Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 0:00 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
w instrukcji jest napisane, że jest sucha miska i 5 pomp olejowych


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 10:06 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Nevada-- faktycznie się pomyliłem i wszystko jasne...te 12,7 w wersji po lifcie będzie całkiem realne.
13,5 na 1/4 mili ma 996 o mocy 300 PS- a ja jakoś sobie zanotowałem w pamięci że tyle ma zwykła 996 320 PS i tyle samo mieć będzie zwykła 997 325KM.( ta sama waga i przełożenia)
Ponieważ w necie trudno orzetelne dane na temat ile ma 997 325 ,można by przyjąć ,że będzie mieć 13,2 /13,3!
Pewne jest że 997 S manual ma 12.9 sek( na rynek amerykański było to wpisane w specyfikacji)
Porsche podaje oficjalnie tylko czasy do 100 km/godzinę i do 200 km/godzinę -- jednostki SI a 1/4 mili to jest nic :wink:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 10:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
PASM Sport, which reduces ride height by 20 millimeters instead of the 10-mm drop with the regular PASM system. Our only encounter with the new suspension happened on the Weissach test track during those hot laps

:D :D i już wiadomo - też jest progres




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 10:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Marion napisał(a):
w instrukcji jest napisane, że jest sucha miska i 5 pomp olejowych


to dobrze. W necie przed wprowadzeniem czytalem, ze porsche chcialo zrezygnowac z tradycyjnej suchej miski nawet w modelach GT. W zamiana miala byc miska zaprojektowana na wzor miski w RSRze. Miska rozniaca sie od suchej w cup. Niestety, taka miska na zawodach jest calkowicie przegladana po kazdej rundzie.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 10:51 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Dzisiaj będę miał więcej szczegółów na temat suchej miski olejowej.
Wrzucę coś na forum jak będę miał.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 10:54 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
wiesz, tak dobrze to ja się na tym nie znam - mnie wystarcza poziom wiedzy z instrukcji obsługi samochodu :) więc mam nadzieję że nic nie pokręciłem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 12:08 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
a ja jako typowy informatyk, nie czytam nawet instrukcji ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 12:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
no to mój ma w sumie niezły wynik http://www.sss.org.pl/results.php?view=180606 patrz profi plus




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 21:46 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Miska olejowa - info z opisu Porsche

"Integrated dry sump lubrication.

The purpose of integrated dry-sump lubrication is to guarantee a reliable oil supply while reducing engne temperatures even in sportily driven cars.
The oil reseroir is located inside the engine , making the an external tank unnecessary. Four oil pumps remove the oil from the cylinder heads directly into the oil sump.
A fifth pump in the oil sump directly supplies the lubricating points in he engine. To prevent foaming, the oil is channelled trough cylinders known as swirlpots. In this way, optimum lubrication is guaranteed at all times and the oil pressure is always maintained at necessary level in order to ensure, for example, that hydraulic valve clearance compensation remains fully functional - a condition that is crucial to the power and emission characteristics of the engine.
.... "

To mi wygląda na opisanie jak działa sucha miska olejowa...
MMarcin - co ty na to?
Nie jestem pewien czy jestem w stanie znieść wyższy poziom szczegółowości ale chętnie poznam zdanie fachowców.

Jutro jestem umówiony w Porsche Lellek to coś tam popytam jak potrzeba szczegółów.
Pozdro




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 22:11 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Sucha miska olejowa cd:

No to znalazłem ciekawostkę dla kogoś kto się na tym zna:
dla mnie to wygląda jak wycinek z filmu alien vs predator

http://pl.youtube.com/watch?v=jBhq4hu4E78

i opis:
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ne ... d=127890#2

i jak sprawdzałem w różnych opisach - nie jest to rozwiązanie takie jak w
'tradycyjnych' miskach olejowych - o ile coś takiego istnieje.
over and out na ten temat bo to już za dużo dla mnie




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 22:25 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
zastanawiam się czy nie prościej kupić....GT3 ;-)...niż czytać te wszystkie opisy i martwić się czy da się, czy się nie da :-)
cenowo chyba podobnie GT3 i Carrerka 4


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 22:39 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Oczywiście że tak!

Jest jeden problem:
już ta carrera jest całkiem twarda - nawet z PASM na 'normal'.
GT3 też oczywiście będzie miała PASM ale nie wierzę, że da się nią jeździć na codzień po naszych kochanych miastach.
Szczególnie po Łodzi.

Adaś Miauczyński w 'Ajlawju' za którymś razem jak wracał do Łodzi z Wrocławia powiedział znamienne "Łodź, k...wa!".
I to samo mi się często zdarza powtórzyć jak jeżdżę tu boxsterem.
Co dopiero GT3...




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 22:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
:) chlopaki, walczcie, walczcie i zmagajcie sie z trudem wyboru :D :D A im wiecej informacji posiada sie przed decyzja tym bardziej swiadomy wybor :!: - teoretycznie :D




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 23:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
jacekm napisał(a):
zastanawiam się czy nie prościej kupić....GT3 ;-)...niż czytać te wszystkie opisy i martwić się czy da się, czy się nie da :-)
cenowo chyba podobnie GT3 i Carrerka 4


jakies 20k euro roznicy, a kurs w gore :roll:




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.09.2008, 23:44 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Ale masz radochę - a tu koledzy się męczą i spać nie mogą!


C4S cabrio i Gt3 to prawie ta sama cena....




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2008, 9:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
racja ale C4S kabrio i carrerka 4 to dwa rozne auta.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2008, 9:21 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
z PASM w trybie Sport to naprawde nie da sie jezdzic, ale tryb normal oferuje wiecej komfortu niz w mojej BMW 335d w M-pakiecie....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2008, 11:39 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Matschke napisał(a):
z PASM w trybie Sport to naprawde nie da sie jezdzic, ale tryb normal oferuje wiecej komfortu niz w mojej BMW 335d w M-pakiecie....


odp: http://pasm.gu.ma/

Pzdr :piwo:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2008, 12:47 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
oj ten autor cos pokoloryzował tak to to niestety nie działa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.09.2008, 13:15 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Marion napisał(a):
oj ten autor cos pokoloryzował tak to to niestety nie działa


:D :wink: :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum