Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 374 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next
Author Message
Offline
PostPosted: 29.03.2024, 10:57 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
dawid012 wrote:
Definicja PurePerfection™!


Po włożeniu w auto już łącznie ponad 170kzł w remont, takie istotnie będzie :lol:

Finalnie cały projekt zamknie się w okolicach 410kzł.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.03.2024, 12:46 

Joined: 25.02.2018
Posts: 273
Club number: 584
410 to całkiem rozsądnie za zrobione 964. Kupiec żaden raczej tego nie doceni ale robisz dla siebie . Co do szkody całkowitej to jeśli dobrze pamiętam to był nadpalony tył , 15 lat temu te samochody nie miały wielkiej wartości to szkoda całkowita szybko wychodziła . Nie ma co się tym przejmować


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.03.2024, 12:57 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Też tak się pocieszam. To jest auto mojego teścia, ja je tylko dla niego ogarniam.

Zapewne zostanie w rodzinie na najbliższe kilka-kilkanaście lat, więc jakoś te inwestycje się zamortyzują.

Moja 964 C4 jest zielona - zdjęcia już gdzieś w tym wątku wrzucałem. To będzie mój kolejny projekt, bo chcę z niej zrobić 3.8 lub 4.0.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 29.03.2024, 17:09 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Dostałem próbkę koloru Rosso Scuderia (kod koloru Porsche - W86):

Image

Na żywo wygląda petarda. To najjaśniejszy czerwony w ofercie Ferrari. Bardziej oczojebny niż tradycyjna Rosso Corsa, czy Guards Red.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 4.04.2024, 20:05 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
I cyk - reszta elementów już zapodkładowana:

Image

Image

Image

Teraz czas na lakier.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 4.04.2024, 22:58 
User avatar

Joined: 25.10.2023
Posts: 36
Club number: 878
pod czerwień nie trzeba dać czarnego podkładu ?




_________________

911 992
SLK350 pakiet AMG
GR Yarek
LC150


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 5.04.2024, 9:25 

Joined: 17.03.2007
Posts: 2067
daro-f wrote:
pod czerwień nie trzeba dać czarnego podkładu ?


Właśnie biały trzeba dać, pamiętam jak mi tłumaczył to lakiernik jak odbierałem swoje auto. Z tego co pamiętam wynika to z tego że czerwony jest mocno prześwitujący.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 5.04.2024, 22:03 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Nie ingeruję w technologię lakierowania, bo się na niej nie znam.

Od kilku miesięcy BLS robi wszystkie auta dla Porsche Połczyńska, więc zakładam, że się znają ;) Zresztą robią prosiaki już od 20+ lat.

Z tego co zdążyłem się doedukować w lakiernictwie jak researchowałem te kolory, to ten sam lakier + srebrny vs czarny podkład, dają zupełnie inne finalne efekty.

Na stronach hi-endowych firm, które produkują lakiery, masz często próbki na srebrnym i na czarnym podkładzie.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 6.04.2024, 14:46 

Joined: 15.03.2007
Posts: 3240
nie wiem czy ma to jakies znacznie dla was bo na lakierce nie znam się ale kupiłem nowy spoiler na klapę do turbo w aso był w fabrycznym jasnym podkładzie , kupiłem tylny zderzak w aso był w takim samym jasnym podkładzie , natomiast kupując do tego samego modelu przedni błotnik w aso odebrałem w czarnym podkładzie :roll:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 6.04.2024, 15:57 

Joined: 19.03.2007
Posts: 1123
Lakiery dobiera się zwykle na szary podkład chyba że inaczej mówi receptura.
Każdy kolor ma swoją recepturę w której podane jest jakie tło powinno być pod kolor.
Zwykle czerwony jest kolorem 3 warstwowym :
Na szary podkład najpierw idzie białe tło (baza) potem czerwień (baza) i klar


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.04.2024, 23:39 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Mały zestaw paliwowy - korek paliwa w wersji alu deluxe :lol: , kaseta i gumowy ochraniacz:

Image

Przy okazji - ma ktoś jakiś namiar na osuszacz? Nowy w Porsche 1200zł, wiec jeżeli są jakieś klasowe zamienniki typu Mahle, to bym się skusił.

Błotniki zdjęte, to żal nie wymienić ... pewnie siedzi oryginalny, 33 letni.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.04.2024, 23:46 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Ok, znalazłem - Mahle 107zł (1/12 ceny w Porsche):

https://allegro.pl/oferta/mahle-ad-142- ... 3146215678


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.04.2024, 14:43 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Image

Image

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.04.2024, 14:46 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Wszystkie uszczelki zamówione - wszystkie gumy dookoła auta, szyby, drzwi, klamki, światła, szyberdach.

Całość 12kzł w Porsche :shock:

Ale i tak się dowiedziałem, że mam szczęście że to nie 964 Turbo. Np. uszczelka pomiędzy maską a przednim zderzakiem do zwykłego 964 kosztuje 1500zł, a analogiczna do 964 Turbo (tylko 4cm dłuższa) ... 4000zł :shock: :shock: :shock:

Podobno niektóre uszczelki zdrożały w Porsche 3x w ciągu ostatnich 2 lat ... znak że 964 z taniego grata stał się dla Porsche klasykiem :D


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.04.2024, 19:52 

Joined: 29.12.2013
Posts: 877
Adam, 950,41 PLN netto przed rabatem... powiedz żeby chłopaki doczytali bardziej.

Part number 9655051430301


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.04.2024, 21:52 

Joined: 19.04.2019
Posts: 174
Pocieszę cię że do starych aut wszystko dużo kosztuje 😉 naprawiam e21 i uszczelki na całe auto zamykają się w podobnej cenie. Różnica jest taka że porsche kosztuje 200 na starcie a e21 20 ot taka rożnica


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 24.04.2024, 9:19 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
ryszardoni wrote:
Pocieszę cię że do starych aut wszystko dużo kosztuje 😉 naprawiam e21 i uszczelki na całe auto zamykają się w podobnej cenie. Różnica jest taka że porsche kosztuje 200 na starcie a e21 20 ot taka rożnica


Tak czasami bywa, bo w sumie części to ... części.

Wczoraj z Jareckim rozmawialiśmy o kosztach naprawy tego F40, które się rozbiło 2 dni temu w DE i wyszło na to, że jego naprawa będzie tańsza, niż gdyby zrobić analogicznego dzwona w mojej Testarossie. Gdzie wartość F40 to ok 12-13mln zł, a mojej Testy z 800kzł.

Cała przednia maska ze zderzakiem z carbonu z kevlarem (jeden duży element) do F40 kosztuje 12.000 GBP, przednia rama tylko 2000 GBP, 4 wahacze po 1500 GBP. Przy aucie za 12mln zł to wręcz darmo.

Dla porównania zderzaki i maska do GT3RS to ... 300kzł :shock:


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 24.04.2024, 9:19 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Jarecki wrote:
Adam, 950,41 PLN netto przed rabatem... powiedz żeby chłopaki doczytali bardziej.

Part number 9655051430301


Dzięki, może chcieli mnie pocieszyć albo Daniel coś źle spojrzał.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.05.2024, 19:35 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Update z lakierni:

Image

Image

I składamy:

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 23.05.2024, 19:37 

Joined: 5.03.2018
Posts: 708
Szyby:

Image

Image

Uszczelkę przedniej szyby ostatecznie zostawiliśmy oryginalną (mimo, że kupiłem nową) - raz, że nic jej nie brakowało, a dwa, że nowe uszczelki z Porsche są za wąskie i uszczelka podwija się na górnych rogach.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 374 posts ]  Go to page Previous  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP