Autor |
Wiadomość |
MichałG
|
Napisane: 1.09.2024, 22:55 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
Hej. Nieuchronnie zbliża się zima, auto wyląduje na pół roku w garażu - więc czas się przygotować na "zabawę"... mam kilka pytań do Was, doświadczonych posiadaczy/użytkowników 911 1) poszukuję ramki panelu klimatyzacji , ale takiej , która pasuje, po przeniesieniu panelu na sam dół konsoli. U mnie poprzedni właściciel zamontował radio 2din, ale klimę przeniósł nie na sam dół konsoli, ale o jedno "piętro" wyżej (na samym dole została kieszonka/półeczka). Chcę to ogarnąć, bo teraz panel klimy ma jakaś nieoryginalaną ramkę, często to odskakuje, nie leży tak jak powinno. Raz spotkałem w sieci taki komplet do przeniesienia klimy, ale było to na "twarzo-książce" - i jakoś nie mogę teraz tego znaleźć... Jak by ktoś miał jakiś link do oferty - może być nawet made in CHRL - byle by pasowało. 2) sprężarka klimatyzacji - działa, chłodzi, ale po uruchomieniu bardzo głośno pracuje - w środku słychać ją bardziej niż silnik (rozumiem, że następuje obciążenie silnika i on też podnosi obroty) do tego wpada w wibracje, które są wyczuwalne we wnętrzu... Czy ktoś przerabiał temat regeneracji sprężaki ? Myślę, że jakieś koło pasowe się zaciera i stąd wibracje i hałas... ? Czy wyjęcie sprężarki to czynność dość skomplikowana ? Czy dostęp jest w miarę dobry ? (narzędzia w domu są, pewne doświadczenie z mechaniką też, ale jak np potrzeba dostać się od spodu - to wymiękam ) 3) skrzynia biegów - manual , "2" wchodzi dość opornie, z takim wyczuwalnym podwójnym "kliknięciem", a czasami, jak za słabo gałką skrzyni biegów przeciągną na "2" (nie przeciągną do drugiego "kliknięcia" ) to 2 wyskoczy na luz... ktoś coś ? olej wymienić i zobaczyć co będzie ? (w ogóle jaki olej polecacie ? ) 4) na samym początku miałem "problem" z odpalaniem , po prostu czasami auto nie widziało kluczyka w stacyjce - tzn prąd się "uruchamiał" ale nie kręcił rozrusznika ((wyskakuje "czek")- temat błahy - okazało się, że za słabo wciskałem sprzęgło - i auto po przez czujnik sprzęgła nie wiedziało, ze "już" i nie uruchamiało rozrusznika - już się nauczyłem "kopać" sprzęgło i jest OK... Ale... byłem z tym "problemem" (jeszcze przed ustaleniem winnego - czyli mnie) u speca od kluczyków/stacyjek - i sprawdził wszystko (stacyjka, immo, moduł komfortu) - wszystko niby OK, ale "czek" wyskakuje - podobno od immobilizera - tak powiedział spec od kluczyków. Nie weryfikowałem tego nigdzie później (auto prawie cały czas stoi - nie mam czasu), ale teraz powinno się to zmienić i chcę to ogarnąć. 5) mam szyberdach i chciałem wyczyścić kanały odpływowe (nawet zakupiłem specjalne narzędzie) , ściągnąłem "manual" z podlinkowanego na forum, ale nie mogę tam znaleźć odpowiednich zdjęć/rysunków - może ktoś pomoże ? (kanały pod maską już ogarnąłem - były tak zapchane, że po myciu woda lała się ddo wnętrza z nad pedałów ... już jest OK. 6) przeglądając od lat info o 996 (i nie tylko) zauważyłem, że niektórzy użytkownicy montują dodatkowo drobniejszą siatkę w zderzaku za wlotami powietrza do chłodnic - by chronić je przed kamieniami , liśćmi itp.. Czy ktoś z Was "bawił się" w takie "usprawnienia" ? 7) do czego służy rączka/uchwyt w bagażniku od przodu po stronie kierowcy ? - jakieś otwieranie awaryjne jak bym się w bagażniku zatrzasnął ? - serio pytam. śruby do kół - mam nieoryginalne felgi (made in CHRL) z nieodpowiednim ET - koła głęboko schowane w błotnikach - kupiłem dystanse (+10mm) z dłuższymi śrubami - ale zdziwiłem się, bo oryginalne śruby są z dodatkową tulejką (pierwszy raz się z takimi spotkałem) - to są chyba śruby pływające - a te w komplecie z dystansami nie posiadają tego rozwiązania. Koła założone z dystansami - efekt bardzo zadowalający, śruby mocna trzymają, ale w tyle głowy siedzi to, że nie są z tymi tulejkami ... Co o tym myślicie ? 9) końcówki wydechu - jak odkręcić (?) pierwszą śrubą przy końcówce, czy jednak z "kawałkiem" rury wydechowej (?) (odcinek 20-30 cm) - te pierwsze już pordzewiały i jest problem... Chyba na tyle na teraz. Będę wdzięczny z wszelkie odpowiedzi / porady - bo po co wywarzać otwarte już przez kogoś drzwi ...a ogólnie, nie sądziłem, że to powiem, ale boxsterem (986) jeździło się ....hmmm łatwiej (?) "lżej" (?)... 996 czuć, że cięższe , większe, mocniejsze... ale boxster taki był "zwinniejszy" ? Boxem jeździłem prawie 3 lata, 4s dopiero około 1 tys km zrobiłem ... może to dlatego. Sorry za przydługawy wpis. Pozdrawiam. Michał
|
|
Góra |
|
rafie
|
Napisane: 2.09.2024, 12:48 |
|
Dołączył: 18.01.2012 Posty: 1647 Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
|
MichałG napisał(a): (...)
...a ogólnie, nie sądziłem, że to powiem, ale boxsterem (986) jeździło się ....hmmm łatwiej (?) "lżej" (?)... 996 czuć, że cięższe , większe, mocniejsze... ale boxster taki był "zwinniejszy" ?
Boxem jeździłem prawie 3 lata, 4s dopiero około 1 tys km zrobiłem ... może to dlatego.
(...) I tak już zostanie ! (poważnie) 😊 996 jest tylko mocniejsze...
_________________
ROADSTER Boxster S 986
|
|
Góra |
|
mps
|
Napisane: 2.09.2024, 16:54 |
|
Dołączył: 2.02.2010 Posty: 288 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 769
|
MichałG napisał(a): Hej.
1) poszukuję ramki panelu klimatyzacji , ale takiej , która pasuje, po przeniesieniu panelu na sam dół konsoli.
Ramke ori kupisz w ASO kosztuje grosze
2) sprężarka klimatyzacji - działa, ......... Regeneracja nic nie daje - albo kup nowy zamiennik albo używkę jak najnowszą. Wyjmiesz ją od góry ale musisz spuścić gaz i potem nabić wiadomo
3) skrzynia biegów - manual , "2" ..... Po pierwsze zobacz czy nie masz wyrobionych teflonowych dystansów w wybieraku, dwa ustaw linki przy skrzyni (od spodu) jak nie pomoże - "przesuwka" 2 biegu do roboty czyli skrzynia
4) na samym początku miałem "problem" z odpalaniem , po prostu czasami auto .....
Jeżeli to USA to przy pedale sprzęgła masz łatwo dostępny mikrostyk (albo wymiana - często pada) albo łączysz 2 kabelki co do niego idą i masz tak jakbyś cały czas miał wciśnięte sprzęgło. Błędy trzeba sprawdzić piwisem czy to błędy immo czy stycznika
5) mam szyberdach i chciałem wyczyścić kanały odpływowe (nawet zakupiłem ... kanały są w rogach dachu - ciężko dostać się od dachu - lepiej zdjąć osłony słupków i ptam rozpiąć i przeczyścić
6) przeglądając od lat info o 996 (i nie tylko) zauważyłem, że niektórzy użytkownicy montują dodatkowo drobniejszą siatkę w zderzaku za wlotami powietrza do chłodnic - by chronić je przed kamieniami , liśćmi itp..
