Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.07.2016, 15:06 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Witam

założyłem zawieszenie gwintowane do 996 1998r. firma H&R. obniżyłem równo przód L,P i równo tył L,P. Samochód po postawieniu na kołach jest bardziej obniżony z lewej strony około 1,5 - 2 cm .ktoś zakładał ostatnio gwint do 996? jakaś pomoc w ustawieniu mile widziana :)zbieżność mogę ustawić dopiero jak auto będzie równo obniżone.

Dzieki za info


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2016, 15:31 

Dołączył: 27.08.2013
Posty: 173
Skoro masz zawieszenie gwintowane, to dwa słowa: "corner balance"

(jak to będzie po polsku, "wyważenie samochodu"?)

Kilka wątków z forum:
regulcja-zawieszenia-w-911-mod-964-t2989.html
964-obnizenie-zawieszenia-t3901.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.07.2016, 21:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Przede wszystkim jedź na wagi, mi ustawili w PCP i jest spora poprawa.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.07.2016, 21:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
wagi = corner balance

ja kopiowałem ustawienia RS'a, Ty możesz GT3...

ale tak
- znaleźć ustawienia np Gt3...
( - ustawic pochylenia kół )
- ustawić wysokości - do punktu referencyjnego w 996 to śruba...
- jechać na wagi - corner balance
- geometria
może pomogłem


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.07.2016, 21:47 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
dzieki za pomoc.gdzie jest jakaś porządna firma która zrobi to od A do Z.??(najlepiej okolice Krakowa)

może być taka opcja ,ze lewy tylny amortyzator trzeba będzie bardziej skręcić żeby wyrównać auto?przód stoi rowno


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.07.2016, 23:45 

Dołączył: 27.08.2013
Posty: 173
janotres napisał(a):
może być taka opcja ,ze lewy tylny amortyzator trzeba będzie bardziej skręcić żeby wyrównać auto?przód stoi rowno

Pamiętaj, że celem wyważenia auta (tych naszych "wag", czy "corner balance") nie jest optyczne wyrównanie prześwitów w nadkolach, tylko wyrównanie (po skosie) nacisku kół. Innymi słowy, nieważne jak wygląda, ważne jak się zachowuje na drodze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.07.2016, 9:56 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Musisz pojechać na wagę i ustawić samochód.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.07.2016, 10:45 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
ok.a gdzie można to zrobic?Szczur gdzie robiles taki pomiar i ustawienia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.07.2016, 11:34 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
W Katowicach. Zadzwoń do Rafała Duszy.

Pozdrawiam
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.07.2016, 12:38 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
dzieki juz dzwonie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.10.2016, 18:04 

Dołączył: 21.02.2015
Posty: 114
Rafał Dusza zalatwił sprawe.Pozdrawiam :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum