Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 20:55 

Dołączył: 2.04.2008
Posty: 520
Niestety, jako psycholog muszę stwierdzić. Wyraźny syndrom małego ....... Znowu najszybsze, najdroższe, najmocniejsze, najlepsze. Długo to jeszcze będziesz nam udowadniał?
Kończ waś wstydu oszczędź!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 20:58 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
997tt/RS napisał(a):


Widze ze niezrozumiałeś o co mi chodzi.

to ze rożnego rodzaju PORSCHE TURBO startowały w zawodach to dla mnie zadna nowość.

Ale to rzadkość wiekszosc autek Cup-owych to wolnossaki czy to przypadek ?

Ja cały czas myślałem że takie autko jak twoje bedzie na torze miało bliżej do Cup-a niz do atmosferycznej 997.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 22:06 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
dario911 napisał(a):
Niestety, jako psycholog muszę stwierdzić. Wyraźny syndrom małego ....... Znowu najszybsze, najdroższe, najmocniejsze, najlepsze. Długo to jeszcze będziesz nam udowadniał?
Kończ waś wstydu oszczędź!


rozpytujesz o rozmiar z jakiego powodu?
moze brakuje ci czegos?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 22:10 

Dołączył: 2.04.2008
Posty: 520
Karol, przysłowie mówi: nie prowadź utarczek słownych z idiotą, bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem pokona cię doświadczeniem :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 22:24 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
dario911 napisał(a):
Karol, przysłowie mówi: nie prowadź utarczek słownych z idiotą, bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem pokona cię doświadczeniem :D


dobre :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 22:34 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
halo Panowie!!
przestańce - już łamiecie regulamin!
Karol - nie strzelaj już fochów; Panowie - zostawcie Karola w spokoju!
Tematy poruszane przez Karola są bardzo ciekawe - mam nadzieję, że kiedyś zobaczę potwierdzenie w rzeczywistości (chociażby podczas tego spotkania, o którym PDMobil wspominał; o ile oczywiście jako właściciel przedniosilnikowego będę mógł brać w nim udział), bo jak na razie to niektóre opowiadania brzmią jak science fiction!!! tym większy komplement to powinien być dla Karola!!
Adminie - czy mógłbyś wykasować wszystkie obraźliwe wypowiedzi? Wtedy wypowiedzi w tym wątku ograniczą się do ... dwóch :)

A nam wszystkim sugeruję spacerek na świeżym powietrzu - może skoczyć do knajpki na piwo, a nie obrzucać się błotem całymi wieczorami!!

No i do zobaczenia na imprezach :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 22:45 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 23:47 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

Ja znam Karola robiłem u niego auto i powiem, że trudno znaleźć bardziej zakręconego i mającego wiedzę gościa w moim przypadku 997TT, w swoim życiu robiłem kilka aut i zanim trafiłem na dobrych doradców to kilka razy wymieniłem silnik :). W moim odczuciu super, że jest ktoś kto dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą a tego Karolowi nie można odmówić, dzisiaj większość myśli jak zrobić cię w rogi i wyciągnąć kasę, a że później wybuchnie silnik to mają gdzieś. Trudno mi zrozumieć jakąś taka napastliwość przecież każdy robi co lubi, wiec jedni lubią wolno ssące auto i upalać je na torze inni lubią mieć troszkę koni i poczuć tego kopa w plecy i nie koniecznie muszą być mistrzami na torze, i generalnie zasada jest prosta im mocniejsze auto tym trudniej je opanować na torze ( normalnemu kierowcy).
Podsumowując proszę o troszkę więcej luzu i mniej napinania ponieważ do niczego dobrego nie prowadzi, a cześć użytkowników 997TT, chętnie poczyta o możliwościach tego auta :)
Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 0:10 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
pawel20vt4 napisał(a):
Cześć

