Autor |
Wiadomość |
herrkam
|
Napisane: 30.06.2016, 15:42 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
a jakie oznaczeni skrzynie powinny mieć i gdzie ich ewentualnie szukać. W jaki sposób "podkręca" się tutaj motor to wolnossące jest? @pdmobil trudność Carrery 3,2 polega na czym dokładnie, łatwo wpada w nadsterowniśc czy jest podsterowna i problem ze skręcaniem (odciążony przód itp.) ? poproszę o więcej info
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 30.06.2016, 16:23 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Carrera 3,2 skrzynia do 1986 - 915 od 1987 do 1989 g50 ta sama co siedzi w 964 Auto faktycznie trudne do opanowania,ale jak juz sie troszke przełamie lody to frajda wielka
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 30.06.2016, 19:03 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
herrkam napisał(a): a jakie oznaczeni skrzynie powinny mieć i gdzie ich ewentualnie szukać. W jaki sposób "podkręca" się tutaj motor to wolnossące jest? @pdmobil trudność Carrery 3,2 polega na czym dokładnie, łatwo wpada w nadsterowniśc czy jest podsterowna i problem ze skręcaniem (odciążony przód itp.) ? poproszę o więcej info Skrzynie 915 były obsługiwane przez sprzęgło 225mm na linkę, g50 to sprzęgło 250mm i hydraulika. Lekko pracuje, ale bywa zawodne (hydraulika) Wszystkie modele przed 964 są podsterowne. Bardzo. Nadsterowne stają się dopiero przy szybkiej jezdzie.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
evan
|
Napisane: 30.06.2016, 19:42 |
|
Dołączył: 25.09.2014 Posty: 498
|
pdmobil napisał(a): Mity. Mówię o swoich odczuciach po jeździe SC i 964
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 30.06.2016, 22:07 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Oczywiście kultura pracy skrzyni g50 jest dużo większa. Tu jednak mamy w planach sport. Obsługa 915 jest twarda,ale na pewno szybsza. Jak to obsłużyć spiekanym sprzęgłem to nic więcej nie trzeba. Przełożenia skrzyni i dyfra, zależne od zastosowań, dają duże możliwości.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Raihkim
|
Napisane: 1.07.2016, 14:16 |
|
Dołączył: 6.03.2011 Posty: 110
|
Najlepsza z G50 jest G50-52 z dyfrem w standardzie (20/100%). W/g mojej wiedzy jest zbudowana z mocniejszych stopów metali niż zwykła G50
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 5.07.2016, 7:57 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
rozważania coraz to intensywniejsze... czyli mamy 911 Carrera 3.2 na skrzyni 915 (model G dość trudno znaleźć) i 964 Carrera 2 z G50. Poczytałem i generalnie 3.2 niby jest łatwiejsza w obsłudze trudniejsza do jazdy. 964 natomiast większy komfort prowadzenia i bardziej skomplikowanie technicznie silnik i napęd. Paradoksalnie 964 jest trochę tańsze w zakupie (po długich poszukiwaniach). jest kilka egzemplarzy 3.2 i 964 zrobionych w podobnych cenach. Budżet jaki trzeba przeznaczyć to około 35k do 40 k Euro za granicą. Samochody zaklatkowane i odelżone. Ma ktoś doświadczenia w amatorskim ale ostrym jeżdżeniu powyższymi modelami?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.07.2016, 16:26 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
BT jeździ ostro 964 C2, to samo Arek911. pdmobil z kolei ma doświadczenie z G Modelem.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.07.2016, 13:24 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
G - model to najtrudniejsze auto do uprowadzenia spośród omawianych. Natomiast surowość techniczna daje niesamowitą radość z jazdy. Mechanicznie - prosty, pewny samochód. Absolutne preferencje dla silnika 3.2 !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 6.07.2016, 14:57 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
to chyba nie do końca wiem o co chodzi...Gmodel to 3.2 ze skrzynią G50 czy jak?
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.07.2016, 15:02 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Faktycznie G-model jest trudniejszy do szybkiego prowadzenia, niz 964. Tak to juz jest w Porsche - kazdy kolejny model jest troche sprawniejszy od poprzednika. Moje 964 zostalo odelzone tylko o 5%, zeby pozostac w klasie E Supersport. Kubelki recaro, wentylacja i boczki jak w RS i wydech to glowne oszczednosci. Klatka dodala troche masy. Na dwoch imprezach (krete slalomy - Poznan karting i Wloclawek) auto bylo w pierwszej piatce w generalce, wiec calkiem konkurencyjne. Na szybkich torach juz mniej - brak mocy i odwagi Radosc z jazdy pierwszorzedna. Kup sobie jeszcze rekawiczki, bo inaczej rece beda Ci sie slizgac na kierownicy (czlowiek jakos mocno poci sie w takim aucie przy szybkiej jezdzie na torze).
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.07.2016, 15:03 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
herrkam napisał(a): to chyba nie do końca wiem o co chodzi...Gmodel to 3.2 ze skrzynią G50 czy jak? G Model to zarówno 2.7, 3.0, jak i 3.2, ze skrzynią 915 albo G50. Najlepszy do sportu jest 3.2 ze skrzynią G50, ale jak będzie 915 to też dobrze.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 6.07.2016, 15:45 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
@BT klasa E-supersport w jakich zawodach jeździsz? możesz zamieścić kilka foto Twojego Porsche? Masz C2 czy c4? AAAA czekaj pominąłem Twój post wcześniej
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 6.07.2016, 16:42 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
hmm nie mam uprawnien aby to czytać?? I bardzo mi z tym źle :]
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 6.07.2016, 17:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Powinieneś mieć. Dziwne.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 6.07.2016, 17:22 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
wygląda na to że nie mam dostępu do tego podforum (jeszcze?) To jest jakieś klubowe forum? Admin proszę o pomoc
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.07.2016, 19:06 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
wit007 napisał(a): herrkam napisał(a): to chyba nie do końca wiem o co chodzi...Gmodel to 3.2 ze skrzynią G50 czy jak? G Model to zarówno 2.7, 3.0, jak i 3.2, ze skrzynią 915 albo G50. Najlepszy do sportu jest 3.2 ze skrzynią G50, ale jak będzie 915 to też dobrze. Już było pisane na temat różnicy 915 a G50. Zupełnie nie wiem dlaczego skrzynia G50 miałaby być lepsza. Jest cięższa, hydrauliczne sprzęgło w tych zastosowaniach wcale nie jest lepsze, a na dodatek układ biegów R-I, który ma ułatwiać zmianę przód-tył stwarza zagrożenie pomyłki i nie są to odosobnione przypadki. Nikt mnie nie przekona, że szybciej się biegi zmienia. No, ale to już niuanse....
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 6.07.2016, 19:14 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
ale się rozczulasz nad wyborem skrzynia taka albo taka ,silnik taki albo taki g model albo 964, ja upalałem najtrudniejszy model do upilnowania 911 G Turbo bez jakichkolwiek systemów wspomagania ,mega ciężko tym jeżdzić, wolnossące trochę łatwiej przewidzieć ale też nie są to auta na początek .chyba że lubisz się obracać oj będziesz się obracał znacznie częściej niż myślisz . jak chcesz auto do zabawy kup 944 i zrób ja mówił ci Adi
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.07.2016, 19:21 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
sonda napisał(a): ale się rozczulasz nad wyborem skrzynia taka albo taka ,silnik taki albo taki g model albo 964, ja upalałem najtrudniejszy model do upilnowania 911 G Turbo bez jakichkolwiek systemów wspomagania ,mega ciężko tym jeżdzić, wolnossące trochę łatwiej przewidzieć ale też nie są to auta na początek .chyba że lubisz się obracać oj będziesz się obracał znacznie częściej niż myślisz . jak chcesz auto do zabawy kup 944 i zrób ja mówił ci Adi +1 a najlepiej kup zrobione auto.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|