Author |
Message |
Qbak
|
Posted: 20.06.2025, 16:40 |
|
Joined: 8.07.2007 Posts: 5307
|
Wentylator powinien działać na dwóch biegach, wolnym (włącza się jak jest cieplej zaraz po odpaleniu klimatyzacji) i szybkim to już zwykle nagrzany silnik i mocno dmuchająca chłodem klima. W korku też powinieneś uświadczyć drugiego biegu. Pytanie brzmi czy mechanik zasterował komputerem wentylatorami czy tylko po odpaleniu klimy zaobserwował brak wolnego biegu na jednym wentylatorze? Jeżeli jest drugi bieg a nie ma pierwszego to winny jest rezystor. Gdyby to był jednak uszkodzony wentylator - daj znać na pw, coś znajdę nowego.
Zawieszenie. Poduszki w C4 zwykle się szybko uszkadzają jeżeli ktoś lubi zostawiać auto ze skręconymi kołami lub często manewruje od maksymalnego położenia do maksymalnego w drugą stronę. To kwestia geometrii zawieszenia. Wymień gniazda (czyli poduszki górne kolumn McPersona), ich łożyska oraz odboje. To wszystko będzie w zasięgu ręki przy tej operacji.
Wahacze - zakładaj nowe. Z opisu wygląda na dwa poprzeczne. Ten ze zdjęcia to wahacz podłużny z przodu. Ja zwykle sprzedaję Meyle lub Febi Bilstein - brak problemów z zamiennikami.
Sonda - trzeba numer błędu spisać, żeby coś wytypować.
Świece i cewki - ja bym się specjalnie nie zastanawiał nad świecami skoro nie ma historii, a cewki obejrzyj i wymieniaj jak będzie potrzeba. Choć cena teraz ich jest niska, więc można od razu założyć że są do wymiany - szczególnie jak mają jeszcze "małą główkę". Aha, świece Bosch cewki Borgwarner.
|
|
Top |
|
MichałG
|
Posted: 20.06.2025, 22:48 |
|
Joined: 3.09.2023 Posts: 110
|
|
Top |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|