Złosliwie powiem, że mam kłopot z tego rodzaju wątkami. Porada, oceńcie itd. Zastanawiam się czego oczekuejecie. Ktoś powie super kupuj. Kupisz, przyjedzie, okaże się wrednym padalcem , który CI nie będzie odpowiadał i zwrócisz się o kasę?
Mam 42 lata. Dwójkę dzieciaków zrobiłem sam (przynajmniej tak brzmi wersja oficjalna). Jakoś nie bardzo zastanawiałem się czy wyjdzie chłopak czy dziewczyna. Wyszło dwóch chłopaków. Blondynów. Niebieskie oczy. Jeden lubi samochody, drugi pistolety. Obu kocham tak samo. Z jednym zaraz zagram w tenisa, z drugim wieczorem ćwiczymy jeżdzenie autem.
Czego Panowie i Panie oczekujecie?
Przez te kilka lat oglądałem "kilka" Porsche.
Dyskwalifikowałem te po mega dzwonach. Bez naklejek. lakierowane, odstające deski rozdzielcze. Reszta jak dzieci. Przytulić, wychować, zrozumieć. Jedno C4 w komisie wyglądało podle. Jeden właściciel podchował, wykarmił. Drugi nawet serce uszczelnił i prezentuje się pięknie i godnie. Kciuka nie śsie. Prześcieradełka nie moczy. Nie jąka się. Ostatnio tylko kwiaty mamusi chciało kupić i zamarło na chwilę. Ale wujek rozłączony kabelek podłączył i żyje znowu.
Cytując klasyków:
Chciałabym ale boję się...
Panie Doktorze Pan się decyduje, albo wsadza albo wyjmuje!
Ale żeby było trochę na temat.
No piękne 993 w szerokiej budzie z napędem na tył. Ostatnia edycja wiatraka
Z zewnątrz Stach poleca ten kolor, środek budyń ale czarna deska. Do kościoła i niedzielnych przejażdzek idealne zestawienia ( w Usa chyba najpopularniejsze). No i manual! Radio odbierać będzie program trzeci ale zabraknie mu kilku innych stacji (częstotliwość co 0,5 a nie 0,2 - ??)
Amerykańskie bampery z przodu zdejmiesz wymieniając halogeny i nie będzie śladów amerykańskiej flagi, tylne albo zostawisz i będziesz miał kwadratową amerykańska rejestrację, albo zdecydujesz się na spektakularny tuning i ryzyko zdjęcia tylnego zderzaka i zaspawania dziur i lakierowaniu ich. Niestety do holowania kogoś będziesz musiał zdejmować tablice rejestracyjna tylna. Wkręt w wrsji USA jest po śrdku w europejskiej bardziej po prawej.
Przejdziesz wewnętrzna walkę albo coroczną łapówę na stacji diagnostycznej płacąc za amerykańskie czerwone kierunkowskazy z tyłu i brak przeciwmgielnych - albo napiszesz post jak je założyć - chyba że zadasz sobie trud i odnajdziesz poprzedni. Możesz poeksperymentowac z ledowymi kierunkami i wtedy świecą na pomarańczowo ale będa Ci migac za szybko - wtedy...
Tytuły innych postów na tym forum - członkom PCP , którzy odżałowali 300 zł odpiszę innym nie...
"(993)Piszczą mi tylne hamulce po wymianie klocków co robić?"
"(993) Zawiesza mi się pedał sprzęgła"
(993) Jakie opony kupić i czy musza mieć literę N"
(993) Jaki płyn hamulcowy
(993) Skrzypi przednia szyba - z początku serii
Możesz życ z szybkościomierzem w milach albo podjąć męską decyzję o oddaniu zegara do kowala, który połamie Ci trybik i się wykpi. Alba za 170 Funtów wyślesz zegar do profesjonalnej konwersji do USA. Chyba że znajdziesz za 600 Euro szybkościomierz na niemieckim ebayu (no można jeszcze lokalnie)
Piękne amerykańskie zawieszenie terenowe - wyższe o 20 mm (???) idealny komfort, idealne na policjantów. Ewentualnie do obniżenia po chłopsku przez same sprężyny. Cywilizowanie Bilsteiny B6 ale będzie bardziej trzepać.
Skrzynia o oznaczniu 20 - piękna długa i amerykańska. Jak wybierzesz się do Poznania na tor wystarczy 4 bieg. 5 nie wrzucisz.
SIlnik z Varioramem, który jak rpzestanie działać to albo nie zauważysz alebo nikt nie będzie umiał zweryfikować czy działa. Przebieg 100 000 km gwarantuje ciąg dalszy zabawy przez kolejne 300 000 km. Ale sytstem SAI (który dba o ekologie i zasila głowicę powietrzem na starcie) przyśpieszy zużycie prowadnic zaworowych o .... nie wiem ile procent i za 2 lata zacznie Cię nękać zapalającą się kontrolką check engine (więc napiszesz kolejny post, że Ci się świeci - 993 zapala się kontrolka check engine). Prowadnice zaworów zużyją się o tyle szybciej, że nie zdecydujesz się na lato zdejmować osłony pod silnikiem bo ciężko to racjonalnie wytłumaczyć czemu ( to tak jak z wytłumaczeniem montażu szpery i konieczną weryfikacją napięcia)
Auto za rozsądne pieniądze. Brakuje mi zdjęć książek, jakiś przeglądów - w PCP jest szansa, ze po Vinie zobaczą oficjalne przeglądy . Czy bite to zaraz jakiś szybko kolega w tym specjalizujący się znajdzie i zacznie cmokać.
Panowie i Panie w większości tego rodzaju pytań są zero jedynkowe.
Wchodzisz w temat i ponosisz konsekwencje tego ruchu naprawiając to czego nie zauważyłeś.
Cieszysz się z posiadania / naprawiania /ulepszania lub masturbujesz się (tu było inne słowo - mam nadzieje, że te bardziej odpowiednie) prywatnie lub publicznie myślą o zakupie.
Wszystkim niezdecydowanym i zadającym takie pytanie czy chłopczyk czy dziewczynka polecam :
http://porsche.pl/cennik-samochodow-por ... ik-ogolny/
Dokupic gwarancję i jest Porsche w garażu
Sam kupiłem jeden samochód u kolegi zdjąłem wstydliwe oznaczenia pojemności o mniejszym silniku i żyje.
Żadna adopcja, żadne ryzyko, żadem wstyd jeździć nowym!