Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.08.2013, 22:23 

Dołączył: 3.02.2013
Posty: 25
Właśnie ten przebieg mnie trochę martwi w tym samochodzie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.08.2013, 22:46 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Przesadzacie. Te silniki bez problemu robią 600tkm.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2013, 0:06 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Faktycznie - przebieg troche za niski :)

Tu pan zrobił 300 000* i się nie martwi. Wymienił raz sprzęgło i 3x poszycie dachu:
http://forums.rennlist.com/rennforums/993-forum/770691-993s-are-made-for-driving-300-000-a.html


* 300 000 mil, oczywiście ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2013, 0:39 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
No bo tylko w naszym kraju panuje mit że powyżej 100.000 to smietnik...a wiekszośc aut ma gruuubo pokręcone liczniki a 100.000 zrobiły przez pierwsze 5 lat swojego istnienia i stąd ceny aut odbiegające od tych zza zachodniej granicy...już dawno ktoś nazwał nasz kraj śmietnikiem Europy(oczywiście nie można generalizować)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2013, 9:01 

Dołączył: 3.02.2013
Posty: 25
Nie chodzi mi o usterkowość przy takich przebiegach. Przy moim rocznym przebiegu ok 5000 km za 20 lat, mam nadzieję, że taki czas u mnie zostanie będzie miał 250k a to zaniży sporo jego wartość.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2013, 14:00 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
W takim razie podkręć budżet x2, wtedy w zasięgu będą 993 CS z przebiegiem 20-25k mil, tylko takim będzie Ci szkoda jeździć, bo przecież ktoś może uszkodzić (co drastycznie obniży wartość) no i za 20 lat to auto będzie już miało 125k mil - co też negatywnie wpłynie na cenę...

Możesz zawsze zamiast 993 kupić sobie jakiś obraz - jak dobrze zabezpieczysz go przed promieniami słonecznymi i niczym na niego nie chlapniesz, raczej nie straci na wartości przez 20 lat...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2013, 14:10 

Dołączył: 3.02.2013
Posty: 25
Wiesz, to nie jest pierwszy taki mój samochód, przyjmuję Twoją opinie, ale z doświadczenia wiem, że pośpiech nie jest wskazany. Jak się szuka, to się znajdzie, a wydając taką kwotę to wolę mieć pewność, że będę zadowolony w 100%


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.04.2014, 12:37 

Dołączył: 29.05.2012
Posty: 190
Lokalizacja: Sandomierz
Nr klubowicza: 344
Późna odpowiedź, ale zawsze.

Amerykanskie mają głównie plastik w środku a EU skórę= różnica w cenie.
Manual w wiatrakach według rankingów jest droższy o jakieś 5tys pln.

Najbardziej poszukiwane wersje to oczywiście 993 turbo i 993 4c jest ich naj mniej, tak w ogóle to 993.
( Dane podawane były w ,, Auto-Świat" jak pamiętam 2009rok)

Także polecam i mam nadzieję, ze kupileś to żółte cacko.




_________________

Piotrek

Obecnie 992 4S
niestety 993 C4 sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.04.2014, 13:49 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
PS911 napisał(a):
Najbardziej poszukiwane wersje to oczywiście 993 turbo i 993 4c jest ich naj mniej, tak w ogóle to 993.



Co to za model "993 4c"?

Słyszałem o 993 4S ale ich wcale nie ma tak "naj mniej".


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.04.2014, 18:04 

Dołączył: 3.02.2013
Posty: 25
Niestety nie kupiłem i ciągle szukam, może w końcu trafie na to wymarzone...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.04.2014, 18:49 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Ciut podrożały ostatnimi czasy.
Panowie z Rennlist piszą, że dzwonią do nich dealerzy z ofertami zakupu 993TT, mimo że oni nie chcą sprzedać...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.04.2014, 13:09 

Dołączył: 29.05.2012
Posty: 190
Lokalizacja: Sandomierz
Nr klubowicza: 344
4c oznacza napęd na 4 koła a 2c oczywiście na tylną oś.




_________________

Piotrek

Obecnie 992 4S
niestety 993 C4 sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.04.2014, 13:25 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
drobiazg, ale tak jak w tytule, c2, c4, nie 2c, 4c...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.04.2014, 4:38 

Dołączył: 3.02.2013
Posty: 25
Bardzo Was proszę o ocenę tego samochodu, aukcja zakończona, ale jest jeszcze do sprzedania:

http://www.ebay.com/itm/Porsche-911-Car ... 1122071677

Wielkie dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: xxx
PostNapisane: 19.04.2014, 6:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2062
Nr klubowicza: 068
Złosliwie powiem, że mam kłopot z tego rodzaju wątkami. Porada, oceńcie itd. Zastanawiam się czego oczekuejecie. Ktoś powie super kupuj. Kupisz, przyjedzie, okaże się wrednym padalcem , który CI nie będzie odpowiadał i zwrócisz się o kasę?
Mam 42 lata. Dwójkę dzieciaków zrobiłem sam (przynajmniej tak brzmi wersja oficjalna). Jakoś nie bardzo zastanawiałem się czy wyjdzie chłopak czy dziewczyna. Wyszło dwóch chłopaków. Blondynów. Niebieskie oczy. Jeden lubi samochody, drugi pistolety. Obu kocham tak samo. Z jednym zaraz zagram w tenisa, z drugim wieczorem ćwiczymy jeżdzenie autem.
Czego Panowie i Panie oczekujecie?
Przez te kilka lat oglądałem "kilka" Porsche.
Dyskwalifikowałem te po mega dzwonach. Bez naklejek. lakierowane, odstające deski rozdzielcze. Reszta jak dzieci. Przytulić, wychować, zrozumieć. Jedno C4 w komisie wyglądało podle. Jeden właściciel podchował, wykarmił. Drugi nawet serce uszczelnił i prezentuje się pięknie i godnie. Kciuka nie śsie. Prześcieradełka nie moczy. Nie jąka się. Ostatnio tylko kwiaty mamusi chciało kupić i zamarło na chwilę. Ale wujek rozłączony kabelek podłączył i żyje znowu.
Cytując klasyków:
Chciałabym ale boję się...
Panie Doktorze Pan się decyduje, albo wsadza albo wyjmuje!

Ale żeby było trochę na temat.
No piękne 993 w szerokiej budzie z napędem na tył. Ostatnia edycja wiatraka
Z zewnątrz Stach poleca ten kolor, środek budyń ale czarna deska. Do kościoła i niedzielnych przejażdzek idealne zestawienia ( w Usa chyba najpopularniejsze). No i manual! Radio odbierać będzie program trzeci ale zabraknie mu kilku innych stacji (częstotliwość co 0,5 a nie 0,2 - ??)
Amerykańskie bampery z przodu zdejmiesz wymieniając halogeny i nie będzie śladów amerykańskiej flagi, tylne albo zostawisz i będziesz miał kwadratową amerykańska rejestrację, albo zdecydujesz się na spektakularny tuning i ryzyko zdjęcia tylnego zderzaka i zaspawania dziur i lakierowaniu ich. Niestety do holowania kogoś będziesz musiał zdejmować tablice rejestracyjna tylna. Wkręt w wrsji USA jest po śrdku w europejskiej bardziej po prawej.
Przejdziesz wewnętrzna walkę albo coroczną łapówę na stacji diagnostycznej płacąc za amerykańskie czerwone kierunkowskazy z tyłu i brak przeciwmgielnych - albo napiszesz post jak je założyć - chyba że zadasz sobie trud i odnajdziesz poprzedni. Możesz poeksperymentowac z ledowymi kierunkami i wtedy świecą na pomarańczowo ale będa Ci migac za szybko - wtedy...
Tytuły innych postów na tym forum - członkom PCP , którzy odżałowali 300 zł odpiszę innym nie...
"(993)Piszczą mi tylne hamulce po wymianie klocków co robić?"
"(993) Zawiesza mi się pedał sprzęgła"
(993) Jakie opony kupić i czy musza mieć literę N"
(993) Jaki płyn hamulcowy
(993) Skrzypi przednia szyba - z początku serii
Możesz życ z szybkościomierzem w milach albo podjąć męską decyzję o oddaniu zegara do kowala, który połamie Ci trybik i się wykpi. Alba za 170 Funtów wyślesz zegar do profesjonalnej konwersji do USA. Chyba że znajdziesz za 600 Euro szybkościomierz na niemieckim ebayu (no można jeszcze lokalnie)
Piękne amerykańskie zawieszenie terenowe - wyższe o 20 mm (???) idealny komfort, idealne na policjantów. Ewentualnie do obniżenia po chłopsku przez same sprężyny. Cywilizowanie Bilsteiny B6 ale będzie bardziej trzepać.
Skrzynia o oznaczniu 20 - piękna długa i amerykańska. Jak wybierzesz się do Poznania na tor wystarczy 4 bieg. 5 nie wrzucisz.
SIlnik z Varioramem, który jak rpzestanie działać to albo nie zauważysz alebo nikt nie będzie umiał zweryfikować czy działa. Przebieg 100 000 km gwarantuje ciąg dalszy zabawy przez kolejne 300 000 km. Ale sytstem SAI (który dba o ekologie i zasila głowicę powietrzem na starcie) przyśpieszy zużycie prowadnic zaworowych o .... nie wiem ile procent i za 2 lata zacznie Cię nękać zapalającą się kontrolką check engine (więc napiszesz kolejny post, że Ci się świeci - 993 zapala się kontrolka check engine). Prowadnice zaworów zużyją się o tyle szybciej, że nie zdecydujesz się na lato zdejmować osłony pod silnikiem bo ciężko to racjonalnie wytłumaczyć czemu ( to tak jak z wytłumaczeniem montażu szpery i konieczną weryfikacją napięcia)
Auto za rozsądne pieniądze. Brakuje mi zdjęć książek, jakiś przeglądów - w PCP jest szansa, ze po Vinie zobaczą oficjalne przeglądy . Czy bite to zaraz jakiś szybko kolega w tym specjalizujący się znajdzie i zacznie cmokać.
Panowie i Panie w większości tego rodzaju pytań są zero jedynkowe.
Wchodzisz w temat i ponosisz konsekwencje tego ruchu naprawiając to czego nie zauważyłeś.
Cieszysz się z posiadania / naprawiania /ulepszania lub masturbujesz się (tu było inne słowo - mam nadzieje, że te bardziej odpowiednie) prywatnie lub publicznie myślą o zakupie.
Wszystkim niezdecydowanym i zadającym takie pytanie czy chłopczyk czy dziewczynka polecam :
http://porsche.pl/cennik-samochodow-por ... ik-ogolny/
Dokupic gwarancję i jest Porsche w garażu
Sam kupiłem jeden samochód u kolegi zdjąłem wstydliwe oznaczenia pojemności o mniejszym silniku i żyje.
Żadna adopcja, żadne ryzyko, żadem wstyd jeździć nowym!




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.04.2014, 8:23 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
defo napisał(a):
Bardzo Was proszę o ocenę tego samochodu
http://www.ebay.com/itm/Porsche-911-Car ... 1122071677


Bardzo ładne auto z symbolicznym jak na te lata przebiegiem, w bardzo rzadko spotykanej kolorystyce. Rarytas.
Osobiście dla mnie, manual to wada (wiem, wiem...) ale to kwestia gustu i preferencji. ;)

Nie wdając się w techniczne dywagacje - jeśli tobie się podoba i odpowiada cena (?) - będzie Pan zadowolony... 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.04.2014, 12:06 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 871
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Duc - jesteś moim mistrzem :) Napisz jakąś książkę plizzzz.... Namówię wszystkich znajomych i całą rodzinę na zakup.

Jak ktoś zainteresowany pupcią a'la J Lo to będę miał w ofercie 993S więc jakby co to na priv info :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: xxx
PostNapisane: 19.04.2014, 12:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2062
Nr klubowicza: 068
Jarecki napisał(a):
Duc - jesteś moim mistrzem :) Napisz jakąś książkę plizzzz.... Namówię wszystkich znajomych i całą rodzinę na zakup.



Z dziennika starego marudy
a jak komuś mało:
http://carsblog.pl/category/marcin/




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: xxx
PostNapisane: 19.04.2014, 19:04 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Duc748 - brawo! Pozwolę sobie tylko uzupełnić 3 detale:

- "Amerykańskie bampery z przodu zdejmiesz wymieniając halogeny i nie będzie śladów amerykańskiej flagi" - halogeny zostają, do wymiany są natomiast kierunkowskazy (w USA są krótsze o odbojnik), do tego trzeba zaspawać zderzak - otwór po "bumperette" jest większy niż kierunkowskaz.

- "Chyba że znajdziesz za 600 Euro szybkościomierz na niemieckim ebayu (no można jeszcze lokalnie)" - aktualna cena to 400-500 Euro, patrząc na masowy import 964/993 z USA przez Niemców - taniej nie będzie.

- "(993) Skrzypi przednia szyba - z początku serii" - skrzypi we wszystkich 993, a nawet w 1 serii 996 :)

Co do tego auta, 60k$ to dla mnie dość wysoka cena za 993C2S - w Polsce po opłatach będzie kosztowało ~ 260 tys. zł?

Przy nadmuchanych cenach Carrery S, poszukałbym zwykłej 993. Za 35k$ można spokojnie coś znaleźć - mechanika jest identyczna. Dla mnie 25k$ za szersze błotniki, inne dźwignie zmiany biegów, ręcznego i napisy Carrera S to trochę za dużo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.04.2014, 20:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Marcin - :thumbup: :thumbup: :thumbup: za wyklad. Sama prawda.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum