko w swoim sosie chcecie się ganiać Z tego co wiem bazy to w zdecydowanej większości 944 S2 na slickach lub semislickach odelżone do granic możliwości z pewnymi pakietami (podobnymi dla wszystkich) zwiększającymi moc auta i oczywiście pełnymi klatkami wewnątrz dla zapewnienia bezpieczeństwa dla kierowcy. Chłopaki tymi autami objeżdżają na naszych imprezach nie jedną najnowszą 911'tkę a w ClassicAuto Cup w swojej klasie są bezkonkurencyjni
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 26.06.2016, 19:54 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
to chętnie poznam spece aut, być może dojdzie kolejny do ścigania
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 27.06.2016, 11:11 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
rozumiem że szukać samochodu z normalnym dachem, nie targa?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 27.06.2016, 11:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Zdecydowanie. Lżejszy, więcej miejsca nad głową, nie cieknie. Ale bez przesady - jeśli znajdziesz dobry wóz z targą to bierz.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 27.06.2016, 11:51 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Nie ma znaczenia,wycinasz wywalasz i masz coupe Kuba w marlboro zamiast targi ma kawałek lancera Wieczorem podeślę Ci listę modyfikacji a może jutro się uda spec z telefonami i adresami
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 27.06.2016, 12:06 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 27.06.2016, 23:39 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 28.06.2016, 0:08 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Dziękuję widziałem, kontakt nawiązany jutro dzwonię
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 29.06.2016, 15:27 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.06.2016, 16:22 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
C4 do sportu ciężki. Ja bym brał 3.2
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 29.06.2016, 17:17 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
ale te 3.2 to 964 czy SC?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.06.2016, 17:19 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ani to ani to. To Carrera 3.2
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 30.06.2016, 14:34 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
herrkam napisał(a): czy to z slinikiem 3.2 to ok jest? http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... pageNumberktóry byłby z Waszego punktu widzenia lepszy do zabawy? Carrera 3.2 jest świetnym samochodem. Silnik nie do zajechania, prosty i daje się podkręcić do ok 250 KM, a przede wszystkim moment podnieść do ponad 300 nM, Skrzynie, 915 pancerna, a G50 jeszcze mocniejsza. Wagę spokonie zdejmiesz do lekko poniżej 1000kg. jedyną trudność masz...w prowadzeniu. Oj, trudne to auto, ale można. Daję słowo - można. Jak się opanuje to jest super frajda !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 30.06.2016, 14:39 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 498
|
Minusem jest chyba skrzynia, a raczej jej precyzja. W porównaniu do 964 to lekka przepaść Ale to też kwestia wprawy i przejechanych kilometrów.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 30.06.2016, 15:05 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Mity.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|