siatka jest ok - ale lepiej raz na 3 lata zderzak demontować i przedmuchać wszystko sprężonym powietrzem
Boxster jest znacznie fajniejszy w prowadzeniu mimo niższej mocy a dodatkowo jest prawdziwym od początku budowanym roadsterem z silnikiem centralnym. Pozdrawiam Miłosz posiadacz boxa i 996.2
_________________ Porsche 911 SC M Targa `79 Turbo look Porsche 911 996.2 3.6 Coupe Aero kit Porsche 986 Boxster 2.7 `00 Corrado VR6 3.0 Turbo `92 i pare innych
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 2.09.2024, 22:10 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
|
Góra |
|
siersciu
|
Napisane: 3.09.2024, 0:12 |
|
Dołączył: 28.12.2018 Posty: 228
Nr klubowicza: 696
|
2) klima - nie polecam regeneracji - moja się po regeneracji dość szybko rozleciała. Nówka Denso to koszt około 1.5Kzł - dzisiaj bez cienia wątpliwości właśnie to bym kupił.
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 3.09.2024, 21:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Dokładnie - Box i 911 to kompletnie inne auta. 911 ma więcej mocy no i przede wszystkim to jest 911 Dwa tematy mam podobnie i już się do nich w zasadzie przyzwyczaiłem. Sprężarka klimy hałasuje podobnie jak piszesz od dłuższego czasu ale działa póki co bez zarzutu - sprawdzane wielokrotnie przez mechaników z zaleceniem że póki nie padnie to nie robić. No ale ja mam cabrio i z klimy korzystam okazjonalnie więc nie jest to problem. W coupe jazda w lecie bez klimy masakra (w 997 momentalnie jest piekarnik). Biegi wchodzą od zawsze dość opornie, zwłaszcza jak jest zimny. Ja w dodatku mam fabryczny shortshifter wiec na zimnym trzeba wbijać biegi "po męsku". Głównie dotyczy to 1, 2 i 3 W 997 i w 991 biegi zmieniasz jednym palcem jak w jakimś Oplu. Ten typ (996) chyba tak ma... Kostka stacyjki przychodzi mi na myśl - to standardowy problem w 996, kosztuje grosze, może warto dla świętego spokoju wymienić? Chłodnice klimy masz oryginalne? One często padają, gdybym zakładał nowe to rozważyłbym siatkę (choć sam zmieniałem i siatki nie mam). Najważniejsze to w miarę regularnie czyścić te miejsca.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 3.09.2024, 22:33 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
Dzięki Panowie !!! odpowiadając (nie koniecznie w kolejności) - z tego co mi przekazał sprzedający - chłodnice są nowe - poprzedni właściciel wymieniał. Oglądając je przez otwory w zderzaku wyglądają bardzo dobrze. - stacyjka działa normalnie, raczej obstawiam ten czujnik przy sprzęgle - bo nawet słyszę go jak "klika" wciskając sprzęgło. - sprężarka - bardzo minie denerwuje - tak hałasuje, że zagłusza silnik na wolnych obrotach - zimą wleci nowa... (dzisiaj jak ją wyłączyłem na chwilę, to w kilkanaście sekund piekarnik i to w dodatku z termoobiegiem ) - dobrze zrozumiałem (?) - w ASO dostanę dedykowane ramki do przeniesienia panelu klimy na sam dół ? - nic nie napisaliście o śrubach do kół... - coś podpowiecie ? - nikt nie zdradził tajemnicy dźwigienki w bagażniku A i jeszcze jedno pytanie: otwierania i zamykanie centralnego zamka = mrugają kierunkowskazy tylko z jednej strony... - tak ma być ? Pozdrawiam PS: co do Boxa vs 911 - dwa różne auta, oba zaj...... !!!
|
|
Góra |
|
Gumis
|
Napisane: 4.09.2024, 6:25 |
|
Dołączył: 30.03.2012 Posty: 2301 Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
|
Co do śrub, jeżeli dobrałeś odpowiedni rodzaj (kula/stożek) to powinni być OK.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________ PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA oponygumis@wp.pltel.+48-602-620-510 Tomek
|
|
Góra |
|
adam748
|
Napisane: 4.09.2024, 6:28 |
|
Dołączył: 15.05.2012 Posty: 601
|
MichałG napisał(a): - nikt nie zdradził tajemnicy dźwigienki w bagażniku Zapewne to wersja amerykańska, u nich jest przepis, że każdy bagażnik ma mieć otwieranie od środka w razie gdybyś się "zatrzasnął"
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 9.09.2024, 21:38 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
siersciu napisał(a): 2) klima - nie polecam regeneracji - moja się po regeneracji dość szybko rozleciała. Nówka Denso to koszt około 1.5Kzł - dzisiaj bez cienia wątpliwości właśnie to bym kupił. ...a czy masz może gdzieś numer/nazwę/model ? Bo w sieci różne mi się wyświetlają i nie wiem, która na 100% by pasowała... W sklepie motoryzacyjnym - po nr VIN mogą mi sprowadzić, ale z 1500/1600 w sieci, robi się już u nich 2100zł... adam748 napisał(a): MichałG napisał(a): - nikt nie zdradził tajemnicy dźwigienki w bagażniku Zapewne to wersja amerykańska, u nich jest przepis, że każdy bagażnik ma mieć otwieranie od środka w razie gdybyś się "zatrzasnął" - tak, auto z za Atlantyku - Kanada... - śmiesznie z tą dźwigienką - no, może mój syn by się "zatrzasnął... Gumis napisał(a): Co do śrub, jeżeli dobrałeś odpowiedni rodzaj (kula/stożek) to powinni być OK. - tu akurat jest ok, tylko zastanawiałem się czy nie muszą być konkretnie takie same (te z tulejkami), jest OK. Co do ramek - zamówione dzisiaj w ASO Wrocław - koszt: ramka kilmy około 50 zł, nowa kieszonka/półeczka (bo jest bardziej kwadratowa) - coś koło 230zł, ramka do kieszonki około 30 zł. * Jeszcze zapytam, może ktoś ma na zbyciu : ZAŚLEPKI SPRYSKIWACZY REFLEKTORÓW (srebrne/chromowane) - same dekielki. Bo moje są ok, ale jak szykował mi znajomy jedną lampę to demontowaliśmy tą zaślepkę i lekko nam jeden uchwyt pękł - widać już, że czas zrobił swoje. Udało się to posklejać i poskładać, ale już trzeba myśleć o wymianie. Niestety w ASO występują one tylko z "kawałkiem" spryskiwacza (dosłownie kawałek rurki), a cena to jedyne 410zł sztuka... - ja wiem, Porsche , ale to kurde tylko kawałek plastiku - dobra drukarka 3D i ułamek ceny... ufff, się rozpisałem - wracając do tematu : jak komuś zalegają to proszę o ofertę * Kolejne pytanie - poduszka pasażera - była wystrzelona, została zamontowana nowa, ale osłona jest ze "zwykłego" wnętrza, a u mnie jest pakiet skórzany. Znalazłem na alledrogo odpowiednią osłonę (chyba na wet z poduszką), ale nie mam pojęcia a) czy wymiana to jakaś droga przez mękę, czy to dość prosty zabieg, b) czy kolorystycznie to będzie to samo - tu chyba musiał bym się uśmiechnąć do kogoś kto mógł by rozkodować po nr VIN - kolor tej skóry... ? Sorki, że tyle pytań, ale to forum to skarbnica wiedzy Pozdrawiam Michał
|
|
Góra |
|
siersciu
|
Napisane: 9.09.2024, 22:16 |
|
Dołączył: 28.12.2018 Posty: 228
Nr klubowicza: 696
|
MichałG napisał(a): siersciu napisał(a): 2) klima - nie polecam regeneracji - moja się po regeneracji dość szybko rozleciała. Nówka Denso to koszt około 1.5Kzł - dzisiaj bez cienia wątpliwości właśnie to bym kupił. ...a czy masz może gdzieś numer/nazwę/model ? Bo w sieci różne mi się wyświetlają i nie wiem, która na 100% by pasowała... W sklepie motoryzacyjnym - po nr VIN mogą mi sprowadzić, ale z 1500/1600 w sieci, robi się już u nich 2100zł... Według mojej najlepszej wiedzy to DCP28008, ale samodzielnie jej nie dobierałem, więc nie ręczę za jakość tej informacji. Myślę że Qbak to właściwy adres.
|
|
Góra |
|
mps
|
Napisane: 10.09.2024, 13:37 |
|
Dołączył: 2.02.2010 Posty: 288 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 769
|
co do poduszki - mówisz o poduszce w desce ?
