Author |
Message |
Elberoth
|
Posted: 29.03.2024, 10:57 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
dawid012 wrote: Definicja PurePerfection™! Po włożeniu w auto już łącznie ponad 170kzł w remont, takie istotnie będzie Finalnie cały projekt zamknie się w okolicach 410kzł.
|
|
Top |
|
Rafał-El
|
Posted: 29.03.2024, 12:46 |
|
Joined: 25.02.2018 Posts: 273
Club number: 584
|
410 to całkiem rozsądnie za zrobione 964. Kupiec żaden raczej tego nie doceni ale robisz dla siebie . Co do szkody całkowitej to jeśli dobrze pamiętam to był nadpalony tył , 15 lat temu te samochody nie miały wielkiej wartości to szkoda całkowita szybko wychodziła . Nie ma co się tym przejmować
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 29.03.2024, 12:57 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
Też tak się pocieszam. To jest auto mojego teścia, ja je tylko dla niego ogarniam.
Zapewne zostanie w rodzinie na najbliższe kilka-kilkanaście lat, więc jakoś te inwestycje się zamortyzują.
Moja 964 C4 jest zielona - zdjęcia już gdzieś w tym wątku wrzucałem. To będzie mój kolejny projekt, bo chcę z niej zrobić 3.8 lub 4.0.
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 29.03.2024, 17:09 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
Dostałem próbkę koloru Rosso Scuderia (kod koloru Porsche - W86):  Na żywo wygląda petarda. To najjaśniejszy czerwony w ofercie Ferrari. Bardziej oczojebny niż tradycyjna Rosso Corsa, czy Guards Red.
|
|
Top |
|
daro-f
|
Posted: 4.04.2024, 22:58 |
|
Joined: 25.10.2023 Posts: 36
Club number: 878
|
pod czerwień nie trzeba dać czarnego podkładu ?
_________________
911 992 SLK350 pakiet AMG GR Yarek LC150
|
|
Top |
|
Duke
|
Posted: 5.04.2024, 9:25 |
|
Joined: 17.03.2007 Posts: 2067
|
daro-f wrote: pod czerwień nie trzeba dać czarnego podkładu ? Właśnie biały trzeba dać, pamiętam jak mi tłumaczył to lakiernik jak odbierałem swoje auto. Z tego co pamiętam wynika to z tego że czerwony jest mocno prześwitujący.
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 5.04.2024, 22:03 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
Nie ingeruję w technologię lakierowania, bo się na niej nie znam. Od kilku miesięcy BLS robi wszystkie auta dla Porsche Połczyńska, więc zakładam, że się znają  Zresztą robią prosiaki już od 20+ lat. Z tego co zdążyłem się doedukować w lakiernictwie jak researchowałem te kolory, to ten sam lakier + srebrny vs czarny podkład, dają zupełnie inne finalne efekty. Na stronach hi-endowych firm, które produkują lakiery, masz często próbki na srebrnym i na czarnym podkładzie.
|
|
Top |
|
porscheee
|
Posted: 6.04.2024, 14:46 |
|
Joined: 15.03.2007 Posts: 3240
|
nie wiem czy ma to jakies znacznie dla was bo na lakierce nie znam się ale kupiłem nowy spoiler na klapę do turbo w aso był w fabrycznym jasnym podkładzie , kupiłem tylny zderzak w aso był w takim samym jasnym podkładzie , natomiast kupując do tego samego modelu przedni błotnik w aso odebrałem w czarnym podkładzie 
|
|
Top |
|
kacper
|
Posted: 6.04.2024, 15:57 |
|
Joined: 19.03.2007 Posts: 1123
|
Lakiery dobiera się zwykle na szary podkład chyba że inaczej mówi receptura. Każdy kolor ma swoją recepturę w której podane jest jakie tło powinno być pod kolor. Zwykle czerwony jest kolorem 3 warstwowym : Na szary podkład najpierw idzie białe tło (baza) potem czerwień (baza) i klar
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 10.04.2024, 23:39 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
Mały zestaw paliwowy - korek paliwa w wersji alu deluxe  , kaseta i gumowy ochraniacz:  Przy okazji - ma ktoś jakiś namiar na osuszacz? Nowy w Porsche 1200zł, wiec jeżeli są jakieś klasowe zamienniki typu Mahle, to bym się skusił. Błotniki zdjęte, to żal nie wymienić ... pewnie siedzi oryginalny, 33 letni.
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 10.04.2024, 23:46 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 23.04.2024, 14:43 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 23.04.2024, 14:46 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
Wszystkie uszczelki zamówione - wszystkie gumy dookoła auta, szyby, drzwi, klamki, światła, szyberdach. Całość 12kzł w Porsche Ale i tak się dowiedziałem, że mam szczęście że to nie 964 Turbo. Np. uszczelka pomiędzy maską a przednim zderzakiem do zwykłego 964 kosztuje 1500zł, a analogiczna do 964 Turbo (tylko 4cm dłuższa) ... 4000zł  Podobno niektóre uszczelki zdrożały w Porsche 3x w ciągu ostatnich 2 lat ... znak że 964 z taniego grata stał się dla Porsche klasykiem 
|
|
Top |
|
Jarecki
|
Posted: 23.04.2024, 19:52 |
|
Joined: 29.12.2013 Posts: 877
|
Adam, 950,41 PLN netto przed rabatem... powiedz żeby chłopaki doczytali bardziej.
Part number 9655051430301
|
|
Top |
|
ryszardoni
|
Posted: 23.04.2024, 21:52 |
|
Joined: 19.04.2019 Posts: 174
|
Pocieszę cię że do starych aut wszystko dużo kosztuje 😉 naprawiam e21 i uszczelki na całe auto zamykają się w podobnej cenie. Różnica jest taka że porsche kosztuje 200 na starcie a e21 20 ot taka rożnica
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 24.04.2024, 9:19 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
ryszardoni wrote: Pocieszę cię że do starych aut wszystko dużo kosztuje 😉 naprawiam e21 i uszczelki na całe auto zamykają się w podobnej cenie. Różnica jest taka że porsche kosztuje 200 na starcie a e21 20 ot taka rożnica Tak czasami bywa, bo w sumie części to ... części. Wczoraj z Jareckim rozmawialiśmy o kosztach naprawy tego F40, które się rozbiło 2 dni temu w DE i wyszło na to, że jego naprawa będzie tańsza, niż gdyby zrobić analogicznego dzwona w mojej Testarossie. Gdzie wartość F40 to ok 12-13mln zł, a mojej Testy z 800kzł. Cała przednia maska ze zderzakiem z carbonu z kevlarem (jeden duży element) do F40 kosztuje 12.000 GBP, przednia rama tylko 2000 GBP, 4 wahacze po 1500 GBP. Przy aucie za 12mln zł to wręcz darmo. Dla porównania zderzaki i maska do GT3RS to ... 300kzł 
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 24.04.2024, 9:19 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
Jarecki wrote: Adam, 950,41 PLN netto przed rabatem... powiedz żeby chłopaki doczytali bardziej.
Part number 9655051430301 Dzięki, może chcieli mnie pocieszyć albo Daniel coś źle spojrzał.
|
|
Top |
|
Elberoth
|
Posted: 23.05.2024, 19:37 |
|
Joined: 5.03.2018 Posts: 708
|
Szyby:   Uszczelkę przedniej szyby ostatecznie zostawiliśmy oryginalną (mimo, że kupiłem nową) - raz, że nic jej nie brakowało, a dwa, że nowe uszczelki z Porsche są za wąskie i uszczelka podwija się na górnych rogach.
|
|
Top |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|