Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 15:42 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
a jakie oznaczeni skrzynie powinny mieć i gdzie ich ewentualnie szukać. W jaki sposób "podkręca" się tutaj motor to wolnossące jest?

@pdmobil trudność Carrery 3,2 polega na czym dokładnie, łatwo wpada w nadsterowniśc czy jest podsterowna i problem ze skręcaniem (odciążony przód itp.) ? poproszę o więcej info :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 16:23 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Carrera 3,2 skrzynia do 1986 - 915 od 1987 do 1989 g50 ta sama co siedzi w 964
Auto faktycznie trudne do opanowania,ale jak juz sie troszke przełamie lody to frajda wielka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 19:03 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
herrkam napisał(a):
a jakie oznaczeni skrzynie powinny mieć i gdzie ich ewentualnie szukać. W jaki sposób "podkręca" się tutaj motor to wolnossące jest?

@pdmobil trudność Carrery 3,2 polega na czym dokładnie, łatwo wpada w nadsterowniśc czy jest podsterowna i problem ze skręcaniem (odciążony przód itp.) ? poproszę o więcej info :)


Skrzynie 915 były obsługiwane przez sprzęgło 225mm na linkę, g50 to sprzęgło 250mm i hydraulika. Lekko pracuje, ale bywa zawodne (hydraulika)
Wszystkie modele przed 964 są podsterowne. Bardzo. Nadsterowne stają się dopiero przy szybkiej jezdzie.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 19:42 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 498
pdmobil napisał(a):
Mity.

Mówię o swoich odczuciach po jeździe SC i 964 ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 22:07 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Oczywiście kultura pracy skrzyni g50 jest dużo większa. Tu jednak mamy w planach sport. Obsługa 915 jest twarda,ale na pewno szybsza. Jak to obsłużyć spiekanym sprzęgłem to nic więcej nie trzeba.
Przełożenia skrzyni i dyfra, zależne od zastosowań, dają duże możliwości.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.07.2016, 14:16 

Dołączył: 6.03.2011
Posty: 110
Najlepsza z G50 jest G50-52 z dyfrem w standardzie (20/100%). W/g mojej wiedzy jest zbudowana z mocniejszych stopów metali niż zwykła G50


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2016, 7:57 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
rozważania coraz to intensywniejsze...
czyli mamy 911 Carrera 3.2 na skrzyni 915 (model G dość trudno znaleźć) i 964 Carrera 2 z G50.
Poczytałem i generalnie 3.2 niby jest łatwiejsza w obsłudze trudniejsza do jazdy. 964 natomiast większy komfort prowadzenia i bardziej skomplikowanie technicznie silnik i napęd. Paradoksalnie 964 jest trochę tańsze w zakupie (po długich poszukiwaniach). jest kilka egzemplarzy 3.2 i 964 zrobionych w podobnych cenach. Budżet jaki trzeba przeznaczyć to około 35k do 40 k Euro za granicą. Samochody zaklatkowane i odelżone.
Ma ktoś doświadczenia w amatorskim ale ostrym jeżdżeniu powyższymi modelami?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2016, 16:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
BT jeździ ostro 964 C2, to samo Arek911. pdmobil z kolei ma doświadczenie z G Modelem.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 13:24 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
G - model to najtrudniejsze auto do uprowadzenia spośród omawianych.
Natomiast surowość techniczna daje niesamowitą radość z jazdy.
Mechanicznie - prosty, pewny samochód. Absolutne preferencje dla silnika 3.2 !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 14:57 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
to chyba nie do końca wiem o co chodzi...Gmodel to 3.2 ze skrzynią G50 czy jak?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 15:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Faktycznie G-model jest trudniejszy do szybkiego prowadzenia, niz 964. Tak to juz jest w Porsche - kazdy kolejny model jest troche sprawniejszy od poprzednika.

Moje 964 zostalo odelzone tylko o 5%, zeby pozostac w klasie E Supersport. Kubelki recaro, wentylacja i boczki jak w RS i wydech to glowne oszczednosci. Klatka dodala troche masy. Na dwoch imprezach (krete slalomy - Poznan karting i Wloclawek) auto bylo w pierwszej piatce w generalce, wiec calkiem konkurencyjne. Na szybkich torach juz mniej - brak mocy i odwagi :wink:

Radosc z jazdy pierwszorzedna. Kup sobie jeszcze rekawiczki, bo inaczej rece beda Ci sie slizgac na kierownicy (czlowiek jakos mocno poci sie w takim aucie przy szybkiej jezdzie na torze).




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 15:03 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
herrkam napisał(a):
to chyba nie do końca wiem o co chodzi...Gmodel to 3.2 ze skrzynią G50 czy jak?


G Model to zarówno 2.7, 3.0, jak i 3.2, ze skrzynią 915 albo G50. Najlepszy do sportu jest 3.2 ze skrzynią G50, ale jak będzie 915 to też dobrze.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 15:45 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
@BT klasa E-supersport w jakich zawodach jeździsz? możesz zamieścić kilka foto Twojego Porsche?
Masz C2 czy c4?

AAAA czekaj pominąłem Twój post wcześniej :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 16:04 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Tu masz wątek z samochodem BT
964-c2-90-t8619-100.html




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 16:42 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
hmm nie mam uprawnien aby to czytać??
I bardzo mi z tym źle :]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 17:16 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Powinieneś mieć. Dziwne.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 17:22 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
wygląda na to że nie mam dostępu do tego podforum (jeszcze?) To jest jakieś klubowe forum?
Admin proszę o pomoc :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 19:06 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
wit007 napisał(a):
herrkam napisał(a):
to chyba nie do końca wiem o co chodzi...Gmodel to 3.2 ze skrzynią G50 czy jak?


G Model to zarówno 2.7, 3.0, jak i 3.2, ze skrzynią 915 albo G50. Najlepszy do sportu jest 3.2 ze skrzynią G50, ale jak będzie 915 to też dobrze.


Już było pisane na temat różnicy 915 a G50.
Zupełnie nie wiem dlaczego skrzynia G50 miałaby być lepsza. Jest cięższa, hydrauliczne sprzęgło w tych zastosowaniach wcale nie jest lepsze, a na dodatek układ biegów R-I, który ma ułatwiać zmianę przód-tył stwarza zagrożenie pomyłki i nie są to odosobnione przypadki. Nikt mnie nie przekona, że szybciej się biegi zmienia. No, ale to już niuanse....




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 19:14 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 865
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
ale się rozczulasz nad wyborem skrzynia taka albo taka ,silnik taki albo taki g model albo 964, ja upalałem najtrudniejszy model do upilnowania 911 G Turbo bez jakichkolwiek systemów wspomagania ,mega ciężko tym jeżdzić, wolnossące trochę łatwiej przewidzieć ale też nie są to auta na początek .chyba że lubisz się obracać oj będziesz się obracał znacznie częściej niż myślisz . jak chcesz auto do zabawy kup 944 i zrób ja mówił ci Adi




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 19:21 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
sonda napisał(a):
ale się rozczulasz nad wyborem skrzynia taka albo taka ,silnik taki albo taki g model albo 964, ja upalałem najtrudniejszy model do upilnowania 911 G Turbo bez jakichkolwiek systemów wspomagania ,mega ciężko tym jeżdzić, wolnossące trochę łatwiej przewidzieć ale też nie są to auta na początek .chyba że lubisz się obracać oj będziesz się obracał znacznie częściej niż myślisz . jak chcesz auto do zabawy kup 944 i zrób ja mówił ci Adi


+1

a najlepiej kup zrobione auto.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum