Autor |
Wiadomość |
dario911
|
Napisane: 22.11.2009, 20:55 |
|
Dołączył: 2.04.2008 Posty: 520
|
Niestety, jako psycholog muszę stwierdzić. Wyraźny syndrom małego ....... Znowu najszybsze, najdroższe, najmocniejsze, najlepsze. Długo to jeszcze będziesz nam udowadniał?
Kończ waś wstydu oszczędź!
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 22.11.2009, 20:58 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
997tt/RS napisał(a):
Widze ze niezrozumiałeś o co mi chodzi.
to ze rożnego rodzaju PORSCHE TURBO startowały w zawodach to dla mnie zadna nowość.
Ale to rzadkość wiekszosc autek Cup-owych to wolnossaki czy to przypadek ?
Ja cały czas myślałem że takie autko jak twoje bedzie na torze miało bliżej do Cup-a niz do atmosferycznej 997.
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 22.11.2009, 22:06 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
dario911 napisał(a): Niestety, jako psycholog muszę stwierdzić. Wyraźny syndrom małego ....... Znowu najszybsze, najdroższe, najmocniejsze, najlepsze. Długo to jeszcze będziesz nam udowadniał? Kończ waś wstydu oszczędź!
rozpytujesz o rozmiar z jakiego powodu?
moze brakuje ci czegos?
|
|
Góra |
|
dario911
|
Napisane: 22.11.2009, 22:10 |
|
Dołączył: 2.04.2008 Posty: 520
|
Karol, przysłowie mówi: nie prowadź utarczek słownych z idiotą, bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem pokona cię doświadczeniem
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 22.11.2009, 22:24 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
dario911 napisał(a): Karol, przysłowie mówi: nie prowadź utarczek słownych z idiotą, bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem pokona cię doświadczeniem
dobre
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 22.11.2009, 22:34 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
halo Panowie!!
przestańce - już łamiecie regulamin!
Karol - nie strzelaj już fochów; Panowie - zostawcie Karola w spokoju!
Tematy poruszane przez Karola są bardzo ciekawe - mam nadzieję, że kiedyś zobaczę potwierdzenie w rzeczywistości (chociażby podczas tego spotkania, o którym PDMobil wspominał; o ile oczywiście jako właściciel przedniosilnikowego będę mógł brać w nim udział), bo jak na razie to niektóre opowiadania brzmią jak science fiction!!! tym większy komplement to powinien być dla Karola!!
Adminie - czy mógłbyś wykasować wszystkie obraźliwe wypowiedzi? Wtedy wypowiedzi w tym wątku ograniczą się do ... dwóch
A nam wszystkim sugeruję spacerek na świeżym powietrzu - może skoczyć do knajpki na piwo, a nie obrzucać się błotem całymi wieczorami!!
No i do zobaczenia na imprezach
|
|
Góra |
|
[admin: usunięto]
|
Napisane: 22.11.2009, 22:45 |
|
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 22.11.2009, 23:47 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Cześć
Ja znam Karola robiłem u niego auto i powiem, że trudno znaleźć bardziej zakręconego i mającego wiedzę gościa w moim przypadku 997TT, w swoim życiu robiłem kilka aut i zanim trafiłem na dobrych doradców to kilka razy wymieniłem silnik . W moim odczuciu super, że jest ktoś kto dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą a tego Karolowi nie można odmówić, dzisiaj większość myśli jak zrobić cię w rogi i wyciągnąć kasę, a że później wybuchnie silnik to mają gdzieś. Trudno mi zrozumieć jakąś taka napastliwość przecież każdy robi co lubi, wiec jedni lubią wolno ssące auto i upalać je na torze inni lubią mieć troszkę koni i poczuć tego kopa w plecy i nie koniecznie muszą być mistrzami na torze, i generalnie zasada jest prosta im mocniejsze auto tym trudniej je opanować na torze ( normalnemu kierowcy).
Podsumowując proszę o troszkę więcej luzu i mniej napinania ponieważ do niczego dobrego nie prowadzi, a cześć użytkowników 997TT, chętnie poczyta o możliwościach tego auta
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 23.11.2009, 0:10 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
pawel20vt4 napisał(a): Cześć Ja znam Karola robiłem u niego auto i powiem, że trudno znaleźć bardziej zakręconego i mającego wiedzę gościa w moim przypadku 997TT, w swoim życiu robiłem kilka aut i zanim trafiłem na dobrych doradców to kilka razy wymieniłem silnik . W moim odczuciu super, że jest ktoś kto dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą a tego Karolowi nie można odmówić, dzisiaj większość myśli jak zrobić cię w rogi i wyciągnąć kasę, a że później wybuchnie silnik to mają gdzieś. Trudno mi zrozumieć jakąś taka napastliwość przecież każdy robi co lubi, wiec jedni lubią wolno ssące auto i upalać je na torze inni lubią mieć troszkę koni i poczuć tego kopa w plecy i nie koniecznie muszą być mistrzami na torze, i generalnie zasada jest prosta im mocniejsze auto tym trudniej je opanować na torze ( normalnemu kierowcy). Podsumowując proszę o troszkę więcej luzu i mniej napinania ponieważ do niczego dobrego nie prowadzi, a cześć użytkowników 997TT, chętnie poczyta o możliwościach tego auta Paweł
Pawel, nie robiles u mnie auta !!!
wskazalem Ci warsztat ktory zamontuje zabawki, polecilem Ci wydech na ktory dostales moj off oraz wyslalem w Twoim imieniu komputer, albo go sam wyslales, nie pamietam.
zeby byla jasnosc, ja nie jestem tunerem, moge czasem doradzic milym ludziom. amen.
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 23.11.2009, 0:23 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
997tt/RS napisał(a): pawel20vt4 napisał(a): Cześć Ja znam Karola robiłem u niego auto i powiem, że trudno znaleźć bardziej zakręconego i mającego wiedzę gościa w moim przypadku 997TT, w swoim życiu robiłem kilka aut i zanim trafiłem na dobrych doradców to kilka razy wymieniłem silnik . W moim odczuciu super, że jest ktoś kto dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą a tego Karolowi nie można odmówić, dzisiaj większość myśli jak zrobić cię w rogi i wyciągnąć kasę, a że później wybuchnie silnik to mają gdzieś. Trudno mi zrozumieć jakąś taka napastliwość przecież każdy robi co lubi, wiec jedni lubią wolno ssące auto i upalać je na torze inni lubią mieć troszkę koni i poczuć tego kopa w plecy i nie koniecznie muszą być mistrzami na torze, i generalnie zasada jest prosta im mocniejsze auto tym trudniej je opanować na torze ( normalnemu kierowcy). Podsumowując proszę o troszkę więcej luzu i mniej napinania ponieważ do niczego dobrego nie prowadzi, a cześć użytkowników 997TT, chętnie poczyta o możliwościach tego auta Paweł Pawel, nie robiles u mnie auta !!! wskazalem Ci warsztat ktory zamontuje zabawki, polecilem Ci wydech na ktory dostales moj off oraz wyslalem w Twoim imieniu komputer, albo go sam wyslales, nie pamietam. zeby byla jasnosc, ja nie jestem tunerem, moge czasem doradzic milym ludziom. amen.
i wlasnie na takie rady powinno sie liczyc na forum Porsche....w koncu to nie autokacik albo forum o Skodzie Fabii....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 23.11.2009, 0:53 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
do kolegi apropos karowej, oczywiscie ale lancerem moge sie stawic, nie wyobrazam sobie uzytkowania porscha w takich warunkach....[/quote]
i tu Cię mamy - masz jednak jakąś słabość.....wielka szkoda. Może jednak weż na odwagę, a jeżeli nie - to zapraszamy Lancerem, będzie Ci szybciej, łatwiej i bezpieczniej.
Tak w ogóle to niezła heca z tą dyskusją.
Trzeba jednak, nam klubowiczom, przyswoić sobie głos Macieja 66. Jesteśmy czytani, więc wyrażnie powinniśmy trzymać poziom.
Co do wartości merytorycznej tej tuningowej przechwalanki, to nie ma w niej ani jednej konkretnej informacji poza tym, że 997tt wie, potrafi, bezinteresownie podpowie i pomoże, czyli bałwochwalcza reklama ! Wiemy, że Karol jest świetny, ale ile można ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 23.11.2009, 1:14 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
997tt/RS napisał(a): pawel20vt4 napisał(a): Cześć Ja znam Karola robiłem u niego auto i powiem, że trudno znaleźć bardziej zakręconego i mającego wiedzę gościa w moim przypadku 997TT, w swoim życiu robiłem kilka aut i zanim trafiłem na dobrych doradców to kilka razy wymieniłem silnik . W moim odczuciu super, że jest ktoś kto dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą a tego Karolowi nie można odmówić, dzisiaj większość myśli jak zrobić cię w rogi i wyciągnąć kasę, a że później wybuchnie silnik to mają gdzieś. Trudno mi zrozumieć jakąś taka napastliwość przecież każdy robi co lubi, wiec jedni lubią wolno ssące auto i upalać je na torze inni lubią mieć troszkę koni i poczuć tego kopa w plecy i nie koniecznie muszą być mistrzami na torze, i generalnie zasada jest prosta im mocniejsze auto tym trudniej je opanować na torze ( normalnemu kierowcy). Podsumowując proszę o troszkę więcej luzu i mniej napinania ponieważ do niczego dobrego nie prowadzi, a cześć użytkowników 997TT, chętnie poczyta o możliwościach tego auta Paweł Pawel, nie robiles u mnie auta !!! wskazalem Ci warsztat ktory zamontuje zabawki, polecilem Ci wydech na ktory dostales moj off oraz wyslalem w Twoim imieniu komputer, albo go sam wyslales, nie pamietam. zeby byla jasnosc, ja nie jestem tunerem, moge czasem doradzic milym ludziom. amen.
To prawda przecież nie masz warsztau, pisząc "robienie auta" miałem na myśli Twoje rady i pomoc w załatwieniu cześci w dobrych cenach
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 23.11.2009, 1:36 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Ja mam tylko nadzieję, że tak jak po ostatniej sprzeczce wszyscy pójdą na piwo/naleją sobie whisky/koniaku co kto lubi i obejdzie się bez nadmiernego nadymania i obrzucania się nawzajem obelgami. Wszystkich pozdrawiam make love not war i dobrej nocy. Jeśli to jest niewystarczająco niekonstruktywna(8h programowania interpretatora) wypowiedź by zakończyć tę dyskusję to się do niej przyłączę
|
|
Góra |
|
spoon
|
Napisane: 24.11.2009, 0:47 |
|
Dołączył: 28.01.2008 Posty: 56
|
Wracajac do tematu: ten setup to na jakich sprezarkach?
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 24.11.2009, 16:31 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
spoon napisał(a): Wracajac do tematu: ten setup to na jakich sprezarkach?
nie vtg, double ball bearing....
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 26.11.2009, 13:22 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
szkop sie nie poddal, walka wciaz trwa......i wyglada na to ze auto bedzie jezdzilo bez maf'ow.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 26.11.2009, 14:05 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Cześc
Kurcze karol już bardzo blisko 800 PS ale linowy wzrost mocy jest niesamowity równitko od dołu w góre
Paweł
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
spoon
|
Napisane: 26.11.2009, 14:19 |
|
Dołączył: 28.01.2008 Posty: 56
|
997tt/RS napisał(a): spoon napisał(a): Wracajac do tematu: ten setup to na jakich sprezarkach? nie vtg, double ball bearing....
To wiadomo. Chodzi mi o to, co to konkretnie za turbosprezarki?
|
|
Góra |
|
997tt/RS
|
Napisane: 26.11.2009, 14:58 |
|
Dołączył: 28.12.2008 Posty: 310
|
spoon napisał(a): 997tt/RS napisał(a): spoon napisał(a): Wracajac do tematu: ten setup to na jakich sprezarkach? nie vtg, double ball bearing.... To wiadomo. Chodzi mi o to, co to konkretnie za turbosprezarki?
jedno wiesz a drugiego nie wiesz????????????
customowe...KKK27
|
|
Góra |
|
spoon
|
Napisane: 26.11.2009, 17:46 |
|
Dołączył: 28.01.2008 Posty: 56
|
997tt/RS napisał(a): jedno wiesz a drugiego nie wiesz????????????
Cos w tym dziwnego?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|