Autor |
Wiadomość |
Marion
|
Napisane: 9.09.2008, 0:00 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
w instrukcji jest napisane, że jest sucha miska i 5 pomp olejowych
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 9.09.2008, 10:06 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Nevada-- faktycznie się pomyliłem i wszystko jasne...te 12,7 w wersji po lifcie będzie całkiem realne.
13,5 na 1/4 mili ma 996 o mocy 300 PS- a ja jakoś sobie zanotowałem w pamięci że tyle ma zwykła 996 320 PS i tyle samo mieć będzie zwykła 997 325KM.( ta sama waga i przełożenia)
Ponieważ w necie trudno orzetelne dane na temat ile ma 997 325 ,można by przyjąć ,że będzie mieć 13,2 /13,3!
Pewne jest że 997 S manual ma 12.9 sek( na rynek amerykański było to wpisane w specyfikacji)
Porsche podaje oficjalnie tylko czasy do 100 km/godzinę i do 200 km/godzinę -- jednostki SI a 1/4 mili to jest nic
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 9.09.2008, 10:09 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
PASM Sport, which reduces ride height by 20 millimeters instead of the 10-mm drop with the regular PASM system. Our only encounter with the new suspension happened on the Weissach test track during those hot laps
i już wiadomo - też jest progres
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 9.09.2008, 10:42 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Marion napisał(a): w instrukcji jest napisane, że jest sucha miska i 5 pomp olejowych
to dobrze. W necie przed wprowadzeniem czytalem, ze porsche chcialo zrezygnowac z tradycyjnej suchej miski nawet w modelach GT. W zamiana miala byc miska zaprojektowana na wzor miski w RSRze. Miska rozniaca sie od suchej w cup. Niestety, taka miska na zawodach jest calkowicie przegladana po kazdej rundzie.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.09.2008, 10:51 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Dzisiaj będę miał więcej szczegółów na temat suchej miski olejowej.
Wrzucę coś na forum jak będę miał.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.09.2008, 10:54 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
wiesz, tak dobrze to ja się na tym nie znam - mnie wystarcza poziom wiedzy z instrukcji obsługi samochodu więc mam nadzieję że nic nie pokręciłem
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 9.09.2008, 12:08 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
a ja jako typowy informatyk, nie czytam nawet instrukcji
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 9.09.2008, 12:08 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.09.2008, 21:46 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Miska olejowa - info z opisu Porsche
"Integrated dry sump lubrication.
The purpose of integrated dry-sump lubrication is to guarantee a reliable oil supply while reducing engne temperatures even in sportily driven cars.
The oil reseroir is located inside the engine , making the an external tank unnecessary. Four oil pumps remove the oil from the cylinder heads directly into the oil sump.
A fifth pump in the oil sump directly supplies the lubricating points in he engine. To prevent foaming, the oil is channelled trough cylinders known as swirlpots. In this way, optimum lubrication is guaranteed at all times and the oil pressure is always maintained at necessary level in order to ensure, for example, that hydraulic valve clearance compensation remains fully functional - a condition that is crucial to the power and emission characteristics of the engine.
.... "
To mi wygląda na opisanie jak działa sucha miska olejowa...
MMarcin - co ty na to?
Nie jestem pewien czy jestem w stanie znieść wyższy poziom szczegółowości ale chętnie poznam zdanie fachowców.
Jutro jestem umówiony w Porsche Lellek to coś tam popytam jak potrzeba szczegółów.
Pozdro
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.09.2008, 22:11 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 9.09.2008, 22:25 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
zastanawiam się czy nie prościej kupić....GT3 ...niż czytać te wszystkie opisy i martwić się czy da się, czy się nie da
cenowo chyba podobnie GT3 i Carrerka 4
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.09.2008, 22:39 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Oczywiście że tak!
Jest jeden problem:
już ta carrera jest całkiem twarda - nawet z PASM na 'normal'.
GT3 też oczywiście będzie miała PASM ale nie wierzę, że da się nią jeździć na codzień po naszych kochanych miastach.
Szczególnie po Łodzi.
Adaś Miauczyński w 'Ajlawju' za którymś razem jak wracał do Łodzi z Wrocławia powiedział znamienne "Łodź, k...wa!".
I to samo mi się często zdarza powtórzyć jak jeżdżę tu boxsterem.
Co dopiero GT3...
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 9.09.2008, 22:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 9.09.2008, 23:02 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
jacekm napisał(a): zastanawiam się czy nie prościej kupić....GT3 ...niż czytać te wszystkie opisy i martwić się czy da się, czy się nie da cenowo chyba podobnie GT3 i Carrerka 4
jakies 20k euro roznicy, a kurs w gore
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.09.2008, 23:44 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Ale masz radochę - a tu koledzy się męczą i spać nie mogą!
C4S cabrio i Gt3 to prawie ta sama cena....
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 10.09.2008, 9:06 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
racja ale C4S kabrio i carrerka 4 to dwa rozne auta.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 10.09.2008, 9:21 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
z PASM w trybie Sport to naprawde nie da sie jezdzic, ale tryb normal oferuje wiecej komfortu niz w mojej BMW 335d w M-pakiecie....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
newada
|
Napisane: 10.09.2008, 11:39 |
|
Dołączył: 3.09.2007 Posty: 911
|
Matschke napisał(a): z PASM w trybie Sport to naprawde nie da sie jezdzic, ale tryb normal oferuje wiecej komfortu niz w mojej BMW 335d w M-pakiecie....
odp: http://pasm.gu.ma/
Pzdr
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 10.09.2008, 12:47 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
oj ten autor cos pokoloryzował tak to to niestety nie działa
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|