Autor |
Wiadomość |
herrkam
|
Napisane: 6.07.2016, 20:38 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
generalnie jakieś tam doświadczenie w jeździe mam (nie umiem ale lubię), cztery lata jeździłem moim Subaru jako zerówka w RSMP a i zdarzyło się dwa razy na Rajdowych Mistrzostwach Świata w ADAC Rallye Deutschland (bezpiecznerajdy.pl) Także (nie) obracać się nawet fajnie będzie. Dopytuje Was jaki samochód, skrzynia itp. bo na Porsche akurat się (jeszcze) nie znam i marudzę aby uzyskać relatywnie najlepszy obraz do wybrania narzędzia. To że będzie trudno, to się tego spodziewam ale bardziej niż techniki jazdy chce się od Was nauczyć jaki samochód będzie dość przyjazny do zabawy od strony technicznej (koszty, obsługa, dostępność części). I te informacje chłonę najbardziej
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.07.2016, 23:48 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
herrkam napisał(a): @BT klasa E-supersport w jakich zawodach jeździsz? możesz zamieścić kilka foto Twojego Porsche? Masz C2 czy c4? AAAA czekaj pominąłem Twój post wcześniej Klasa E Supersport to jedna z naszych klubowych klas (PCP), z dosyc niekorzystnym stosunkiem masa/moc wynoszacym okolo 5,5 kg/KM. Tym wieksza satysfakcja z objezdzania samochodow w wyzszych klasach 964 nie jest tanie ani proste w obsludze (serwis, naprawy), bo jest technicznie skomplikowane. PDMobil dobrze pisze.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 12.10.2016, 9:39 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
mam jeszcze techniczne pytanie co do skrzyni 915, jaki tam jest układ biegów i czy jedynka jest zsynchronizowana czy do jej wbicia potrzebne jest całkowite zatrzymanie?
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 12.10.2016, 18:11 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Wszystkie biegi są z synchronizatorami. Kształt zębów w przesuwce I-II nie jest symetryczny. Inny na stronę I inny na stronę II. Zapewnia to większą trwałość od strony I, kiedy przy ostrym ruszaniu są duże obciążenia. Często opisywane problemy z szybkim przejściem z I na II da się ominąć....praktyką. W tej skrzyni, zarówno przy włączaniu I z jazdy, nie przy całkowitym zatrzymaniu, jak i przy innych redukcjach dobrze jest operować międzygazem. Wtedy wszystko gra Układ biegów jest klasyczny H, choć w sporcie znacznie lepiej się spisuje ten z poprzedniej skrzyni, 901, z jedynką w stylu "psia noga", gdzie większość zmian II-III-II wykonuje się w linii prostej, jak i I-R.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 13.10.2016, 7:31 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
@pdmobil, bardzo dziękuję za pomoc...chyba w poniedziałek zrobię krotką prezentację
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.10.2016, 8:26 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 17.10.2016, 16:23 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
prezentacji nie będzie bo auto nie było warte zakupu....chyba się leczę z zabytków do sportu powoli
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 17.10.2016, 18:38 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Szkoda. Zabawa w sport klasykiem jest troche jak skok do basenu z wysokiej wieży - masz satysfakcje, jak sie odwazysz i to zrobisz, ale wczesniej boisz sie, czy w tym basenie jest wystarczajaco duzo wody... Tzn. czy nie trafisz na mine lub podolasz wyzwaniom.
Moze jednak uda Ci sie jeszcze wrocic do tematu.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 17.10.2016, 19:49 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Znaczy musisz dołączyć do chłopaków z Będzina i kupić 944 S2. Taniej, a równie fajnie
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.10.2016, 7:18 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Do jakiego sportu chcesz 911 ? Czy WSMP, GSMP, Rajdowy Puchar SH, który od dwóch lat fajnie się rozwija czy pozom amatorskich trackdayow ? Każda z konkurencji ma swoją specyfikę, w ślad za tym inne wymogi sprzętowe. 911 jest samochodem i trudnym technicznie i bardzo kosztownym w porównaniu z konkurencją, której ma sporo, mocnej i o wiele, wiele tańszej w użytkowaniu. Niemniej jest kilka historycznych 911, które są widoczne. Trzezwa kalkulacja niezbędna, ale...mierz siły na zamiary ! Co miałeś na oku ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 18.10.2016, 8:55 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
wit007 napisał(a): Znaczy musisz dołączyć do chłopaków z Będzina i kupić 944 S2. Taniej, a równie fajnie Tak tanio to już nie jest ,coraz mniejsza podaż 944s2 oraz części podnosi ceny Ostatnio liczyłem dla kolejnego chętnego to 100-120 trzeba liczyć na top z kołami itp Za to auta dają mega frajdę z jazdy są szybkie i bezawaryjne,genialnie się prowadzą ,psują się pierdoły za 5 zł
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 18.10.2016, 19:11 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Przejechałem 1200 km aby obejrzeć G Model 1975 z motorem 3.0 przygotowany do amatorskich pojeżdzawek (zawias, Clubsport, wnętrze RS) ale mimo podesłanego filmu fura okazała się kitem i wagowo było dużo tego Czego szukam? Sam już zwątpiłem teraz...raczej HRPP chyba jednak powoli wychodzi że może sezon 2018...
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 18.10.2016, 20:00 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
herrkam napisał(a): Przejechałem 1200 km aby obejrzeć G Model 1975 z motorem 3.0 przygotowany do amatorskich pojeżdzawek (zawias, Clubsport, wnętrze RS) ale mimo podesłanego filmu fura okazała się kitem i wagowo było dużo tego Czego szukam? Sam już zwątpiłem teraz...raczej HRPP chyba jednak powoli wychodzi że może sezon 2018... ile chcieli za to cudo?
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 18.10.2016, 21:40 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.10.2016, 22:26 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
herrkam napisał(a): Przejechałem 1200 km aby obejrzeć G Model 1975 z motorem 3.0 przygotowany do amatorskich pojeżdzawek (zawias, Clubsport, wnętrze RS) ale mimo podesłanego filmu fura okazała się kitem i wagowo było dużo tego Czego szukam? Sam już zwątpiłem teraz...raczej HRPP chyba jednak powoli wychodzi że może sezon 2018... Jeżeli to był oryginalny zestaw z 1975r.i motor 3.0 to byłby niebywały rarytas !!! Nie za 30 tyś. Napisz coś więcej, dlaczego kit ? Co to znaczy, wagowo dużo? Zejść SC poniżej 1000kg. nie jest łatwo. Ja w swoim doszedłem do 1050kg (z klatką), a w WTL 1160 i deka mniej , ale w Sopocie są lżejsze. Czy wiesz coś na temat silnika, skrzyni (przełożenia, szpera?), zawiasu ? ( z oryginalnym zawiasem w "G" to w zasadzie niewiele można zrobić )
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 18.10.2016, 22:38 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Kit w sensie że pelno szpachli na dachu i calym tyle. Wg wlasciciela silnik byl 2.7 i zapakowano 3.0 nowszy skrzynia raczej 915 o szperze nie wiem. Zawias jakis niższy bez oznaczen, polklatka heigo fotele recaro. Raczej skladane nie oryginalne. Natomiast nadwozie do zrobienia za 20 bym bral bo z 10 € trzeba bylo zapakowac. A i dodane poszerzenia turbo na tył.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.10.2016, 23:36 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
No tak..czyli freestyle....to rzeczywiście kiepsko. Jak chcesz od czegoś zacząć to mam fajną (skręcaną) klatkę, do "G". Niby kolega "Arek Classic" się nią interesował, ale chyba zapomniał ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 18.10.2016, 23:38 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.10.2016, 23:45 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
No wiesz ...byłaby profanacja !!! Takie śliczne auto to do ślubu Ja myślę, że jednak 944 jeśli koniecznie Porsche..albo Golf GTi II czy jakaś beemka i super jazda ! Jak się dowiedziałem, że kolega kupił dyfer do BMW za...150,- to mi słów zabrakło....za trzy dyfry kupujesz jeden synchronizator do skrzyni 915, a za 8-10 dyfrów przesuwkę !!!
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 19.10.2016, 7:55 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
pdmobil napisał(a): No wiesz ...byłaby profanacja !!! Takie śliczne auto to do ślubu Ja myślę, że jednak 944 jeśli koniecznie Porsche..albo Golf GTi II czy jakaś beemka i super jazda ! Jak się dowiedziałem, że kolega kupił dyfer do BMW za...150,- to mi słów zabrakło....za trzy dyfry kupujesz jeden synchronizator do skrzyni 915, a za 8-10 dyfrów przesówkę !!! BMW wychodzi do sportu najtaniej . Części są w stosunku do Porsche za darmo ale chyba nie dają aż takiej radochy z jazdy 968 na wydmuche to faktycznie profanacja Przez zimę zbudujemy jeszcze 2 szt 944 s2 Jedna na zamówienie a druga będzie na sprzedaż
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|