Jeżeli tak to przełóż swoją osłonę do nowej poduszki wszystko jest na śrubki od spodu (musisz zdemontować schowek)
Nie zapomnij o odpięciu akumulatora - bo będziesz miał błędy.
_________________ Porsche 911 SC M Targa `79 Turbo look Porsche 911 996.2 3.6 Coupe Aero kit Porsche 986 Boxster 2.7 `00 Corrado VR6 3.0 Turbo `92 i pare innych
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 10.09.2024, 22:26 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
mps napisał(a): co do poduszki - mówisz o poduszce w desce ?
Jeżeli tak to przełóż swoją osłonę do nowej poduszki wszystko jest na śrubki od spodu (musisz zdemontować schowek)
Nie zapomnij o odpięciu akumulatora - bo będziesz miał błędy. Tak, chodzi o poduszkę pasażera. A czy potrafił byś rozkodować po nr VIN kolor skóry na desce ? Jest to możliwe ? Niby jest czarna, ale niektóre elementy/plastiki są granatowe...
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 17.09.2024, 22:28 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
Kolejne pytanie:
Czy normalnym jest to, że przy zamykaniu/otwieraniu auta z pilota tylko jeden kierunkowskaz "mruga" - chyba ten od strony kierowcy ?
|
|
Góra |
|
mps
|
Napisane: 19.09.2024, 16:23 |
|
Dołączył: 2.02.2010 Posty: 288 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 769
|
Oczywiście że nie.
Sprawdź pod fotelem czy pin się nie wysunął
_________________ Porsche 911 SC M Targa `79 Turbo look Porsche 911 996.2 3.6 Coupe Aero kit Porsche 986 Boxster 2.7 `00 Corrado VR6 3.0 Turbo `92 i pare innych
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 4.12.2024, 23:02 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
mps - dzięki , pomogło ! Lecimy dalej. Auto udało się zaparkować w garażu - a nie było to łatwe przedsięwzięcie, bo kąty mam tak duże, że RAV4 się wiesza na rampowym Zmotowałem najazdy, podparłem podkładami kolejowymi ( ) i ... auto już w zimowym legowisku (może i nie wygląda to wyjściowo, ale spełniło swoje zadanie. Kolejna "zabawa" w okolicach kwietnia). Ale wracając do meritum, zima, ma być "owocna" więc zbieram graty na serwis wiosenny. Olej : Mobil 1 0W40 - bo taki był zalany (chyba, że polecacie coś innego) Filtry: olejowy, kabinowy, powietrza - kupione. Podkładka korka oleju - kupiona. Elementy tapicerki (boczki konsoli) - idą na regenerację Wymiana Osłony poduszki pasażera - leży i czeka. Wymiana sprężarki klimy. Szukam nowych felg Wlecą na pewno nowe opony. Będzie korekta lakieru + powłoka. ... Pytania: - co z olejem w skrzyni (manual) - wymienić ? Jaki ? - jaki polecacie "prostownik" by akumulator przetrwał zimowanie? - czy montował ktoś z Was w 996 kamerę cofania zintegrowaną z lampką oświetlenia tablicy rejestracyjnej ? Bo mam osobno, ale kąt ma tak wąski i przybliża obraz, że nie da się tego używać - i muszę to zmienić... - czy ktoś z Was robił u siebie czyszczenie podwozia suchym lodem ? jaki to orientacyjnie jest koszt ? Myślę nad takim zabiegiem + konserwacja podwozia... - jaki pokrowiec (wewnętrzny) niezbyt drogi polecacie ? Pozdrawiam Michał
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
pmka
|
Napisane: 5.12.2024, 8:56 |
|
Dołączył: 17.09.2022 Posty: 183 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 831
|
O jakich felgach myślałeś? "Prostownik" to każdy Ci poleci CTEK, np. model MXS 5.0. Tu masz zestawienie. Pokrowiec. Ja mam do 996 oryginał z Porsche (ok 350 EUR), wchodzi dość ciasno i zawsze mam lekki stres przy zakładaniu, a do G-modelu mam z holenderskiej firmy STAR COVER. Osobiście uważam, że te drugie są lepsze bo są cieńsze i z taką jakby laikrą (taki materiał co się trochę uciąga). Fajnie leży i łatwiej się zakłada, cena też lepsza (ok 170 EUR).
_________________
Przemek 40 years of 911 No. 0719
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 5.12.2024, 18:28 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
pmka napisał(a): O jakich felgach myślałeś? I tu mam problem. "Nowe" felgi (te dzisiaj na topie) wg mnie nie za bardzo pasują do budy 996 (nie te lata, nie te kształty, a szkoda). Podobają mi się ORI (z 996) wzór Turbo , ale 1) trochę to już oklepane, 2) mam sprężyny KW (-25mm) i Ori felgi (szerokość + ET) wiem już, że na 100% nie wejdą z tyłu - opona jest częściowo schowana już w nadkolu, a przy parametrach fabrycznych felga musiała by wyjść na zewnątrz - i mamy kolizję. Zawieszenia nie będę zmieniał - jest twardo, ale tak ma być, ale wygląda dużo lepiej niż na serii (oczywiście to subiektywna ocena). Podobają mi się pięcioramienne Techarty - ale ciężko je skompletować, mala podaż. No i Techart to już poszedł bym w 19". I tak sobie myślę - może coś całkowicie "oderwanego od rzeczywistości" - takiego, że to felga "robi robotę"... Ale kolejny problem - to co fajne kosztuje 1/4 - 1/3 auta Przeglądam tysiące zdjęć 996 na różnych kołach, mam ze dwa, trzy typy oprócz Techart, ale foty swoje, a dostępność wzorów i odpowiednich rozmiarów to inna bajka. Auto stare, wiec i z podażą "akcesorów" już coraz słabiej. Ale mam te kilka miesięcy, żeby temat ogarnąć
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.12.2024, 21:40 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3180
|
Dziejsszy techart to już inna bajka ale nie wiem czy wiesz ze felgi z ery 996 firmy techart to producent ronal , te felgi są jak kamienie ciężkie , chyba ze myślałeś o modelu daytona srecanym techart to inna bajka inny podwykonawca , ten techart zwykły to nawet zamiast 11j na tył robił 10,5 chyba nie mieli mozliowsci technicznych , nie wiem skąd taki błąd , to były jedne z gorszych jakościowo felg jakie mialem w ręku do 996 , ostetcznie założyłem je do 944 turbo s i zaskutkowała to tym ze ukręcilem polos startując z obrotów z dobra guma taki to kloc ... na innej feldze nigdy mi się to nie zdarzyło . Ronal to była w latach przełomu lat 2000 nych jedna z najtańszych najgorszych felg coś typu supra ( producent felg z polski )z tamtego czasu , tak ronal tez jest był made in poland . pamiętaj ze mało kiedy tuner albo wcale nie produkuje sam felg dają tylko swoje logo , a z tylu masz poland germany china usa japan itp , ma to ogromne kznaczenie komu zlecili produkcje możesz mi wierzyc . Wyglad to nie wszystko , gdyby podobały Ci się podłogi z sękami założyłbyś drewniane kola do porsche ... szukaj dalej coś trafisz
|
|
Góra |
|
MichałG
|
Napisane: 5.12.2024, 22:02 |
|
Dołączył: 3.09.2023 Posty: 78
|
Nie wiedziałem że to Ronal produkował. (w Oławie , jakieś 25 km ode mnie jest fabryka). Mówiłeś o tych felgach (foto). PS: coś dziwnie fotkę załadowało - jako link... ...a ostatnio spodobały mi się takie: (wiem to 997, ale z boku podobne do 996) foto:
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|