Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 964 do sportu
PostNapisane: 23.06.2016, 11:03 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Zajarany ostatnimi wydarzeniami #RWB, wpadłem na pomysł zbudowania sobie zabawki torowej (oczywiście nie takiej jak Rauh Welt) na bazie 964. takie surowe auto do zabawy weekendowej. Jaki samochód polecacie? Manual, tip, carrera 2 czy inne. Jaki motor?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 11:20 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
964 zasadniczo ma jeden silnik, nie licząc Turbo i RS-a. Czyli tu nie ma dylematu. Z wersją też raczej nie - do sportu tylko Carrera 2 z manualem.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 13:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
A nie lepiej do sportu zbudować sobie coś na tańszej bazie?
944 S2 nadaje się do tego idealnie. Może Ci to potwierdzić kilka osób z tego forum :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 13:40 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Mata napisał(a):
A nie lepiej do sportu zbudować sobie coś na tańszej bazie?
944 S2 nadaje się do tego idealnie. Może Ci to potwierdzić kilka osób z tego forum :-)


no właśnie co przemawiało by za 944? (poza pieniędzmi)
964 to jednak 911 ;)

@wit007 czyli rozumiem że 3,6 250KM manual carrera 2 napęd na tył ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 14:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Parę osób potwierdzi, że 944 prowadzi się powiedzmy bardziej przewidywalnie od 964. No i trochę szkoda klasyka. Carrera 2 = napęd na dwa koła. Carrera 4 = napęd na cztery koła.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 15:10 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
a idąc dalej hardcorem...może 993?

jednak 964 na sportowo jest przesmaczne...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... fnai=prev#


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 15:17 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Żeby 964 prowadziło się podobnie do 944 to musi być C4 z workiem cementu w bagażniku...ale jest wtedy 100 kg. cięższe na starcie.....a i tak jeszcze daleko mu będzie do 944. C2 lżejsze, ale nigdy nie dorówna 964.
993 to całkiem inna bajka.
Śmiały pomysł !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 15:48 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
964 nie jeździłem ,993 jeździłem po torze ale seryjnym autem z małymi usprawnieniami i o ile dawało masę frajdy (i nadal daje) to jego specyficzne prowadzenie nie każdemu leży.Pewnie w 964 jest jeszcze bardziej odczuwalny lekki przód i silnik z tyłu.
Pewnie wypowiedzą się Arek i Zibi bo mają takie zabawki
Co do 944 S2 to jest inna bajka , za 100tysi masz auto lekkie i szybkie z wszystkimi bajerami typu lekkie szyby i nadwozie,klatka,szpera itp .
W zakrętach jest szybsze od dobrego Gt3 co prawda dostępność już nie jest za dobra ale to samo tyczy się 964.
Tak czy inaczej życzę wytrwałości w realizacji projektu cokolwiek byś nie wybrał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 19:51 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 20:02 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Stoi u nas doikładnie takie auto jakiego poszukujesz - 964 w manualu już przygotowane do sportu, sprowadzone z japonii na sprzedaż.
Ceny nie znam - kontaktuj się z zibim tu na forum.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 20:05 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
herrkam napisał(a):
ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM?

Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi
Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 20:13 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
michal928 napisał(a):
Stoi u nas doikładnie takie auto jakiego poszukujesz - 964 w manualu już przygotowane do sportu, sprowadzone z japonii na sprzedaż.
Ceny nie znam - kontaktuj się z zibim tu na forum.



z Zibi911 ??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 20:14 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Adi_rallye napisał(a):
herrkam napisał(a):
ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM?

Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi
Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze



czyli S2 wolnossące jest na przykład takie coś?:
http://olx.pl/oferta/porsche-944-poj-3- ... a757861015

ok rozmawiam z właścicielem...trochę modzony jest :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 20:35 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
herrkam napisał(a):
Adi_rallye napisał(a):
herrkam napisał(a):
ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM?

Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi
Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze



czyli S2 wolnossące jest na przykład takie coś?:
http://olx.pl/oferta/porsche-944-poj-3- ... a757861015

ok rozmawiam z właścicielem...trochę modzony jest :)

To nie jest ori S2 ale jak silnik zdrowy to do sportu ok


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 20:39 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Adi_rallye napisał(a):
herrkam napisał(a):
Adi_rallye napisał(a):
herrkam napisał(a):
ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM?

Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi
Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze



czyli S2 wolnossące jest na przykład takie coś?:
http://olx.pl/oferta/porsche-944-poj-3- ... a757861015

ok rozmawiam z właścicielem...trochę modzony jest :)

To nie jest ori S2 ale jak silnik zdrowy to do sportu ok


silnik zdrowy ale swap zawiasu i hamulca z 951 plus skrzynia 6 audi...jak to potem w klasach classic auto np. wygląda? ...musze sprawdzić :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.06.2016, 21:09 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
herrkam napisał(a):
Adi_rallye napisał(a):
herrkam napisał(a):
Adi_rallye napisał(a):
herrkam napisał(a):
ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM?

Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi
Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze



czyli S2 wolnossące jest na przykład takie coś?:
http://olx.pl/oferta/porsche-944-poj-3- ... a757861015

ok rozmawiam z właścicielem...trochę modzony jest :)

To nie jest ori S2 ale jak silnik zdrowy to do sportu ok


silnik zdrowy ale swap zawiasu i hamulca z 951 plus skrzynia 6 audi...jak to potem w klasach classic auto np. wygląda? ...musze sprawdzić :)

Będziesz liczony jako S2 po przerobkach, przynajmniej na classicautocup tak jest
W trackday nie ma to znaczenia
Dopytaj co to za zawias


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 16:28 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
944 do ścigania fajna sprawa, właśnie przed chwilą takiego spotkałem na autostradzie :-)
Obrazek
Obrazek

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 21:11 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Chyba nie nasi ? Piekne barwy i gruby wypas chyba bo drogie okna


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 21:25 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 601
Hiszpanie, chyba coś się będzie działo w weekend na torze w Jerez, bo dziś sporo aut na lawetach jechało w tamtą stronę.


Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.06.2016, 23:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
944 i 964 to bardzo rozne samochody. W zasadzie koledzy juz napisali, co i jak.

964 ma specyficzne prowadzenie, typowe dla 911 - moim zdaniem jest bardziej wymagajace od kierowcy, niz 944. Lekki przod myszkuje na prostej, a w zakrecie jak go nie dociazysz, to jest podsterowny (Carrera 4 bardziej niz Carrera 2) , a jak dodasz wiecej gazu, to dupa leci bokiem.

Przygotowane na tor 964 C2 jest przynajmniej dwukrotnie drozsze, niz zrobione na tor 944. Poniewaz 964 turbo to juz inna kategoria cenowa, pozostaje zwykle silnik 3,6 250 KM, ktorego modyfikacje istotnie zwiekszajace moc/moment sa bardzo kosztowne (mod silnika na 3,8 itp.), a chipem, filtrem i wydechem mozesz sobie dolozyc 15 KM - malo odczuwalne.

Do sportu 944 to chyba jednak lepszy, a na pewno tanszy, wybor.

A 964 jest swietne pomimo swojej specyficznej charakterystyki - polecam! Poza tym w 944 raczej nie uniesiesz przedniego kola na wyjsciu z zakretu, a w 964 - tak!!! (na zdjeciu ciezkie C4 na zwyklej oponie Bridgestone S-02)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum