Autor |
Wiadomość |
Elberoth
|
Napisane: 29.03.2024, 10:57 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
dawid012 napisał(a): Definicja PurePerfection™! Po włożeniu w auto już łącznie ponad 170kzł w remont, takie istotnie będzie Finalnie cały projekt zamknie się w okolicach 410kzł.
|
|
Góra |
|
Rafał-El
|
Napisane: 29.03.2024, 12:46 |
|
Dołączył: 25.02.2018 Posty: 254
|
410 to całkiem rozsądnie za zrobione 964. Kupiec żaden raczej tego nie doceni ale robisz dla siebie . Co do szkody całkowitej to jeśli dobrze pamiętam to był nadpalony tył , 15 lat temu te samochody nie miały wielkiej wartości to szkoda całkowita szybko wychodziła . Nie ma co się tym przejmować
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 29.03.2024, 12:57 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Też tak się pocieszam. To jest auto mojego teścia, ja je tylko dla niego ogarniam.
Zapewne zostanie w rodzinie na najbliższe kilka-kilkanaście lat, więc jakoś te inwestycje się zamortyzują.
Moja 964 C4 jest zielona - zdjęcia już gdzieś w tym wątku wrzucałem. To będzie mój kolejny projekt, bo chcę z niej zrobić 3.8 lub 4.0.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 29.03.2024, 17:09 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Dostałem próbkę koloru Rosso Scuderia (kod koloru Porsche - W86): Na żywo wygląda petarda. To najjaśniejszy czerwony w ofercie Ferrari. Bardziej oczojebny niż tradycyjna Rosso Corsa, czy Guards Red.
|
|
Góra |
|
daro-f
|
Napisane: 4.04.2024, 22:58 |
|
Dołączył: 25.10.2023 Posty: 36
Nr klubowicza: 878
|
pod czerwień nie trzeba dać czarnego podkładu ?
_________________
911 992 SLK350 pakiet AMG GR Yarek LC150
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 5.04.2024, 9:25 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
daro-f napisał(a): pod czerwień nie trzeba dać czarnego podkładu ? Właśnie biały trzeba dać, pamiętam jak mi tłumaczył to lakiernik jak odbierałem swoje auto. Z tego co pamiętam wynika to z tego że czerwony jest mocno prześwitujący.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 5.04.2024, 22:03 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Nie ingeruję w technologię lakierowania, bo się na niej nie znam. Od kilku miesięcy BLS robi wszystkie auta dla Porsche Połczyńska, więc zakładam, że się znają Zresztą robią prosiaki już od 20+ lat. Z tego co zdążyłem się doedukować w lakiernictwie jak researchowałem te kolory, to ten sam lakier + srebrny vs czarny podkład, dają zupełnie inne finalne efekty. Na stronach hi-endowych firm, które produkują lakiery, masz często próbki na srebrnym i na czarnym podkładzie.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 6.04.2024, 14:46 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
nie wiem czy ma to jakies znacznie dla was bo na lakierce nie znam się ale kupiłem nowy spoiler na klapę do turbo w aso był w fabrycznym jasnym podkładzie , kupiłem tylny zderzak w aso był w takim samym jasnym podkładzie , natomiast kupując do tego samego modelu przedni błotnik w aso odebrałem w czarnym podkładzie
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 6.04.2024, 15:57 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Lakiery dobiera się zwykle na szary podkład chyba że inaczej mówi receptura. Każdy kolor ma swoją recepturę w której podane jest jakie tło powinno być pod kolor. Zwykle czerwony jest kolorem 3 warstwowym : Na szary podkład najpierw idzie białe tło (baza) potem czerwień (baza) i klar
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 10.04.2024, 23:39 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Mały zestaw paliwowy - korek paliwa w wersji alu deluxe , kaseta i gumowy ochraniacz: Przy okazji - ma ktoś jakiś namiar na osuszacz? Nowy w Porsche 1200zł, wiec jeżeli są jakieś klasowe zamienniki typu Mahle, to bym się skusił. Błotniki zdjęte, to żal nie wymienić ... pewnie siedzi oryginalny, 33 letni.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 10.04.2024, 23:46 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 23.04.2024, 14:43 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 23.04.2024, 14:46 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Wszystkie uszczelki zamówione - wszystkie gumy dookoła auta, szyby, drzwi, klamki, światła, szyberdach. Całość 12kzł w Porsche Ale i tak się dowiedziałem, że mam szczęście że to nie 964 Turbo. Np. uszczelka pomiędzy maską a przednim zderzakiem do zwykłego 964 kosztuje 1500zł, a analogiczna do 964 Turbo (tylko 4cm dłuższa) ... 4000zł Podobno niektóre uszczelki zdrożały w Porsche 3x w ciągu ostatnich 2 lat ... znak że 964 z taniego grata stał się dla Porsche klasykiem
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 23.04.2024, 19:52 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 863 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Adam, 950,41 PLN netto przed rabatem... powiedz żeby chłopaki doczytali bardziej.
Part number 9655051430301
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
ryszardoni
|
Napisane: 23.04.2024, 21:52 |
|
Dołączył: 19.04.2019 Posty: 174
|
Pocieszę cię że do starych aut wszystko dużo kosztuje 😉 naprawiam e21 i uszczelki na całe auto zamykają się w podobnej cenie. Różnica jest taka że porsche kosztuje 200 na starcie a e21 20 ot taka rożnica
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 24.04.2024, 9:19 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
ryszardoni napisał(a): Pocieszę cię że do starych aut wszystko dużo kosztuje 😉 naprawiam e21 i uszczelki na całe auto zamykają się w podobnej cenie. Różnica jest taka że porsche kosztuje 200 na starcie a e21 20 ot taka rożnica Tak czasami bywa, bo w sumie części to ... części. Wczoraj z Jareckim rozmawialiśmy o kosztach naprawy tego F40, które się rozbiło 2 dni temu w DE i wyszło na to, że jego naprawa będzie tańsza, niż gdyby zrobić analogicznego dzwona w mojej Testarossie. Gdzie wartość F40 to ok 12-13mln zł, a mojej Testy z 800kzł. Cała przednia maska ze zderzakiem z carbonu z kevlarem (jeden duży element) do F40 kosztuje 12.000 GBP, przednia rama tylko 2000 GBP, 4 wahacze po 1500 GBP. Przy aucie za 12mln zł to wręcz darmo. Dla porównania zderzaki i maska do GT3RS to ... 300kzł
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 24.04.2024, 9:19 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Jarecki napisał(a): Adam, 950,41 PLN netto przed rabatem... powiedz żeby chłopaki doczytali bardziej.
Part number 9655051430301 Dzięki, może chcieli mnie pocieszyć albo Daniel coś źle spojrzał.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 23.05.2024, 19:37 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Szyby: Uszczelkę przedniej szyby ostatecznie zostawiliśmy oryginalną (mimo, że kupiłem nową) - raz, że nic jej nie brakowało, a dwa, że nowe uszczelki z Porsche są za wąskie i uszczelka podwija się na górnych rogach.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|