Ja znam Karola robiłem u niego auto i powiem, że trudno znaleźć bardziej zakręconego i mającego wiedzę gościa w moim przypadku 997TT, w swoim życiu robiłem kilka aut i zanim trafiłem na dobrych doradców to kilka razy wymieniłem silnik :). W moim odczuciu super, że jest ktoś kto dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą a tego Karolowi nie można odmówić, dzisiaj większość myśli jak zrobić cię w rogi i wyciągnąć kasę, a że później wybuchnie silnik to mają gdzieś. Trudno mi zrozumieć jakąś taka napastliwość przecież każdy robi co lubi, wiec jedni lubią wolno ssące auto i upalać je na torze inni lubią mieć troszkę koni i poczuć tego kopa w plecy i nie koniecznie muszą być mistrzami na torze, i generalnie zasada jest prosta im mocniejsze auto tym trudniej je opanować na torze ( normalnemu kierowcy).
Podsumowując proszę o troszkę więcej luzu i mniej napinania ponieważ do niczego dobrego nie prowadzi, a cześć użytkowników 997TT, chętnie poczyta o możliwościach tego auta :)
Paweł


Pawel, nie robiles u mnie auta !!!
wskazalem Ci warsztat ktory zamontuje zabawki, polecilem Ci wydech na ktory dostales moj off oraz wyslalem w Twoim imieniu komputer, albo go sam wyslales, nie pamietam.
zeby byla jasnosc, ja nie jestem tunerem, moge czasem doradzic milym ludziom. amen.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 0:23 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
997tt/RS napisał(a):
pawel20vt4 napisał(a):
Cześć

Ja znam Karola robiłem u niego auto i powiem, że trudno znaleźć bardziej zakręconego i mającego wiedzę gościa w moim przypadku 997TT, w swoim życiu robiłem kilka aut i zanim trafiłem na dobrych doradców to kilka razy wymieniłem silnik :). W moim odczuciu super, że jest ktoś kto dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą a tego Karolowi nie można odmówić, dzisiaj większość myśli jak zrobić cię w rogi i wyciągnąć kasę, a że później wybuchnie silnik to mają gdzieś. Trudno mi zrozumieć jakąś taka napastliwość przecież każdy robi co lubi, wiec jedni lubią wolno ssące auto i upalać je na torze inni lubią mieć troszkę koni i poczuć tego kopa w plecy i nie koniecznie muszą być mistrzami na torze, i generalnie zasada jest prosta im mocniejsze auto tym trudniej je opanować na torze ( normalnemu kierowcy).
Podsumowując proszę o troszkę więcej luzu i mniej napinania ponieważ do niczego dobrego nie prowadzi, a cześć użytkowników 997TT, chętnie poczyta o możliwościach tego auta :)
Paweł


Pawel, nie robiles u mnie auta !!!
wskazalem Ci warsztat ktory zamontuje zabawki, polecilem Ci wydech na ktory dostales moj off oraz wyslalem w Twoim imieniu komputer, albo go sam wyslales, nie pamietam.
zeby byla jasnosc, ja nie jestem tunerem, moge czasem doradzic milym ludziom. amen.


i wlasnie na takie rady powinno sie liczyc na forum Porsche....w koncu to nie autokacik albo forum o Skodzie Fabii....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 0:53 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
do kolegi apropos karowej, oczywiscie ale lancerem moge sie stawic, nie wyobrazam sobie uzytkowania porscha w takich warunkach....[/quote]

:lol: i tu Cię mamy - masz jednak jakąś słabość.....wielka szkoda. Może jednak weż na odwagę, a jeżeli nie - to zapraszamy Lancerem, będzie Ci szybciej, łatwiej i bezpieczniej.
Tak w ogóle to niezła heca z tą dyskusją.
Trzeba jednak, nam klubowiczom, przyswoić sobie głos Macieja 66. Jesteśmy czytani, więc wyrażnie powinniśmy trzymać poziom.
Co do wartości merytorycznej tej tuningowej przechwalanki, to nie ma w niej ani jednej konkretnej informacji poza tym, że 997tt wie, potrafi, bezinteresownie podpowie i pomoże, czyli bałwochwalcza reklama ! Wiemy, że Karol jest świetny, ale ile można ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 1:14 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
997tt/RS napisał(a):
pawel20vt4 napisał(a):
Cześć

Ja znam Karola robiłem u niego auto i powiem, że trudno znaleźć bardziej zakręconego i mającego wiedzę gościa w moim przypadku 997TT, w swoim życiu robiłem kilka aut i zanim trafiłem na dobrych doradców to kilka razy wymieniłem silnik :). W moim odczuciu super, że jest ktoś kto dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą a tego Karolowi nie można odmówić, dzisiaj większość myśli jak zrobić cię w rogi i wyciągnąć kasę, a że później wybuchnie silnik to mają gdzieś. Trudno mi zrozumieć jakąś taka napastliwość przecież każdy robi co lubi, wiec jedni lubią wolno ssące auto i upalać je na torze inni lubią mieć troszkę koni i poczuć tego kopa w plecy i nie koniecznie muszą być mistrzami na torze, i generalnie zasada jest prosta im mocniejsze auto tym trudniej je opanować na torze ( normalnemu kierowcy).
Podsumowując proszę o troszkę więcej luzu i mniej napinania ponieważ do niczego dobrego nie prowadzi, a cześć użytkowników 997TT, chętnie poczyta o możliwościach tego auta :)
Paweł


Pawel, nie robiles u mnie auta !!!
wskazalem Ci warsztat ktory zamontuje zabawki, polecilem Ci wydech na ktory dostales moj off oraz wyslalem w Twoim imieniu komputer, albo go sam wyslales, nie pamietam.
zeby byla jasnosc, ja nie jestem tunerem, moge czasem doradzic milym ludziom. amen.


To prawda przecież nie masz warsztau, pisząc "robienie auta" miałem na myśli Twoje rady i pomoc w załatwieniu cześci w dobrych cenach :)

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 1:36 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Ja mam tylko nadzieję, że tak jak po ostatniej sprzeczce wszyscy pójdą na piwo/naleją sobie whisky/koniaku co kto lubi i obejdzie się bez nadmiernego nadymania i obrzucania się nawzajem obelgami. Wszystkich pozdrawiam make love not war i dobrej nocy. Jeśli to jest niewystarczająco niekonstruktywna(8h programowania interpretatora) wypowiedź by zakończyć tę dyskusję to się do niej przyłączę :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2009, 0:47 

Dołączył: 28.01.2008
Posty: 56
Wracajac do tematu: ten setup to na jakich sprezarkach?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.11.2009, 16:31 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
spoon napisał(a):
Wracajac do tematu: ten setup to na jakich sprezarkach?


nie vtg, double ball bearing....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2009, 13:22 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
szkop sie nie poddal, walka wciaz trwa......i wyglada na to ze auto bedzie jezdzilo bez maf'ow.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2009, 14:05 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześc

Kurcze karol już bardzo blisko 800 PS :) ale linowy wzrost mocy jest niesamowity równitko od dołu w góre :)

Paweł




_________________

Pozdrawiam

Paweł

911 997 TURBO :) 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014
911 964 TURBO :)
Macan III GTS :)

http://www.willa911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2009, 14:19 

Dołączył: 28.01.2008
Posty: 56
997tt/RS napisał(a):
spoon napisał(a):
Wracajac do tematu: ten setup to na jakich sprezarkach?


nie vtg, double ball bearing....


To wiadomo. Chodzi mi o to, co to konkretnie za turbosprezarki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2009, 14:58 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
spoon napisał(a):
997tt/RS napisał(a):
spoon napisał(a):
Wracajac do tematu: ten setup to na jakich sprezarkach?


nie vtg, double ball bearing....


To wiadomo. Chodzi mi o to, co to konkretnie za turbosprezarki?


jedno wiesz a drugiego nie wiesz????????????
customowe...KKK27


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.11.2009, 17:46 

Dołączył: 28.01.2008
Posty: 56
997tt/RS napisał(a):
jedno wiesz a drugiego nie wiesz????????????


Cos w tym dziwnego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum