Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2067 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Wiem, że prawie wszyscy na tym forum wiedzą dlaczego warto szukać 996 z początku produkcji, ale wrzucam tutaj dla tych kilku procent przestraszonych IMS i tego typu „urban legend”.
To ja jeszcze dodam swoje 5 groszy. Posiadałem Carrerę2 z roku 99 właśnie z tym silnikiem 3,4. użytkowałem przez 3 lata. Po około pół roku po zakupie, założyłem instalacje NX podtlenek azotu i strzelałem dodatkowo 80- 120PS. Silnik nawet znosił takie strzały bez problemu. Udało mi się nawet na jednej z rund 1/4 na Bemowie objechać GT3 996. To było bezcenne niestety po trzech latach strzelania z podlentku azotu gładzie cylindrów wyglądały koszmarnie i silnik porostu oddał ducha....Ale warto było
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników