Autor |
Wiadomość |
herrkam
|
Napisane: 23.06.2016, 11:03 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Zajarany ostatnimi wydarzeniami #RWB, wpadłem na pomysł zbudowania sobie zabawki torowej (oczywiście nie takiej jak Rauh Welt) na bazie 964. takie surowe auto do zabawy weekendowej. Jaki samochód polecacie? Manual, tip, carrera 2 czy inne. Jaki motor?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 23.06.2016, 11:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
964 zasadniczo ma jeden silnik, nie licząc Turbo i RS-a. Czyli tu nie ma dylematu. Z wersją też raczej nie - do sportu tylko Carrera 2 z manualem.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 23.06.2016, 13:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
A nie lepiej do sportu zbudować sobie coś na tańszej bazie? 944 S2 nadaje się do tego idealnie. Może Ci to potwierdzić kilka osób z tego forum
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 23.06.2016, 13:40 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Mata napisał(a): A nie lepiej do sportu zbudować sobie coś na tańszej bazie? 944 S2 nadaje się do tego idealnie. Może Ci to potwierdzić kilka osób z tego forum no właśnie co przemawiało by za 944? (poza pieniędzmi) 964 to jednak 911 @wit007 czyli rozumiem że 3,6 250KM manual carrera 2 napęd na tył ?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 23.06.2016, 14:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Parę osób potwierdzi, że 944 prowadzi się powiedzmy bardziej przewidywalnie od 964. No i trochę szkoda klasyka. Carrera 2 = napęd na dwa koła. Carrera 4 = napęd na cztery koła.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 23.06.2016, 15:10 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 23.06.2016, 15:17 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Żeby 964 prowadziło się podobnie do 944 to musi być C4 z workiem cementu w bagażniku...ale jest wtedy 100 kg. cięższe na starcie.....a i tak jeszcze daleko mu będzie do 944. C2 lżejsze, ale nigdy nie dorówna 964. 993 to całkiem inna bajka. Śmiały pomysł !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 23.06.2016, 15:48 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
964 nie jeździłem ,993 jeździłem po torze ale seryjnym autem z małymi usprawnieniami i o ile dawało masę frajdy (i nadal daje) to jego specyficzne prowadzenie nie każdemu leży.Pewnie w 964 jest jeszcze bardziej odczuwalny lekki przód i silnik z tyłu. Pewnie wypowiedzą się Arek i Zibi bo mają takie zabawki Co do 944 S2 to jest inna bajka , za 100tysi masz auto lekkie i szybkie z wszystkimi bajerami typu lekkie szyby i nadwozie,klatka,szpera itp . W zakrętach jest szybsze od dobrego Gt3 co prawda dostępność już nie jest za dobra ale to samo tyczy się 964. Tak czy inaczej życzę wytrwałości w realizacji projektu cokolwiek byś nie wybrał.
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 23.06.2016, 19:51 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 23.06.2016, 20:02 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Stoi u nas doikładnie takie auto jakiego poszukujesz - 964 w manualu już przygotowane do sportu, sprowadzone z japonii na sprzedaż. Ceny nie znam - kontaktuj się z zibim tu na forum.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 23.06.2016, 20:05 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
herrkam napisał(a): ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM? Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 23.06.2016, 20:13 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
michal928 napisał(a): Stoi u nas doikładnie takie auto jakiego poszukujesz - 964 w manualu już przygotowane do sportu, sprowadzone z japonii na sprzedaż. Ceny nie znam - kontaktuj się z zibim tu na forum. z Zibi911 ??
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 23.06.2016, 20:14 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Adi_rallye napisał(a): herrkam napisał(a): ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM? Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze czyli S2 wolnossące jest na przykład takie coś?: http://olx.pl/oferta/porsche-944-poj-3- ... a757861015ok rozmawiam z właścicielem...trochę modzony jest
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 23.06.2016, 20:35 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
herrkam napisał(a): Adi_rallye napisał(a): herrkam napisał(a): ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM? Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze czyli S2 wolnossące jest na przykład takie coś?: http://olx.pl/oferta/porsche-944-poj-3- ... a757861015ok rozmawiam z właścicielem...trochę modzony jest To nie jest ori S2 ale jak silnik zdrowy to do sportu ok
|
|
Góra |
|
herrkam
|
Napisane: 23.06.2016, 20:39 |
|
Dołączył: 1.07.2011 Posty: 417
|
Adi_rallye napisał(a): herrkam napisał(a): Adi_rallye napisał(a): herrkam napisał(a): ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM? Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze czyli S2 wolnossące jest na przykład takie coś?: http://olx.pl/oferta/porsche-944-poj-3- ... a757861015ok rozmawiam z właścicielem...trochę modzony jest To nie jest ori S2 ale jak silnik zdrowy to do sportu ok silnik zdrowy ale swap zawiasu i hamulca z 951 plus skrzynia 6 audi...jak to potem w klasach classic auto np. wygląda? ...musze sprawdzić
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 23.06.2016, 21:09 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
herrkam napisał(a): Adi_rallye napisał(a): herrkam napisał(a): Adi_rallye napisał(a): herrkam napisał(a): ale piszecie o 944 S2 3 litry 211 KM? Dokładnie, moc jak moc ale moment obrotowy jest fajny i przy masie tona z hakiem oraz super prowadzeniu , banan nie schodzi Ewentualnie 944 turbo ,po modach to już maszynka to generalki na każdym torze czyli S2 wolnossące jest na przykład takie coś?: http://olx.pl/oferta/porsche-944-poj-3- ... a757861015ok rozmawiam z właścicielem...trochę modzony jest To nie jest ori S2 ale jak silnik zdrowy to do sportu ok silnik zdrowy ale swap zawiasu i hamulca z 951 plus skrzynia 6 audi...jak to potem w klasach classic auto np. wygląda? ...musze sprawdzić Będziesz liczony jako S2 po przerobkach, przynajmniej na classicautocup tak jest W trackday nie ma to znaczenia Dopytaj co to za zawias
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 24.06.2016, 21:11 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Chyba nie nasi ? Piekne barwy i gruby wypas chyba bo drogie okna
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 24.06.2016, 21:25 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
Hiszpanie, chyba coś się będzie działo w weekend na torze w Jerez, bo dziś sporo aut na lawetach jechało w tamtą stronę.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 24.06.2016, 23:40 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
944 i 964 to bardzo rozne samochody. W zasadzie koledzy juz napisali, co i jak.
964 ma specyficzne prowadzenie, typowe dla 911 - moim zdaniem jest bardziej wymagajace od kierowcy, niz 944. Lekki przod myszkuje na prostej, a w zakrecie jak go nie dociazysz, to jest podsterowny (Carrera 4 bardziej niz Carrera 2) , a jak dodasz wiecej gazu, to dupa leci bokiem.
Przygotowane na tor 964 C2 jest przynajmniej dwukrotnie drozsze, niz zrobione na tor 944. Poniewaz 964 turbo to juz inna kategoria cenowa, pozostaje zwykle silnik 3,6 250 KM, ktorego modyfikacje istotnie zwiekszajace moc/moment sa bardzo kosztowne (mod silnika na 3,8 itp.), a chipem, filtrem i wydechem mozesz sobie dolozyc 15 KM - malo odczuwalne.
Do sportu 944 to chyba jednak lepszy, a na pewno tanszy, wybor.
A 964 jest swietne pomimo swojej specyficznej charakterystyki - polecam! Poza tym w 944 raczej nie uniesiesz przedniego kola na wyjsciu z zakretu, a w 964 - tak!!! (na zdjeciu ciezkie C4 na zwyklej oponie Bridgestone S-02)
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|