Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 997 vs 997FL
PostNapisane: 7.09.2008, 15:53 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Wczoraj porównywaliśmy na drodze z Jaśminem 997 tiptronic i 997 FL PDK. – takie małe wyścigi :D
Pierwszy test to gonitwa od pewnej prędkości, a drugi to wyścig ze startu zatrzymanego.
Różnica przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Auta po FL nie można dogonić w żaden sposób. W obu przypadkach po kilkusetmetrach ucieka i znika za zakrętem. To jest po prostu przepaść a nie żaden FL.

Dzisiaj raczej nie zasnę :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2008, 20:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
dokładnie to opisałem jak dostałem na test od dilera zwykłą carrere 345 km z PDK
driftbox nie kłamie :wink:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2008, 21:37 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
ile pokazał na ćwiare?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2008, 22:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
12.3 powtarzalne i 15,4 do 200 km/h - wogóle ta skrzynia wyciąga z tgo silnika w trybie sport plus na maxa dynamikę ...




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2008, 22:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
12,3 to szok ciekawe jak długo pożyje...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.09.2008, 22:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
co tu dużo mówić - technika poszła do przodu - porsche odwaliło kawał dobrej roboty
aż strach pomyśleć jak wsadzą tą skrzynie i nowe silniki do turbo , gt2 i gt 3 po FL :twisted:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 8:53 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Oj testowało się testowało....
Pełna kultura - do odcięcia :-) :binky: :drunken: :sleepy2:

W jakiej klasie będzie Carrera S - 385 KM?

Zaletą PDK jest nie tylko start do 100 km/h i to, że niesamowicie szybko przełącza biegi.
Nawet w trybie automatycznym przy dohamowaniach aktywnie redukuje biegi i cały czas trzyma silnik w gotowości do 'wystrzału', miałem odczucie jakby robił 'przegazówkę'. Naprawdę rewelacja.
Czasy w trybie automatycznym pewnie będą te same a może lepsze ?... co w manualnym....
Pakiet sport plus to konieczność!
Na pewno w wersjach 4 jest sucha miska olejowa - zatem bez obaw można zakładać slicki. :thumbup:




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 8:58 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
słyszałem że w przyszłym roku wychodzi nowa gt3 i ma łoić obecnego rs.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 10:16 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
:shock: :shock: :shock: :shock:
12.3 to piekny wynik, gdzie 997 Turbo Tiptronic robi 1/4 mili w 11.7...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 12:57 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
a co by było gdyby wziść nową S z powerkitem :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 13:40 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
ma być chyba w czerwcu...może warto poczekać z zamówieniami ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 13:51 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
a ten powerkit bedzie znowu dawal 30KM jak w poprzedniej wersji ?
bo jesli tak, to bedzie 415KM, a to juz naprawde wystarczajaco ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 16:20 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
jacekm napisał(a):
ma być chyba w czerwcu...może warto poczekać z zamówieniami ;-)


w cenniku już jest :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 16:49 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
trzeba to sprawdzić. w cenniku, który mam, jest napisane, że dostępne dopiero od...marca 2010r :-( (co byłoby logiczne, nie chcą chłopaki zabić sprzedaży Turbo, GT3 itp...podniosą moc, jak już tamte będą miały silniki z wtryskiem i PDK...)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 17:03 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
mb_911 napisał(a):
12.3 powtarzalne i 15,4 do 200 km/h - wogóle ta skrzynia wyciąga z tgo silnika w trybie sport plus na maxa dynamikę ...


:shock: :shock:
Raczej suche dane techniczne niewskazują na taki czas skoro 997 na manualu robi 13,5 na 1/4 mili a 100 km/godzinę robi wolniej o 0,2 sek. ...w takim razie ile zrobi S-ka? a Ska z powerkitem?

Ja do dziś jestem mega zadowolony z osiągów silnika w zwykłej 996 a jeśli 997 FL jest o sekundę szybszy to kosmos....

O silinkach już wszystko wiadomo a co z zawiechą? To mnie bardziej interesuje :!:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 18:00 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
jurek968 napisał(a):
mb_911 napisał(a):
12.3 powtarzalne i 15,4 do 200 km/h - wogóle ta skrzynia wyciąga z tgo silnika w trybie sport plus na maxa dynamikę ...


:shock: :shock:
Raczej suche dane techniczne niewskazują na taki czas skoro 997 na manualu robi 13,5 na 1/4 mili

A jednak :P , z jakim kierownikiem to 997 i który model taki czas na ćwiartkę skoro ja mając tylko 280 kucy robię powtarzalne 13,5- 13,6 (z otwartym dachem) :D
Co do zawiasu to chyba prócz regulacji nic się nie zmieni - szkoda byłoby nie wprowadzić również i wtym temacie tak znaczących zmian , ale możę się mylę i :porc: nas jeszcze zadziwi :D
Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 19:32 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
z tego co czytam na forach boxster s robi 13,4 ,wiec 997 "zwykła" napewno jest szybsza


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 20:25 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
911 Targa - po FL
http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=1451

P.s. Jurek w wszczególności dla Ciebie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 23:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
u nas jak zwykle pisza w artykulach same pierdoly rodem a'la streszczenie folderu

jurek968 napisał(a):

O silinkach już wszystko wiadomo a co z zawiechą? To mnie bardziej interesuje :!:


A third suspension will be available for 2009 in the United States: PASM Sport, which reduces ride height by 20 millimeters instead of the 10-mm drop with the regular PASM system. Our only encounter with the new suspension happened on the Weissach test track during those hot laps with the factory drivers. PASM Sport features a more performance-oriented PASM system based on lessons learned with the PASM setups on the 997 GT3 and GT2. In addition to the lower ride height, stiffer springs, and revised damper valving, the package adds a mechanical limited-slip differential. Put through its paces, PASM Sport was obviously good for track work. The thrill rides also demonstrated how the PSM stability management works with the sport suspension. When flung around in the Sport mode with PSM on, PSM allowed about 15º of rotation before intervening. With PSM off, unchecked sliding and big grins were easily attained.
Back behind the wheel, we found the new 911 is a deeply satisfying sports car. All of the launch cars have that familiar Porsche steering feel — razor sharp, with just the right weight and effort at turn-in but enough road feel to transmit what the front tires are doing. PASM has the ability to be fairly forgiving over lumps and bumps in its Normal mode. In the Sport mode, however, the computer-controlled dampers step the stiffness up a notch, giving you a good idea of just how rigid the 997’s body shell is. When it clamps down, already crisp turn-in gets crisper.
We didn’t run the new 997S all the way to its near-190-mph terminal velocity, but we did note that its suspension tightens up over speeds of 115 mph or so, making a rough —for Germany — piece of autobahn feel fairly bumpy. There were times while driving aggressively on mixed-surface backroads that the bumps forced us to hunt for the suspension buttons to go back to the Normal mode. Once we did, PASM coped with the terrain. When things smoothed out, we found ourselves pushing buttons again, wishing PASM was as smart and intuitive as PDK…
I expected a difference in the handling in a similarly equipped Carrera Cabriolet, maybe with less focus due to the open top. What blew me away was how nice the Cabrio was to drive in all conditions, especially on bumpy roads. Cowl shake is absent but, with the same suspension, the slightly less rigid chassis seemed to soak up some of the bumps that made the coupe feel nervous in the Sport mode. It was a bit easier to accurately place the car on inferior surfaces. In both PASM-equipped 997s, I found myself frequently playing with the buttons to adjust the car to road conditions. A brief encounter with a base PDK-equipped Carrera on 18-inch wheels without PASM led me to believe the standard chassis and 18-inch wheels is still a good compromise between ultimate performance and comfort.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.09.2008, 23:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
i dosc szczegolowy artykul

http://www.excellence-mag.com/art1/art1p1.html

niestety nigdzie nie doczytalem sie ze ma byc sucha miska olejowa.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum