Autor |
Wiadomość |
Marion
|
Napisane: 7.09.2008, 15:53 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Wczoraj porównywaliśmy na drodze z Jaśminem 997 tiptronic i 997 FL PDK. – takie małe wyścigi
Pierwszy test to gonitwa od pewnej prędkości, a drugi to wyścig ze startu zatrzymanego.
Różnica przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Auta po FL nie można dogonić w żaden sposób. W obu przypadkach po kilkusetmetrach ucieka i znika za zakrętem. To jest po prostu przepaść a nie żaden FL.
Dzisiaj raczej nie zasnę
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 7.09.2008, 20:24 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
dokładnie to opisałem jak dostałem na test od dilera zwykłą carrere 345 km z PDK
driftbox nie kłamie
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 7.09.2008, 21:37 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 7.09.2008, 22:08 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
12.3 powtarzalne i 15,4 do 200 km/h - wogóle ta skrzynia wyciąga z tgo silnika w trybie sport plus na maxa dynamikę ...
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 7.09.2008, 22:26 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
12,3 to szok ciekawe jak długo pożyje...
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 7.09.2008, 22:56 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1057 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
co tu dużo mówić - technika poszła do przodu - porsche odwaliło kawał dobrej roboty
aż strach pomyśleć jak wsadzą tą skrzynie i nowe silniki do turbo , gt2 i gt 3 po FL
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.09.2008, 8:53 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Oj testowało się testowało....
Pełna kultura - do odcięcia
W jakiej klasie będzie Carrera S - 385 KM?
Zaletą PDK jest nie tylko start do 100 km/h i to, że niesamowicie szybko przełącza biegi.
Nawet w trybie automatycznym przy dohamowaniach aktywnie redukuje biegi i cały czas trzyma silnik w gotowości do 'wystrzału', miałem odczucie jakby robił 'przegazówkę'. Naprawdę rewelacja.
Czasy w trybie automatycznym pewnie będą te same a może lepsze ?... co w manualnym....
Pakiet sport plus to konieczność!
Na pewno w wersjach 4 jest sucha miska olejowa - zatem bez obaw można zakładać slicki.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.09.2008, 8:58 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
słyszałem że w przyszłym roku wychodzi nowa gt3 i ma łoić obecnego rs.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.09.2008, 10:16 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 8.09.2008, 12:57 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
a co by było gdyby wziść nową S z powerkitem
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 8.09.2008, 13:40 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
ma być chyba w czerwcu...może warto poczekać z zamówieniami
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.09.2008, 13:51 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
a ten powerkit bedzie znowu dawal 30KM jak w poprzedniej wersji ?
bo jesli tak, to bedzie 415KM, a to juz naprawde wystarczajaco
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 8.09.2008, 16:20 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
jacekm napisał(a): ma być chyba w czerwcu...może warto poczekać z zamówieniami
w cenniku już jest
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 8.09.2008, 16:49 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
trzeba to sprawdzić. w cenniku, który mam, jest napisane, że dostępne dopiero od...marca 2010r (co byłoby logiczne, nie chcą chłopaki zabić sprzedaży Turbo, GT3 itp...podniosą moc, jak już tamte będą miały silniki z wtryskiem i PDK...)
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 8.09.2008, 17:03 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
mb_911 napisał(a): 12.3 powtarzalne i 15,4 do 200 km/h - wogóle ta skrzynia wyciąga z tgo silnika w trybie sport plus na maxa dynamikę ...
Raczej suche dane techniczne niewskazują na taki czas skoro 997 na manualu robi 13,5 na 1/4 mili a 100 km/godzinę robi wolniej o 0,2 sek. ...w takim razie ile zrobi S-ka? a Ska z powerkitem?
Ja do dziś jestem mega zadowolony z osiągów silnika w zwykłej 996 a jeśli 997 FL jest o sekundę szybszy to kosmos....
O silinkach już wszystko wiadomo a co z zawiechą? To mnie bardziej interesuje
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
newada
|
Napisane: 8.09.2008, 18:00 |
|
Dołączył: 3.09.2007 Posty: 911
|
jurek968 napisał(a): mb_911 napisał(a): 12.3 powtarzalne i 15,4 do 200 km/h - wogóle ta skrzynia wyciąga z tgo silnika w trybie sport plus na maxa dynamikę ...
Raczej suche dane techniczne niewskazują na taki czas skoro 997 na manualu robi 13,5 na 1/4 mili
A jednak , z jakim kierownikiem to 997 i który model taki czas na ćwiartkę skoro ja mając tylko 280 kucy robię powtarzalne 13,5- 13,6 (z otwartym dachem)
Co do zawiasu to chyba prócz regulacji nic się nie zmieni - szkoda byłoby nie wprowadzić również i wtym temacie tak znaczących zmian , ale możę się mylę i nas jeszcze zadziwi
Pzdr
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 8.09.2008, 19:32 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
z tego co czytam na forach boxster s robi 13,4 ,wiec 997 "zwykła" napewno jest szybsza
|
|
Góra |
|
newada
|
Napisane: 8.09.2008, 20:25 |
|
Dołączył: 3.09.2007 Posty: 911
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 8.09.2008, 23:40 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
u nas jak zwykle pisza w artykulach same pierdoly rodem a'la streszczenie folderu
jurek968 napisał(a): O silinkach już wszystko wiadomo a co z zawiechą? To mnie bardziej interesuje
A third suspension will be available for 2009 in the United States: PASM Sport, which reduces ride height by 20 millimeters instead of the 10-mm drop with the regular PASM system. Our only encounter with the new suspension happened on the Weissach test track during those hot laps with the factory drivers. PASM Sport features a more performance-oriented PASM system based on lessons learned with the PASM setups on the 997 GT3 and GT2. In addition to the lower ride height, stiffer springs, and revised damper valving, the package adds a mechanical limited-slip differential. Put through its paces, PASM Sport was obviously good for track work. The thrill rides also demonstrated how the PSM stability management works with the sport suspension. When flung around in the Sport mode with PSM on, PSM allowed about 15º of rotation before intervening. With PSM off, unchecked sliding and big grins were easily attained.
Back behind the wheel, we found the new 911 is a deeply satisfying sports car. All of the launch cars have that familiar Porsche steering feel — razor sharp, with just the right weight and effort at turn-in but enough road feel to transmit what the front tires are doing. PASM has the ability to be fairly forgiving over lumps and bumps in its Normal mode. In the Sport mode, however, the computer-controlled dampers step the stiffness up a notch, giving you a good idea of just how rigid the 997’s body shell is. When it clamps down, already crisp turn-in gets crisper.
We didn’t run the new 997S all the way to its near-190-mph terminal velocity, but we did note that its suspension tightens up over speeds of 115 mph or so, making a rough —for Germany — piece of autobahn feel fairly bumpy. There were times while driving aggressively on mixed-surface backroads that the bumps forced us to hunt for the suspension buttons to go back to the Normal mode. Once we did, PASM coped with the terrain. When things smoothed out, we found ourselves pushing buttons again, wishing PASM was as smart and intuitive as PDK…
I expected a difference in the handling in a similarly equipped Carrera Cabriolet, maybe with less focus due to the open top. What blew me away was how nice the Cabrio was to drive in all conditions, especially on bumpy roads. Cowl shake is absent but, with the same suspension, the slightly less rigid chassis seemed to soak up some of the bumps that made the coupe feel nervous in the Sport mode. It was a bit easier to accurately place the car on inferior surfaces. In both PASM-equipped 997s, I found myself frequently playing with the buttons to adjust the car to road conditions. A brief encounter with a base PDK-equipped Carrera on 18-inch wheels without PASM led me to believe the standard chassis and 18-inch wheels is still a good compromise between ultimate performance and comfort.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 8.09.2008, 23:51 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2029 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
i dosc szczegolowy artykul
http://www.excellence-mag.com/art1/art1p1.html
niestety nigdzie nie doczytalem sie ze ma byc sucha miska olejowa.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|