Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 8.09.2009, 21:18 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
Witam Panowie,

mialem dzis okazje pomierzyc auto ktorego dotknalem sie ponad rok temu, mam nadzieje ze uznacie zalaczone wyniki za satysfakcjonujace.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2009, 21:30 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Jezu...R1 :D




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2009, 21:44 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
najlepsze jest to ze kolezka jezdzi tym na codzien, auto zachowuje sie jak seria do momentu gdy przepustnica nie zaczyna sie uchylac :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2009, 21:53 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
ładny diabeł :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2009, 13:24 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2009, 17:12 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
[admin: usunięto] napisał(a):
a czy nie bylo czasami troszke z gorki na starcie ? :-)
Tez mam takie cacko czyli Gtecha i jak jest z gorki to jest lepszy czas do 100km/h.

Chyba ze kolega mierzyl to na hamowni to wynik na prawde super!
Jakie to modyfikacje ze tak autko smiga ?


musze Cie rozczarowac bo to nie jest Gtech a recelogic ktory uwazam za bardzo miarodajne urzadzenie.
w wawie nie ma gorek z ktorych mozna by bylo sie rozpedzic do 200km/h, pomiary robilem na cargo z 100 kilogramowym pazazerem.
pozdr.K


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2009, 17:15 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
widze ze jestes z Krakowa, no wiec to auto tez jest z krakowa wiec pewnie bedziesz mial szanse je zobaczyc tymbardziej ze bedzie pojedynek z 650konnym lancerem z getronic'a. :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2009, 18:03 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2009, 22:44 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
slyszalem ze bylo spotkanie z kolega ale nikt nie chcial sie scigac na czele z ruf'em :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2009, 23:35 

Dołączył: 19.03.2009
Posty: 49
Bo nikt takiej propozycji nie zaproponowal :lol: A zreszta ciezko by bylo przy takim natezeniu ruchu. Wystarczyly tylko opowiesci, cos Ty tam nie narobil w tym samochodzie :shock: Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 8.10.2009, 23:45 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 11:28 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
witam,

ciesze sie ze sie podoba auto Bartka.
jesli chodzi o moc tego auta to jest ona limitowana skrzynia biegow, Bartek mnie na mawia na pomoc w tej kwestii.
Reasumujac bedzie mial skrzynie przygotowana pod 1300Nm przes firme ktora przygotowuje skrzynie dla Brabusa co automatycznie spowoduje ze moment obrotowy nie bedzie obnizany przez ecu skrzyni wiec mocy bedzie duzo wiecej.

jesli chodzi o 993tt to niestey tuning tego auta jest drogi poniewaz trzeba dokonac wielu zabiegow lacznie ze wzmocnieniem glowic wiec nie warta gra swieczki.
Tak jak wspominalem wczesniej trzeba kupowac 997 TT tam jest potencjal, ewentualnie w 996 tt tez potrafie odnalesc potencjal :D
pozdr.K


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 11:37 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
MegaLoL napisał(a):
Bo nikt takiej propozycji nie zaproponowal :lol: A zreszta ciezko by bylo przy takim natezeniu ruchu. Wystarczyly tylko opowiesci, cos Ty tam nie narobil w tym samochodzie :shock: Pozdrawiam.


wiesz co ten ruf moglby? no niestety nic, ale mysle ze Bartek bedzie bardzo zainteresowany, mozesz jeszcze jakas kase na dach polozyc pewnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 12:53 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 13:56 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 14:06 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

To bedzie niezły potworek :) aż nabieram checi na dlasze dłubanie swojego :)

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 14:23 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
[admin: usunięto] napisał(a):
Dosyc ciekawe rozwiazania tuningowe dajace osiagi ponizej 3 sec daje zestaw Switzer Perfomance P800 997 gdzie zakladamy turbosprezarki GT30, specjalne intercoolery, system elektronicznego poprawiania osiagow, zmodyfikowany uklad wydechowy oraz karbonowe sprzeglo i ten zabieg daje nam 800 konikow wiec wynik piekny i okolo 2,8 do setki.

Bartek mowil ze ma turbinki z motosportu wiec tez widac bardzo wydajne!


z ameryki to nawet sznurowadel do butow bym nie kupil. :D
jest test ktory zrobil angielski magazyn na terenie U.K i 700konne Turbo od Evoms bylo wolniejsze od 600konnego auta przygotowanego w europie.
nie wierze w amerykanski tuning porscha.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 15:26 

Dołączył: 19.03.2009
Posty: 49
997tt/RS napisał(a):
wiesz co ten ruf moglby? no niestety nic, ale mysle ze Bartek bedzie bardzo zainteresowany, mozesz jeszcze jakas kase na dach polozyc pewnie.


To mam rozumiec, jako zaczepke, czy co?? Jesli auto ma wiecej 200 koni, to nie trudno zgadnac ze jest szybsze. Wiesz... Ja nie mam auta po to, zeby miec satysfakcje, ze jest szybsze od wszystkiego co jezdzi i zapinac na maksa gdziekolwiek sie rusze. Nie ten tok rozumowania posiadania auta. Kolegi 997 jest na pewno wyjatkowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 15:28 

Dołączył: 19.03.2009
Posty: 49
[admin: usunięto] napisał(a):
Ciekawe Karolu czy by sie dalo osiagnac zblizone wartosci do 997 Bartka z seryjnego 993 TT ?

Jesli ktos ma kase i ochote, to bez problemu. Pojemnosc do 3.8 + popularne turbniki GT3076R + cala reszta i sobie latamy +700 konnym wozidelkiem bez przesadzonego doladowania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.10.2009, 16:37 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
no wynik cacy ;)
ja w seryjnym 997TT osiagnalem na Racelogicu z procedura 3,55s do 100 km/h, 11.7s na 1/4 mili, do 200 km/h nie pamietam, ale tez bylo cos z 11.xx...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum